Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 49 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Hurt Locker (2009)

    Wordt samen met Up in the Air voorlopig getipt als de grootste kanshebbers aankomend Award seizoen.

    Heb hem een tijd geleden gezien en het is een goede film maar niet uitstekend zoals de voorgaande kanshebers tijdens dat wel waren.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  2. #2

    Standaard

    Ik geloof dat deze de bioscoop niet eens gehaald heeft hier.
    In februari komt deze gelijk op DVD/BR uit.

    Lijkt me wel een goede film overigens.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik geloof dat deze de bioscoop niet eens gehaald heeft hier.
    In februari komt deze gelijk op DVD/BR uit.

    Lijkt me wel een goede film overigens.
    Klopt, zal overigens de eerste keer worden (als die genomineerd wordt natuurlijk) dat een Best Picture hier de bios niet haalt.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  4. #4

    Standaard

    Vond het een sterke film, al een tijdje geleden gezien trouwens... raar dat een actuele, spannende film de bioscopen hier niet haalt!


  5. #5

    Standaard

    Deze stond wel lange tijd gepland bij MustSee, werd echter in de laatste week van de comming soon lijst geschrapt.
    Who buys DVD's anyway? :)

  6. #6

    Standaard

    Ik vond het echt een bijzonder sterke film! Echt het eerste meesterwerk dat de Irakoorlog heeft voortgebracht... Onbegrijpelijk dat ze dat hier niet in de bioscopen vertonen.
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  7. #7

    Standaard

    Totaal mee eens..Zeer spannende film,

    gr,vince.

  8. #8

    Standaard

    Net bekeken, fantastische film, tijd niet meer zo lang op het puntje van mij stoel gezeten, abosute aanrader.

    Las zelfs net dat deze film alleen een dvd release krijgt in nederland.

  9. #9

    Thumbs up

    The Hurt Locker
    Bij het zien van de poster zal bij velen de eerste gedachte zijn:" oh God, alweer zo`n uber Amerikaanse, patriotische film over de oorlog in Irak." Dat was ook mijn eerste gedachten. Gelukkig bleek die achteraf ongegrond te zijn. Point Break regisseuse Kathryn Bigelow heeft van The Hurt Locker een extreem spannende en intense film gemaakt.
    Het verhaal draait om een groep van de Explosieve Opruimings Dienst van het Amerikaanse leger. Maar het is veel meer dan dat. Eigenlijk is het helemaal geen oorlogsfilm maar meer een persoonlijke film, een karakter studie over wat er met de soldaten gebeurd en wat er in ze omgaat tijdens zo`n helse oorlog.
    Met behulp van sterk acteerwerk van de redelijk onbekende cast en camera werk waarmee we de personages op de voet volgen (de cinematografie is van Barry Ackroyd, die ons ook het handheld geschoten United 93 gaf) geeft Bigelow het beeld van de hel die de Amerikaanse soldaten doormaken en de psychologische gevolgen daarvan.
    Laat je dus niet afschrikken door de poster maar ga dit beleven.

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    Kan iemand die deze heeft gezien zonder spoilers de rol van Guy Pearce een beetje beschrijven? Heeft hij een grote rol of is het een bijrol?

  11. #11

    Standaard

    Dat gaat niet zonder spoilers (maar het is een bijrol).

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Kan iemand die deze heeft gezien zonder spoilers de rol van Guy Pearce een beetje beschrijven? Heeft hij een grote rol of is het een bijrol?
    bijrol... eerste kwartier... wel coole rol overigens

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    En Evangeline Lily ?


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    En Evangeline Lily ?
    Haar rol is nog kleiner misschien in totaal 2 minuutjes ofzo
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Haar rol is nog kleiner misschien in totaal 2 minuutjes ofzo
    Hmmm, jammer!


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Net bekeken, fantastische film, tijd niet meer zo lang op het puntje van mij stoel gezeten, abosute aanrader.

    Las zelfs net dat deze film alleen een dvd release krijgt in nederland.

    Klopt niet, wordt 100% een BD en DVD release.
    Watched it

  18. #18

    Standaard

    Inderdaad hebben de bekende namen in deze film allemaal een kleine bijrol. Een sterke film overigens! Zeker met het geluid vol open een intense beleving
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  19. #19

    Standaard

    Maargoed het blijft "vreemd" dat z'n "blijkbaar"goede film NIET in de nl bioscoop is verschenen :S dus dat wordt dan maar kopen

  20. #20

    Standaard

    Nog 5 dagen en ik heb deze Blu in m'n bezig. Heb hem in de pre-order staan en zal hem waarschijnlijk de 12e (release date), of een dag eerder in huis hebben. I can't wait...
    Live from Texas, USA!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Maargoed het blijft "vreemd" dat z'n "blijkbaar"goede film NIET in de nl bioscoop is verschenen :S dus dat wordt dan maar kopen
    Zo vreemd is dat niet. Het is niet echt een film waar (waarschijnlijk) veel publiek op zal afkomen. En dus is het voor distributeurs het niet waard `m in veel zalen te laten draaien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #22

    Standaard

    Volgens bol.com komt de DVD en Bluray op 24 februari uit in Nederland.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Zo vreemd is dat niet. Het is niet echt een film waar (waarschijnlijk) veel publiek op zal afkomen. En dus is het voor distributeurs het niet waard `m in veel zalen te laten draaien
    Ik vind van wel, het is toch een film die volgens critici zo ongelooflijk goed is/was. En er komen toch echt heel veel slechte films in de bioscoop(Beverly hills chiwawa en dat soort crap) en deze dan weer niet.

  24. #24

    Standaard

    Hier in België was hij wel in de bioscoop!


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik vind van wel, het is toch een film die volgens critici zo ongelooflijk goed is/was. En er komen toch echt heel veel slechte films in de bioscoop(Beverly hills chiwawa en dat soort crap) en deze dan weer niet.
    Dat is omdat daar,ondanks wellicht slechte kritieken, wel publiek op afkomt. zo gaat dat nou één maal. helaas...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •