Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 210 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Nog gefeliciteerd
    Dankje

    Gisteren ook deze 2 besteld:



  2. #27

    Standaard

    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  3. #28

    Standaard

    Ben al een tijdje bezig in :



    Nog maar 500 pagina's te gaan!
    En dan ga ik aan boek #2 South Island
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Stephen King's: Satanskinderen (al mee begonnen), mobiel en.. en.. hmm er was er nog 1 volgens mij
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  6. #31

    Standaard

    Deze voor mijn verjaardag gekregen:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32

    Standaard




    Allebei echt toppertjes en dan voor bijna niks
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  8. #33

    Standaard



    Twee bovenste gekocht voor €17.45 en gratis het boekenweekgeschenk 2010 erbij gekregen!

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Deze week ontvangen:


    The Earth Care Manual - Patrick Whitefield

    Een prachtig boek over permacultuur, nu voordelig bij amazon.co.uk.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  10. #35

    Standaard


    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  11. #36

    Standaard

    Alle drie de delen van His Dark Materials (ja die van The Golden Compass) voor 9 pond totaal bij HMV in Londen, Oxford Street.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #37
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Afgelopen weekend ontvangen:


    Gaia Logica - Kees Zoeteman


    Wat Zit Er In Uw Eten? - Corinne Couget


    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Vind ik zelf een posting waard, volledig in kleur dit keer

    Teenage Mutant Ninja Turtles #1 25th Anniversary Reprint

  15. #40

    Standaard

    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  16. #41

    Standaard


    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  17. #42

    Standaard

    Ben nu bezig in Under the Dome van Stephen King.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Heb ik nog voor m'n lijst gelezen, zit nogsteeds in m'n kop, of dat nou door Dresden komt of de tandarts...ik weet het niet...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #44

    Standaard

    Een aantal verplichte en niet verplichte studieboeken:



  20. #45

    Standaard

    Is er iemand die dit boek wellicht gelezen heeft?



    Ik ben nog steeds op zoek naar een goed boek over deze hele periode en dit schijnt een behoorlijke aanrader te zijn.

  21. #46

    Standaard

    Ik ben nog steeds op zoek naar een goed boek over deze hele periode en dit schijnt een behoorlijke aanrader te zijn.
    Niet gelezen maar wel interessant lijkt mij.
    Als je nog een boek wilt lezen waar het herrijzen van het derde rijk ook een thema is, kan je de The Boys from Brazil aanraden (roman)

  22. #47
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Vandaag deze ontvangen:


    The Living Landscape How to Read an Understand it - Patrick Whitefield
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  23. #48

    Standaard

    Ik heb vandaag het broeinest van Loes den hollander binnengekregen, ik ben heel erg benieuwd. Ik heb ook nog apres-ski besteld van suzanne vermeer, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar.

    Waar besteld eigenlijk iedereen boeken? ik kijk altijd eerst via een vergelijkingssite waar de boeken het goedkoopst zijn. Eerste bestelde ik ze altijd bij Bol.com maar daar betaal je toch vaak 2 euro incl. verzendkosten meer dan bij andere webwinkels.

  24. #49

    Standaard

    Waar besteld eigenlijk iedereen boeken? ik kijk altijd eerst via een vergelijkingssite waar de boeken het goedkoopst zijn. Eerste bestelde ik ze altijd bij Bol.com maar daar betaal je toch vaak 2 euro incl. verzendkosten meer dan bij andere webwinkels.
    De laatste twee boeken die ik heb gekocht waren bij de Libris (Deutekom), daar heb ik Joe Speedboot voor €4.95 in een nieuwe uitgave kunnen vinden, zo'n goedkope uitgave van een boek verschijnt daar 3x per jaar als ik het goed heb). Daarnaast zijn veel bekende boeken bij veel winkels hetzelfde geprijst of verschillen echt maar €1 of €2, ook ga ik vaak naar de bibliotheek

  25. #50
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JoHK Bekijk bericht
    Ik heb vandaag het broeinest van Loes den hollander binnengekregen, ik ben heel erg benieuwd. Ik heb ook nog apres-ski besteld van suzanne vermeer, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar.

    Waar besteld eigenlijk iedereen boeken? ik kijk altijd eerst via een vergelijkingssite waar de boeken het goedkoopst zijn. Eerste bestelde ik ze altijd bij Bol.com maar daar betaal je toch vaak 2 euro incl. verzendkosten meer dan bij andere webwinkels.
    Engelstalige boeken koop ik vrijwel altijd bij amazon.co.uk, amazon.com, amazon.ca, amazon.de of blahdvd.com. Hangt er af waar de titel het goedkoopste is. Amazon.de kan soms schelen omdat zij geen verzendkosten rekenen naar Nederland.

    Wat Nederlandse boeken betreft, er is een vaste prijs daarvoor in Nederland, zodat het niet echt uitmaakt waar je iets koopt. Heb ik toevallig nog een cd of dvd bij BOL in bestelling staan, dan gaat een boek er net zo makkelijk even bij. De verzendkosten daar zijn maar 1,95, ongeacht hoeveel producten je per bestelling doet.

    Het leukste blijft voor mij om het boek bij de lokale boekenwinkel te kopen, maar het gebeurt maar zelden dat de titel die ik zoek in het assortiment is.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •