Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 52 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lord of The Rings binnengekomen

    Vandaag is op mijn werk (Van Leest) de DVD van LOTR binnen gekomen (alleen binnen gekomen he, mag dus zeker nog niet verkocht worden, niet dat jullie nu allemaal naar VL gaan rennen, doe dat woensdag maar ) en wat hebben we gelachen om de verpakking zeg.
    Een doorzichtig hoesje met aan beide kanten van de hoes een disc (zo een dus waar de disc de hele tijd uit valt, sommige lagen los in de doos). En het boekje was de helft van een normaal boekje. Jemig, hadden ze voor deze super release niet een mooie kartonnen omslag kunnen maken en fatsoenlijke Amaray hoesjes kunnen kopen? Wat een aanfluiting zeg. Ik heb de verpakking van Moulin Rouge er eens bijgepakt om te laten zien hoe je je DVD WEL moet verpakken...
    Sorry hoor, maar ik vind het echt zielig hoe ze DE film van het jaar op de markt uitbrengen...

  2. #2

    Standaard

    Een reden te meer om tot november te wachten voor de director's cut. Waar zijn we mee bezig als zo'n film het met dergelijke uitvoering moet doen!

  3. #3

    Standaard

    Zijn er ergens plaatjes te vinden van die verpakking? Klinkt weer een beetje als iets in de stijl van de Buffy-verpakkingen of die regio 1 Legend verpakking. Brrr... Zo'n titel en dan toch weer zo'n rare zet om je genot van een dvd te vernaggelen. Ik wacht toch ook maar op de 4-disc denk ik en negeer de 2-disc maar ff.

    Richard

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rnmboon
    iets in de stijl van de Buffy-verpakkingen. Brrr...
    Wat is er mis met die verpakkingen?

  5. #5

    Standaard

    Zonde...geeft je te denken wat voor soort sukkels ze in dienst hebben by die DVD uitgeveryen die dit soort rare ideeén realiseren...
    Toch maar wachten op de 4 disc versie (was ik tóch al van plan) en als de nederlandse release daarvan ook zon bagger verpakking heeft dan gewoon lekker importeren.

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Ik wacht ook op de 4-disk versie. Dan word de 2-disk versie vanzelf goedkoper en misschien koop ik de 2-disk versie helemaal niet als ik de 4-disk versie heb

  7. #7

    Standaard

    Ach, zoals ik op de zondagsschool heb geleerd vroeger, het gaat niet om het uiterlijk maar om het innerlijk
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  8. #8

    Standaard Region 1 Rulez

    Ik kreeg gisteren de Region 1 versie van LOTR binnen in een mooie Stevige Keep Case. Denk je nu echt dat ik deze release toevertouw aan dat stelletje Regio 2 prutsers hier ... Hahahahaha ROTFL

    Ik heb in ieder geval GEEN Franse aftiteling....
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  9. #9

    Standaard Re: Lord of The Rings binnengekomen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    Een doorzichtig hoesje met aan beide kanten van de hoes een disc (zo een dus waar de disc de hele tijd uit valt, sommige lagen los in de doos). En het boekje was de helft van een normaal boekje. Jemig, hadden ze voor deze super release niet een mooie kartonnen omslag kunnen maken en fatsoenlijke Amaray hoesjes kunnen kopen? Wat een aanfluiting zeg. Ik heb de verpakking van Moulin Rouge er eens bijgepakt om te laten zien hoe je je DVD WEL moet verpakken...
    Sorry hoor, maar ik vind het echt zielig hoe ze DE film van het jaar op de markt uitbrengen...
    Dit las ik in een ander forum, wie moet ik nu geloven?

    Volgende tekst is afkomstig uit een bericht die ik heb gevonden in een ander forum:

    Even ter info: de 2-disc A-film release zit wel degelijk in een Amaray hoes met een klapper voor de 2e disc. Ze liggen dus niet op elkaar. Weet niet wie dit verzonnen heeft, maar het is dus niet zo. Heb woensdag 40 exemplaren door mijn handen gehad... dus dat lijkt me redelijk betrouwbaar.

  10. #10

    Standaard

    De berichten zo lezend, wacht ik met gepaste vrees mijn bestelling af...kreeg e-mail dat LOTR vandaag verzonden is.

    Maar goed, als het beeld & geluid maar top is

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Maar goed, als het beeld & geluid maar top is
    Vind ik ook...en anders maar een nieuwe hoes erom of omruilen met een film die ik minder kijk. Ik ga tocg voor de DC in november, maar twijfel alleen nog of ik hem bij play.com ga pre-orderen of niet

  12. #12

    Standaard

    Sorry ff off-topic en misschien een domme vraag.. maarre kan iemand mij vertellen waar de 4 disc versie het goedkoopst zal zijn? Ik ben wel een collector en wil deze heel erg graag in mn bezit hebben.. maarja
    ben maar een arme student he..

  13. #13

    Standaard

    Dat ken ik. toen ik nog studeeerde en op kamers ging wonen moest ik ook ieder dubbeltje omdraaien. Maar dat terzijde. het verschilt per CD-winkel en per CDbestelzaak. hoe duur de 4-disk versie is van LOTR.

    Jan Rim

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter pannekoek
    Sorry ff off-topic en misschien een domme vraag.. maarre kan iemand mij vertellen waar de 4 disc versie het goedkoopst zal zijn? Ik ben wel een collector en wil deze heel erg graag in mn bezit hebben.. maarja
    ben maar een arme student he..
    Dat is denk ik toch afwachten welke winkel gaat stunten, gebeurt meestal enkele weken voor de release.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #15

    Standaard

    maar ik ga em pre-orderen want et is limited edition en dus is ie strax op... heb em gezien bij van leest, iemand em nog ergens anders gespot?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter pannekoek
    maar ik ga em pre-orderen want et is limited edition en dus is ie strax op... heb em gezien bij van leest, iemand em nog ergens anders gespot?
    Ik heb hem bij www.play.com besteld. Is dan wel de UK versie uiteraard. Maar ik wou deze hebben uit het land van Tolkien
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter pannekoek
    maar ik ga em pre-orderen want et is limited edition en dus is ie strax op... heb em gezien bij van leest, iemand em nog ergens anders gespot?
    Een limited edition is niet zo snel op wees maar niet bang. Misschien dat er wel wat minder gift packs zullen zijn met die boekensteunen.

  18. #18

    Standaard

    zaterdag in de stelling bij Albert Hein gezien en volgen mij is er met de verpakking niets mis, een degelijke kunststof doos, geloof dat dit een Keepcase heet.

  19. #19

    Standaard

    Gisteren sloegen de mensen bij Fnac massaal LOTR-DVD's in, ongeveer 1 klant op 2 ging ermee buiten. Daarna naa Carrefour (een supermarkt), toch niet een echte speciaalzaak, maar ook daar toch 1 op 4 of zo...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Een reden te meer om tot november te wachten voor de director's cut. Waar zijn we mee bezig als zo'n film het met dergelijke uitvoering moet doen!
    Geduld is een schone zaak
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    test
    Je zou zeggen dat mensen na 135 posts het nu toch wel moeten weten...

    Groetz

    Lexuz

  23. #23

    Standaard Pre-orderen 4 disc set

    Je kunt deze versie pre-orderen bij www.amazon.com, en aangezien de €uro nu gelijk is aan de $ is het niet al te duur ($59.94). Hier een URL;

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...994944-8103834

  24. #24

    Standaard Re: Pre-orderen 4 disc set

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antwan Spierings
    Je kunt deze versie pre-orderen bij www.amazon.com, en aangezien de €uro nu gelijk is aan de $ is het niet al te duur (.94). Hier een URL;

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...994944-8103834
    Ik heb hem bij play.com besteld ca €51
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #25

    Standaard

    Ik wacht op de 6-Disc DVD relaese van LOTR:TFOTR . Komt uit in November . Ik heb h'm al gereserveerd voor € 79,95. Komen er trouwens maar 5000 van in Nederland. Ik heb de plaatjes gezien van deze release . D'r zitten twee Argonath boeksteunen bij en op deze editie staat al het extra materiaal (van zowel de twee als vier disc editie) .
    Show no mercy...for you shall receive none.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •