De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HDMI laptop televisie

    Hallo,

    Kan iemand mij adviseren op welke manier ik de laptop kan aansluiten op de televisie. Ik dacht zelf aan een HDMI verbinding, maar weet niet of dat kan. Voordat ik de kabel(s) aanschaf . Ik wil dvdv's via de laptop op de TV kijken.
    Met dank
    DJV
    Laatst aangepast door DJV : 21-11-2009 om 10:14

  2. #2

    Standaard

    Via HDMi kan maar bedenk dat het geluid nog steeds via je boxen in de laptop gaat. Je TV kan namelijk alleen het beeld weergeven, naast het feit dat laptops ook alleen het beeld doorgeven via HDMI.

  3. #3

    Standaard

    Dat is in lang niet alle gevallen waar!
    Ik heb een HP Elitebook laptop en ik kan hem keurig netjes via HDMI aansluiten en instellen dat het geluid ook over HDMI gaat. Je moet alleen bij je geluidsopties dan aangeven dat het afspeelapparaat je HDMI is en niet laptop-speakers.

    Heb je HDMI op zowel tv als laptop, dan is dat de beste manier om het een en ander aan te sluiten. Mocht je op je laptop echt niet in kunnen stellen dat je geluid over de HDMI kabel wordt gezonden, dan zul je nog een extra kabeltje moeten aanschaffen om het geluid van je laptop ook op je tv (of wellicht een aparte versterker) te krijgen.

  4. #4

    Standaard

    Hallo Mensen.

    Hartelijk dank voor jullie reactie. Ik denk dat ik maat een HDMI kabel en een geluidskabel koop.

    Groeten
    DJV

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •