Pagina 7 van 31 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 771 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Bonded by Blood
    NL uitgave van justbridge
    1080i en DTS HD HR >> De hoes vermeldt 1080p en DTS HD MA
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #152

    Standaard

    Hmm als ik naar die titels in de lijst kijk en zie wie die hier heeft uitgebracht, echt om tranen in je ogen van te krijgen. Leuke review trouwens van de NL BD versie van The Fourth Kind.

  3. #153

    Standaard

    High Hopes(UK) 1080i
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #154

    Standaard

    Somers Town UK versie: 1080i/50 (of is het 1080/50i zoals hier vermeld wordt) ?
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 07-04-2011 om 19:27
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #155

    Standaard

    Eye, The (2008) ook (1080i) terwijl er op het hoesje staat 1080P
    NL uitgave

  6. #156

    Standaard

    Het ergste wat ik tot nog toe op Blu-ray gezien heb is de DFW-release van A River Runs Through It. Soms zat ik te denken dat ik naar een versleten vhs-band zat te kijken.

  7. #157

    Standaard

    Lebanon UK versie: 1080i/50 zie ook hier
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #158

    Standaard The eye

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Eye, The (2008) ook (1080i) terwijl er op het hoesje staat 1080P
    NL uitgave
    Ik heb deze blu-ray met 7.1 geluid te koop.
    Zonder ned O
    Rubo

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Celda 211, Spanje, 1080i
    De NL versie is wel 1080p24 en heet Cell 211 en is uitgebracht door DFW, dat mag dan ook wel een keer gezegd worden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #160

    Standaard

    Ik heb de spaanse blu-ray van celda 211, ondanks dat het 1080i is, ziet het er prima uit. Ik verwacht niet dat de DFW 1080p blu-ray een veel beter beeld zal geven

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    De 1e Underworld van DFW is ook 1080i.
    Staat tegenwoordig ook op 't hoesje, tevens bij Superhero Movie.
    Bij mij staat ook 1080P op het hoesje terwijl het 1080i is.

  12. #162

    Standaard

    Wat ik ook een misser vindt is met machette, een enkel layer met maar 16 gig erop, terwijl de UK versie 35 gig aan alleen de mainmovie is.
    En zeg dan niet zoals andere zeggen het is op een single layer gezet om de kosten te drukken, omdat de markt hier in NL niet groot genoeg is voor de dure 50 gig schijfjes.
    Een single layer BD is nog altijd 25 gig, vul het dan op tot 25 gig, en niet 16 gig. We zijn geen torrent site met hd rips, maar een retail BD origineel, waar geld voor betaald moet worden.
    Zo kan ik nog meer titels opnoemen van NL distributeur's waarvan de helft van de BD25 schijfje maar gevuld is.

  13. #163

    Standaard

    @De_Hollander:

    Maak eens een mooi lijstje zou ik zeggen.
    Ik verbaas me er over dat de crew je naar dit topic stuurt, want deze gaat over 3 andere dingen zoals de titel al aangeeft...
    Laatst aangepast door peptalk : 21-04-2011 om 21:26 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #164

    Standaard

    Hah, laat me niet lachen de Hollander! Je mag dan een expert zijn maar je conversaties verzanden constant naar hoe slecht NL distributeurs zijn en niet over de bitrates. Je kan dan evengoed beginnen zeuren over analoog vs digitaal (het eerste heeft nog steeds mijn voorkeur).

    Dan heb je het nog niet eens over de uitgave van El Mariachi en Desperado, die op 1 schijf staan en een bitrate hebben van ca 22MB + nog een handvol extra's en dit op 50gb.

  15. #165

    Standaard

    Ik ga er hierna geen woorden meer aan vuil maken. Ja misschien is machete niet tot de 25 GB gevuld. en 16 Gb is altijd geen hd-rip. Verder heeft machete gewoon een goede beeldkwaliteit dus waarom dan zeuren?

    Plus dat de NL versie niet eens zo gek duur was, en anders koop je toch gewoon de UK versie? Je hoeft niks te kopen van NL distributeurs en als je er dan toch aan ergert doe er dan wat aan.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    @De_Hollander:

    Mak eens een mooi lijstje zou ik zeggen.
    Ik verbaas me er over dat de crew je naar dit topic stuurt, want deze gaat over 3 andere dingen zoals de titel al aangeeft...
    Yep, het gaat hier niet over de kwaliteit van het beeld zelf maar over de beeldverhouding als die zwaar afwijkt. Dus dingen zoals overmatige grain, DNR, macro blocking, color banding of een erg soft beeld doen er niet toe.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Bij mij staat ook 1080P op het hoesje terwijl het 1080i is.
    Dit bericht waar je op reageert is anderhalf jaar oud en op mijn versie staat toch duidelijk vermeld op de achterkant 1080i.
    Bij Underworld staat het zelfs nog een keer op de voorkant.

    Maar goed, ik denk dat je beter hier je meningen kunt plaatsen: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=57340&page=37
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Yep, het gaat hier niet over de kwaliteit van het beeld zelf maar over de beeldverhouding als die zwaar afwijkt. Dus dingen zoals overmatige grain, DNR, macro blocking, color banding of een erg soft beeld doen er niet toe.
    misschien moet het topic wat breder worden want als de beeldkwaliteit zichtbaar minder is als gevolg van b.v. toegepaste compressietechniek en een andere versie heeft geen problemen dan is dat zeer nuttige info
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Hah, laat me niet lachen de Hollander! Je mag dan een expert zijn maar je conversaties verzanden constant naar hoe slecht NL distributeurs zijn en niet over de bitrates. Je kan dan evengoed beginnen zeuren over analoog vs digitaal (het eerste heeft nog steeds mijn voorkeur).

    Dan heb je het nog niet eens over de uitgave van El Mariachi en Desperado, die op 1 schijf staan en een bitrate hebben van ca 22MB + nog een handvol extra's en dit op 50gb.
    Als de NL uitgave 16 gig is en de UK 36 gig dan scheeld het ook in de helft van de bitrate.
    En ik zie duidelijk het verschil van kwaliteit, en dat is logisch.En met NL uitgave van AFilm, DFW en E1 is meestal dit aan de orde, ze brengen niks uit op BD50 gig schijven.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    @De_Hollander:

    Mak eens een mooi lijstje zou ik zeggen.
    Ik verbaas me er over dat de crew je naar dit topic stuurt, want deze gaat over 3 andere dingen zoals de titel al aangeeft...
    Ja ik weet het daarom zette ik mijn topic ook niet hier.Maar ja als ze me hier naar toe verwijzen, dan doe ik het maar.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    misschien moet het topic wat breder worden want als de beeldkwaliteit zichtbaar minder is als gevolg van b.v. toegepaste compressietechniek en een andere versie heeft geen problemen dan is dat zeer nuttige info
    Ja dat zou niet gek zijn.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 21-04-2011 om 21:06

  20. #170

    Standaard

    [QUOTE=De_Hollander;1789276]Ja ik weet het daarom zette ik mijn topic ook niet hier.Maar ja als ze me hier naar toe verwijzen, dan doe ik het maar.


    Gaan wij dan niet extreem weinig blu-rays overhouden die dan nog wel de moeite zijn om aan te schaffen vraag ik me af?

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ik ga er hierna geen woorden meer aan vuil maken. Ja misschien is machete niet tot de 25 GB gevuld. en 16 Gb is altijd geen hd-rip. Verder heeft machete gewoon een goede beeldkwaliteit dus waarom dan zeuren?

    Plus dat de NL versie niet eens zo gek duur was, en anders koop je toch gewoon de UK versie? Je hoeft niks te kopen van NL distributeurs en als je er dan toch aan ergert doe er dan wat aan.
    De UK versie is ook niet duur
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/0-/S...string=machete
    Voor iedereen ligt de kwaliteit anders in de ogen, sommige vinden divx nog goede kwaliteit, wat ik bagger vindt.
    Ik zag duidelijk verschil met machete tussen de Uk versie en de Nl aan kwaliteit.
    Ik betaal trouwens liever wat meer voor betere kwaliteit.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    De UK versie is ook niet duur
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/0-/S...string=machete
    Voor iedereen ligt de kwaliteit anders in de ogen, sommige vinden divx nog goede kwaliteit, wat ik bagger vindt.
    Ik zag duidelijk verschil met machete tussen de Uk versie en de Nl aan kwaliteit.
    Ik betaal trouwens liever wat meer voor betere kwaliteit.

    Je had toch screens van de beide blu-rays. Kun je die niet laten zien, als onderbouwing voor jouw opmerkingen? En kom ook met tijdvermelding zodat wij kunnen checken waar het beeld slecht zou zijn.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    En ik zie duidelijk het verschil van kwaliteit, en dat is logisch.En met NL uitgave van AFilm, DFW en E1 is meestal dit aan de orde, ze brengen niks uit op BD50 gig schijven.
    En "RED", "Dossier K."? Dat zijn toch 50Gb schijven?

    Het is niet omdat een film op een 25Gb schijf uitgebracht wordt dat het beeldkwaliteit slecht is. Alles hangt van de codec af. Bij AVC MPEG-4 codec gebruiken ze gemakkelijker 50Gb schijven omdat die veel meer ruimte nodig heeft dan VC1. Bij VC1 codec, hoeven ze geen 50Gb schijven te gebruiken, met 25Gb is het genoeg. Bij films die zeer lang duren zoals LOTR gebruiken ze wel 50Gb schijven. Nederlandse distributeurs gebruiken in geval van VC-1 codec gemakkelijker 25Gb schijven voor een kwestie van onkosten wat het geval niet is de V.S. o.a.

    Neem nu het voorbeeld van Metropolitan, een Franse distributeur. Dit is één van de beste distributeurs in Frankrijk. Ze brengen topkwaliteit blu-ray's met veel extra's en top beeld-en geluidskwaliteit. En nochtans ze gebruiken meestal 25Gb schijven bij films met een VC1 codec en 50Gb schijven bij films met een AVC MPEG-4 codec. Dus uw theorie klopt niet helemaal.

  24. #174
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    We gaan wel een beetje offtopic zo, dus dan kan dit er ook nog wel bij

    Afgezien van het beeld vind ik het jammer dat de UK-/US-versies vaker 24 bits audio hebben en dat bij NL-versies wegens ruimtegebrek/meerdere talen/ondertitels/etc. dit wordt gereduceerd tot 16 bits. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat hoort, maar een 24bits soundtrack heeft meer detaillering en dynamiek.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    En "RED", "Dossier K."? Dat zijn toch 50Gb schijven?

    Het is niet omdat een film op een 25Gb schijf uitgebracht wordt dat het beeldkwaliteit slecht is. Alles hangt van de codec af. Bij AVC MPEG-4 codec gebruiken ze gemakkelijker 50Gb schijven omdat die veel meer ruimte nodig heeft dan VC1. Bij VC1 codec, hoeven ze geen 50Gb schijven te gebruiken, met 25Gb is het genoeg. Bij films die zeer lang duren zoals LOTR gebruiken ze wel 50Gb schijven. Nederlandse distributeurs gebruiken in geval van VC-1 codec gemakkelijker 25Gb schijven voor een kwestie van onkosten wat het geval niet is de V.S. o.a.

    Neem nu het voorbeeld van Metropolitan, een Franse distributeur. Dit is één van de beste distributeurs in Frankrijk. Ze brengen topkwaliteit blu-ray's met veel extra's en top beeld-en geluidskwaliteit. En nochtans ze gebruiken meestal 25Gb schijven bij films met een VC1 codec en 50Gb schijven bij films met een AVC MPEG-4 codec. Dus uw theorie klopt niet helemaal.
    Als de ene op 25Gb en andere 50Gb schijf is uitgebracht maar verschillende codecs gebruiken is het appels met peren vergelijken. Zoals al aangeven door Basil is de ene codec efficiënter dan de ander. Persoonlijk vind ik in het algemeen de VC-1 codec minder dan de AVC codec maar dat is weer een andere discussie.

    Ik kijk ook altijd of de kwaliteit elders beter is. Zo ja, dan importeren we maar weer. De hoogte van de prijs is voormij geen drijfveer om voor een bepaalde versie te kiezen.

    Neem House of flying daggers in de UK en US versie is geknipt en de Nederlandse niet. Daarme verdiend de Nederlandse versie sowieso de voorkeur. Het is dus niet allemaal kommerenkwel bij E1.
    Laatst aangepast door homernt : 22-04-2011 om 05:45

Pagina 7 van 31 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •