Pagina 47 van 101 EersteEerste ... 374344454647484950515797 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 2525 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Ik ga niet verder in discussie want ajaxieden vieren hoogtij hierzo en eerlijk ergens voor uit komen durven ze niet.. Allemaal keurig politiek nette mensen hierzo.. bah...... doe je voor als jezelf en hou je niet vast aan wat anderen dan wel niet over je denken als je iets roept...

  2. #1152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Ook al gaat het over dvd's dan nog lijken het soms wel een stelletje ouwe wijven. beetje kouwe kak lijkt het wel af en toe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Ik ga niet verder in discussie want ajaxieden vieren hoogtij hierzo en eerlijk ergens voor uit komen durven ze niet.. Allemaal keurig politiek nette mensen hierzo.. bah...... doe je voor als jezelf en hou je niet vast aan wat anderen dan wel niet over je denken als je iets roept...
    Als je er zoveel problemen mee hebt, waarom post je hier dan nog? Als je graag op jouw manier wil discussiëren over voetbal, dan verwijs ik je graag naar een voetbalforum waar krachttermen wel mogen worden gebruikt. Hier gaan we dat dus niet doen omdat we als forumregel hebben dat we elkaar niet kwetsend toespreken. Jij denkt dat het nu gaat over een grotere groepe Ajacieden die hier 'de dienst' uitmaken, maar waar in het feite om gaat is dat er op een normale manier met elkaar gepraat moet worden over voetbal. Als je dat niet kunt, dan ben je hier op het verkeerde adres.

  3. #1153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    En Ajax had uit bij PSV wel geluk met de scheidsrechter? die 2 penalty's over het hoofd zag en een rode kaart voor Ooijer? De overtreding van Bakkal? Of uit tegen Feyenoord waar er ook zeker 2 penalty's gegeven dienden te worden?

    Zo'n rijtje kan je ook maken over Ajax wat nadelig is, maar ook over Twente. PSV reken ik niet eens meer mee, want die hebben het door hun eigen zwakzinnige spel goed verkloot.

    Je haalt nu juist een wedstrijd aan waarin het aan beide kanten fout ging en in diezelfde mate.
    Dat is nou juist altijd die selectieve verontwaardiging van de gemiddelde ajacied.

    Mijn punt is dat sinds jol is begonnen met het beinvloeden van de knvb en scheidsrechters er wel heel erg veel in het voordeel van ajax is gevallen.
    Voor de winterstop was het ongeveer gelijk zowel voor als tegen en ook ten opzichte van andere teams.

    Maar bij ajax valt het meer op omdat 90 procent van de pers pro ajax is en alles in den treure werd herhaald.
    Neem nu het doelpunt van bakkal tegen ajax waar hij een duwtje geeft.
    Naar mijn inszien is het een geldig doelpunt omdat ik de sport wat mannelijker zie, het was echt geen harde duw.
    Maar neem je de regels letterlijk dan zal je m af moeten fluiten, maar dan moet je elke vrije trap en of hoekschop afluiten of een strafschop toekennen.

    Precies hetzelfde soort doelpunt door huntelaar een paar jaar geleden die met 2 armen iemand wel hard wegduwde en daarna raak kopte , heb ik nooit iemand over gehoord.
    Terwijl die nog iets erger was.

    En dat noem ik selectief.
    Psv speelt altijd saai en men zou nooit daar naar willen kijken, maar als ajax dat doet maakt het nu effe niet uit.

    En nogmaals ik zeg niet dat ajax slecht is, want het is gewoon beter dan andere jaren.
    Maar kritiek is blijkbaar heel moeilijk te hebben.

    Hier wordt nu eenmaal veel over ajax gesproken , want als het over psv zou gaan zou ik nog meer de club afmaken.

    Waarschijnlijk zal ik ook iets meer ervaring in het voetbal hebben, en daardoor mischien een andere kijk als een normale supporter.

    Jij dacht zelfs dat leo driessen anti aax was terwijl hij in de meer altijd een seizoenskaart had

  4. #1154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Als je er zoveel problemen mee hebt, waarom post je hier dan nog? Als je graag op jouw manier wil discussiëren over voetbal, dan verwijs ik je graag naar een voetbalforum waar krachttermen wel mogen worden gebruikt. Hier gaan we dat dus niet doen omdat we als forumregel hebben dat we elkaar niet kwetsend toespreken. Jij denkt dat het nu gaat over een grotere groepe Ajacieden die hier 'de dienst' uitmaken, maar waar in het feite om gaat is dat er op een normale manier met elkaar gepraat moet worden over voetbal. Als je dat niet kunt, dan ben je hier op het verkeerde adres.

    en wat is mij n manier dan? Stelletje miereneukers zijn jullie af en toe zeg.,. Dit is een vrij land dus je mag zeggen wat je wilt. Dat de meeste 020 lieden zich gelijk op hun teentjes getrapt voelen is hun probleem. Als je daarom mensen wilt bannen dan ga je gang. Ik zal er niet wakker van liggen...Dat sommige hypocrtiet willen doen en zich anders voor doen moeten zij weten. Ik maak me daar niet vuil aan. Ik kom tenminste eerlijk voor me mening uit!!

  5. #1155

    Standaard

    Pff, het lijkt hier TV West wel. Steeds maar herhalingen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #1156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Ook al gaat het over dvd's dan nog lijken het soms wel een stelletje ouwe wijven. beetje kouwe kak lijkt het wel af en toe
    en wat is mij n manier dan? Stelletje miereneukers zijn jullie af en toe zeg.,. Dit is een vrij land dus je mag zeggen wat je wilt. Dat de meeste 020 lieden zich gelijk op hun teentjes getrapt voelen is hun probleem. Als je daarom mensen wilt bannen dan ga je gang. Ik zal er niet wakker van liggen...Dat sommige hypocrtiet willen doen en zich anders voor doen moeten zij weten. Ik maak me daar niet vuil aan. Ik kom tenminste eerlijk voor me mening uit!!
    Elkaar uitschelden of respectloos met elkaar omgaan heeft niets, maar dan ook helemaal niets met ouwe wijven of kouwe kak te maken! Dat wordt bij ons, ook in dit topic, niet getolereerd.
    Ook in een land met vrije meningsuiting hoor je fatsoenlijk en respectvol met elkaar om te gaan. Dat is geen vrijbrief om alles maar over iedereen te gaan roepen. Dat weet jij ook wel.
    Wees dus gewaarschuwd!
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 15-04-2010 om 11:17
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #1157

    Standaard

    Ik ben echt geen ajaxcied, maar ik vind dit echt niet het forum er voor om elkaar 'joden' of 'kakkerlakken' te noemen, dat past gewoon niet bij de rest van het forum waar we elkaar helpen en wijzen op aanbiedingen e.d.

    Denk het als je wilt, maar plaats het hier NIET zou ik zeggen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1158
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jammer genoeg wordt het in dit land blijkbaar met de paplepel ingegoten.
    Overigens overal, ondanks dit voorbeeld.





    Het kromme is dat over enkele maanden deze strijd helemaal is vergeten, en iedereen als één blok achter Het nederlandse voetbal staat. Alles is zo relatief. Als een Feyenoorder scoort juich ik net zo hard als dan een Ajacied of Twentenaar scoort.

    Kunnen we ons lekker richten op de gezamelijke 'vijand'
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 15-04-2010 om 11:30
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1159

    Standaard

    Bekerfinale over 2 wedstrijden


  10. #1160

    Standaard

    Straks persconferentie, bekerfinale toch in twee wedstrijden! (Bron: NOS journaal).

    Edit: chips, net geen primeur!

  11. #1161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Straks persconferentie, bekerfinale toch in twee wedstrijden! (Bron: NOS journaal).

    Edit: chips, net geen primeur!
    Sorry


  12. #1162

    Standaard

    Dat zou ik echt wel een farce vinden dat ze dat nu nog even hebben besloten, maar zal wel op het veiligheidsvraagstuk gegooid worden. Te veel aanwijzingen dat er......enz.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #1163

    Standaard

    Lijkt me de beste oplossing voor dit probleem. Iedereen blij.

  14. #1164

    Standaard

    Iedereen behalve de Feyenoord aanhang denk ik.

    Die zijn nu hun "thuis" voordeel kwijt en die weten dondersgoed dat ze over twee wedstrijden nog minder kans hebben om te winnen...

    Maar ik vind het besluit prima, scheelt een hele hoop rellen en gezeik.

  15. #1165

    Standaard

    Hmm, begrijpelijk maar kan ook een anti-climax worden. Mocht Ajax de eerste wedstrijd dik winnen komt er in Rotterdam geen hond kijken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1166

    Standaard

    en weg charme van een bekerfinale over 1 wedstrijd.

    dit schept wel een precedent voor de volgende keren...ik vind het een zwakke beslissing.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  17. #1167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Iedereen behalve de Feyenoord aanhang denk ik.

    Die zijn nu hun "thuis" voordeel kwijt en die weten dondersgoed dat ze over twee wedstrijden nog minder kans hebben om te winnen...

    Maar ik vind het besluit prima, scheelt een hele hoop rellen en gezeik.
    Niet alleen de feyenoord aanhang.

    Het is toch van de zotte dat eerst ajax de helft wil vullen met ajax supporters om vervolgens het niet meer te willen.
    En dan hebben ze het dalijk zover dat men een uit en thuiswedstrijd heeft in een finale die al niet zoveel voorsteld in het voetbal.

    In principe wil dat zeggen dat die afgrijselijke jc schaal dan ook over 2 wedstrijden gespeeld gaat worden , want daar mocht het uitpubliek ook maar alleen het uitvak vullen.

    Niet geheel toevallig is de constante in dit geval de club ajax met voorop m v praag namens de knvb.

    Nou wat mij betreft schaffen ze die hele beker en jc schaal af want het is toch een farce.

    VInd je het gek dat men het de knjb noemt, op het moment dat ajax gaat jammeren gaat men meteen veranderingen toepassen.

    Over geloofwaardigheid gesproken

  18. #1168

    Standaard

    En de plaat blijft weer hangen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #1169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    En de plaat blijft weer hangen.
    De frustratie druipt eraf bij die gozer... om te gieren


  20. #1170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    En de plaat blijft weer hangen.

    Dan wordt het mischien eens tijd om m weg te halen, anders wordt zien ook zo moeilijk.

    Het had eens andersom moeten zijn, dan waren jullie haantje de voorste.

  21. #1171

    Standaard

    Ik snap de reacties wel maar waar het om gaat is dat de harde kernen dit klimaat gecreeërd hebben. Dat er nu boosheid richting de KNVB ontstaat is ook begrijpelijk, de charme van de bekerfinale gaat immers totaal verloren, maar dan nog zouden beide clubs dit eigenlijk aan moeten grijpen om een statement te maken richting die zogenaamde eigen 'supporters'. Zij hebben er voor gezorgd dat vader en zoon niet fatsoenlijk naar een mooie finale kunnen omdat de veiligheid niet gegarandeerd kan worden. Wat dat statement zou moeten zijn is lastig te bepalen.

  22. #1172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    De frustratie druipt eraf bij die gozer... om te gieren
    Ik denk dat jij iets meer gefrustreerd bent.

    Ik kan niet tegen oneerlijkheid en dat is het in dit geval, en ik geef echt helemaal niets om de beker of om feyenoord maar dit is gewoon vals.

    En als ik feyenoord was dan had ik niet meer gespeeld.

    Je kan toch niet een bekertoernooi wijzigen als het bijna afgelopen is.

  23. #1173
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oude platen luister ik zelden meer

    Ik denk wel dat je net als in de playoffs eerst een bout wedstrijd krijgt, waarin niemand iets durft of op ze minst de kat uit de boom kijkt.

    Om vervolgens in de tweede wedstrijd het pas te beslissen.
    Wel is het in het voordeel van de 'sterkere' ploeg.
    Een off day is niet meer bepalend, de waan van de dag speelt niet meer mee.

    Ik denk ook dat het minder leuk en spannend zal zijn.
    Maar aan de andere kant het is niet anders tegenwoordig.

    Hoeven we niet bang te zijn dat het WK naar Nederland komt.
    Gek eigenlijk hé, het Oranje publiek staat namelijk als zeer rustig en sfeervol te boek.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik snap de reacties wel maar waar het om gaat is dat de harde kernen dit klimaat gecreeërd hebben. Dat er nu boosheid richting de KNVB ontstaat is ook begrijpelijk, de charme van de bekerfinale gaat immers totaal verloren, maar dan nog zouden beide clubs dit eigenlijk aan moeten grijpen om een statement te maken richting die zogenaamde eigen 'supporters'. Zij hebben er voor gezorgd dat vader en zoon niet fatsoenlijk naar een mooie finale kunnen omdat de veiligheid niet gegarandeerd kan worden. Wat dat statement zou moeten zijn is lastig te bepalen.
    Nou bij de jc schaal heb je dezelfde problemen alleen daar hoor je nooit iemand over.
    Tuurlijk moeten clubs zelf alles veroordelen, moet wel zeggen dat ze dat bij de meeste clubs wel doen, behalve bij ado,feyenoord en ajax zover ik weet.

    Maar je geeft nu dus wel toe aan criminelen.

    Het is net als die burgemeester van veendam die vind dat je sávonds beter niet buiten kan komen omdat je beroofd kan worden.

    In bijna elke andere stad kan er wel normaal gefeest worden , waarom dan niet daar.

  25. #1175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik denk dat jij iets meer gefrustreerd bent.

    Ik kan niet tegen oneerlijkheid en dat is het in dit geval, en ik geef echt helemaal niets om de beker of om feyenoord maar dit is gewoon vals.

    En als ik feyenoord was dan had ik niet meer gespeeld.

    Je kan toch niet een bekertoernooi wijzigen als het bijna afgelopen is.
    Je suggereert dat dit besluit een Amsterdams besluit is, wat natuurlijk je reinste onzin is. Beide clubs en gemeentes zijn tot dit besluit gekomen omdat 2 groepen gekken bereid zijn elkaar de hersens in te slaan.

Pagina 47 van 101 EersteEerste ... 374344454647484950515797 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •