Pagina 35 van 101 EersteEerste ... 253132333435363738394585 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 2525 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Ado honk was een reactie op het in de brand steken door ado van het supportershome van ajax... als je dan dingen aanhaald..

    Verder stad verbouwen bij winst, doet feyenoord dat ook niet??

    En met dat rellen doel je waarschijnlijk op go ahead, vorig jaar?
    Dat de "harde kern" van go ahead rond loopt, al zingend, we gaan op joden jacht?

    je vergeet voor t gemak t uitlokken...
    tja, zo kan je alles in iedereen zijn schoenen schuiven..
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  2. #852

    Standaard

    Ach ja, denk dat er allemaal weinig verschil tussen zit, zijn allemaal geen schatjes. Als ze zich nu gewoon het hele jaar gedragen mogen ze een keer per jaar met zijn allen in een weiland helemaal los gaan.

  3. #853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ach ja, denk dat er allemaal weinig verschil tussen zit, zijn allemaal geen schatjes.
    Exact. En áls er al verschil is is het niet eens feitelijk meetbaar.

  4. #854

    Standaard

    ik ben voor..

    enige verschil is de club waarvoor (of is t waardoor?) ze door t lint gaan..
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  5. #855
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eigenlijk is de club meer een excuus, en niet de reden...
    Het zijn ook helemaal geen supporters.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Oh dear Jesus, wat een figuur hebben we toch weer aan de haak geslagen.

    Met voorbeelden maak je geen punt, beste Chev. Je bent vast niet op de hoogte van de meest basale psychologische kenmerken van de mens, maar één daarvan is dat je nogal selectief bent in het onthouden van dingen. Ook de conclusie dat er meer incidenten zijn van Ajax' kant en dus meer gekken bij Ajax raakt kant noch wal. Immers, als het bij Ajax steeds dezelfde drie idioten zijn is de kans vrij groot dat Feyenoord en ADO alsnog meer hooligans hebben. En kritiek op Ajax heb ik absoluut geen moeite mee, alleen wanneer kritiek ongegrond is counter ik wel.

    Maargoed, dat niveauloze gekrijs zijn we inmiddels wel van je gewend. 'Het is gewoon waar'
    T incidenten aantal is hoger dan bij andere clubs en daar baseer ik mn mening op.
    Bij zowat elke grotere situatie zijn ajax supporters nou eenmaal betrokken, en dat is nou eenmaal een feit.

    Natuurlijk krijg ik hier de meeste weerstand omdat er nu eenmaal meer ajacieden zitten dan supporters van andere clubs.

    Verder kan jij je over het algemeen niet normaal gedragen en begin je meteen te fokken,schelden of met ziektes te gooien zoals een tijdje terug.
    Ik zou zeggen mischien moet je een keer in therapie gaan om je woede in te dammen.

  7. #857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick434 Bekijk bericht
    Ado honk was een reactie op het in de brand steken door ado van het supportershome van ajax... als je dan dingen aanhaald..

    Verder stad verbouwen bij winst, doet feyenoord dat ook niet??

    En met dat rellen doel je waarschijnlijk op go ahead, vorig jaar?
    Dat de "harde kern" van go ahead rond loopt, al zingend, we gaan op joden jacht?

    je vergeet voor t gemak t uitlokken...
    tja, zo kan je alles in iedereen zijn schoenen schuiven..
    Oh uitlokken dan mag he natuurlijk

    Als je dat echt meent is het diep treurig met je gesteld.

    En volgens mij was de aktie van ado weer een reactie op die van ajax en die van ajax op die van ado enz enz...

  8. #858

    Standaard

    Welja, gewoon weer hetzelfde roepen. Ik hoef niet eens meer te reageren. Je maakt jezelf toch volslagen belachelijk.

  9. #859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Welja, gewoon weer hetzelfde roepen. Ik hoef niet eens meer te reageren. Je maakt jezelf toch volslagen belachelijk.

    Ik vertel alleen maar iets logisch want ajax is door de concurenten het meeste gehaat toch?
    Dan is het niet meer dan normaal dat ajax supporters ook het meeste rellen want me heeft veel meer vijanden.

    Volgens mij vertel ik niets nieuws , maar iets wat alom bekend is en daarom ook klopt.

    Ik pleit andere clubs ook niet vrij ,want elke club heeft er van die maloten bij zitten.
    Dat er bij ajax de meeste zijn is dan ook weer logisch omdat het de meeste supporters heeft, en daardoor ook de meeste maloten.

    Een verder aspect is dat ajacieden vaak vol branie zitten en dat dat het geheel alleen nog maar aanwakkert.
    En zie daar de cirkel is rond men wordt dan ook het meest gehaat.

    Erg logisch allemaal.

    Maar mischien gaat het iets of wat boven je petje.

  10. #860

    Standaard

    Chev en Nera, deze persoonlijke discussie graag voortzetten via PM. Het is nu een welles/nietes spelletje geworden waar niemand vrolijker van wordt en dat de discussie ook weinig ten goede brengt. Respectvol dus weer naar elkaar toe en enigszins rationeel ontopic!

  11. #861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Chev en Nera, deze persoonlijke discussie graag voortzetten via PM. Het is nu een welles/nietes spelletje geworden waar niemand vrolijker van wordt en dat de discussie ook weinig ten goede brengt. Respectvol dus weer naar elkaar toe en enigszins rationeel ontopic!
    Dus ik mag hier ook mijn pas aangeschafte BR discs posten? Aangezien het weer ontopic moet ineens
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  12. #862

  13. #863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het is nu een welles/nietes spelletje geworden
    Dat is het nog niet eens door de kul die chev uitslaat. Als je sterkste argument is 'dat is nu eenmaal een feit' ben je bij voorbaat al kansloos :veryfunny:
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  14. #864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bekerfinale en supercup zijn toch echt niet met elkaar te vergelijken.
    Bekerfinale is veel geld omdat je Europa in kan. Supercup is alleen maar prestige, een oefenwedstrijd.

    Ook als dit niet in A'dam of R'dam gespeeld zou worden gaf het problemen en zou er vast geen neutraal kaartje verkocht worden en een er 2 flinke stukken stadion leeg zijn om de boel te scheiden.
    Voordeel van R'dam is dat daar veel zeecontainers zijn en de boel dus prima daar mee af te sluiten is.
    Ajax aan spoorzijde, Feyenoord aan de andere kant en idd met lege vakken er tussen.

    Het gaat om een ander soor prestige. Beker is wat hoger in aanzien. Maar het gaat er wel om dat bij de supercup maar zeer weinig kaartjes zijn voor de uitspelende partij...
    Als ajax bv kampioen wordt en fey de beker. Dan mogen wij maar met 1600 man afreizen.. Beetje krom vind ik. Dan vind ik dat bij de beker in dit geval er maar gewoon minder ajax supporters moeten/mogen komen. Als dat nodig is om de boel in het gering te houden. 12000 kaarten en dan een stuk met lege vakken vind ik trouwens ook niks. Gewoon een volle uitverkochte kuip... Das is gewoon het beste. En als die gasten willen rellen dan gebeurt dat toch wel. Want buiten het stadion zijn genoeg plekken waar dat kan. en waar ze zelf ook wel zullen afspreken met elkaar. Want het lijkt vaak uitlokken enzo maar het is allemaal afgesproken werk

  15. #865

    Standaard

    Als dat zo is bij de John Cruijf Schaal - wat ik oprecht niet weet - heeft dat niks te maken met het feit dat deze in de ArenA gespeeld wordt, want ook als de finale tussen AZ en Heerenveen gaat is dat zo.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  16. #866

    Standaard

    Opvallende overwinning voor Bayern. Gaf ze eigenlijk geen kans, maar met het nodige geluk toch een aardig resultaat afgedwongen. Met Robben geef ik ze in Manchester nog een kans ook. En helemaal als Rooney er niet bij is.

  17. #867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Opvallende overwinning voor Bayern. Gaf ze eigenlijk geen kans, maar met het nodige geluk toch een aardig resultaat afgedwongen. Met Robben geef ik ze in Manchester nog een kans ook. En helemaal als Rooney er niet bij is.
    Inderdaad een redelijk verrassende uitslag. Ik vind wel dat ManU het zelf een beetje heeft laten liggen. Als ze in het begin wat meer door hadden gedrukt, hadden ze het al eerder kunnen beslissen. Die verdediging van Bayern blijft toch erg wankel hoor.

    Is Robben er volgende keer al weer bij dan? Das volgende week al he. Dat zou wel een hoop schelen ja en zeker als Rooney ontbreekt bij ManU. De return wordt in ieder geval nog flink spannend.

    Morgen Arsenal - Barcelona
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  18. #868

    Standaard

    Manchester vind ik in uitwedstrijden sowieso altijd in eerste instantie voor degelijkheid kiezen. Als ze normaal hadden gevoetbald hadden ze waarschijnlijk makkelijk gewonnen (denk ik).

    En Robben was voor vandaag al een twijfelgeval, dus met een beetje geluk voor Bayern is hij er dit weekend en volgende week weer bij.

  19. #869

    Standaard

    Zo speelden ze eerst ook tegen AC Milan, waarop ze de volgende wedstrijd de tegenstander vernederde.
    Dus ik denk dat het nu ook weer gaat gebeuren.


    Four **** Trader & SafeTrader


  20. #870

    Standaard

    Het blijven toch Duitsers...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #871

    Standaard

    Zo, vanavond eerst de 2e helft van Feyenoord - Vitesse en daarna voetbal kijken
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  22. #872

    Standaard

    10.000 kaarten per club dus voor de bekerfinale en 25.000 'op naam' Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Finale begint overigens al om 14.00u

  23. #873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Zo, vanavond eerst de 2e helft van Feyenoord - Vitesse en daarna voetbal kijken
    Zullen we het op 1-1 houden?

    Leuk detail: Jong-a-Pin is geblesseerd, nu mag Drost invallen zonder dat één van de drie wissels hiervoor hoeft te worden aangesproken
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Zullen we het op 1-1 houden?

    Leuk detail: Jong-a-Pin is geblesseerd, nu mag Drost invallen zonder dat één van de drie wissels hiervoor hoeft te worden aangesproken
    Bij ons zijn de wissels van El Ahmadi en Makaay niet doorgegeven, die doen dus mee en De Cler is op de bank vervangen door Hofland.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  25. #875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Bij ons zijn de wissels van El Ahmadi en Makaay niet doorgegeven, die doen dus mee en De Cler is op de bank vervangen door Hofland.
    speelt Hofland? Dat is gunstig....(voor ons )

    Blijf het uitspelen raar vinden...ook voor de scheids, moet speciaal uit BE komen voor een halve match!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 35 van 101 EersteEerste ... 253132333435363738394585 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •