De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mentalist, The - Seizoen 1 [DVD]

    Mentalist, The - Seizoen 1

    Een mentalist helpt met zijn krachten de politie in dit eerste seizoen van deze serie.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Erg leuke serie, komt er wel eens in.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    Leuke serie! Het 2e seizoen is, zoals gebruikelijk bij TV series weer een stuk beter. Vooral de humor is erg leuk aan deze serie. Jane is vaak bijzonder bot in zijn opmerkingen en bij sommige afleveringen weet je tot het einde echt niet waar je aan toe bent.

    Zeker een aanrader dus!

    Wel vreemd dat de DVD geen 5.1 track heeft, in de VS wordt hij in 5.1 uitgezonden dus zo moeilijk is het niet om het ook zo op DVD uit te brengen...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #4

    Standaard

    Doet me lichtjes denken aan The Dead Zone... Al heb ik daar het laatste zeizoen nog niet van gezien.
    Lijkt deze serie hier veel op?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #5

    Standaard

    Ik ken de reeks niet, maar bij het lezen van de review kreeg ik een Medium-déjà-vu.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Het lijkt helemaal niet op Medium of The Dead Zone. Het gaat over een man die let op andere dingen dan normale mensen. Hij heeft dus een uitzonderlijk observatie vermogen. Hiermee lost hij samen met de politie zaken op.

    De serie is het meest vergelijkbaar met de comedy serie Psych. Alleen doet de hoofdrolspeler in The Mentalist zich niet voor als psychic. Mocht je overigens een aflevering willen zien. Vanaf 7 januari zendt SBS6 het tweede seizoen uit.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #7

    Standaard

    Hij doet kwa "competenties" voor al denken aan Criminal Minds. Alleen dan veel luchtiger en met humor. Net als bij CM draait het om het gedrag van mensen. Ik vind CM overigens wel een stuk beter, The Mentalist kijkt lekker weg maar blijft niet echt hangen.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #8

    Standaard

    Vandaag the bluray ontvangen van Seizoen 1, het was € 20.69 op amazon.fr dus zal me maar eens wagen aan deze serie.
    BD (1243) What i Watch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •