Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard kijken jullie ook de zelfde film meerdere keren per jaar??

    Hebben jullie dat ook, dat jullie een aantal films meerdere keren per jaar wel kijk, omdat je er gewoon geen genoeg van kan krijgen?

    Ik kan echt geen genoeg krijgen van de volgende films, die ik toch minimaal 3 x per jaar wel kijk!

    De Pirates of the caribbean, al de 3 delen,
    ik vind Johnny Depp wel zo goed spelen in deze film, zijn rol doet hij echt perfect, en die humor die er in zit, kan er gewoon geen genoeg van krijgen! Ik kijk dan ook alle 3 de delen achter elkaar, dat vind ik nog het aller leukst.

    The Last Samurai,
    Gladiator,
    Troy
    Braveheart
    Kingdom of Heaven

    Bij deze 5 films geniet ik gewoon van het verhaal, de beelden, de spelers en zeker de buitenopnames die in de natuur worden gespeeld zijn meestal de films die mij het meest aanspreken, en waar ik echt intens van kan genieten!

    Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd of jullie dit ook hebben, en wij welke films?

    Groetjes colette

  2. #2

    Standaard

    Nee, dit is een vrij onbekend fenomeen onder mensen met een filmcollectie.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #3

    Standaard

    Veel films kijk ik bij een bepaalde periode (Harry Potter, Home Alone => Kerstmis). Dan is dat wel lekker gezellig!


  4. #4

    Standaard

    Babes on Pleasure Island kan ik blijven kijken, soms bepaalde scenes achter elkaar, soms de hele film. Vaak meerdere keren per maand. Ik weet niet waarom. Heb ik trouwens ook met Brazilian Butts part 2.

  5. #5

    Standaard

    deze films

    Gladiator,
    Troy
    Braveheart
    Kingdom of Heaven

    kijk ik zeker meerdere malen per jaar

    Maar ook

    Star wars 4-5-6
    Indiana Jones
    Fightclub
    Eternal Sunshine of the spotless mind
    Legend
    Saving Private Ryan



    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Ik was al bang naar het eerste berichtje dat ik me zorgen moest gaan maken om mijn geestelijke gezondheid, maar gelukkig bevestigen jullie dat jullie ook graag films meerdere keeren per jaar kijken en dat ik niet de enige ben

    Ik weet ook niet wat sommige films hebben, maar ze hebben bij mij een soort aantrekkings kracht, en dan moet ik ze weer kijken.
    Al moet ik wel zeggen dat mijn vriend er allemaal wat minder blij mee is!

  7. #7

    Standaard

    Ik zie een film in de bios en koop af en toe nog eens een film op dvd. Vroeger kocht ik wel meer films, maar sinds de laatste paar jaren meer en meer tv-series eigenlijk.

    Ik heb hier films liggen die ik nog niet bekeken heb en al een jaar ofzo heb op dvd. Ik neem me steeds voor alle film-dvds die ik heb elk jaar eens te kijken....maar het komt er steeds niet van, vanwege de vele tv-series die ik koop, kijk en volg.
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #8

    Standaard

    Kijk regelmatig een film die ik al vaker heb gezien.
    Vind het soms gewoon leuk om een film te zien waarvan ik weet dat hij gewoon goed is en ook wat er in gebeurt.

    Nieuwe films liggen bij mij jaren in folie zonder te kijken gek genoeg.

  9. #9

    Standaard

    Best een aantal films die ik jaarlijks herkijk. The Big Lebowski gaat zeker 3 a 4x per jaar in de speler.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    NIGHT OF THE CREEPS, EVIL DEAD, SIN CITY en de OT van Star Wars

    Zo ff uit het blote hoofd

  11. #11

    Standaard

    Ja! Er is eigenlijk niets leukers dan een film herkijken. Helaas helpt het kijkachterstandduiveltje niet altijd
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ja! Er is eigenlijk niets leukers dan een film herkijken. Helaas helpt het kijkachterstandduiveltje niet altijd
    Ja, van hem heb ik ook nog wel eens last.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ja! Er is eigenlijk niets leukers dan een film herkijken. Helaas helpt het kijkachterstandduiveltje niet altijd
    Ik begrijp wat je bedoelt, zoveel films liggen die je nog nooit hebt gezien, en toch elke keer weer pak je naar die ene die je al zo vaak hebt gezien

  14. #14

    Standaard

    Ik zelf kijk elke jaar wel een paar keer, terminator 2 en pulp fiction.
    en mn vriendin die kijkt tot in den treure Top Gun, die kijkt hem ook echt een keer of 8 per jaar.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Promise Bekijk bericht
    Ik begrijp wat je bedoelt, zoveel films liggen die je nog nooit hebt gezien, en toch elke keer weer pak je naar die ene die je al zo vaak hebt gezien
    Bij mij andersom, vaak 'moet' ik van mezelf een film kijken die ik nog nooit heb gezien, terwijl het juist zo tof is om een film te herkijken! Zo kan je veel meer herkennen / ontdekken in een film!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #16

    Standaard

    Ik heb The Dark Knight dit jaar toch al wel 5 keer gekeken.

  17. #17

    Standaard

    Ik ontdek zelfs fouten in films na het kijken van zoveel keer..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #18

    Standaard

    Black Hawk Down
    Kingdom of Heaven
    Transformers
    Pirates of the Caribean 1 t/m 3
    The Lord of the Rings 1 t/m 3

    Kan er geen genoeg van krijgen
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Bij mij andersom, vaak 'moet' ik van mezelf een film kijken die ik nog nooit heb gezien, terwijl het juist zo tof is om een film te herkijken! Zo kan je veel meer herkennen / ontdekken in een film!
    Ik herkijk steeds vaker, ook om mn gigantische collectie te rechtvaardigen...:razz: Zit nu op bijna 24% herkeken op WiW voor 2009. Ik neem me trouwens ook steeds voor om wat vaker een audiocommentaar te beluisteren. Toch kijk ik liever een film nog een keer.....zonder dat ik het audiocommentaar beluister. Tijd....de eeuwige vijand van een filmliefhebber.

  20. #20

    Standaard

    Het lijkt mij toch dat de meeste van ons dvd/blu-ray films kopen juist om er meerdere keren naar te kunnen kijken!!?? Ik iig wel!!. Daar komt dan bij dat, als ik een (goeie) film koop, deze gelijk ook in een zo mooi mogelijke verpakking zoals steelbook of giftset wil!

    Ik heb al mijn films/series meerdere malen bekeken maar uitschieters zijn wel de eerste twee Alien films en The Time Machine (de oude) wel .?..tig x

  21. #21

    Standaard

    Dit jaar alleen nog maar Blade Runner en Singin' in the Rain 2x bekeken.
    Voor de verder rest probeer ik ook zoveel mogelijk nieuwe films te bekijken.
    The horror...the horror...

  22. #22

    Standaard

    Wall.E
    The american president
    Notting hill
    Harry potter 1+2 En 6 ook denk.

    Wall.E heb ik al 7 keer gezien en zo lang is die film nog niet uit
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #23

    Standaard

    - The Lord of the Ring 1 t/m 3 ( het liefst ook alle 3 achter elkaar kijken)
    - Star Wars (begin meestal bij A new hope,The Empire strikes back en dan pas The Phantom Menace,Attack of the clones & Revenge of the sith)
    - Harry Potter 1 & 2 kijk ik altijd als ik niet kan slapen
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  24. #24

    Standaard

    Ligt puur aan mijn drang naar de film. Kijk soms films per jaar iets van 10x maar het jaar der op raak ik hem misschien maar 1x aan. Ligt er aan of ik er zin in heb of niet
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  25. #25

    Standaard

    Ik herken het helemaal, films die ik regelmatig zie:

    Met stip op één:

    Shawashank Redemption
    Lord of the Rings (allemaal want het is natuurlijk één film)
    Batman Begins en Dark Night
    Harry Potter

    Toch wel enkele malen per jaar!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •