De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Iemand met kennis van zaken gezocht!

    Dag jongens, klein probleem;

    De voorbije week heb ik me deze Home Cinema set gekocht. Werkt perfect, doet wat het moet doen al heb ik het idee dat de Audio in beetje moeilijk doet. Goed, los daarvan zit ik met het volgende probleem. Mijn tv heeft 1 HDMI IN aansluiting, waarin nu de home cinema set zit. Natuurlijk heb ik ook nog een ps3 én een laptop met HDMI. Die heb ik ook allemaal graag aangesloten en om niet elke keer achterin de kast te moeten gaan rotzooien kan ik natuurlijk een HDMI Switcher gebruiken. Nu was mijn vraag; als ik dan een BluRay film (of spel) afspeel op de PS3, gaat mijn Home Cinema de taak van het geluid dan op zich nemen? Of is er een andere oplossing? De link naar de home cinema toont je direct de pagina met technische specs zodat je onmiddellijk kan zien over welke INs en OUTs hij beschikt.

    Bedankt voor de tijd!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiekenei Bekijk bericht
    Dag jongens, klein probleem;

    De voorbije week heb ik me deze Home Cinema set gekocht. Werkt perfect, doet wat het moet doen al heb ik het idee dat de Audio in beetje moeilijk doet. Goed, los daarvan zit ik met het volgende probleem. Mijn tv heeft 1 HDMI IN aansluiting, waarin nu de home cinema set zit. Natuurlijk heb ik ook nog een ps3 én een laptop met HDMI. Die heb ik ook allemaal graag aangesloten en om niet elke keer achterin de kast te moeten gaan rotzooien kan ik natuurlijk een HDMI Switcher gebruiken. Nu was mijn vraag; als ik dan een BluRay film (of spel) afspeel op de PS3, gaat mijn Home Cinema de taak van het geluid dan op zich nemen? Of is er een andere oplossing? De link naar de home cinema toont je direct de pagina met technische specs zodat je onmiddellijk kan zien over welke INs en OUTs hij beschikt.

    Bedankt voor de tijd!
    Nee, home-cinema set heeft geen digitale ingangen of fatsoenlijke analoge ingangen, dus het geluid van je PS3 ga je er niet digitaal in krijgen, ook niet via HDMI, want dat is alleen een uitgang.
    Om alle apparaten via HDMI op je TV te krijgen heb je een HDMI switch nodig, ik heb er toevallig nog wel een liggen met 3 HDMI ingangen en 3 optische ingangen en 1 HDMI en 1 optische uitgang. Deze wordt gevoed via USB door je PS3, als je interesse hebt kun je een PM sturen.

  3. #3

    Standaard

    Peptalk, dank je om duidelijkheid te brengen. Kan je me het principe van jouw oplossing even duidelijker uitleggen hoe dat werkt?

  4. #4

    Standaard

    Hier mag een slotje op, PS3 komt uit home cinema

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •