Pagina 4 van 101 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 2525 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Piet had trouwens rood moeten hebben, ondanks dat stomme theater van Vlemincx. Etterbak is dat zeg, samen met Pothuizen en Heubach een groepje galbakken bij elkaar
    Vlemincx is een held man!

  2. #77

    Standaard

    Ik vond het geen theater. Hij werd vol met de noppen geraakt in z'n romp/ribbenkast.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik vond het geen theater. Hij werd vol met de noppen geraakt in z'n romp/ribbenkast.
    Dacht ik ook eerst, in de herhalingen en soort van close ups zie je dat hij eigenlijk tegen het been aan loopt ipv vol geschopt wordt. Los daarvan: rood.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #79
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik vond het geen theater. Hij werd vol met de noppen geraakt in z'n romp/ribbenkast.
    Reactie Coen:
    Dacht ik ook eerst, in de herhalingen en soort van close ups zie je dat hij eigenlijk tegen het been aan loopt ipv vol geschopt wordt. Los daarvan: rood.


    Misschien overdreef hij, maar ik zou hem vandaag weleens willen zien. Je hoeft niet erg hard in je ribben geraakt te worden om de volgende dag(en) vreselijk veel pijn te hebben.

    Piet schopt inderdaad niet, ik had ook het idee dat het een actie was om zich te beschermen, maar je mag je been op deze manier niet vooruitsteken. Aan zijn reactie na de wedstrijd was geloof ik ook wel te merken dat hij begreep dat hij gezondigd had. Zijn gezicht vertelde iets anders dan zijn woorden. Ik heb ook het idee dat de actie zijn (passieve) houding bij het tweede doelpunt verklaart: het was een vervelende bal, maar hij had moeten komen, dacht echter aan het voorval, en bleef op zijn lijn ... en was volkomen kansloos

  6. #81

    Standaard

    Ben naar Utreg tegen Twente geweest, een aardige wedstrijd ..had niet het idee om de landskampioen aan het werk te zien helaas, En onze Kevin mag ook wel weg, die paar min dat van Wolfswinkel meedeed was beter dan hem gehele wedstrijd. Helaas 0-0 gebleven.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Reactie Coen:
    Dacht ik ook eerst, in de herhalingen en soort van close ups zie je dat hij eigenlijk tegen het been aan loopt ipv vol geschopt wordt. Los daarvan: rood.


    Misschien overdreef hij, maar ik zou hem vandaag weleens willen zien. Je hoeft niet erg hard in je ribben geraakt te worden om de volgende dag(en) vreselijk veel pijn te hebben.

    Piet schopt inderdaad niet, ik had ook het idee dat het een actie was om zich te beschermen, maar je mag je been op deze manier niet vooruitsteken. Aan zijn reactie na de wedstrijd was geloof ik ook wel te merken dat hij begreep dat hij gezondigd had. Zijn gezicht vertelde iets anders dan zijn woorden. Ik heb ook het idee dat de actie zijn (passieve) houding bij het tweede doelpunt verklaart: het was een vervelende bal, maar hij had moeten komen, dacht echter aan het voorval, en bleef op zijn lijn ... en was volkomen kansloos
    Die 2e goal was een lachertje. Ontzettend slecht gedekt. Wie laat in godsnaam de beste kopper nu zo vrij? Piet kon iig weinig er aan doen, volgens mij was het Pluim die voor de doellijn liep te klooien.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Die 2e goal was een lachertje. Ontzettend slecht gedekt. Wie laat in godsnaam de beste kopper nu zo vrij? Piet kon iig weinig er aan doen, volgens mij was het Pluim die voor de doellijn liep te klooien.
    Het was slecht gedekt, en ik gaf al toe dat het een lastige bal was, maar ik vind toch dat de keeper in zo'n geval iets in voorwaartse richting moet ondernemen, al is het maar om de aanvaller het koppen te bemoeilijken. Als aanvaller schrik je namelijk als je ziet dat de keeper komt en dat verstoort je balans en concentratie. Ik vond ook dat hij erg dicht op zijn lijn stond, op die manier wordt het lastig een crossbal te 'snijden', dus in de baan van de bal te komen. Maar misschien was hij bang dat de bal ineens op doel werd geschoten (was het direct of indirect?)

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Dacht ik ook eerst, in de herhalingen en soort van close ups zie je dat hij eigenlijk tegen het been aan loopt ipv vol geschopt wordt. Los daarvan: rood.
    Het was gewoon een overtreding. het is niet zo dat hij per ongeluk tegenaan loopt of zo. hij steekt gewoon z'n been vooruit wat dus al niet mag. Denk dat hij alsnog een schorsing gaat krijgen

  10. #85

    Standaard

    krijgt geen schorsing, Luinge heeft na de wedstrijd een verklaring afgelegd dat die het heeft beoordeeld als geen overtreding...
    The Garage

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Ben naar Utreg tegen Twente geweest, een aardige wedstrijd ..had niet het idee om de landskampioen aan het werk te zien helaas, En onze Kevin mag ook wel weg, die paar min dat van Wolfswinkel meedeed was beter dan hem gehele wedstrijd. Helaas 0-0 gebleven.
    Vandenbergh was idd redelijk onzichtbaar. Maar Twente viel ook behoorlijk tegen. Jammer dat die bal in de laatste minuut er niet inging. Ik kon vooraf trouwens niet zien wat er nou gebeurde met die rode kaart van Brama, en gisteren ook SS gemist(hmm rare afkorting, ik bedoel natuurlijk Studio Sport), omdat ik precies aan de andere kant zat.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Op de Duiste sportzender praten ze bijna nergens anders meer over

    Maar ik denk dat die belchinezen 5-0 hadden voorspeld...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    krijgt geen schorsing, Luinge heeft na de wedstrijd een verklaring afgelegd dat die het heeft beoordeeld als geen overtreding...
    In Voetbal International zeiden ze juist dat Luinge het niet heeft gezien en hij anders rood en een pingel aan NEC had gegeven.
    The horror...the horror...

  14. #89

    Standaard

    Jol wil Mido terughalen en Ajax zit achter Lodeiro aan (talent uit Uruguay, nummer 10).

  15. #90

    Standaard

    Schijnt dat AZ al een akkoord heeft met de club van Lodeiro. Volgens mij wil Lodeiro echter naar Ajax.


  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    krijgt geen schorsing, Luinge heeft na de wedstrijd een verklaring afgelegd dat die het heeft beoordeeld als geen overtreding...
    Klopt.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Jol wil Mido terughalen en Ajax zit achter Lodeiro aan (talent uit Uruguay, nummer 10).
    Pfff, Mido, de man die bij elke club waar hij heeft gezeten is uitgekotst, hoe komen ze er toch weer bij...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #93
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jol was de enigste die Mido nog ergens toe kon bewegen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #94

    Standaard

    Ik vond Mido nooit misstaan in de spits bij Ajax. Hij had alleen de pech dat op hetzelfde moment Zlatan er ook speelde. Lastige jongen natuurlijk, dat zeker.. Al zou ik er geen probleem mee hebben als ie terug kwam.

  20. #95

    Standaard

    Voor de liefhebbers.
    Straks op BBC1, halve finale League Cup.

    Manchester City - Manchester United
    The horror...the horror...

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKnapen Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers.
    Straks op BBC1, halve finale League Cup.

    Manchester City - Manchester United
    Klasse Ik was al een stream aan het zoeken maar dit is tien keer beter. En PSV was me toch een partij godvergeten boring.

  22. #97

    Standaard

    Tja, maar ze winnen wel weer gewoon.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #98

    Standaard

    Geweldige pot!

    Genoten van De Jong, Tevez, Rooney en Giggs. Wat een voetbal op het laatst van United zeg, zoveel druk, elke pass perfect, onvoorstelbaar. En Rooney, wat een geweldenaar. De passie en strijd door de derbyemoties maken het alleen maar mooier.

    Leuk voor Mancini

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Tja, maar ze winnen wel weer gewoon.
    Dat wel. Nog een reden dat ik het niet hoef te zien. Bovendien zijn we ook geen concurrent meer van ze, dus boeit het me al helemaal niet meer.

  24. #99

    Standaard

    Heerlijke wedstrijd inderdaad!

    Heb nu al zin in de 2e wedstrijd
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  25. #100

    Standaard

    Leuke wedstrijd. Rooney is echt niet normaal goed. Mag een wonder heten dat er geen bal van hem in ging, maar Given hield er een paar ballen goed uit. Fout van de scheids en verdediging kost United de wedstrijd.

    Het is wel beter voor de return dat City heeft gewonnen. Hebben ze tenminste nog een kans(je) om door te gaan.
    The horror...the horror...

Pagina 4 van 101 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •