Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 307 worden weergegeven.

Discussie: Hiteker HTB-1026

  1. #1

    Standaard Hiteker HTB-1026

    Hoi

    Deze speler gaat volgende week in het kruidvat te koop aangeboden worden voor 99 euro. Op de site van hun kan ik echter niet inloggen om het service manuel te downloaden. Ik zou graag willen weten als deze mischien regio vrij voor Blu ray wordt aangeboden ( heb deze op een Amerikaanse site zien staan). Weet iemand hier mischien iets meer over want indien hij het zou kunnen zou ik deze onmiddellijk kopen.

    Thanks

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Hoi

    Deze speler gaat volgende week in het kruidvat te koop aangeboden worden voor 99 euro. Op de site van hun kan ik echter niet inloggen om het service manuel te downloaden. Ik zou graag willen weten als deze mischien regio vrij voor Blu ray wordt aangeboden ( heb deze op een Amerikaanse site zien staan). Weet iemand hier mischien iets meer over want indien hij het zou kunnen zou ik deze onmiddellijk kopen.

    Thanks
    Volgens hun manual, die te downloaden/inkijken is (hiteker.eu), wordt hij niet regiovrij aangeboden, al is hiteker wel heel bekend om het regiovrij zijn van zijn produkten.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Eerst natuurlijk de beste wensen voor dit jaar.

    Wij hebben deze dus gekocht bij het Kruidvat, maar komen niet in het programma instellingen, wie weet hier iets op. Groet

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monica52 Bekijk bericht
    Eerst natuurlijk de beste wensen voor dit jaar.

    Wij hebben deze dus gekocht bij het Kruidvat, maar komen niet in het programma instellingen, wie weet hier iets op. Groet
    Ehhh... gebruiksaanwijzing al eens doorgenomen?

    Ik denk niet dat er veel mensen zijn hier die dit apparaat hebben...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monica52 Bekijk bericht
    Eerst natuurlijk de beste wensen voor dit jaar.

    Wij hebben deze dus gekocht bij het Kruidvat, maar komen niet in het programma instellingen, wie weet hier iets op. Groet
    Wat Michael al zegt, gebruiksaanwijziging erbij(blz 12) apparaat moet niet afspelen maar op stop staan en dan moet het lukken
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Is deze speler 'out of the box' wel regio-vrij voor DVD's ?

  7. #7

    Standaard

    Volgens onderstaande bericht zou hij voor BR en DVD regiovrij te maken zijn:

    http://forum.videohelp.com/topic377693.html
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  8. #8

    Standaard

    Ik heb net gelezen dat deze zowel regiovrij voor dvd als ook voor blu ray gemaakt kan worden met de remote! Mischien dat ik hem maandag maar ga kopen.

  9. #9

    Standaard

    Niet kopen:
    -Ik heb boven in het scherm een klein wit streepje continue.
    - aparaat maakt een hoop lawaai, heel irritant tijdens het kijken.
    - Zelfs nadat ik een interne cool fan heb los getrokken!

  10. #10

    Standaard

    Als het klopt zou deze idd regiovrij kunnen worden gemaakt voor dvd en BR volgens onderstaande procedure:

    With this player it is also possible to play region 1 and other region BD Disks

    Do it as follows :

    When the door is open, press digit button on RC with "97350", then press "1" for region A, "2" for region B and "3" for region C , then press ENTER.

    9735+01/02/03:
    0 for DVD region
    1 for A - USA
    2 for B - Europe
    3 for C - Others
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #11

    Standaard

    Maar afgezien of ie regiovrij te maken is of niet, is het een interessante speler?
    Hoe is de kwaliteit van beeld en geluid? Dat vind ik belangrijker dan dat ie regiovrij te maken is of niet.
    Een regiovrije speler met matige of slechte beeldkwaliteit is niet interessant.
    En als ik rsande mag geloven is het dus een krakkemikkig apparaat!
    Wees dus gewaarschuwd!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #12

    Standaard

    Ik heb nog een beetje opzoekingswerk gedaan en zie dat dit een momitsu BDP 799 kloon is, want hij ziet er namelijk precies hetzelfde uit!
    In de US staat deze ook wel bekend om het lawai bij het opstarten maar voor de rest is het een degelijk apparaat denk ik.

    Hier zie je de Momitsu:
    http://www.momitsu.com/bdp_799.html

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Ik heb nog een beetje opzoekingswerk gedaan en zie dat dit een momitsu BDP 799 kloon is, want hij ziet er namelijk precies hetzelfde uit!
    In de US staat deze ook wel bekend om het lawai bij het opstarten maar voor de rest is het een degelijk apparaat denk ik.

    Hier zie je de Momitsu:
    http://www.momitsu.com/bdp_799.html

    Goed speurwerk

    Het apparaat heeft leuke mogelijkheden en kan veel afspelen, ben net als veel anderen benieuwd naar de beeld en audio kwaliteiten. Wel weer een afwijkend formaat van de speler zelf, maar hij is zwart en dat zou.....

    Een wit streepje in beeld en een hoop herrie, daar zit ik nu weer niet op te wachten, heb de PS3 voor de herrie weer in zijn doos gedaan..... vraag me af RSANDE kun je bij benadering een beetje aangeven hoe erg de herrie is en als het de fan niet is... maakt dan het loopwerk zoveel geluid?

    BTW, @ RSANDE , heb je hem ook regiovrij gemaakt of kwam hij als zodanig uit de doos?
    Have fun and enjoy your collection

  14. #14

    Standaard

    Hoi

    Ik heb deze speler net gekocht,hier enkele bevindingen:

    1. Ja hij is REGIOVRIJ voor dvd en BLU RAY
    2. Het beeld is ook in orde ( wel wat minder als de ps3)
    3. Het geluid moet ik nog wat testen
    4. Het inladen start wel met wat lawaai maar tijdens het spelen van de hoofdfilm hoor je er bijna niets meer van
    5. de duur van het laden van een film is ook wel vrij goed maar moet deze nog uitgebreid vergelijken

    Nu zal ik maar wat schijfjes gaan importeren

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Hoi

    Ik heb deze speler net gekocht,hier enkele bevindingen:

    1. Ja hij is REGIOVRIJ voor dvd en BLU RAY
    2. Het beeld is ook in orde ( wel wat minder als de ps3)
    3. Het geluid moet ik nog wat testen
    4. Het inladen start wel met wat lawaai maar tijdens het spelen van de hoofdfilm hoor je er bijna niets meer van
    5. de duur van het laden van een film is ook wel vrij goed maar moet deze nog uitgebreid vergelijken

    Nu zal ik maar wat schijfjes gaan importeren
    Dat ziet er leuk uit voor een regiovrij spelertje voor erbij
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Hoi

    Ik heb deze speler net gekocht,hier enkele bevindingen:

    1. Ja hij is REGIOVRIJ voor dvd en BLU RAY
    2. Het beeld is ook in orde ( wel wat minder als de ps3)
    3. Het geluid moet ik nog wat testen
    4. Het inladen start wel met wat lawaai maar tijdens het spelen van de hoofdfilm hoor je er bijna niets meer van
    5. de duur van het laden van een film is ook wel vrij goed maar moet deze nog uitgebreid vergelijken

    Nu zal ik maar wat schijfjes gaan importeren
    Regiovrij gemaakt met de toetscombi die ik hier ook heb geplaatst? Dan wordt het idd wel heel interessant, gewoon voor erbij...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #17

    Standaard

    Jaja,met die combinatie heb ik hem regiovrij gemaakt!
    Heb al een paar Blu rays getest op de snelheid en deze laad in dezelfde snelheid als de ps3 in.
    Ben er erg tevreden over!

  18. #18

    Standaard

    Misschien dan toch wel het overwegen waard. Voor die 100 eurie... Is ie misschien ergens nóg goedkoper?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #19

    Standaard

    Ik denk dat je hem nergens goedkoper zal vinden. Ik was ook erg twijfelachtig om hem te kopen maar ben nu wel tevreden. Hij is qua afmetingen wel erg klein tov de rest van mijn apparatuur.

  20. #20

    Standaard

    lijkt mij ook wel interessant als 2e speler,maar dan vooral om dvd mee up te scalen.
    regiovrij is ook top.

    waar bestellen jullie eigenlijk regio A bluray,ik dacht dat er tegenwoordig zoveel douane-gezeik was?tips via pm zijn welkom...

    na dvdsoon en play,heb ik alleen nog zelf direct in amerika dvds meegenomen,nooit meer online eigenlijk...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  21. #21

    Standaard

    zolang je onder de €22,00 blijft is er niks aan de hand. Ik bestel regelmatig blurays (regiovrije) bij Amazon.com. Altijd binnen een week op de mat en geen gedoe met de douane. Hou gewoon het bedrag in de gaten.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    lijkt mij ook wel interessant als 2e speler,maar dan vooral om dvd mee up te scalen.
    regiovrij is ook top.

    waar bestellen jullie eigenlijk regio A bluray,ik dacht dat er tegenwoordig zoveel douane-gezeik was?tips via pm zijn welkom...

    na dvdsoon en play,heb ik alleen nog zelf direct in amerika dvds meegenomen,nooit meer online eigenlijk...

    mazzel,niels
    Hangt er erg vanaf waar je nu upscaled. Bij deze BD speler zou ik daar namelijk niet zo veel van verwachten prijstechnisch gezien.

  23. #23

    Standaard

    zojuist besteld! ik ben benieuwd, heb toevallig (meer per ongeluk) een Regio A BD liggen, kan ik gelijk testen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #24

    Standaard

    Je gaat zeker niet ontevreden zijn over dit toestel,ik had niet gedacht dat deze zo goed zou meevallen! Het upscalen van dit toestel is trouwens ook erg goed hoor,ik vind hem op mijn samsung 55A956 beter als de ps3 of de toshiba xe1 met reon chip die ik beide in het bezit heb!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Je gaat zeker niet ontevreden zijn over dit toestel,ik had niet gedacht dat deze zo goed zou meevallen! Het upscalen van dit toestel is trouwens ook erg goed hoor,ik vind hem op mijn samsung 55A956 beter als de ps3 of de toshiba xe1 met reon chip die ik beide in het bezit heb!
    Je bent toch niet toevallig de leverancier.....
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •