Pagina 24 van 31 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 771 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Hammerfall - Gates of Dalhalla

    gewoon stereo op de blu-ray... like WTF ?

    http://ecx.images-amazon.com/images/...L._AA1500_.jpg

  2. #577

    Standaard

    Mindhunters (2004)

    1.78:1 ipv 2.35:1.

    Wel 1080p24fps, maar ik heb een sterk vermoeden door het geluid dat het een interlaced omzettening is...

  3. #578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Mindhunters (2004)

    1.78:1 ipv 2.35:1.

    Wel 1080p24fps, maar ik heb een sterk vermoeden door het geluid dat het een interlaced omzettening is...
    Nederlandse uitgave neem ik aan?

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Nederlandse uitgave neem ik aan?
    yep (+ BE, heeft ook Franse audio)

    staat wel 2.35:1 op de achterkant

  5. #580

    Standaard

    Nog een top uitgave!

    Ronal The Barbarian org. Ronal Barbaren

    Producent Living Colour Entertainment

    Aspect ratio Widescreen 2.40:1 1080i50 H.264/MPEG-4 AVC High Definition

    Audio Engels Dolby Digital 5.1

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...tid=99:blu-ray

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Nog een top uitgave!

    Ronal The Barbarian org. Ronal Barbaren

    Producent Living Colour Entertainment

    Aspect ratio Widescreen 2.40:1 1080i50 H.264/MPEG-4 AVC High Definition

    Audio Engels Dolby Digital 5.1

    http://www.dvd-home.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=8127: ronal-the-barbarian-org-ronal-barbaren&catid=99:blu-ray


    weer zo'n budget distributeur ja dan kan je gekke dingen verwachten.

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht

    weer zo'n budget distributeur ja dan kan je gekke dingen verwachten.
    Living Colour is in principe geen budget distributeur, maar een kleine met bijzondere films en documentaires.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Living Colour is in principe geen budget distributeur, maar een kleine met bijzondere films en documentaires.
    Maakt het uit hoe je de distributeur noemt?

    De uitgave is gewoon prut en niet in de kwaliteit als je mag verwachten bij "Blu-ray is High Definition ..." e.d.

    Zeker niet als de "daar waar we hier niet over mogen spreken" versie 1080p24fps met DTS-HD MA 5.1 is...

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Maakt het uit hoe je de distributeur noemt?
    Ja natuurlijk maakt dat uit, anders zou ik toch niet reageren...
    Ik haat dat stigmatiserende en conclusies trekken zonder dat daar een gefundeerde basis voor is.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht

    De uitgave is gewoon prut en niet in de kwaliteit als je mag verwachten bij "Blu-ray is High Definition ..." e.d.

    Zeker niet als de "daar waar we hier niet over mogen spreken" versie 1080p24fps met DTS-HD MA 5.1 is...
    Mits die DL een rip is van een in een ander land uitgegeven BD, dan heb je hier helemaal gelijk in.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja natuurlijk maakt dat uit, anders zou ik toch niet reageren...
    Ik haat dat stigmatiserende en conclusies trekken zonder dat daar een gefundeerde basis voor is.


    Mits die DL een rip is van een in een ander land uitgegeven BD, dan heb je hier helemaal gelijk in.
    Ik dacht dat dit toch wel een gefundeerde basis voor is om een blu-ray film in deze tijd uit te brengen in een

    1080i50 H.264/MPEG-4 AVC High Definition

    Audio Engels Dolby Digital 5.1

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik dacht dat dit toch wel een gefundeerde basis voor is om een blu-ray film in deze tijd uit te brengen in een

    1080i50 H.264/MPEG-4 AVC High Definition

    Audio Engels Dolby Digital 5.1
    Je snapt waarschijnlijk weer eens niet precies wat ik bedoel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je snapt waarschijnlijk weer eens niet precies wat ik bedoel.
    Ik snap je wel, jij zegt "Ik haat dat stigmatiserende en conclusies trekken zonder dat daar een gefundeerde basis voor is."

    Dat ik vermelde dat het een budget distributeur is.

    Maar mijn mening is zo, omdat er wel een conclusies te trekken is op een gefundeerde basis, omdat ze een blu-ray film in deze tijd uit
    brengen in een 1080i50 H.264/MPEG-4 AVC High Definition

    Audio Engels Dolby Digital 5.1

    Waarschijnlijk hebben de transfer gebruikt dat bestemd was voor de HDTV uitzending.

  13. #588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik snap je wel, jij zegt "Ik haat dat stigmatiserende en conclusies trekken zonder dat daar een gefundeerde basis voor is."

    Dat ik vermelde dat het een budget distributeur is.

    Maar mijn mening is zo, omdat er wel een conclusies te trekken is op een gefundeerde basis, omdat ze een blu-ray film in deze tijd uit
    brengen in een 1080i50 H.264/MPEG-4 AVC High Definition

    Audio Engels Dolby Digital 5.1

    Waarschijnlijk hebben de transfer gebruikt dat bestemd was voor de HDTV uitzending.
    Dan snap je me inderdaad wel, maar is onze mening heel erg verschillend. Ik(en volgens mij de meerderheid van de mensheid) vind dat je niet op basis van één uitgave, want dat is ongefundeerd, zo'n conclusie kunt trekken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan snap je me inderdaad wel, maar is onze mening heel erg verschillend. Ik(en volgens mij de meerderheid van de mensheid) vind dat je niet op basis van één uitgave, want dat is ongefundeerd, zo'n conclusie kunt trekken.
    Welke "goede" HD uitgave heeft deze distributeur dan wel al uitgebracht volgen jou?

    Of is dit een wij van wc-eend uitspraak?

    Persoonlijk wel een aantal DVD uitgaven gezien, maar die kwamen niet boven VHS kwaliteit uit

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Welke "goede" HD uitgave heeft deze distributeur dan wel al uitgebracht volgen jou?

    Of is dit een wij van wc-eend uitspraak?

    Persoonlijk wel een aantal DVD uitgaven gezien, maar die kwamen niet boven VHS kwaliteit uit
    Daar gaat het niet om, het gaat er om dat De_Hollander zijn uitspraak baseert op slechts één uitgave.

    Ja natuurlijk is dat zo'n uitspraak, die doe ik hier altijd op het forum, preken voor eigen parochie.... Je zou toch beter moeten weten volgens mij.

    Ik ook en ze zijn wisselend, maar het kan niet anders dan dat dat af en toe ook te maken heeft met het bronmateriaal.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Daar gaat het niet om, het gaat er om dat

    Ik ook en ze zijn wisselend, maar het kan niet anders dan dat dat af en toe ook te maken heeft met het bronmateriaal.
    In dit geval is het toch echt weer een geval van foute / slechte autorisatie, want helaas zijn de dl versie wel weer goed.
    En dat is toch eigenlijk wel heel beschamend.

    Bovendien de film er 2x op zetten voor alleen subs, zelfs min neefje van 8 jaar weet en kan het beter

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Welke "goede" HD uitgave heeft deze distributeur dan wel al uitgebracht volgen jou?

    Of is dit een wij van wc-eend uitspraak?

    Persoonlijk wel een aantal DVD uitgaven gezien, maar die kwamen niet boven VHS kwaliteit uit
    Nou de drie Millenium extended tv series zagen er anders heel goed uit, en ook de verpakking was goed verzorgd. met Headhunters was ook helemaal niets mis.

    Iedere distributeur heeft wel eens een bout release om ze daar nu meteen voor neer te sabbelen vind ik een beetje te makkelijk.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    In dit geval is het toch echt weer een geval van foute / slechte autorisatie, want helaas zijn de dl versie wel weer goed.
    En dat is toch eigenlijk wel heel beschamend.

    Bovendien de film er 2x op zetten voor alleen subs, zelfs min neefje van 8 jaar weet en kan het beter
    Bovendien de film er 2x op zetten voor alleen subs? hahahahah wat een prutsers. Niet te geloven.

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Nou de drie Millenium extended tv series zagen er anders heel goed uit, en ook de verpakking was goed verzorgd. met Headhunters was ook helemaal niets mis.

    Iedere distributeur heeft wel eens een bout release om ze daar nu meteen voor neer te sabbelen vind ik een beetje te makkelijk.
    Die zijn niet van Living Colour David, helaas

    Volgens mij is hun enige andere BD Låt den rätte komma in, hoe die is weet ik niet.

    Hombre en De_Hollander laten we er maar over ophouden, wat deze uitgave betreft hebben jullie gelijk zoals ik al eerder aangaf.
    Toch Hombre is het lovenswaardig dat ze zo'n film op BD durven uit te brengen, daar zou je toch wel een keer positief over kunnen zijn. Normaal loop je daar altijd over te klagen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die zijn niet van Living Colour David, helaas

    Volgens mij is hun enige andere BD Låt den rätte komma in, hoe die is weet ik niet.

    Hombre en De_Hollander laten we er maar over ophouden, wat deze uitgave betreft hebben jullie gelijk zoals ik al eerder aangaf.
    Toch Hombre is het lovenswaardig dat ze zo'n film op BD durven uit te brengen, daar zou je toch wel een keer positief over kunnen zijn. Normaal loop je daar altijd over te klagen
    Tja blij zijn dat men z'n film op BD durft uit te brengen ben ik zeker, maar dan ook gelijk te moeten acepteren dat je een lage niet aan de HD standaard voldoen uitgave krijgt. Nee dat gaat me te ver...

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Tja blij zijn dat men z'n film op BD durft uit te brengen ben ik zeker, maar dan ook gelijk te moeten acepteren dat je een lage niet aan de HD standaard voldoen uitgave krijgt. Nee dat gaat me te ver...
    Daar ga je weer, die uitgave voldoet dus wel aan een HD standaard, maar niet aan een standaard zoals wij graag willen zien. Je doet het ook weer voorkomen met dat het woord accepteren dat ik het allemaal maar best vindt, is natuurlijk ook onzin, want ik ga ook liever op zoek naar een andere uitgave dan een 1080i versie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #597

    Standaard

    hier een review http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...tid=99:blu-ray

    Bespreking toegepaste techniek:
    Beeld:
    'Ronal The Barbarian' is geproduceerd voor de bioscoop met een 2K 1080p24fps Digital Intermediate in "Standaard" digitale animatie in de beeldverhouding van 2.39:1 en "Real Digital 3-D" met een beeldformaat van 1.85:1.
    Echter het beeld in niet in 1080p24fps, maar in het 1080x1920i50 formaat (het masterformaat) voor Europese HD televisie uitzendingen, waarbij ook nog eens de PAL standaard qua beeldjes per seconden (25fps in 50 half beeldjes).
    Dit is dus interlaced, en dus niet Full HD 1080p en verklaard ook de afwijkende tijd als op de inlay is vermeld door de 4% PAL speed-up!
    Het interlaced beeld wat bestaat dus uit 2x 25 half beelden. Dit maakt dat de speler of TV deze weer moet samenvoegen om te kunnen weergeven. Dit kan een grote invloed hebben op de beeldstrakheid en scherpte. Deze BD maakt hiervoor gebruik van de redelijk efficiënte H.264/MPEG-4/AVC videocodec.
    Het beeld is redelijk scherp met een stilistische aanblik van de karikaturen karakters tegen een soort diffuse minimalistische fotorealistische achtergronden. Hierdoor is het aanblik net even anders dan de gebruikelijke digitale animatiefilms, in een soort combinatie van "Open Season" en "Ice Age". Het geheel is dus wat cartoonachtig in animaties en kamera standpunten. Ook kun je aan een aantal van deze kamera standpunten duidelijk zijn 3-D origine herkennen. Het contrast is goed en schaduwdetail is ook in orde. Het zwartniveau is goed en solide met volle maar wat donkere kleuren. Helaas is het niveau aan diepte en detail van de 3D-animaties een stuk minder dan bij de concurrentie, maar zien er solide uit, ook tijdens de snelle animatiescènes. Beeldruis en filmgrain ontbreken totaal.
    Helaas zijn er wel wat flink wat videoartefacts in de achtergronden als digitale compressie fouten en solarisatie. Ook zijn er wat kleine 3D branching artefacts. Dit komt omdat de film er namelijk 2x opstaat. 1x (ca. 10.9 GB) met met en 1x (ca. 10.6 GB) zonder ondertitels. Welke sukkel dit bij de autorisatie heeft bedacht moet z'n schoolgeld terug halen of diploma inleveren?
    Dit is een nette, maar toch tegenvallende transfer.
    Hoe kunnen ze dit nu een nette uitgave noemen.



    Conclusie:
    Dit is een BD met gezien het bronmateriaal een slechts een voldoend beeld- en geluidskwaliteit. Helaas heeft deze Nederlandse uitgave niet de kwaliteit als in de omringende landen, en dit is niet waarom je een BD aanschaft. De BD bevat geen extra's.

    Ronal is een jonge barbaar met een laag zelfbeeld. Precies het tegenovergestelde van al die gespierde mannen in zijn dorp. Hij is een watje, maar het lot zorgt ervoor dat hij de enige is die zijn dorp van de ondergang kan redden wanneer de gemene Lord Volcazar alle barbaren ontvoert. Als enige overblijver zit er voor Ronal niets anders op dan een gevaarlijke tocht te ondernemen om zijn clan te bevrijden. Onderweg ontmoet hij ook nog Alibert, een slijmerige bard, Zandra, een bloedmooie strijdster en Elric, een metroseksuele elfengids...

    De 3D digitale animatie film "Ronal The Barbarian org. Ronal Barbaren" uit 2011 is een Deense productie. Al met de hilarische trailer van "Ronal The Barbarian" is het duidelijk dat je met een lekker geflipte animatiefilm uit Denemarken, een waar brave puriteinse Hollywood van gechoqueerd raken, want de kijkers worden om de oren geslagen met pikante humor, foute grappen, actie, borsten en (spier)ballen. De film is een productie van Einstein Film en is geregisseerd door Kresten Vestbjerg Andersen en Thorbjørn Christoffersen. Het verhaal is simpel, een sukkel met weinig zelfvertrouwen moet zich zelf zien te overwinnen en zo zijn stam zien te redden. Zijn reis, een heuse queeste speelt zich af in het Fantasie genre met veel knipogen naar andere films als "Conan The barbarian", "Red Sonja" en "Lord Of The Rings", maar ook "Star Wars" (slechterik Lord Volcazar en het Yoda-achtige orakel). De vormgeving en kleding is super methal met leren mankini achtige pakjes (welke later nogal benadrukt met de scene met de onzichtbaarheids bodylotion... geniaal plat de scrotumhumor) met tepelpiercings (veel hilarische nippletwister scènes). Duidelijk een film die nu eens niet voor de playstation jeugd is gemaakt door het taalgebruik en seksueel getinte grappen. Niet dat je veel gore of naakt ziet, want het is suggestief. De animaties zijn oké, maar niet op het verwachte huidige niveau. Het resultaat is een lekker foute, grappige en actievolle (vechtende barbaren, ontploffingen, een babe en een duidelijk slechte slechterik) digitale animatiefilm. Oh ja op het eind volgt nog een hilarisch animatie tijdens de aftiteling (doodskoppen met een Queen en Kiss persiflage). Leuk en origineel voor wie eens wat anders wil en schokkend voor braverikken en conservatieven, en "niet geschikt voor jonge kinderen".

    De film wordt op deze Blu-ray Disc (BD) in beeld en geluid op een redelijk Home Theater niveau gepresenteerd, welk helaas weer niet het niveau heeft die het zou moeten hebben, door de keus van Living Colour Entertainmen voor het alleen in Nederland toegepaste 1080i50 formaat (de buitenlandse uitgaven zijn 24fps), waarbij ook nog eens de audio in HD ontbreekt. Ook hier weer de vraag waarom je de film in HD uitgeeft, als je er toch niet van plan bent erg iets fatsoenlijks mee te doen, en dan ook nog de consument misleidt door foutieve informatie op de verpakking.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 11-01-2013 om 13:57

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    hier een review http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...tid=99:blu-ray



    Hoe kunnen ze nu dit een nette transfer noemen.
    Waarom citeer je niet de zeer kritische eindconclusie van dvd-home?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #599

    Standaard

    Weer 2 toppers op transfer gebied!

    F.S.T.
    Specificaties
    Jaar 1978
    Regio B
    Producent T2 Entertainment
    Speelduur 125.19 minuten
    Soort drager Blu-ray Disc 25 GB
    Aantal discs 1
    Aspect ratio Widescreen 1.85:1 1080i50 H.264/MPEG-4 AVC High Definition
    Audio Engels Dolby Digital 2.0 = mono
    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...tid=99:blu-ray

    Over The Top
    Specificaties
    Jaar 1987
    Regio B
    Producent T2 Entertainment
    Speelduur 89.52 minuten
    Soort drager Blu-ray Disc 25 GB
    Aantal discs 1
    Aspect ratio Widescreen 2.35:1 1080i50 H.264/MPEG-4 AVC High Definition
    Audio Engels Dolby Digital 2.0 = mono ipv surround
    Ondertitels Nederlands (optioneel)

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...tid=99:blu-ray
    Laatst aangepast door Hombre : 12-01-2013 om 09:39

  25. #600

    Standaard

    DOA: Dead or Alive van E1 is 1080i/50
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 24 van 31 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •