Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 81 worden weergegeven.

Discussie: Kick-ass

  1. #1
    Erwin_W
    Guest

    Standaard Kick-ass


  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Vandaag tijdens een screening gezien, en inderdaad, wat was het een mooie en vernieuwende film zeg. Uitstekend geacteerd en een mooi verhaal .

  4. #4

    Standaard

    Trailer zag er vet uit. Ik ben niet bekent met de comics ervan, maar hij spreekt me wel aan.

  5. #5
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #6

    Standaard

    Ziet er errug vet uit moet ik zeggen!

    Iemand wat linkjes voor meer informatie?

  7. #7

    Standaard

    Weet niet echt wat je hiervan kunt verwachten precies! Maar die trailer met Nicolas Cage en z'n dochtertje is wel lomp.

  8. #8

    Standaard

    http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=26575

    Deze steeg zojuist naar mijn nr. 1 must-see van 2010.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #9
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    Deze film is ondertussen gereviewd door empire en krijgt de volledige 5 sterren. Met als verdict:
    A ridiculously entertaining, perfectly paced, ultra-violent cinematic rush that kicks the places other movies struggle to reach.

    De volledige review kan je hier vinden:
    http://www.empireonline.com/reviews/...asp?FID=135694

    Nu ben ik helemaal benieuwd naar deze film.

  11. #11

    Standaard

    ik ga deze ook in de bios zien, lijkt me echt een geweldige film
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #12

    Standaard

    5 sterren in de veronica gids, lekkere rating al @ IMDB dus ben ontzettend benieuwd! Nog een weekje wachten


  13. #13

    Standaard

    Hmmm ... de trailer afgelopen weekend in de bios mogen zien ... vond het niet veel soeps eigenlijk.
    I find your lack of faith disturbing

  14. #14

    Standaard

    Afgelopen vrijdag naar een persscreening geweest. De titel is niet verkeerd gekozen. Ruim 100 minuten kick ass over de top actie! Past zo in het rijtje Crank en Shoot 'em up.

    Het meisje dat Hit Girl speelt is ge-wel-dig. En Nic Cage is hilarisch met z'n.... Adam... West.... dialogen. De film neemt zich op geen enkel moment serieus, en dat is in dit geval een aanbeveling.
    De recensenten in de UK vallen in ieder geval niet in de doelgroep:
    This crime against cinema is twisted, cynical, and revels in the abuse of childhood

    Matthew Vaughn’s Kick Ass is hollow, glazed, and not quite there.
    Concertagenda op Podiuminfo

  15. #15

    Standaard

    Dit is dus precies het soort films waar ik van hou.
    Crank, shootém up en ook wanted , de films van de jaren 2000 zoals de actiefilms van de jaren 8o met arnie en sly typerend waren voor hun tijdperk.

  16. #16

    Standaard

    zojuist kaartjes gereserveerd voor de Premiere a.s Donderdag, ik heb er zin in!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  17. #17

    Standaard

    Geniaaaaaal! Net gezien bij sneak preview. Heb me lang niet meer zo vermaakt tijdens een film. Geniale humor, vette actie, leuk verhaal. vernieuwende superhelden film. Aanrader!

    9/10

  18. #18

    Standaard

    Ik ga vrijdag deze checken, ik heb sinds Hangover niet meer keihard gelachen, dus het word weer tijd.


    Four **** Trader & SafeTrader


  19. #19

    Standaard

    net terug uit de bioscoop, geweldige film, lekker grof geweld en humor en een vette soundtrack, ik wil hem nog een keer zien! maar dat wordt wachten op de Blu-Ray............we zaten trouwens maar met in totaal 7 mensen in de zaal, lekker rustig en relaxed kijken
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  20. #20

    Standaard

    Erg leuk, maar ergens toch wat tegenvallend. Had hem beter/verrassender gevonden waarschijnlijk ware het niet voor de promo(s) en trailer(s), die eigenlijk alle hoogtepunten weggaven van de aktiescenes.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  21. #21

    Standaard

    Beste film van 2010. Echt subliem. Hit-girl, zo'n dochter wil ik later. Lees net dat de vrouw van Jonathan Ross de script heeft geschreven.
    Laatst aangepast door Dai : 16-04-2010 om 16:55

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Beste film van 2010.
    Dit vind ik nou zo'n overroepen statement die beduidend komt nadat je de zaal verlaat: 't is nog maar April.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Dit vind ik nou zo'n overroepen statement die beduidend komt nadat je de zaal verlaat: 't is nog maar April.
    Mierengeneuk, ik vind het een fantastische film. Geen twijfel over mogelijk dat aan het eind van dit jaar, Kick-Ass fier over eind blijft te midden van al het andere films. Uiteraard is dit mijn
    (subjectieve) mening. Spreekt toch ook voor zich dat mijn mening gebaseerd is nadat ik de zaal heb verlaten? Kans is vrij groot dat mensen in de subforum/filmdiscussies net de bioscoop hebben verlaten. Je moet mijn woorden niet op een weegschaal leggen als een jurist, ik ben gewoon dankbaar deze film te zien. Alsof je in April nog niet in staat bent om een film op zijn intrinsieke waarde te schatten (maar dat is een andere discussie).

  24. #24
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Mierengeneuk, ik vind het een fantastische film. Geen twijfel over mogelijk dat aan het eind van dit jaar, Kick-Ass fier over eind blijft te midden van al het andere films. Uiteraard is dit mijn
    (subjectieve) mening. Spreekt toch ook voor zich dat mijn mening gebaseerd is nadat ik de zaal heb verlaten? Kans is vrij groot dat mensen in de subforum/filmdiscussies net de bioscoop hebben verlaten. Je moet mijn woorden niet op een weegschaal leggen als een jurist, ik ben gewoon dankbaar deze film te zien. Alsof je in April nog niet in staat bent om een film op zijn intrinsieke waarde te schatten (maar dat is een andere discussie).
    Idd.. bekijk het liever positief dan negatief.
    En ja hoor het is me gelukt.. me vriendin gaat weer mee naar een film die ik wil zien :P Na het misbaksel van Spider-Man 3 wil ze het wel weer proberen... wat denken jullie, is deze vriendin-waardig? :P

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Mierengeneuk, ik vind het een fantastische film. Geen twijfel over mogelijk dat aan het eind van dit jaar, Kick-Ass fier over eind blijft te midden van al het andere films. Uiteraard is dit mijn
    (subjectieve) mening. Spreekt toch ook voor zich dat mijn mening gebaseerd is nadat ik de zaal heb verlaten? Kans is vrij groot dat mensen in de subforum/filmdiscussies net de bioscoop hebben verlaten. Je moet mijn woorden niet op een weegschaal leggen als een jurist, ik ben gewoon dankbaar deze film te zien. Alsof je in April nog niet in staat bent om een film op zijn intrinsieke waarde te schatten (maar dat is een andere discussie).
    Intrinsieke? Subjectieve? Mierengenneuk? Wat? Jij beweert dat het de beste film van 2010 is. Ongetwijfeld zal je hem tegen het einde van het jaar nog steeds erg goed vinden maar je zegt het met een statement die andere kanshebbers automatisch diskwalificeerd. Er komen nog honderden films uit dit jaar en jij gaat ze nu allemaal, in een degelijke zin, kijken met de houding van "goed zal het zijn, maar Kick-Ass zal het niet overtreffen."

    Beetje zeggen (bijv) dat dit restaurant beter eten heeft dan de rest, terwijl je nog geeneens buiten je straatje bent geweest.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •