De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hypothetische remake: The Good, the Bad and the Ugly

    Vanmiddag sprak ik met een vriend over GBU (na de Engelse Extended Version film in de bios te hebben gezien), en we waren aan het zoeken naar geschikte acteurs voor een hypothetische remake. Jullie hebben vast goeie ideeën hierover.

    Wij dachten aan Danny Trejo voor Tuco, misschien Hugh Jackman voor Blondie, maar dat was een vluchtige suggestie. Ik heb nog geen idee voor Angel Eyes...

    Brainstorm?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #2

    Standaard

    oei! Dat is nogal een boude vraag...ik zat te denken om de Mona Lisa over te laten schilderen in een remake, compleet met hoofddoekje, IPOD en brazilian wax. Welke schilder zou ik kiezen

    Nee serieus, wie is tegenwoordig nog een goede slechterik? Mads Mikkelsen? Al is zijn kop daar eigenlijk te glad voor...Trejo's kop is eigenlijk té lelijk voor the ugly, dan moet de film de extremely ugly heten ben ik bang...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Vanmiddag sprak ik met een vriend over GBU (na de Engelse Extended Version film in de bios te hebben gezien), en we waren aan het zoeken naar geschikte acteurs voor een hypothetische remake. Jullie hebben vast goeie ideeën hierover.

    Wij dachten aan Danny Trejo voor Tuco, misschien Hugh Jackman voor Blondie, maar dat was een vluchtige suggestie. Ik heb nog geen idee voor Angel Eyes...

    Brainstorm?
    Javier Bardem ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Javier Bardem ?
    Bardem als in No Country... maar dan zonder de dodgy haircut. Spall is niet Latino genoeg denk ik. Mijn Franse kompaan noemde Ben Foster maar weet niet in welke rol. Welke acteur heeft nu die typische scherpe oogopslag als Lee van Cleef? Met die sadistische grijns erin.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Bardem als in No Country... maar dan zonder de dodgy haircut. Spall is niet Latino genoeg denk ik. Mijn Franse kompaan noemde Ben Foster maar weet niet in welke rol. Welke acteur heeft nu die typische scherpe oogopslag als Lee van Cleef? Met die sadistische grijns erin.
    Ben Foster is redelijk als badguy in 3:10 to Yuma.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Ik zouz elf zeggen, het gaat meer om de afgeleefdheid van het gezicht en de gemene grijns, Nick Nolte of misschien zelfs Robert Redford, die zie ik wel eens als echte bad guy.
    aan de andere kant straalt de leeftijd er wel erg van af wat weer niet zou kloppen.

  10. #10

    Standaard

    Clint Eastwood als regisseur en Rutger Hauer die de rol van Van Cleef speelt...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Bardem als in No Country... maar dan zonder de dodgy haircut. Spall is niet Latino genoeg denk ik. Mijn Franse kompaan noemde Ben Foster maar weet niet in welke rol. Welke acteur heeft nu die typische scherpe oogopslag als Lee van Cleef? Met die sadistische grijns erin.
    Daniel Day Lewis?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Bardem als in No Country... maar dan zonder de dodgy haircut. Spall is niet Latino genoeg denk ik. Mijn Franse kompaan noemde Ben Foster maar weet niet in welke rol. Welke acteur heeft nu die typische scherpe oogopslag als Lee van Cleef? Met die sadistische grijns erin.
    Anthony Hopkins?

  13. #13

    Standaard

    Vind Day Lewis wel een hele goeie ja!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  14. #14

    Standaard

    The good: Josh Brolin
    The Bad: Day-Lewis
    The ugly: Benicio Del Toro
    Regisseur: Eastwood, Tarantino en Rodriquez in samenwerking.

  15. #15

    Standaard

    Timothy Olyphant heeft misschien wel die beschreven grijns van Van Cleef een beetje. En Michael Madsen is natuurlijk ook een echte schurk.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    The good: Josh Brolin
    The Bad: Day-Lewis
    The ugly: Benicio Del Toro
    Regisseur: Eastwood, Tarantino en Rodriquez in samenwerking.
    Je leest mijn gedachten, perfect
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  17. #17

    Standaard

    Hm, The Ugly moet wel iets komisch hebben. Weet niet zeker of Del Toro dat in zich heeft. Misschien Paul Giamatti?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #18

    Standaard

    Heb je de Usual Suspects wel gezien? Volgens mij kan Del Toro zeker wel grappig zijn .

  19. #19

    Standaard

    Gimmedekey ye ferking cocksockr.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  20. #20

    Standaard

    The Ugly: Mickey Rourke?
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    The good: Josh Brolin
    The Bad: Day-Lewis
    The ugly: Benicio Del Toro
    Regisseur: Eastwood, Tarantino en Rodriquez in samenwerking.
    Ik zou Russell Crowe nemen voor The Good. Verder kan ik me er wel in vinden.

  22. #22

    Standaard

    Hoewel ikzelf in eerste instantie aan Chris Cooper dacht (heeft ook die afgeleefdheid op zijn gezicht), is Daniel Day-Lewis als Angel Eyes een schitterende en dus veel betere keuze, hij heeft die afgeleefdheid op zijn gezicht, kan een grijns tevoorschijn toveren als geen ander en heeft best wel die scherpe blik van Van Cleef.

    Als Blondie vindt ik Russell Crowe ook wel een goede keuze hoewel ik persoonlijk dan Edward Norton ook wel zou kunnen apprecieren(met stoppelbaard).

    Voor Tuco zou ikzelf gaan voor Steve Buscemi of Gary Oldman(een acteur die in mijn ogen alle rollen aankan).
    "Names are for friends, So I don't need one" (47)

  23. #23

    Standaard

    Mja Tuco moet wel iets Hispanics hebben denk ik. Buscemi is zo caucasian als een white russian :P.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  24. #24

    Standaard

    Pas geleden is er toch zo'n Koreaanse film uitgekomen? Iets met the weird, the strange o.i.d.
    Ik dacht dat dit een soort re-make was

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •