Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 307 worden weergegeven.

Discussie: Hiteker HTB-1026

  1. #201

    Standaard

    Oke , bedankt vor de info, ik zal mij aan de regels van het forum houden.
    Ik heb inmiddels de oplossing gevonden, dus vragen hierover zijn niet meer nodig.

    Gr
    Hermannus

  2. #202

    Standaard

    @ DVDProfilersFilmgek: Hoezo? Hij heeft het toch niet over gedownloade files. Zegt hij nergens, hij heeft het gewoon over een filmbestand. Kan ook een eigen film zijn.

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hermannus Bekijk bericht
    Oke , bedankt vor de info, ik zal mij aan de regels van het forum houden.
    Ik heb inmiddels de oplossing gevonden, dus vragen hierover zijn niet meer nodig.

    Gr
    Hermannus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    @ DVDProfilersFilmgek: Hoezo? Hij heeft het toch niet over gedownloade files. Zegt hij nergens, hij heeft het gewoon over een filmbestand. Kan ook een eigen film zijn.
    Volgens mij geeft hermannus in bovenstaand bericht aan dat het wel om illegaal materiaal ging.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij geeft hermannus in bovenstaand bericht aan dat het wel om illegaal materiaal ging.

    Ja, daarna een beetje wel. Maar dan nog hoeft het niet om een speelfilm te gaan. Kan ook een gedownloade film zijn van zijn voetbalvereniging waarin hij speelt die op de site is gezet.

    Wat ik bedoel te zeggen, geen overhaaste conclusies trekken en er mag best info gegeven worden over hoe je filmmateriaal kan bewerken, als je dus binnen de perken blijft van de forumregels dat het dus niet gaat over speelfilms.

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ja, daarna een beetje wel. Maar dan nog hoeft het niet om een speelfilm te gaan. Kan ook een gedownloade film zijn van zijn voetbalvereniging waarin hij speelt die op de site is gezet.

    Wat ik bedoel te zeggen, geen overhaaste conclusies trekken en er mag best info gegeven worden over hoe je filmmateriaal kan bewerken, als je dus binnen de perken blijft van de forumregels dat het dus niet gaat over speelfilms.
    Van 15GB:veryfunny:

    Van mij mag je goedgelovig zijn en helpen

    Ben zelf minder gelovig
    Have fun and enjoy your collection

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Van 15GB:veryfunny:

    Van mij mag je goedgelovig zijn en helpen

    Ben zelf minder gelovig
    Tja...', dan heb je wel een heel slecht geweten.

    en ''ja 15 GB'', ik neem heel vaak op met mijn HD Camera en voeg daarna deze opnames samen als 1 film en moet je helaas vertellen, dat deze films dan vaak groter zijn dan 15 GB, of een Back-up van een kinder BLU-RAY Disc, omdat deze anders na een maand het niet meer doet door al die krassen.

    Wat ik hiermee wil zegen is, dat niet alle Content groter dan 15 GB illegaal is en de gelovig heid doet er dan niet toe, wat er dan wel toe doet is de behulpzaam heid, en daar is deze SITE voor bedoeld, dacht ik zo.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door amrabed Bekijk bericht
    Tja...', dan heb je wel een heel slecht geweten.

    en ''ja 15 GB'', ik neem heel vaak op met mijn HD Camera en voeg daarna deze opnames samen als 1 film en moet je helaas vertellen, dat deze films dan vaak groter zijn dan 15 GB, of een Back-up van een kinder BLU-RAY Disc, omdat deze anders na een maand het niet meer doet door al die krassen.

    Wat ik hiermee wil zegen is, dat niet alle Content groter dan 15 GB illegaal is en de gelovig heid doet er dan niet toe, wat er dan wel toe doet is de behulpzaam heid, en daar is deze SITE voor bedoeld, dacht ik zo.

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door amrabed Bekijk bericht

    Wat ik hiermee wil zegen is, dat niet alle Content groter dan 15 GB illegaal is en de gelovig heid doet er dan niet toe, wat er dan wel toe doet is de behulpzaam heid, en daar is deze SITE voor bedoeld, dacht ik zo.
    Wel met de restrictie dat het niet om illegale content gaat of de schijn er van heeft, want dat staat duidelijk in de huisregels en zoals in mijn eerdere reactie al staat ging dat hier net wel over zulke content.

    Zelf zou ik er voor kiezen om aan degene te vragen wat voor content het betreft, voordat ik een keuze maak om wel of niet verder te helpen. Er zijn idd mensen zoals jij waar het wel legale content betreft.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door amrabed Bekijk bericht
    Tja...', dan heb je wel een heel slecht geweten.

    en ''ja 15 GB'', ik neem heel vaak op met mijn HD Camera en voeg daarna deze opnames samen als 1 film en moet je helaas vertellen, dat deze films dan vaak groter zijn dan 15 GB, of een Back-up van een kinder BLU-RAY Disc, omdat deze anders na een maand het niet meer doet door al die krassen.

    Wat ik hiermee wil zegen is, dat niet alle Content groter dan 15 GB illegaal is en de gelovig heid doet er dan niet toe, wat er dan wel toe doet is de behulpzaam heid, en daar is deze SITE voor bedoeld, dacht ik zo.
    Op het forum zijn we niet behulpzaam om uit te leggen hoe je back-up's kan maken van Blu Rays, dat is nu juist niet gewenst op het forum...

    Zou die koters toch eens leren hoe ze dan wel knap een schijfje moeten laden, als ze kans zien om met een maand tijd krassen in een blu ray te maken zou ik niet eens willen dat ze aan de apparatuur kwamen..... krijg dan helemaal van de angstdromen dat ze dan zelfs in staat zijn de lade uit de speler te breken.....

    Met mijn geweten is niets mis..... ik maak geen back-up's van blu rays
    Have fun and enjoy your collection

  10. #210

    Standaard

    Laten we het hier nu bij laten. De forumregels zijn duidelijk. Smooth-J en amrabed, het helpen met het verwerken van dit soort mediabestanden (MKV) hoeft inderdaad geen illegale bedoelingen te hebben, maar het kan mensen die wel illegaal bezig willen zijn verder helpen. En dat is precies wat we willen voorkomen. Dus DVDProfilersFilmgek heeft zeker een punt. Dit soort onderwerpen houden we goed in de gaten, maar als er andere forumgebruikers een (imo) terechte opmerking maken zoals DVDProfilersFilmgek doet, dan waarderen we dat zeer. Nu dan ook het verzoek ons weer te richten op het algemene gebruik van deze blu-ray speler.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #211

    Standaard

    Misschien een heeeeele domme vraag, maar ik wil de speler regiovrij maken.
    Maar welke knop is de digit knop? Om de cijfertjes in te voeren.

    Alvast bedankt!

  12. #212
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat zijn inderdaad de cijfertoetsen, regiovrij in de strikte zin van het woord is
    het niet echt, als je bijvoorbeeld alleen Regio A discs (USA) hierop wil afspelen
    dan voer je 973501 in en dan de Enter toets. Met de lade open natuurlijk.

    Wil je daarna een Regio B disc afspelen, lade open, disc erop, 973502 en Enter
    toets, dat wit ding , lade dicht en spelen maar.

    Je moet dus schakelen tussen regio's met de afstandsbediening. Kan tot in den
    treure
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #213

    Standaard

    Ah dus toch. Dan was ik waarschijnlijk gister te langzaam geweest met de combinatie haha.
    Het is nu gelukt. Super! Leuk en goed apparaat ook.

  14. #214

    Standaard

    Voor diegene die nog zo'n Hitiker BR-speler wil hebben voor €50; bij de Kruidvat in Elburg (Gelderland) lag er gisteren in ieder geval nog eentje in de vitrinekast...

  15. #215

    Standaard

    Voor 50,00 gekocht bij de kruidvat het apparaat is zeer degelijk en mooi van uiterlijk en formaat ik gebruik hem erg veel als mediaplayer ik heb er een samsung 1.5 tb schijf aanhangen werkt geweldig en super beeld in 1080p speelt tot nu toealle bestanden af de layout is ook perfect makelijk te zoeken naar bestanden.
    Blu ray speelt hij ook zeer goed mijn samsung is wel beter maar ook veel duurder n.l 250.00 type 7500 ben er erg blij mee als mediaplayer.

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aklasse Bekijk bericht
    Voor 50,00 gekocht bij de kruidvat het apparaat is zeer degelijk en mooi van uiterlijk en formaat ik gebruik hem erg veel als mediaplayer ik heb er een samsung 1.5 tb schijf aanhangen werkt geweldig en super beeld in 1080p speelt tot nu toealle bestanden af de layout is ook perfect makelijk te zoeken naar bestanden.
    Blu ray speelt hij ook zeer goed mijn samsung is wel beter maar ook veel duurder n.l 250.00 type 7500 ben er erg blij mee als mediaplayer.
    Interpunctie graag!

  17. #217

    Standaard

    Nog steeds super blij met hiteker blu ray speler heb hem vergelekem met een nieuwe ps 3 beeld is hetzelfde liet mijn vrouw kijken en kon geen verschil zien toch knap voor die prijs.Nu heeft mijn vrouw per abuis het bonnetje weggegooid zou iemand eventueel een kopie van zijn bon kunnen sturen voor garantie liefst wel uit nederland.Alvast bedankt.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aklasse Bekijk bericht
    Nog steeds super blij met hiteker blu ray speler heb hem vergelekem met een nieuwe ps 3 beeld is hetzelfde liet mijn vrouw kijken en kon geen verschil zien toch knap voor die prijs.Nu heeft mijn vrouw per abuis het bonnetje weggegooid zou iemand eventueel een kopie van zijn bon kunnen sturen voor garantie liefst wel uit nederland.Alvast bedankt.
    Dat ga je toch pas vragen tegen de tijd dat hij echt stuk is

    Misschien heb je het wel helemaal niet nodig en gaat hij ruimschoots over de garantie termijn heen
    Have fun and enjoy your collection

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dat ga je toch pas vragen tegen de tijd dat hij echt stuk is

    Misschien heb je het wel helemaal niet nodig en gaat hij ruimschoots over de garantie termijn heen
    Ik ben best van het helpen, maar wat als de speler van diegene stuk gaat en Hiteker registreert bij welk bonnummer welke speler hoort en dat dus niet meer matcht.
    Nee, betere oplossing lijkt me naar de winkel gaan en vragen of zij het nog kunnen achterhalen/printen en anders iets van een coulance regeling te vragen indien nodig.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #220

    Standaard

    Ik heb de laatste tijd last dat mijn Ambiance tijdens het afspelen van een film automatisch hoofdstukken vooruit spoelt, dan moet ik steeds weer terugspoelen, erg vervelend. Had ik eerst geen last van. Kan het liggen dat er een firmware moet worden gedownload? want het gebeurde toevallig wel bij Iron Man 2 en Alien, twee recente uitgave's.

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Ik heb de laatste tijd last dat mijn Ambiance tijdens het afspelen van een film automatisch hoofdstukken vooruit spoelt, dan moet ik steeds weer terugspoelen, erg vervelend. Had ik eerst geen last van. Kan het liggen dat er een firmware moet worden gedownload? want het gebeurde toevallig wel bij Iron Man 2 en Alien, twee recente uitgave's.
    Lijkt mij een foutje van de speler, ziet de schijf niet goed en gaat dan overslaan.... Als het erger wordt, dan voor het einde van de garantie inleveren of op het moment dat het je echt gaat vervelen....

    BTW, je hebt toch niet per ongeluk de schijfjes voorzien van een paar vreselijk vette vingerafdrukken???
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 21-11-2010 om 10:25 Reden: aanvulling-laatste zin
    Have fun and enjoy your collection

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Lijkt mij een foutje van de speler, ziet de schijf niet goed en gaat dan overslaan.... Als het erger wordt, dan voor het einde van de garantie inleveren of op het moment dat het je echt gaat vervelen....

    BTW, je hebt toch niet per ongeluk de schijfjes voorzien van een paar vreselijk vette vingerafdrukken???
    Nee geen vingerafdrukken, het zijn nieuwe gesealde exemplaren. Het is wel heel toevallig dat het alleen bij Iron Man 2 en Alien gebeurde, toen ik gisteren Across the Universe bekeek gebeurde er niks... Daarom dacht ik dat het misschien iets te maken zou hebben met een update voor apparaat of iets dergelijks, omdat het alleen bij de nieuwere blu-rays gebeurt. Hmm, misschien dan maar terug naar de Media Markt, ze zullen de apparaten niet meer hebben ben ik bang, dus voor niks al die criterions aangeschaft .

    Edit: heb hem aan het netwerk gekoppeld maar geen update's te vinden.
    Laatst aangepast door JT H. : 21-11-2010 om 12:22

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Nee geen vingerafdrukken, het zijn nieuwe gesealde exemplaren. Het is wel heel toevallig dat het alleen bij Iron Man 2 en Alien gebeurde, toen ik gisteren Across the Universe bekeek gebeurde er niks... Daarom dacht ik dat het misschien iets te maken zou hebben met een update voor apparaat of iets dergelijks, omdat het alleen bij de nieuwere blu-rays gebeurt. Hmm, misschien dan maar terug naar de Media Markt, ze zullen de apparaten niet meer hebben ben ik bang, dus voor niks al die criterions aangeschaft .

    Edit: heb hem aan het netwerk gekoppeld maar geen update's te vinden.
    Heeft waarschijnlijk geen updates nodig, speelt gewoon zonder zeuren schijfjes af

    Dat haperen met nieuwe schijfjes kan ook komen door kleine afwijkingen in de sporen die net buiten het bereik vallen van de speler. Zou me geen zorgen maken over je regio A schijfjes, gewoon aan de MM een regiovrij of regiovrij te maken apparaat vragen als hij niet te repareren zou zijn....

    Houd ons maar op de hoogte
    Have fun and enjoy your collection

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heeft waarschijnlijk geen updates nodig, speelt gewoon zonder zeuren schijfjes af

    Dat haperen met nieuwe schijfjes kan ook komen door kleine afwijkingen in de sporen die net buiten het bereik vallen van de speler. Zou me geen zorgen maken over je regio A schijfjes, gewoon aan de MM een regiovrij of regiovrij te maken apparaat vragen als hij niet te repareren zou zijn....

    Houd ons maar op de hoogte
    Heb helaas m'n garantie kwijt geraakt, maargoed ik was toch al vanplan een nieuwe aanteschaffen, vond apparaat ook wat lawaai maken. Ik geef hem maar aan m'n ouders, kunnen die ook eens genieten van hun HD-scherm :P.
    Laatst aangepast door JT H. : 21-11-2010 om 23:05

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Heb helaas m'n garantie kwijt geraakt, maargoed ik was toch al vanplan een nieuwe aanteschaffen, vond apparaat ook wat lawaai maken. Ik geef hem maa aan m'n ouders, kunnen die ook eens geniten van hun HD-scherm :P.

    Have fun and enjoy your collection

Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •