Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 153 worden weergegeven.

Discussie: Philips Bdp 9500

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredB Bekijk bericht
    De BDP9100 is ook voor de 21:9 TV, dus dat is geen verschil. Trouwens het enige wat de speler dan doet is het beeldformaat van je Philips Cinema TV automatisch op 21:9 zetten. Voor de rest zit er niet iets van een speciale 21:9 techniek in of zo.
    Dus voor mij blijft het enige voordeel tov ander merken, het verschuiven van de ondertitels.
    Waarschijnlijk kunnen ander merken dit inmiddels ook.


    De Oppo kan het met de beta firmware nu idd ook.

  2. #27

    Standaard

    Heb deze speler nu een aantal maanden in gebruik en hij bevalt prima, alleen heb ik één probleem. Zo af en toe tijdens het kijken van een film word het beeld zwart voor een aantal seconden terwijl het geluid wel doorloopt. Na een paar seconden is het beeld weer terug, maar soms valt het signaal ook wel eens helemaal weg. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  3. #28

    Standaard

    Heb ik afgelopen week ook 2 keer gehad, maar als ik dan terugspoel gebeurt het niet.
    Lijkt opgelost te zijn door SW versie 1.06

    Even in de gaten houden, heb nog wat puntjes waar ik niet tevreden over ben:
    1. Display geeft niets weer tot een paar minuten na het aanzetten
    2. Beeld lijkt wel eens te hikken met de beeldinstelling op optimaal, misschien een correctie met het geluid? Als ik deze op uit zet lijkt het er op dat ik er geen last van heb
    Lijkt opgelost te zijn door SW versie 1.06
    3. Afspelen van een DVD geeft een hoog geluid dat op bijna 3 meter nog te horen is
    4. Soms kan ik niet meer terugspoelen, vooral na een lange tijd de speler op pauze gehad te hebben Programmeerfout in universele AB
    5. Na een lange tijd de speler op pauze gehad te hebben geeft hij geen geluid meer bij het spelen, dan moet ik een geforceerde HDMI handshake uitvoeren(Bijvoorbeeld de ingang v/d reciever wijzigen of BD speler uit/aan)
    6. Soms wordt er opnieuw een HDMI handshake gemaakt na voor- of achteruit gespoeld te hebben
    Laatst aangepast door peptalk : 26-03-2010 om 01:34
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb ik afgelopen week ook 2 keer gehad, maar als ik dan terugspoel gebeurt het niet.
    Even in de gaten houden, heb nog wat puntjes waar ik niet tevreden over ben:
    1. Display geeft niets weer tot een paar minuten na het aanzetten
    2. Beeld lijkt wel eens te hikken met de beeldinstelling op optimaal, misschien een correctie met het geluid? Als ik deze op uit zet lijkt het er op dat ik er geen last van heb
    3. Afspelen van een DVD geeft een hoog geluid dat op bijna 3 meter nog te horen is
    4. Soms kan ik niet meer terugspoelen, vooral na een lange tijd de speler op puaze gehad te hebben
    5. Na een lange tijd de speler op pauze gehad te hebben geeft hij geen geluid meer bij het spelen, dan moet ik een geforceerde HDMI handshake uitvoeren(Bijvoorbeeld de ingang v/d reciever wijzigen of BD speler uit/aan)
    6. Soms wordt er opnieuw een HDMI handshake gemaakt na voor- of achteruit gespoeld te hebben
    Ben ik dus niet de enige, maar heb het bijna bij elke film wel een keer. Punt 1 heb ik precies hetzelfde.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  5. #30

    Standaard

    Hoe kan je zien, welke firmware er in de Philips BDP 9500 zit
    En waar is nieuwe firmware te downloaden, en wat zijn de verbeteringen met die nieuwe firmware

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henri-aalten Bekijk bericht
    Hoe kan je zien, welke firmware er in de Philips BDP 9500 zit
    En waar is nieuwe firmware te downloaden, en wat zijn de verbeteringen met die nieuwe firmware
    1) Zorg dat er geen disc in de lade zit
    2) Druk op de "HOME" toets van de afstandsbediening
    3) Geef de volgende cijferreeks in 8520

    Op de Philips ondersteunings website, maar je kunt ook de speler op internet aansluiten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32

    Standaard

    Ik heb al iets gelezen op de Philips site waar de firmware staat,
    deze moet ik met de map, UPG waar 2 bestanden in staan naar de USB verplaatsen, en via de USB stick naar de DVD Speler

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henri-aalten Bekijk bericht
    Ik heb al iets gelezen op de Philips site waar de firmware staat,
    deze moet ik met de map, UPG waar 2 bestanden in staan naar de USB verplaatsen, en via de USB stick naar de DVD Speler
    Gefeliciteerd met je Philips, zusje van LG, hoop dat ie je wel ten dienste is en langer speelt dan mijn Philips spelers die altijd net even na de garantie er mee nokten.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #34

    Standaard

    Er is een nieuwe software upgrade beschikbaar versie 1.06

    Kan uiteraard via de netwerkaansluiting op de speler gedownload worden of van de Philips ondersteuningswebsite.
    (Edit: Via de netwerkaansluiting van de speler wordt nog steeds versie 1.04 binnengehaald)

    Verbeteringen(Lijkt wel door een Duitser getypt...):

    Firmware Upgrade Benefits
    Version: 1.06
    1. Resolve the intermittent stuttering occurs in 23.976fps movies.
    2. Output HDMI audio as bitstream data if ‘As source’ was selected and the connected device (i.e. AV receiver) has the corresponding audio decoder.
    3. Improve playback on the following Blu-ray disc titles :
    - ‘Chroniken von Narnia’
    - ‘Starship Troopers’
    - ‘Alone in the Dark2’
    - ‘Stargate the Movie – 15th Anniversary Edition’
    - ‘Mr. and Mrs. Smith’
    - ‘Forever Entralled’
    - ‘Disney – Lost (Bonus feature)’
    - ‘My Bloody Valentine’
    - ‘The Mummy’
    Laatst aangepast door peptalk : 26-03-2010 om 00:27
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #35

    Standaard

    Nou hoop dat dit het probleem gaat oplossen, heb de speler al een dikke week niet meer gebruikt. Het werd steeds erger met het wegvallen van het beeld, kreeg soms het beeld helemaal niet meer terug moest ik eerst alles uit doen. Had uit nood de PS3 maar weer als speler gebruikt. Maar zal deze ugrade downloaden en hopelijk zijn de problemen dan verleden tijd.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  11. #36

    Standaard

    Ik heb de speler inmiddels alweer een paar maanden en hij bevalt me uitstekend. Nog steeds de allereerste firmware erop en vooralsnog weinig problemen (over de genoemde punten van peptalk kan ik niet echt oordelen, aangezien ik een film bijna nooit op pauze zet en zelden terug of doorspoel).

    Het enige probleem dat ik af en toe tegen kom is een popup over het beeld met 'no access', welke na een aantal seconden verdwijnt, maar ik vermoed dat dit te maken heeft met de CAM kaart voor digitenne (mijn tv is een philips 37pfl9604). Wanneer ik de tv aanzet en de speler start zodat het beeld automatisch op hdmi 1 springt is er niets aan de hand, maar wanneer ik handmatig ga zitten schakelen tussen 'tv kijken' en 'blu-ray speler' verschijnt af en toe de melding tijdens het kijken van een film.

    Blu-rays die ik heb bekeken zijn: LOST Season 5, Life (serie), Up, The Shining, The Hurt Locker, Che (1 & 2), Bladerunner, Let the Right One In, El Orfanato, Shine a Light, Baraka en The Reader. Voor de rest alleen nog maar dvd's.

    Weet iemand voorbeelden van films die in 23.976 fps zijn opgenomen? Of zijn dat al die films met improved playback? Waarom zouden films anders niet goed af spelen? Het klinkt namelijk een beetje vreemd dat je je firmware zou moeten updaten om nieuwe films af te kunnen spelen. Vroeger deed niemand aan updates en speelde alles toch gewoon goed af.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Nou hoop dat dit het probleem gaat oplossen, heb de speler al een dikke week niet meer gebruikt. Het werd steeds erger met het wegvallen van het beeld, kreeg soms het beeld helemaal niet meer terug moest ik eerst alles uit doen. Had uit nood de PS3 maar weer als speler gebruikt. Maar zal deze ugrade downloaden en hopelijk zijn de problemen dan verleden tijd.
    Gisteren met DVD van John Rabe 6 keer in het eerste kwartier even het beeld zwart, daarna geen problemen meer.
    Beeld niet meer terug krijgen heb ik voor de update 1 keer gehad.
    Net na de update een paar BD's er in gehad en die gaven toen geen problemen.
    Kijk het dus nog even aan, maar was gisteren bijna zo ver dat ik Philips een e-mail ging sturen. In mijn hoofd was de e-mail al af
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #38

    Standaard

    Wat vreemd dat het beeld bij jullie even op zwart springt. Misschien kun je je firmware downgraden naar de eerste versie en kijken of het dan niet meer gebeurt?

    Er zijn drie versies toch? Waar de tweede alleen Terminator Salvation afspeelbaar maakt? Lijkt me echt een frustrerende fout.

  14. #39

    Standaard

    Gebeurde in het begin met fimware 1.4 ook niet, heb op een ander forum gelezen dat hardware zou zijn....

    link naar avforum
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #40

    Standaard

    Probleem is bij mij hier mee nog niet opgelost. Heb nu net 45 min, naar een film zitten kijken, maar beeld is al weer 4 keer op zwart gegaan en 1 keer helemaal weg. Word hier echt niet goed van, heb je een dure speler staan werkt het gewoon niet goed!! En het ligt niet aan de hdmi kabel, want heb al meerdere geprobeerd en bij alle kabels hetzelfde. Het moet aan de speler liggen, want met de PS3 nog nooit problemen gehad.
    Laatst aangepast door Jurgen76 : 27-03-2010 om 21:08
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  16. #41

    Standaard

    Ik draai firmware 1.00 en heb het dus nog nooit gehad. Het lijkt wel dat firmware updates de laatste tijd meer kwaad dan goed doen bij Philips en je systeem dus een stuk instabieler maken. Lees ook allemaal nare berichten over problemen met de 9000 serie televisies.

    Geeft het display de eerste minuten nooit wat weer of is dat incidenteel? Ook nooit last van gehad namelijk.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ryanada.ms Bekijk bericht
    Ik draai firmware 1.00 en heb het dus nog nooit gehad. Het lijkt wel dat firmware updates de laatste tijd meer kwaad dan goed doen bij Philips en je systeem dus een stuk instabieler maken. Lees ook allemaal nare berichten over problemen met de 9000 serie televisies.

    Geeft het display de eerste minuten nooit wat weer of is dat incidenteel? Ook nooit last van gehad namelijk.
    Bij mij geeft de display pas na ongeveer 10 minuten wat aan. Maar dat vind ik nog niet zo'n ramp, dat het beeld steeds wegvalt neemt bij mij het plezier in film kijken weg. Weet iemand ook of het mogelijk is te downgraden kwa firmware?
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  18. #43

    Standaard

    Ik zou even contact opnemen met Philips (desnoods gewoon via de chat) als je dat wil proberen. Bij de televisies is downgraden mogelijk door het oude firmware bestand in een aparte map (die je moet hernoemen naar iets) op een usb stick te zetten en de procedure vervolgens gewoon normaal uit te voeren. Waarschijnlijk werkt dat ook zo voor de speler.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ryanada.ms Bekijk bericht
    Ik zou even contact opnemen met Philips (desnoods gewoon via de chat) als je dat wil proberen. Bij de televisies is downgraden mogelijk door het oude firmware bestand in een aparte map (die je moet hernoemen naar iets) op een usb stick te zetten en de procedure vervolgens gewoon normaal uit te voeren. Waarschijnlijk werkt dat ook zo voor de speler.

    Heb ze net een mail gestuurd, maar kan tot 5 werkdagen duren voordat ze reageren. Word dus even geduldig afwachten.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  20. #45

    Standaard

    Mijn ervaring met de chat is ook goed en telefonisch zijn ze ook goed bereikbaar (dan hoef je misschien minder lang te wachten). Succes iig!

  21. #46

    Standaard

    Ik net 2 keer in een BD van 140 minuten, de eerste keer pas na 80 minuten. Had dus een tijd lang 'goede' hoop.
    Hebben jullie de HDMI via een reciever lopen of direct op de TV aangesloten?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #47

    Standaard

    Ik heb deze speler nu een week, heb de eerste terug gebracht, met de firmware 1.60, omdat deze Cd's niet goed afspeelde de 2e heb ik nu een paar dagen staan, met de firmware 1.20 deze werkt tot nu toe goed. Ik ga dus nu niet updaten !!

    Het lijkt er inderdaad op, dat de nieuwe firmware niet goed werkt !!!!!

    Mijn speler heb ik aangesloten, via de Denon 2808 receiver en daarvan naar mijn Samsung LCD TV, Tot nu toe geen probleem gehad.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik net 2 keer in een BD van 140 minuten, de eerste keer pas na 80 minuten. Had dus een tijd lang 'goede' hoop.
    Hebben jullie de HDMI via een reciever lopen of direct op de TV aangesloten?

    Heb die van mij rechtstreeks op de tv aangesloten, mijn receiver heeft geen hdmi.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  24. #49

    Standaard

    Even afwachten wat Plilips aangeeft over de firmware, de 1.60 die nu online staat.
    Ik neem aan, dat diegene dat ook hier aangeeft.

  25. #50

    Standaard

    Hier ook rechtstreeks via HDMI op de tv aangesloten.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •