Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 307 worden weergegeven.

Discussie: Hiteker HTB-1026

  1. #151

    Standaard

    Heeft iemand al geprobeerd om er een externe harde schijf op aan te sluiten via USB
    mij lukt dit niet en ik dacht toch dat ik ergens gelezen heb dat dat kon?
    Een USB stick is geen probleem en speelt gewoon de daaropstaande Divx films af.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wisper47 Bekijk bericht
    Heeft iemand al geprobeerd om er een externe harde schijf op aan te sluiten via USB
    mij lukt dit niet en ik dacht toch dat ik ergens gelezen heb dat dat kon?
    Een USB stick is geen probleem en speelt gewoon de daaropstaande Divx films af.
    Mijn 320Gb op fat32 maar die ziet hij idd niet.

  3. #153

    Standaard

    Inmiddels vandaag ook zo'n ding opgehaald, was wat sceptisch gezien de informatie en de onduidelijkheden over het "kunnen" van de player.

    Inmiddels een paar uur getest... conclusie een TOP apparaat, de speler is niet de stilste, echter voor (in mijn geval) € 50,- niets om over te zeuren.

    Ik zie 1 echt "domme" beperking... FAT32... waarom...??? Ik heb inmiddels allerlei formaten afgespeeld, noem het maar, alles speelt het dingetje. Echter ik wil het liefst de USB functie gebruiken alleen 80% van mijn films is over de 4GB per bestand, daar waar FAT32 juist de beperking is.

    Weet iemand of de fabrikant, fabrikantkloon of creatieveling hier al aanpassingen in heeft gemaakt...? Inmiddels al zover dat de speler gebruik maakt van Embedded linux, alleen de source is niet vrijgegeven waardoor ontwikkeling door "derden" praktisch onmogelijk is...?

    Zie hier de link : http://forum.videohelp.com/threads/3...-clones-owners

    Ik heb al verschillende partitie formaten geprobeerd en de enige FAT en FAT32 worden direct gelezen. Anderen worden niet herkend of er gebeurt gewoon niets. Wel is me al een paar keer opgevallen dat de speler soms een DVD of BD wil inlezen en deze vervolgens na een paar seconden wil uitwerpen (vooral als ik hiervoor met USB heb lopen stoeien). Echter de speler uit en aan, en klaar!

    Wellicht nog iemand die technische inbreng heeft omtrent mijn vraagstelling...? Waarom FAT32... en is er een alternatief...?

    Mvg,
    Michiel

    Ok nog even verder gezocht, het domein hiteker.nl is van een bedrijf genaamd Bicon International, krijg nergens iets van resultaten terug, ook niet KVK. hiteker.eu echter krijg ik wel iets meer, dit zou zijn van Ambiance Technology. Zij hebben ook eenzelfde player/kloon genaamd AMB-1026, bedrijf zit gewoon in NL. Ik zal morgen eens bellen met hen of er iets meer informatie is. Meld me later weer...
    Laatst aangepast door michielm : 15-07-2010 om 21:03 Reden: meer info gevonden...

  4. #154

    Standaard

    Mijn dvd-speler op de slaapkamer heeft de geest gegeven, dus heb deze maar gekocht voor 5 tientjes bij kruidvat (is nu overigens op de site uitverkocht). Inderdaad een super apparaat bij eerste blik; speelt divx af die mijn vorige dvd-speler niet aan kon en de beeldkwaliteit vond ik niet tegenvallen.

    Blijft wel de vraag hoelang het ding blijft werken...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wisper47 Bekijk bericht
    Heeft iemand al geprobeerd om er een externe harde schijf op aan te sluiten via USB
    mij lukt dit niet en ik dacht toch dat ik ergens gelezen heb dat dat kon?
    Een USB stick is geen probleem en speelt gewoon de daaropstaande Divx films af.
    Als je niet zo lui was en even eea had teruggelezen dan had je gevonden dat dat idd al het geval was

    Zorg er voor dat de externe schijf een eigen voeding heeft
    Have fun and enjoy your collection

  6. #156

    Standaard

    Die van mij geeft na 1 dag geen beeld meer en de dvd gaat er niet meer uit

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvgeerligs Bekijk bericht
    Die van mij geeft na 1 dag geen beeld meer en de dvd gaat er niet meer uit
    Zit de stekker nog wel in het stopcontact....
    Have fun and enjoy your collection

  8. #158

    Standaard

    Ja hij stond stand-by. Niets aan te doen. Ik heb hem teruggebracht. Ze hadden geen andere. Jammer.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvgeerligs Bekijk bericht
    Ja hij stond stand-by. Niets aan te doen. Ik heb hem teruggebracht. Ze hadden geen andere. Jammer.
    Hadden ze gewoon voor je moeten repareren (zal wel iets met de voeding zijn geweest)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvgeerligs Bekijk bericht
    Ja hij stond stand-by. Niets aan te doen. Ik heb hem teruggebracht. Ze hadden geen andere. Jammer.
    Mmm... en hoe heb je nu het schijfje teruggekregen
    Have fun and enjoy your collection

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wisper47 Bekijk bericht
    Heeft iemand al geprobeerd om er een externe harde schijf op aan te sluiten via USB
    mij lukt dit niet en ik dacht toch dat ik ergens gelezen heb dat dat kon?
    Een USB stick is geen probleem en speelt gewoon de daaropstaande Divx films af.
    Heb deze voor mijn vriendin gekocht als ik bij haar ben neem ik gewoon mijn op fat 32 geformateerde harde schijf mee werkt prima.
    MKV DIVX echt alles speelt ie terug.
    Heb wel gemerkt dat als ik de harde schijf er aan hang en dan pas het aparaat aan zet hij hem inderdaad niet ziet.
    Ik zet eerst de speler aan steek dan mijn harde schijf via usb er in.
    Duurt wel enkele minuten voor dat hij de schijf te pakken heeft.
    Maar daarna speelt ie alles perfect af.

  12. #162

    Standaard

    Hoe vaak kan je van regio wisselen? (zowel Blu-Ray als DVD)

    Ik vond wel iets, maar met een vraagteken.

    Wisselen van regio kan 'tot in den treure' ?
    Volgens mij dus ook een vraag, iemand enig idee?

  13. #163

    Standaard

    Oke, één minpuntje dan toch na een paar dagen kijken. Geluid en beeld zijn niet 100% synchroon (noch bij BD noch bij DIVX) en er zit geen optie op om de sync aan te passen (althans ik vind die niet)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Oke, één minpuntje dan toch na een paar dagen kijken. Geluid en beeld zijn niet 100% synchroon (noch bij BD noch bij DIVX) en er zit geen optie op om de sync aan te passen (althans ik vind die niet)
    Staan er beeldverbeteraars aan op je tv? Die kunnen voor vertraging tussen beeld en geluid zorgen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Staan er beeldverbeteraars aan op je tv? Die kunnen voor vertraging tussen beeld en geluid zorgen.
    Uiteraard niet.

    Bij bd valt het niet echt op (hoewel het niet 100% in sync is), maar bij div wel.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #166

    Standaard

    Als iemand nog weet waar dit ding te koop is, hoor ik het graag.....

  17. #167

    Standaard

    Ik weet niet waar je woont, maar bij het Kruidvat in Dordrecht Stadspolders(Dudokplein) hadden ze er nog minstens 5 staan achter de balie.
    Het is misschien een belletje waard.

  18. #168

    Standaard

    Hey dat is 100 mtr bij mij vandaan....zal er eens gaan kijken
    Overigens is het officieel het "Pearl Buckerf" waar de winkel is.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Als iemand nog weet waar dit ding te koop is, hoor ik het graag.....
    Ik was net bij de Kruidvat. Vorige week stond deze speler voor € 50,- te koop. Ik kreeg daar de tip, dat ze morgen (29-juli) een aktie hebben, waarbij je 3 artikelen met groene sticker (aanbieding) koopt, je de totaal prijs door 3 moet delen! Ik heb deze dus achteruit laten leggen, samen met 2 tubes tandpasta, totaal = € 51,- Delen door 3 --> €17.- voor een blue ray speler...!!! lijkt mij een goede tip....
    Laatst aangepast door topdeal : 28-07-2010 om 15:30

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Als iemand nog weet waar dit ding te koop is, hoor ik het graag.....
    In Groningen filiaal van Lenneplaan hadden ze hem gisteren ook nog staan.

  21. #171

    Standaard

    Het verbaast me dat ze die spelers nog hebben, hier was hij nog dezelfde dag van de start van de actie al uitverkocht
    Have fun and enjoy your collection

  22. #172

    Standaard

    Wie zou deze voor mij, waar hij nog beschikbaar is voor me willen halen.

    Geld inclusief verzendkosten worden overgemaakt. En uiteraard een overeen te komen kleine vergoeding. Wellicht iets uit mijn blu-ray/ DVD lijst?

  23. #173

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:10

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bjorn Schierboom Bekijk bericht
    Dang it, hij speelt maar geen blu-ray af.
    Heb 'm net gekocht voor 50 euro.
    Maar er staat 'PLAY' en dan zie je zwartbeeld gewoon.
    En het laden duurt heel lang.
    Heb 't nu met 2 BD geprobeerd.
    Iemand die me kan helpen, want in het boekje staat er niks over.
    Geduld hebben denk ik, ook op mijn sony bd-speler duurt het soms minuten eer er beeld komt.
    Gisteren had ik op de Hiteker ook zwart beeld, dacht dat er niets gebeurde. Maar na even aan en uit deed ie het gewoon.
    Ik heb hem trouwens niet aan het netwerk hangen, wellicht dat een firmware upgrade beschikbaar is?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  25. #175

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:10

Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •