Pagina 84 van 101 EersteEerste ... 347480818283848586878894 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.076 tot 2.100 van 2525 worden weergegeven.
  1. #2076
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Idd, super spannend.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2077

    Standaard

    Grappig hoe positief de Engelsen opeens weer zijn over hun team terwijl ze ze twee uur geleden nog bereid waren om te begraven.

    Goed voor Team U.S.A. die ik nu nog wel kansen toedicht om de kwartfinale te bereiken zolang Duitsland maar wordt ontlopen.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #2078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Wat een climax bij die Yankees!
    Echt super tof inderdaad.. 91e minuut, ongelofelijk!

  4. #2079

    Standaard

    Volkomen verdiend dat USA doorgaat naar de volgende ronde. Deze wedstrijd weer een afgekeurde goal (vorige wedstrijd ook al). De aanvoerder van Algerije had er 10 minuten voor tijd af gemoeten wegens een elleboogstoot. Amerika had toen dus ook een penalty moeten hebben.
    Maar goed, gelukkig kwam het allemaal nog goed door de late goal van Donovan.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  5. #2080

    Standaard

    Mompelt iets over het oog en de naald...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #2081

    Standaard

    De achtste Finales dreigen sensationeel te worden, tot de mogelijkheden behoren:

    Duitsland - Engeland
    Nederland - Italië
    Spanje - Portugal

    We krijgen waarschijnlijk ook minstens één grote verrassing in de halve finale, één van de ploegen uit het volgende kwartet:

    Uruguay, Zuid-Korea, USA (nummer 2 poule D, ik zou zeggen: Servië)

  7. #2082

    Standaard

    Servië is niet door!
    --

  8. #2083

    Standaard

    Inderdaad een verrassende halve finalist.

    Die komt dus uit deze 4: Uruguay/Zuid-Korea/USA/Ghana

    En dat is de kant van Nederland, dus mocht Nederland het echt goed gaan doen, dan treffen ze in de halve finale geen echte topper (op papier).
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #2084

    Standaard

    Dat dacht iedereen ook van Rusland....
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  10. #2085

    Standaard

    Heb ik toch liever Zuid-Korea of Ghana.
    Uruguay is een goede ploeg en van USA weet je nooit wat ze kunnen.


    Four **** Trader & SafeTrader


  11. #2086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Inderdaad een verrassende halve finalist.

    Die komt dus uit deze 4: Uruguay/Zuid-Korea/USA/Ghana

    En dat is de kant van Nederland, dus mocht Nederland het echt goed gaan doen, dan treffen ze in de halve finale geen echte topper (op papier).
    Inderdaad een verassende ontwikkeling en ik geef Uruguay en VS daarin de meeste kans.

  12. #2087

    Standaard

    We moeten eerst maar de kwartfinales door zien te komen ; volgens mij is er een grote kans dat we Brazilie onderweg treffen ; en hoezeer ik wil dat Nederland de finale haalt ; zie ik ze niet winnen van Brazilie. Ik gok op Argetinie VS Brazilie in de finale.

    Ben echter wel zeer blij dat USA doorgaat als 1e in de poule. Echt verdiend. En over alledrie de wedstrijden had ik eigenlijk Slovenie ook door willen zien gaan ; maarja je kan niet alles hebben. Duitsland tegen Engeland word in ieder geval een mooie wedstrijd en USA tegen Ghana ook. Ik gok dat Ghana die wedstrijd wel doorgaat komen, maar ik hoop de VS. De sport moet daar ook wat opleven.

  13. #2088

    Standaard

    Engeland...
    Volgens de Engelse pers zou het EASY (Engeland, Algerije, Slovenië, Yanks) worden voor aanvang van het toernooi.
    Met veel pijn en moeite alsnog door en we krijgen nu iig een mooi affiche in de vorm van Engeland vs Duitsland.

    Iedereen gaat er nu vanuit dat 'we' in de volgende ronde Italië gaan krijgen, maar ik ben er nog niet van overtuigd.
    Zou me niks verbazen als Slowakije zo nipt wint van de Azzurri.

    Tja, voor ons is het al een vrij uitgemaakte zaak.
    Basis maar laten staan minus De Jong voor De Zeeuw, V/D Wiel voor Boulah, Elia op de linkerflank zou mooi zijn.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #2089

    Standaard

    Italie stelt weer eens teleur. Als het zo blijft, zou Slowakije best wel eens onze volgende tegenstander kunnen worden.

    Las dit net ergens, vond ik wel vrij briljant:
    'This World Cup is turning out to be just like World War II - the French surrendered early, the US arrived at the last minute, the Italians don't know which side to pick and the English are left to fight the Germans.'
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  15. #2090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Las dit net ergens, vond ik wel vrij briljant:
    'This World Cup is turning out to be just like World War II - the French surrendered early, the US arrived at the last minute, the Italians don't know which side to pick and the English are left to fight the Germans.'


    Pfff, wat een pot zeg! Maar nu is het wel klaar.

  16. #2091

    Standaard

    Prachtige pot. Tot op het laatst spannend. Ervan uitgaande dat Nederland vanavond minimaal een punt pakt, zal Slowakije een zware dobber worden. Had misschien wel liever Italie gehad. Maar prachtig dat de wereldkampioen en de nummer 2 er nu al uitliggen.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  17. #2092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Italie stelt weer eens teleur. Als het zo blijft, zou Slowakije best wel eens onze volgende tegenstander kunnen worden.

    Las dit net ergens, vond ik wel vrij briljant:
    'This World Cup is turning out to be just like World War II - the French surrendered early, the US arrived at the last minute, the Italians don't know which side to pick and the English are left to fight the Germans.'
    Daar moest ik wel om lachen

    Was een van de spannendste wedstrijden dit WK. Ik had wel gedacht dat Italie alsnog de 2-2 zou maken. Maar ben blij dat ze uitgeschakeld zijn! Word nog spannend tegen NL, mits NL eerste word in de poule. Niet goed voor mijn voorspellingen trouwens...maar ach

  18. #2093

    Standaard

    Erg spannend inderdaad. Ik heb de laatste 20 minuten gezien waarin Italie heel aanvallend speelde, maar waarom doen ze dat niet eerder dan? Sukkels.

  19. #2094

    Standaard

    Kan ik m'n WK-shirt van Italie meteen weer opbergen. Had beter van een ander land kunnen kopen.

  20. #2095

    Standaard

    Waarom koop je dan ook een WK-shirt van Italië.
    Waarom niet gewoon van Nederland.

  21. #2096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Kan ik m'n WK-shirt van Italie meteen weer opbergen. Had beter van een ander land kunnen kopen.
    Geld er bij de winkel waar je dat shirt hebt gekocht niet een ''Niet tevreden? Geld terug!'' garantie?
    --

  22. #2097

    Standaard

    hoppa! Slowakije is te pakken voor NL. Schandalig van Italië zeg!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #2098

    Standaard

    Niet verwacht, vond ze twee wedstrijden waardeloos spelen, maar toch wel gedacht dat ze door zouden gaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #2099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bjorn Schierboom Bekijk bericht
    Waarom koop je dan ook een WK-shirt van Italië.
    Waarom niet gewoon van Nederland.
    Puur en alleen naar het shirt kijkende:
    Dat van Italië is vele malen fraaier dan dat van NL.

    Wellicht zal Fikret zo gedacht hebben.

  25. #2100

    Standaard

    Oranje wint weer, maar ik wordt nerveus van dit soort kleine overwinningen.

    Wel mooi dat Robben er weer bij is.

Pagina 84 van 101 EersteEerste ... 347480818283848586878894 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •