Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 307 worden weergegeven.

Discussie: Hiteker HTB-1026

  1. #51

  2. #52

    Standaard

    klopt vandaag even een wezen halen ze hadden er maar 5 staan nu nog 4 dus.
    prima ding goed beeld en geluid ook lekker klein makelijk weg te stoppen in kast.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nu bij Trekpleister voor 99 euro: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=73986
    Dat is dan €0,99 en een Oorlogswinter voordeliger dan bij het Kruidvat.....
    Have fun and enjoy your collection

  4. #54

    Standaard

    Loont het de moeite om dit apparaat te kopen voor zijn upscaling-capaciteiten voor DVD's?

    Ik lees hier dat hij het meer dan behoorlijk doet voor blu-ray's, maar ik ben vooral op zoek naar een prima upscaler voor gebruik in combinatie met een Panasonic V10...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Loont het de moeite om dit apparaat te kopen voor zijn upscaling-capaciteiten voor DVD's?

    Ik lees hier dat hij het meer dan behoorlijk doet voor blu-ray's, maar ik ben vooral op zoek naar een prima upscaler voor gebruik in combinatie met een Panasonic V10...

    Hij is niet echt stil, maar ik vond een DVD er ook goed uitzien. Ben nog in de wacht voor een paar regio A Blu Rays en als hij die ook speelt, dan is het voor mij een leuk apparaat voor erbij
    Have fun and enjoy your collection

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hij is niet echt stil, maar ik vond een DVD er ook goed uitzien. Ben nog in de wacht voor een paar regio A Blu Rays en als hij die ook speelt, dan is het voor mij een leuk apparaat voor erbij
    Hij is idd niet geheel geluidloos en dvd ziet er ook heel prima uit op dit apparaat.

  7. #57

    Standaard

    jammer van het geluid niet geluidsstil ... Jammer
    ala xbox 360

    beeld top geen verschil ps 3
    menu handig
    regio free BR +SD
    Sound top geen verschil PS 3
    Laatst aangepast door djmars : 19-02-2010 om 19:31
    There are no friends for Life,
    Just as there are no enemies for Life.

  8. #58

    Question

    ik wil hem eigelijk regio vrij maken maar als ik dat doe kan die dan ook weer terug naar zoals die nu is,of is het maar eenmalig die code ingeven????

  9. #59

    Standaard

    Bij mijn regio vry Blu ray als SD
    There are no friends for Life,
    Just as there are no enemies for Life.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door helliebv Bekijk bericht
    ik wil hem eigelijk regio vrij maken maar als ik dat doe kan die dan ook weer terug naar zoals die nu is,of is het maar eenmalig die code ingeven????
    Waarom zou je hem weer terug willen zetten
    Have fun and enjoy your collection

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Waarom zou je hem weer terug willen zetten
    Wat hij volgens mij bedoelt: het apparaat is niet echt regiovrij, maar je kunt van regio wisselen zodat hij dan op een bepaalde regio ingesteld staat. Zijn vraag is(denk ik): als ik 'em eenmaal op regio A heb ingesteld, kan hij dan nog terug naar B of C.
    Vergelijk het met je dvdspeler op je computer, sommige kun je geloof ik ook max. 5 keer van regio laten wisselen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  12. #62

    Standaard

    ja klopt helemaal dat bedoel ik ja ,maar kan dat.!!!

    je moet hem eigelijk kunnen instellen dat die gewoon alles afspeeld maar dat gaat niet begrijp ik.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door helliebv Bekijk bericht
    ja klopt helemaal dat bedoel ik ja ,maar kan dat.!!!

    je moet hem eigelijk kunnen instellen dat die gewoon alles afspeeld maar dat gaat niet begrijp ik.
    Ik zit nog steeds te wachten op een paar regio A Blu Rays, helaas is niet iedereen op dit forum even vlot met reageren en opsturen.:sad:

    Ik dacht dat hij wel in zijn geheel in 1x regiovrij is voor alles, maar kan dat nog steeds niet testen. In mijn geval is het niet erg als hij maar voor 1 regio per keer is om te schakelen, ik zou hem dan op regio A laten staan, ik heb hem immers voor erbij en vind hem te storend aanwezig om continu te gebruiken.

    Zodra ik mijn regio A schijfjes binnen heb laat ik meer weten, voor wat betreft DVD heb ik hem al regiovrij, getest met regio 1 en regio 3 schijfjes en dat gaat goed al gebruik ik hem ook niet om DVD's mee te spelen.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door helliebv Bekijk bericht
    ja klopt helemaal dat bedoel ik ja ,maar kan dat.!!!

    je moet hem eigelijk kunnen instellen dat die gewoon alles afspeeld maar dat gaat niet begrijp ik.
    Je moet em idd elke keer veranderen van regio. Veel regio B blurays zijn echter ook regio A geschikt. En daarnaast zijn er veel blurays regiovrij. Dus je zou em standaard op regio A kunnen zetten. De kans dat je dan veel moet switchen is vrij klein denk ik. Maar als ik zelf deze speler zou aanschaffen is hij ook echt alleen bedoeld voor regio A schijfjes. Ik zou me er dan ook geen zorgen om maken...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Je moet em idd elke keer veranderen van regio. Veel regio B blurays zijn echter ook regio A geschikt. En daarnaast zijn er veel blurays regiovrij. Dus je zou em standaard op regio A kunnen zetten. De kans dat je dan veel moet switchen is vrij klein denk ik. Maar als ik zelf deze speler zou aanschaffen is hij ook echt alleen bedoeld voor regio A schijfjes. Ik zou me er dan ook geen zorgen om maken...
    Mmmm, kreeg vandaag van wel een snel medeforumlid een regio A blu ray binnen, speelde niet op mijn LG en speelde ook niet op de Hiteker.

    Hiteker op regio A gezet, ik moet daar wel bij opmerken dat de bediening van de cijfertoetsjes op de AB wel naadje gaat, heb het pas na 3 pogingen voorelkaar gekregen, de cijfertoetjes zitten nog dicht opelkaar en laten zich niet lekker bedienen.
    Als je erop let dat het lichtje oplicht op de AB, dan heb je het goed gedaan

    Schijfje speelt nu af, ik laat de Hiteker op regio A staan, ik geloof best dat hij weer naar regio B te zetten is, ik had hem tenslotte ook al regiovrij voor DVD gemaakt, doch ik laat hem zo staan, ik heb nergens gelezen dat hij na drie pogingen niet meer te veranderen is, zoals bij de LG BD350 het geval was, maar ik wil het ook niet ervaren.

    De Hitekers audiouitgang is wat zacht, ik moet de versterker wat verder openschroeven hem hem net zo luid te laten klinken als m'n LG, voor de rest geen opmerkingen, het spelertje werkt voor de rest naar het zin, al is hij iets te nadrukkelijk aanwezig.

    Zeer leuke en goede regio A speler voor erbij
    Have fun and enjoy your collection

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm, kreeg vandaag van wel een snel medeforumlid een regio A blu ray binnen, speelde niet op mijn LG en speelde ook niet op de Hiteker.

    Hiteker op regio A gezet, ik moet daar wel bij opmerken dat de bediening van de cijfertoetsjes op de AB wel naadje gaat, heb het pas na 3 pogingen voorelkaar gekregen, de cijfertoetjes zitten nog dicht opelkaar en laten zich niet lekker bedienen.
    Als je erop let dat het lichtje oplicht op de AB, dan heb je het goed gedaan

    Schijfje speelt nu af, ik laat de Hiteker op regio A staan, ik geloof best dat hij weer naar regio B te zetten is, ik had hem tenslotte ook al regiovrij voor DVD gemaakt, doch ik laat hem zo staan, ik heb nergens gelezen dat hij na drie pogingen niet meer te veranderen is, zoals bij de LG BD350 het geval was, maar ik wil het ook niet ervaren.

    De Hitekers audiouitgang is wat zacht, ik moet de versterker wat verder openschroeven hem hem net zo luid te laten klinken als m'n LG, voor de rest geen opmerkingen, het spelertje werkt voor de rest naar het zin, al is hij iets te nadrukkelijk aanwezig.

    Zeer leuke en goede regio A speler voor erbij
    Wat vind je van de beeldkwaliteit?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Wat vind je van de beeldkwaliteit?
    Niks mis mee, is net zo goed als van de gerenommeerde merken.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #68

    Standaard

    heb gisteren een hd van 320gb gekocht.
    en geformarteerd in fat 32
    en een aantal films erop gezet in avi en video ts bestanden.
    maar de hiteker ziet heel de hd niet. dus kan niks kijken
    heb ik iets fout gedaan of vergeten?????
    :sad: :sad: :sad: :sad:

  19. #69

    Standaard

    Kan zijn dat deze speler maar tot een bepaalde grootte gaat. Je had wat dat betreft dan beter een mediaplayer kunnen kopen ipv deze speler. Want als je een 320 GB schijf gebruikt hiervoor, dan ben je al van plan meer met de harddisk te doen dan met de BR speler zelf...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Kan zijn dat deze speler maar tot een bepaalde grootte gaat. Je had wat dat betreft dan beter een mediaplayer kunnen kopen ipv deze speler. Want als je een 320 GB schijf gebruikt hiervoor, dan ben je al van plan meer met de harddisk te doen dan met de BR speler zelf...
    Probleem was de voeding van de HDD, de HDD is herkend door de Hiteker.

    De Hiteker heb ik getest met een 1TB HDD, dat ging zonder problemen, denk niet dat de grootte van een HDD een probleem is voor de Hiteker.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #71

    Standaard

    Wat geeft nu eigenlijk bij dit apparaat de juiste beeldverhouding weer?

    Breed pillarbox, wat dus inhoudt dat bij sommige films je aan alle kanten zwarte balken hebt en het beeld wat mij betreft te klein maakt

    of 'gewoon' breed beeld wat dus inhoudt dat het bij sommige films net lijkt alsof alles samengedrukt wordt met boven zwarte balken

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Wat geeft nu eigenlijk bij dit apparaat de juiste beeldverhouding weer?

    Breed pillarbox, wat dus inhoudt dat bij sommige films je aan alle kanten zwarte balken hebt en het beeld wat mij betreft te klein maakt

    of 'gewoon' breed beeld wat dus inhoudt dat het bij sommige films net lijkt alsof alles samengedrukt wordt met boven zwarte balken
    Zelf gekozen voor gewoon breedbeeld, heb ik beeldvullend beeld met een 4:3 uitzending/DVD, het gebeurt bijna onopvallend mooi en dat heb ik liever dan zwarte balken aan weerszijden.

    Voor de puristen is er breed pillarbox, krijg je het originele beeld met balken aan weerszijden, we hebben het dan wel over een 16:9 TV.

    Het staat allemaal keurig uitgelegd op blz 13 van de gebruiksaanwijzing.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #73

    Standaard

    Dit is gezien de prijs wel interessant naast mij panasonic BD35 als regio A speler. Maar ik maak me zorgen over het geluids niveau. Er staat ala XBox360 maar ik heb geen ervaring met een XBox360 dus ik kan mij daar geen beeld bij vormen. Misschien hebben andere mensen een ander voorbeeld zodat ik wel beeld kan vormen.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Dit is gezien de prijs wel interessant naast mij panasonic BD35 als regio A speler. Maar ik maak me zorgen over het geluids niveau. Er staat ala XBox360 maar ik heb geen ervaring met een XBox360 dus ik kan mij daar geen beeld bij vormen. Misschien hebben andere mensen een ander voorbeeld zodat ik wel beeld kan vormen.
    Ala Xbox 360 vind ik toch wel overdreven, zeker van iemand die over een PS3 beschikt. Als een Xbox 360 een vliegtuig is, de PS3 een stofzuiger, dan is de Hiteker te vergelijken als een tafelventilator. Geen van drieën maken zoveel lawaai, maar om een beetje het verschil aan te geven wel leuke voorbeelden. XBox360 en PS3 zijn duidelijker aanwezig als de Hiteker, de Hiteker is stiller maar toch aanwezig je kan hem gewoon horen. Tijdens een beetje drukke actiefilm zal hij niet echt opvallen, maar bij een film met rustige momenten is hij helaas aanwezig. Het is een soort van zoemend geluid met een licht brommetje erin.....shit wat is geluid moeilijk te omschrijven

    Ach, als je niet heel erg verwend bent, al meer ervaringen hebt met apparaten waar een fannetje in zit, dan weet je wat je kan verwachten. Heb zelf de LG BD370 en die is gewoon muistil, die hoor je niet, maar dat zit dan ook geen fannetje in. De Pana BD35 is voor zover ik weet ook behoorlijk stil, die is mij bij een collega ook nog nooit opgevallen....... als daar de Hiteker had gestaan, ja dan was hij opgevallen als iets dat een geluidje veroorzaakt.

    Bij mij staat de Hiteker er alleen maar om regio A blu Rays mee af te spelen, al heb ik er laatst een paar concerten van U2 op DVD mee gedraaid....... en dan valt hij niet op

    Gewoon voor er bij als regioA machine is het heus wel te doen of je moet van plan zijn om enkel en alleen nog regioA BR's te kopen. Toch valt het in vergelijking met een PS3 en de echte herriemaker(XBox) echt wel mee. Ik heb ook een Popcorn Hour A110, deze heeft een ingebouwde HDD van 1,5 TB en die hoor ik ook, maar is toch weer anders van geluid dan de Hiteker.

    Hiteker voor erbij...... kan ik je met een gerust hart aanraden, daar ga je je niet aan ergeren voor de enkele keren dat hij draait.
    Have fun and enjoy your collection

  25. #75

    Standaard

    DVDProfilersFilmgek bedankt voor het antwoord. Ik heb heb twee PS3's gehad en dat was goed te doen dus als de Hiteker minder geluid maakt dan lijkt mij dat wel acceptabel.

Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •