De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Amerikaanse Blu-Ray speler

    Ik wil een blu-ray speler importeren uit amerika, hoe sluit ik die hier aan, moet ik dan een stroom adapter kopen of een stroom transformator? en kan ik een heffing van de douane op de blu-ray speler verwachten?

    zou dit bijvoorbeeld voldoende zijn
    http://www.gelders.org/start.php?voe..._230v-110v.php
    en dan die van 6,30 euro
    of kan de voeding er dan aan gaan?

    hopelijk kan iemand me wat opheldering geven.
    Laatst aangepast door Deerect2007 : 30-11-2009 om 22:52

  2. #2

    Standaard

    De meeste spelers zullen ook gewoon op 240 kunnen spellen, dat hangt van de specificaties af.

    Om meer te weten te komen over evt extra kosten zou ik hier eens verder lezen, dat gaat over een BD speler die officieel alleen in de States verkocht wordt.

    Hier is wat meer uitleg van de douane te vinden.

  3. #3

    Standaard

    thanks voor je reactie. maar de stekker gaat toch niet in het stopcontact passen? ik wil de LG BD270 aanschaffen.
    wat heb ik nodig zodat de stekker in een nederlands stop contact past en hij niet doorbrandt bij langdurig gebruikt?
    ik heb al gegoogled maar wordt er niet wijzer van.
    Laatst aangepast door Deerect2007 : 01-12-2009 om 16:37

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    thanks voor je reactie. maar de stekker gaat toch niet in het stopcontact passen? ik wil de LG BD270 aanschaffen.
    wat heb ik nodig zodat de stekker in een nederlands stop contact past en hij niet doorbrandt bij langdurig gebruikt?
    ik heb al gegoogled maar wordt er niet wijzer van.
    De in je openingspost genoemde trafo zal voldoen, de BD270 verbruikt maar 23watt. Dus 6,30 en verzendkosten en je probleem wat betreft de voeding zijn opgelost.

    BTW waarom de BD270 (hier vergelijkbaar met de BD350) en niet de BD370

    Het verzenden kan enige tijd duren en als onze geldhongerige overheid hem onderschept dan krijg je nog een heffing, maar dat is bekend
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    thanks voor je reactie, dan ga ik die trafo bestellen

    ik heb de bd370 al, gewoon hier gekocht dus de regio b, heb in reviews gelezen dat de bd270 ook best goed is, meeste films zal ik in regio b kopen, maar er zijn enkele films die ik wil hebben die regio a only zijn. ik kan de us bd270 voor 100 euro inc. verzendkosten thuis bezorgd krijgen, dat vind ik wel voldoende voor af en toe een regio a film.
    et lijkt me dat er geen wereld van verschil zit tussen bd370 en 270, behalve dan de live functie.
    of je moet berichten hebben gehoord dat de bd270 een stuk minder is dan de 370? dan ga ik er nog eens over nadenken.
    Laatst aangepast door Deerect2007 : 01-12-2009 om 18:11

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    thanks voor je reactie, dan ga ik die trafo bestellen

    ik heb de bd370 al, gewoon hier gekocht dus de regio b, heb in reviews gelezen dat de bd270 ook best goed is, meeste films zal ik in regio b kopen, maar er zijn enkele films die ik wil hebben die regio a only zijn. ik kan de us bd270 voor 100 euro inc. verzendkosten thuis bezorgd krijgen, dat vind ik wel voldoende voor af en toe een regio a film.
    et lijkt me dat er geen wereld van verschil zit tussen bd370 en 270, behalve dan de live functie.
    of je moet berichten hebben gehoord dat de bd270 een stuk minder is dan de 370? dan ga ik er nog eens over nadenken.
    Maak je geen zorgen, hij lijkt me niet minder, enkel wat verschillen in mogelijkheden, die prijs is een leuke, hoop dat je hem binnenkrijgt zonder dat hij onderschept wordt
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    ZIjn die LG's niet regiovrij te maken, of kan dat nu niet meer met nieuwere firmware?

  8. #8

    Standaard

    volgens mij kan dat idd niet meer.

    nog een vraag, mocht ik er wel 1 met bd live kopen, aangezien ik toch bang ben dat in de toekomst de nodige firmware updates noodzakelijk zijn.
    kan ik een us bluray speler in nederland updaten ? of wordt het dan een regio b speler door de nieuwe firmware? heeft iemand hier enige idee van?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    volgens mij kan dat idd niet meer.

    nog een vraag, mocht ik er wel 1 met bd live kopen, aangezien ik toch bang ben dat in de toekomst de nodige firmware updates noodzakelijk zijn.
    kan ik een us bluray speler in nederland updaten ? of wordt het dan een regio b speler door de nieuwe firmware? heeft iemand hier enige idee van?
    Ik heb er niet echt een idee van, maar je zou toch denken dat de software zodanig is dat het de verschillende apparaten onderscheid. De spelers worden op 2 onderdelen geupdate, software die de besturing van de machine doet en de software die de data van de schijfjes behandelt.

    Heb vanmorgen nog een update gedaan met de BD370, in eerste instantie meldde hij automatisch dat er een update was, iets met .24 op het einde. Heb hem laten updaten en daarna gekeken of er nog meer updates waren, hij kwam met dezelfde versie maar nu zonder de .24 erachter. Heb hem laten updaten met die versie, daarma weer gekeken of er nog meer updates waren, hij kwam weer met dezelfde versie, heb hem die ook laten doen....... dat vond hij toch niet fijn, hij bleef erin hangen. Heb hem toen met de aan/uit knop op het apparaat zelf na diverse malen op die knop gedrukt te hebben uitgezet. Dacht, ach hij moet toch opgestuurd worden, hij zal wel dood zijn, maar nee, na hem weer aangezet te hebben startte hij normaal op, vreemd vreemd vreemd, dezelfde software als weer een nieuwere zien is toch wel een foutje van LG.

    Ik durf nu niets meer te zeggen over updates, maar bedenk wel dat niet idereen internet heeft en dat updates ook over een DVD gedaan kunnen worden
    Have fun and enjoy your collection

  10. #10

    Standaard

    het is uiteindelijk de Sony BPD-S360 voor 92 euro inc verzendkosten geworden. lijkt me een goeie deal.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    het is uiteindelijk de Sony BPD-S360 voor 92 euro inc verzendkosten geworden. lijkt me een goeie deal.
    Heel leuk prijsje als dat incl. verzendkosten is en onze centengeile overheid hem niet onderschept.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #12

    Standaard

    Waar besteld?

    Laat even horen of je invoer moest betalen...

  13. #13

    Standaard

    ik heb em van ebay, heb geluk gehad met de veiling. is nog nieuw in verpakking. laat wel ff weten wat de kosten van het invoeren zijn wanneer ik em ontvang.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    ik heb em van ebay, heb geluk gehad met de veiling. is nog nieuw in verpakking. laat wel ff weten wat de kosten van het invoeren zijn wanneer ik em ontvang.
    Had degene die het verkocht er nog meer? Ik zou er ook graag een willen maar het grootste probleem is wel dat niemand op eBay hem naar Nederland wilt verzenden helaas.

    Als iemand andere suggesties heeft waar te kijken voor een Region A BDP-S360 dan hoor ik het graag.

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    ik zie op dit moment zeker 20 aanbieders op ebay van de regio A BDP-S360 die ook naar nederland verzenden.

    misschien is dit wat op om te bieden
    http://cgi.ebay.nl/blue-ray-sony-BDP...item3efafc8353

    staat nog vrij laag en nog 21 uur te gaan

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    ik zie op dit moment zeker 20 aanbieders op ebay van de regio A BDP-S360 die ook naar nederland verzenden.

    misschien is dit wat op om te bieden
    http://cgi.ebay.nl/blue-ray-sony-BDP...item3efafc8353

    staat nog vrij laag en nog 21 uur te gaan
    Jammer, dit zie ik veels te laat! Maar dan doe ik toch wat fout blijkbaar, dus ga nog maar ff goed kijken!

  18. #18

    Standaard

    Hiertussen zitten ook nog wat andere US aanbieders:
    http://shop.ebay.nl/i.html?_nkw=BDP-...=p3286.c0.m283

    Ik ga me er ook eens in verdiepen.....ter aanvulling op mijn PS3.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  19. #19

    Standaard

    Mag ik nog even wijzen op de Oppo BD89, een fantastische BD speler, regelmatig regiovrij te bestellen op ebay.com - in mijn bezit.
    Speelt ook SACD en DVD Audio!

  20. #20

    Standaard

    heb em vandaag ontvangen en moest 32 euro aan de postbode betalen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Mag ik nog even wijzen op de Oppo BD89, een fantastische BD speler, regelmatig regiovrij te bestellen op ebay.com - in mijn bezit.
    Speelt ook SACD en DVD Audio!
    De BDP-83 bedoel je, neem ik aan? Binnenkort ook in mijn bezit, maar dan de BDP-83 SE NuForce Edition. Zeker een mooi alternatief, maar dan hebben we het wel over andere prijzen dan waar de TS naar aan het kijken was.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Ik wil een blu-ray speler importeren uit amerika, hoe sluit ik die hier aan, moet ik dan een stroom adapter kopen of een stroom transformator? en kan ik een heffing van de douane op de blu-ray speler verwachten?

    zou dit bijvoorbeeld voldoende zijn
    http://www.gelders.org/start.php?voe..._230v-110v.php
    en dan die van 6,30 euro
    of kan de voeding er dan aan gaan?

    hopelijk kan iemand me wat opheldering geven.
    Ik heb hem inmiddels ontvangen, maar kan uit de manual er niet echt uit opmaken of hij nou wel of niet op 240v kan. Hoe heb jij hem aangesloten?

  23. #23

    Standaard

    ik heb de trafo in het stopcontact gestopt en daarna de amerikaanse stekker in de trafo gestopt?
    als je dat bedoelt tenminste

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stfn Bekijk bericht
    Ik heb hem inmiddels ontvangen, maar kan uit de manual er niet echt uit opmaken of hij nou wel of niet op 240v kan. Hoe heb jij hem aangesloten?
    Er zal toch wel achterop een sticker zitten met de aansluitwaarde
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •