De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Maffia Series?

  1. #1

    Standaard Maffia Series?

    Weten jullie nog een aantal maffia series die aan te raden zijn? Kan er weinig vinden.. tot nu toe heb ik uiteraard the Sopranos, en ik heb Underbelly..

    Bij voorbaat dank!
    PSN: r4zZ1__

  2. #2

    Standaard

    Corleone schijnt erg goed te zijn. Verder is La Meglio Gioventu wel interessant omdat het er zo nu en dan ook over gaat.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Corleone schijnt erg goed te zijn. Verder is La Meglio Gioventu wel interessant omdat het er zo nu en dan ook over gaat.
    http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3288

    die bedoel je?
    PSN: r4zZ1__

  5. #5

    Standaard

    Nou, dat werd mij ook verteld dat corleone goed is/was. Ik vond er persoonlijk geen hol aan. Beetje amateuristische opzet, althans zo kwam het op mij over.

    Terwijl ik wel een maffia fan ben! Sopranos, Brotherhood, the godfather, road to perdiction etc etc.

    Maargoed voor mij viel corleone vies tegen

  6. #6

    Standaard

    Amateuristisch??? Echt absoluut niet. Corleone is een uitstekende serie. Ik vond het juist extra authentiek omdat het Italiaans is.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mac Bekijk bericht
    Amateuristisch??? Echt absoluut niet. Corleone is een uitstekende serie. Ik vond het juist extra authentiek omdat het Italiaans is.
    En ik vind van niet vond er echt maar dan ook echt niks aan! Zonde van je 50euro...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •