Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 307 van 307 worden weergegeven.

Discussie: Hiteker HTB-1026

  1. #301

    Standaard

    Ik wil eigenlijk gewoon een speler die het doet, zonder gekke geluidjes en zonder dat ik zelf onderdelen moet gaan halen om deze vervolgens zelf te gaan vervangen..... Ik ben geen monteur en eerlijk gezegd lijkt me dat ook niet de bedoeling. Een stillere pc fan? Serieus? Dat roept bij mij allerlei vragen op waar ik niet op zit te wachten; welk type, waar haal je dat, welke maat etc etc. Maar goed, ik ben een ezel die drie keer tegen de zelfde steen is aangelopen want ik heb er drie aangeschaft waarvan er 1 het redelijk doet. Lijkt me geen mooie score.

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik wil eigenlijk gewoon een speler die het doet, zonder gekke geluidjes en zonder dat ik zelf onderdelen moet gaan halen om deze vervolgens zelf te gaan vervangen.....
    Helemaal mee eens hoor, maar ik dacht als je hem nog hebt is er iig wat aan te doen als je wilt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #303

    Standaard

    hi allen!

    Dit oude en goedkope beestje heb ik bij mijn vriendin staan, maar als ik daar blu rays wil kijken geeft hij regelmatig aan dat er een 'software update vereist is'. Vooral bij 20th Century Fox uitgaves vreemd genoeg.

    Iemand een tip?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #304

    Standaard

    Ik had op een gegeven moment hetzelfde probleem, maar ik kon geen updates vinden voor deze speler. Toen heb ik maar een andere (regiovrije) speler aangeschaft.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik had op een gegeven moment hetzelfde probleem, maar ik kon geen updates vinden voor deze speler. Toen heb ik maar een andere (regiovrije) speler aangeschaft.
    een nieuwe speler ligt ook in de planning. Tot die tijd dan maar mijn kijkachterstand stapeltje opbouwen dus
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #306

    Standaard

    hoi ik heb deze speler ook gekocht ,ik heb een regio a bluray als ik hem er in doe staat er sorry this disc is authorized for play in region a onlly / als ik de code invoer die jullie zijden en dan 1 voor regio dan paktt hij de bluray niet ! doe ik iets verkeerds
    moet ik de speler updaten ,hij is nieuw ! dvd zijn wel regio vrij heb ik getest

  7. #307

    Standaard

    yess hij doet het ! meschien deet ik het te langzaam !! hij doet het nu
    nog een vraagje moet ik de speler op ntsc zetten of pal ?
    Laatst aangepast door soufian : 13-09-2016 om 19:22

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •