Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 307 worden weergegeven.

Discussie: Hiteker HTB-1026

  1. #176

    Standaard

    Vreemd. Ik heb nog geen problemen ondervonden met deze speler. DVD's en BD's speelt hij gewoon af. Ook regio A gecodeerde BD's. Ik vind 'm ook snel met het laden van BD's.

    Ik raad je aan om contact op te nemen met Hiteker: info@hiteker.nl. Bellen kan ook: 0900-4483537.

  2. #177

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:10

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door topdeal Bekijk bericht
    Ik was net bij de Kruidvat. Vorige week stond deze speler voor € 50,- te koop. Ik kreeg daar de tip, dat ze morgen (29-juli) een aktie hebben, waarbij je 3 artikelen met groene sticker (aanbieding) koopt, je de totaal prijs door 3 moet delen! Ik heb deze dus achteruit laten leggen, samen met 2 tubes tandpasta, totaal = € 51,- Delen door 3 --> €17.- voor een blue ray speler...!!! lijkt mij een goede tip....
    Vandaag de speler gehaald... De tip was iets te mooi om waar te zijn, de aktie was dus 2 + 1 gratis. (33% korting op totaal bedrag). dus speler + hdmi kabel + tandpasta voor € 38,- (nog steeds geen geld). Net foto's vanaf CD gekeken, DVD en blu-ray (life) getest en zeer tevreden! alles start snel op (enkele seconden) geluid valt erg mee (alleen tijdens zoeken even wat geluiden, zoals je soms ook hoort nadat je een CD / DVD benaderd met je PC). P.s. in Raalte zijn er nu nog 5 stuks op voorraad.

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door topdeal Bekijk bericht
    P.s. in Raalte zijn er nu nog 5 stuks op voorraad.
    Mmmm, dat is aan het eind van de wereld.... In Raalte zeker niet veel slimme BR liefhebbers
    Have fun and enjoy your collection

  5. #180

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:09

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bjorn Schierboom Bekijk bericht
    Heb 'm terug gebracht en m'n 50 euro terug gevraagd.
    Hij speelde de BD's niet goed af, heb er 4 geprobeerd.
    Dvd's wel gewoon meteen, DivX ook gewoon mooi (zelfs .mkv).
    Er was denk ik iets mis met de drive.
    Of met de laser.....

    Als ik jou was had ik hem omgeruild
    Have fun and enjoy your collection

  7. #182

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:10

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Hey dat is 100 mtr bij mij vandaan....zal er eens gaan kijken
    Overigens is het officieel het "Pearl Buckerf" waar de winkel is.
    Ah, ik was er van overtuigd dat het daar allemaal Dudokplein heette
    Ik woon er zelf ook iets van 100 meter bij vandaan, zo zie je maar, zo leer ik weer eens wat
    Is het trouwens nog gelukt er daar 1 op de kop te tikken ?

  9. #184

    Standaard

    Mijn Hiteker bleek inderdaad in eerste instantie een doa (dead on arival) te zijn. Dus geruild, en de nieuwe werkt nu prima. De grootste troef is dat hij ook films via een usb-stick kan afspelen, heel fijn.

    Nog bedankt voor het advies!

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Ah, ik was er van overtuigd dat het daar allemaal Dudokplein heette
    Ik woon er zelf ook iets van 100 meter bij vandaan, zo zie je maar, zo leer ik weer eens wat
    Is het trouwens nog gelukt er daar 1 op de kop te tikken ?
    Nee alles was op.....ze hadden er overigens maar drie gekregen begreep ik.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Nee alles was op.....ze hadden er overigens maar drie gekregen begreep ik.
    Ik heb net eens gezocht, er zitten 2 Kruidvat winkels in Stadspolders, die ik bedoelde is dus de andere en zit niet op het Dudokplein, maar dat heet het Van Eesterenplein, naast de Blokker achter Verhage, daar hadden ze er toen 5 achter de balie staan in ieder geval.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Ik heb net eens gezocht, er zitten 2 Kruidvat winkels in Stadspolders, die ik bedoelde is dus de andere en zit niet op het Dudokplein, maar dat heet het Van Eesterenplein, naast de Blokker achter Verhage, daar hadden ze er toen 5 achter de balie staan in ieder geval.
    Inderdaad hebben we twee winkelcentra (je zou bijna gaan denken dat de Stadspolders een wereldstad is...lol)......bij het door jou bedoelde Kruidvat ben ik nog niet geweest overigens.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Inderdaad hebben we twee winkelcentra (je zou bijna gaan denken dat de Stadspolders een wereldstad is...lol)......bij het door jou bedoelde Kruidvat ben ik nog niet geweest overigens.
    Het is wat
    Ik kom er niet elke week en weet niet of ze er op dit moment nog hebben, wel zag ik gister, toen ik er langs liep, dat de reclame poster van de deur was verdwenen...

  14. #189

    Standaard

    Heeft iemand de speler al aan het netwerk gehangen om te kijken of er een update beschikbaar is en zo ja, wat zijn de bevindingen?

  15. #190

    Red face audio op de Hitiker

    Beste mensen

    Als ik de Hitiker coaxiaal aansluit, kan ik maar geen dolby 5.1 via mij stereo krijgen. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe, of hoe ik eventueel de instellingen zou kunnen aanpassen ?

    Alvast bedankt

  16. #191

    Standaard

    Welke apparatuur gebruik je?

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hermannus Bekijk bericht
    Beste mensen

    Als ik de Hitiker coaxiaal aansluit, kan ik maar geen dolby 5.1 via mij stereo krijgen. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe, of hoe ik eventueel de instellingen zou kunnen aanpassen ?

    Alvast bedankt
    Juiste instellingen maken in de setup van de Hiteker.

    Misschien wel even makkelijk, zoals Frank ook al vraagt, om te vermelden welke apparaten je hebt en hoe eea aangesloten staat en hoe je de setup van de Hiteker hebt doorgelopen en welke instellingen je daar hebt gedaan.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #193

    Standaard

    Ik heb bij de Kruidvat in Elburg vorige week nog een Hiteker 1026 kunnen scoren! En ook nog eens voor de "2+1 gratis" aktie!
    Hiteker 1026 + AEG manicuresetje + strandjurkje voor in totaal 41 euro!
    Voor zover ik heb kunnen bekijken werkt alles, alleen heb ik nog geen BR kunnen bekijken omdat ik er nog geeneen heb.
    Ondanks vele verhalen over herrie, vind ik de speler vrij stil. Alleen bij opstarten hoor je wat gerommel. Kortom, ik ben d'r blij mee!

  19. #194

    Standaard

    Hoi

    Ik gebruik een Marantz SR5200. Als ik mijn DVD speler aansluit met coaxiaal, ondervindt ik geen problemen. De instelling van de audio staat op PCM 5.1 ( Hitiker )

    Gr
    Hermannus

  20. #195

    Standaard

    Stel hem eens in op Bitstream Mixed en kijk eens of je dan wel geluid hebt.

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vulcan Bekijk bericht
    Ik heb bij de Kruidvat in Elburg vorige week nog een Hiteker 1026 kunnen scoren! En ook nog eens voor de "2+1 gratis" aktie!
    Hiteker 1026 + AEG manicuresetje + strandjurkje voor in totaal 41 euro!
    Voor zover ik heb kunnen bekijken werkt alles, alleen heb ik nog geen BR kunnen bekijken omdat ik er nog geeneen heb.
    Ondanks vele verhalen over herrie, vind ik de speler vrij stil. Alleen bij opstarten hoor je wat gerommel. Kortom, ik ben d'r blij mee!
    Gefeliciteerd, had zelf pech ze waren op(heb er wel 1, maar al weer wat langer en toen voor de volle mep)

    Geloof me, als je zelf een stille speler hebt dan ervaar je de Hiteker niet als geruisloos. Hij is wisselend rumoerig, bij zoeken, uit pauze vandaan komen en tijdens het spelen. Heb er gisteren toevallig nog 2 regio A BR's meegespeeld en dacht toen..... blij dat het niet mijn hoofdspeler is, maar voor het geld en de mogelijkheid om nu regio A af te spelen zal ik niet klagen, hij is veel stiller dan de PS3 en de huidige slim XBox en muisstil vergeleken bij de oude XBox
    Have fun and enjoy your collection

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Stel hem eens in op Bitstream Mixed en kijk eens of je dan wel geluid hebt.
    Yep, zo zou het moeten lukken

    Ben benieuwd of het gelukt is.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #198

    Standaard

    Frank je bent geweldig, op bitstream mixed pakken we surround via coaxiaal ( 5.1 ).
    Bedankt !!

    Er is echter nog 1 probleempje, ik heb mijn ext-HDschijf op FAT32 geformatteerd, dan word de schijf ook wel gevonden door de speler, het enige is dat we op een Fat32 schijf geen grotere bestanden kunnen zetten dan 5 Gig. Dus een mkv van 15 Gig gaat niet lukken. Is hier ook nog een alternatief voor ?

    Gr Hermannus

  24. #199

    Standaard

    Oke, had ik natuurlijk ook direct kunnen bedenken, splitten in kleiner dan 4Gb.
    Gedaan met Matroska files, maar de Hitiker gaat dit niet afspelen. Weet ook iemand of dit aan de mkv files ligt, welke deze speler niet kan lezen ? of ergens anders aan ?

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hermannus Bekijk bericht
    Oke, had ik natuurlijk ook direct kunnen bedenken, splitten in kleiner dan 4Gb.
    Gedaan met Matroska files, maar de Hitiker gaat dit niet afspelen. Weet ook iemand of dit aan de mkv files ligt, welke deze speler niet kan lezen ? of ergens anders aan ?
    FAT 32 werkt met max 4GB bestanden....

    Aanvulling:

    Het wordt op dit forum niet gewaardeerd als we gaan uitleggen hoe je je gedownloade files moet splitten..... laat staan downloaden of uitleg geven wat er aan mankeert....

    Per PM kan wel weer meer..(Oh, over gedownload spul, niet bij mij)
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 10-08-2010 om 20:41 Reden: aanvulling
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •