De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Humax 5000 en 5050 straks waardeloos..

    Slecht nieuws komt er aan..Ziggo zou binnen 2 jaar overstappen op een ander uitzendsysteem, DVB C2 De huidige apparaten zouden dan in een klap waardeloos zijn !

    Kan dit zomaar hier in Nederland ??bron; TV Totaal

  2. #2

    Standaard

    Ik kan nergens een bevestiging vinden van dit verhaal. Sterker nog: dit artikel op Tweakers maakt het (o.b.v. de uitspraken van de Ziggo-woordvoerder erin) juist vrij onwaarschijnlijk klinken.

  3. #3

    Standaard

    Lijkt mij ook sterk dat ze iedereen in de st.....t zouden laten zakken op korte termijn.
    Denk dat ze geen klant meer overhouden en wij met z'n allen daar op de stoep gaan staan, toch ?

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  4. #4

    Standaard

    Humax, stomme apparaten. heb amper 2 scart aansluitingen en geen digitale ingangen. Lekker als het om digitale TV gaat. Dan kan er toch wel een digitale verbinding gemaakt worden lijkt me? Nope.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 28-12-2009 om 00:47

  5. #5

    Standaard humax

    Kijk eens op HIFI.NL en lees eens enkele reviews op internet.
    Ik weet niet welke HUMAX jij hebt??

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Humax, stomme apparaten. heb amper 2 scart aansluitingen en geen digitale ingangen. Lekker als het om digitale TV gaat. Dan kan er toch wel een digitale verbinding gemaakt worden lijkt me? Nope.
    Weet niet wat jij hiermee wilt toevoegen, want dat is niet erg duidelijk, maar ik weet uit ervaring dat een Humax iHDR-5050c een heel mooi apparaat is met alle uitgangen die iemand zich wenst.

    http://www.digitalekabeltelevisie.nl...uitingen.shtml

    Duidelijk geval van "Bel horen luiden .............."

    Grt Roger.

    ps. Je verwacht toch hopellijk geen optische ingang op de Humax, en zo ja, wat wil je daarmee gaan doen ?

    En als jou setup niet geschikt is voor een digitale ontvanger, tja, dat konden wij vroeger ook niet allemaal toen we een crt en geen receiver hadden.
    Op een Ford Fiesta passen volgens mij ook vrij moeilijk 22 inch velgen.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 28-12-2009 om 07:10
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  7. #7

    Standaard

    Toevallig maakt Humax een van de meest stabiele en betrouwbare DVB-C ontvangers van nederland. En was het tevens de eerste zonder problemen bij Ziggo. In tegenstelling tot al die Ziggo troep.

    Dat ze nu ook cisco ontvangers hebben juig ik alleen maar toe. Maar die zijn dan wel meteen weer veel duurder. Vergeet niet dat de Humax ontvangers al weer 1-1,5 jaar op de markt zijn en nog steeds heel goed en gebruiksvriendelijk. Dus ik weet niet waar die woede vandaan komt. Je hebt wss een SD ontvanger zeker. De IR-FOX zeker.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  8. #8

    Standaard

    Frustratie en misschien wel i.c.m. een borreltje te veel op zo op 3e kerstdag.....

  9. #9

    Standaard

    Zelf ook een Humax 5050c en ik moet zeggen een prima apparaat! Het enige nadeel dat ie heeft is dat de afstandsbediening wat ongevoelig is en er geen android app voor is. Voor de rest zit gewoon mijn digitale kaartje erin dus gewoon opnemen in HD. Heb hem in mijn netwerk hangen en ik kan met Filezilla zelfs films naar mijn pc slepen om ze daar te branden of op mijn mediacenter te zetten.

    Echt toppertje hoor, dus waar Samba-boy zich druk om maakt??? En scart....wie gebruikt dat nu nog???

  10. #10

    Standaard

    Het topic is inmiddels alweer ruim 3 jaar oud he.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •