Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 203 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray Inglorious Basterds

    Wat een geweldige screenshots! Het ziet er veel belovend uit. Kan haast niet wachten tot ie hier eens uitkomt (geloof pas januari volgend jaar?)






    http://www.blu-ray.com/movies/Inglou...eenshots/6971/

    http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRe...ds_blu-ray.htm
    Laatst aangepast door Marko Heins : 03-12-2009 om 18:37

  2. #2

    Standaard

    Ziet er goed uit!
    Kreeg net een mail van Play dat de L.E. is verzonden
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ziet er goed uit!
    Kreeg net een mail van Play dat de L.E. is verzonden

    Je moet op dvdbeaver eens het vierde screenshot aanklikken (de close-up van Brad Pitt), groot maken en dan nog eens uitvergroten met het loepje, wat een detail! Zo zie ik het graag!

    Heeft de Engelse versie NL subs? Zal wel niet hè? De Amerikaanse 2-disc is regiovrij geloof ik...

  4. #4

    Standaard

    Die geweldige Tarantino dialogen laten zich slecht ondertitelen vind ik. Alleen Engelse subs zouden voor mij voldoende zijn. Ik ga denk ik de L.E. in de UK bestellen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marko Heins Bekijk bericht
    Je moet op dvdbeaver eens het vierde screenshot aanklikken (de close-up van Brad Pitt), groot maken en dan nog eens uitvergroten met het loepje, wat een detail! Zo zie ik het graag!

    Heeft de Engelse versie NL subs? Zal wel niet hè? De Amerikaanse 2-disc is regiovrij geloof ik...
    Ja, klopt.
    Volgens de site heeft de UK versie geen subs, maar dat zegt nog niet alles.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Die geweldige Tarantino dialogen laten zich slecht ondertitelen vind ik. Alleen Engelse subs zouden voor mij voldoende zijn. Ik ga denk ik de L.E. in de UK bestellen...
    De NL versie zal ook ENG subs hebben, lijkt me.

    @Lex: Eerst maar eens afwachten tot iemand de UK versie daadwerkelijk in huis heeft, want informatie van webshops/persbureau's is lang niet altijd compleet.

  7. #7
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Lijkt me een schitterende film op Blu-ray. Ik ga denk ik voor de UK LE uitgave. Alleen jammer van de gele subs en het lelijke Universal menu. Daar stoorde ik me bij Coraline ook aan. Bij films als Coraline en Inglourious Basterds zijn er toch mogelijkheden genoeg om de menu's wat op te fleuren. Voorbeelden genoeg bij Pixar en bijvoorbeeld Slumdog Millionaire

  8. #8

    Standaard

    In de bios had-ie ook gele subs!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    De NL versie zal ook ENG subs hebben, lijkt me.
    Dat zal vast wel, maar ik heb de erg mooie LE uitgave gewoon besteld in de UK...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    De NL versie zal ook ENG subs hebben, lijkt me.

    @Lex: Eerst maar eens afwachten tot iemand de UK versie daadwerkelijk in huis heeft, want informatie van webshops/persbureau's is lang niet altijd compleet.
    Dat gaf ik ook al aan


    Subs zijn idd wel lelijk. Ik heb meestal geen subs nodig, maar het is afwachten of ik dat geknauw van Pitt en co een beetje kan volgen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    In de bios had-ie ook gele subs!
    Woow dat kan ik me echt niet meer herinneren

    Achja, ik kan er wel mee leven maar witte subs vind ik toch beter staan.

    Meestal heb ik ook geen subs nodig, maar ik zet ze toch altijd op zodat ik ook de moeilijk verstaanbare woorden kan horen/lezen.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb trouwens in de bios de 35mm versie gezien, in Mustsee Euroborg.

  13. #13

    Standaard

    Zo dan, wat zien die screenshots er fantastisch uit !!

  14. #14

    Standaard

    Zeker!
    Hele mooie natuurlijke scherpte, net als bij Angels and Demons.
    Je ziet trouwens goed dat deze film met anamorphic lenzen is gedraaid.

  15. #15

    Standaard

    Ben ook benieuwd of de Engelse versie Nederlandse subs heeft!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ja, klopt.
    Volgens de site heeft de UK versie geen subs, maar dat zegt nog niet alles.

    lijkt me toch sterk aangezien de film zich voor 80 procent in een andere gesproken taal bevind.

  17. #17

    Standaard

    nl subs gaat het om.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #18
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Waarom is bij de Nederlandse versie trouwens de hoes gecensureerd want er is geen hakenkruis te zien?

  19. #19

    Standaard

    Vreemd...
    Ik zie bij de Media Markt regelmatig oorlogsfilms liggen met een hakenkruis op de cover, dus juridisch moet het geen probleem zijn.

  20. #20

    Standaard

    Dus de Nederlandse uitgave wordt een gewone keepcase Blu-Ray zondag hakenkruis? Of wordt het een steelbook...?

    Ik wil gewoon de LE uit de UK :P.

  21. #21
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Dus de Nederlandse uitgave wordt een gewone keepcase Blu-Ray zondag hakenkruis? Of wordt het een steelbook...?

    Ik wil gewoon de LE uit de UK :P.
    Jup en geen hakenkruis als ik het zo bekijk.

    De UK uitgave is trouwens geen steelbook, er is alleen een Duitse steelbook te koop (ook zonder hakenkruis trouwens).

  22. #22

    Standaard

    In Duitsland komen er 3 uitgaves uit van deze film: De gewone amaray keepcase, de steelbook en de Limited Collector's Steelbook Box.

    De inhoud van de box:

  23. #23

    Standaard

    Vette box. Lijkt me cool, en hier komt maar 1 versie uit?

    Waarom doet NL niet vaak mee mit dit soort "unieke" uitgaves?

  24. #24

    Standaard

    In Azië zijn hakenkruizen geen probleem, ben benieuwd naar de covers van Europa maar dat terzijde. Door welke filmmaatschappij wordt de film hier in ons kikkerlandje uitgegeven?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    In Azië zijn hakenkruizen geen probleem, ben benieuwd naar de covers van Europa maar dat terzijde. Door welke filmmaatschappij wordt de film hier in ons kikkerlandje uitgegeven?
    Universal

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •