Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 80 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Waarom vergelijk je Amazon met de uitverkoopprijzen van Extrazone? Amazon zal ALTIJD goedkoper zijn dan de Belgische winkels zelfs met kortingen van 50%.
    Toch wel schandalig die prijsverschillen. Ja okee Amazon heeft weinig vaste kosten omdat het uitsluitend een webwinkel is, maar HMV en andere shops in Engeland kunnen toch ook al degelijkere prijzen bieden dan hier.

    Naja Wel spijtig dat weinig UK/US Blu-Ray's NL subs hebben.

    Heb eigenlijk graag dat de front en backcovers van mijn discs allemaal in dezelfde taal zijn (Engels dus) maar kan je hier in Belgie of NL niet vinden zeker?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Energy Bekijk bericht
    Toch wel schandalig die prijsverschillen. Ja okee Amazon heeft weinig vaste kosten omdat het uitsluitend een webwinkel is, maar HMV en andere shops in Engeland kunnen toch ook al degelijkere prijzen bieden dan hier.

    Naja Wel spijtig dat weinig UK/US Blu-Ray's NL subs hebben.

    Heb eigenlijk graag dat de front en backcovers van mijn discs allemaal in dezelfde taal zijn (Engels dus) maar kan je hier in Belgie of NL niet vinden zeker?
    En met Amazon.com heb je een grote kans dat je douaneonkosten moet bij betalen.

    Wat betreft de Engelse en Amerikaanse winkels, de reden waarom het voor ons goedkoop is is de sterkte van de €

  3. #28

    Standaard

    Ik geef ze hen door. En meestal krijg ik dan wat geld als er een favoriete film van hen uitkomt. Zo heb ik die dan weer gratis

    En inderdaad, ik vind dat men naast min. prijzen ook max. grensprijzen zou moeten verplichten Box Alias Seizoen 1 zag ik staan voor 59,99€

    Is Extrazone in station zelf (kant van Metro, bussen). Valkyrie lag er niet geloof ik (maar durf het niet met zekerheid te zeggen).

    Service is er slecht. 5 mensen voor een paar klanten per dag, en dan loopt het nog bijna iedere keer fout. Heb ooit een totaal beschadigde dvd-box van Soprano's voor 149€ zien staan Men profiteert natuurlijk van eenmalige klanten die niet beter weten (toeristen, eurostar, thalys,...)

  4. #29

    Standaard

    Vandaag toch m'n geld dat ik teveel betaald had teruggekregen. Het heeft wat moeite gekost.

    Had een cd gekocht aan WOW-price. Maar deze werd aan volle prijs gerekend (5€ meer!). Uitleg van Extrazone-personeel: Je moet geen rekening houden met de acties, nu is het de prijs van het kleine witte etiket achteraan op het doosje.

    Dan haal ik m'n blu-rays boven. Een gezucht tegen haar collega ... Dat het niets als problemen zijn met die blu-rays!

    Deze zaten in actie 2 voor 30€. Hun redenering was dus dat deze nu aan 30€/stuk moesten verkocht worden Gelukkig waren de etiketten lager van prijs. Toch enkele titels 12,99€ - 50%. Dit zal wel een misprijzing geweest zijn, maar dat is mijn probleem niet.

    Opnieuw discussie dat het 30€ stuk is. Ik heb haar vriendelijk gezegd dat ze consequent moeten zijn. En haar aan herinnerd dat ze zonet gezegd had dat het de kleine witte etiketten waren die van toepassing waren.

    Na veel gezucht heb ik uiteindelijk alles teruggekregen.

    Nog even naar andere blu-rays gekeken. Maar meeste doosjes zagen er derdehands uit. Volgens mij houden ze daar 's nachts dvd gevechten
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 01-12-2009 om 18:03 Reden: .

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    openingsuren veranderd : gesloten !
    Stond ik daar met mijn jeukende portefeuille en gloeiende VISA-kaart ...

    Ook alles aan -50%, behalve spelconsole aan -20% ...
    nog nooit zo veel volk gezien in de winkel als vanmiddag (!!) : iedereen wou blijkbaar koopjes doen, want er waren maar weinig recente games meer en ook qua DVD-boxen was er al veel verdwenen.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    WOW-price. Deze zaten in actie 2 voor 30€. Hun redenering was dus dat deze nu aan 30€/stuk moesten verkocht worden Gelukkig waren de etiketten lager van prijs.
    Als er drie stickers zijn, één witte met 24,99€, een andere met 19,99€ en een laatste met 2 voor 30€. Naar welke sticker moeten ze zien. Toch die met 19,99€ toch want die Wow-aktie is niet meer geldig?

  7. #32

    Standaard

    In principe de witte sticker. Maar ze probeerden me 30€ (-50%) aan te rekenen. Ook bij enkele van m'n collega's.

    En 50% van 16,99 is ook geen 14,95. Dit heb ik bij 2 collega's gezien

    Een keer vergissen ok, maar dit vind ik toch geen toeval meer.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 01-12-2009 om 21:52 Reden: .

  8. #33

    Standaard

    Maak mij eens jaloers... welke blu-ray's hebben jullie kunnen kopen tegen die kortingsprijzen?

    Tijdens de week lukt het me niet om naar een extrazone te gaan, dus ik moet hier maar wat watertanden...
    Alhoewel, als de verschillen niet zo groot zijn in vgl met internet-stores, is het al meteen een stuk minder interessant...

  9. #34

    Standaard

    Night At The Museum duopack: 20€

    Forbidden Kingdom, Spiderwick Chronicles, Batman "the movie", Simpsons Movie, Inkheart, Dreamgirls, Fool's gold, Eldorado: tussen 6,99€ en 9,99€

    The Spirit: 12,49€
    Marley & Me, The International: 14,99€
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 01-12-2009 om 23:20 Reden: .

  10. #35

    Standaard

    Mogen we in loop van de week nog hogere kortingen verwachten denken jullie? -60%, -70%???

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Mogen we in loop van de week nog hogere kortingen verwachten denken jullie? -60%, -70%???
    Morgen moet ik naar Pixmania gaan voor Fringe. Dan denk ik naar Extrazone te gaan om te zien wat ze nog hebben.
    Ik zou hoofdzakelijk Fox titels kopen:
    -A Bridge Too Far
    -Battle of Britain
    -Entrapment
    -Rising Sun
    -The Fly
    -Windtalkers
    Al die titels zijn aan 9,99€ korting inbegrepen.

    Bij mij hebben ze rekening gehouden met de 19,99€ sticker en niet met de witte sticker.

    Ééns dat ze met de 60% of 70% gaan beginnen, dan blijft er niets meer interessant.

  12. #37

    Standaard

    The Fly heb ik gisteren nog zien liggen. Staat van doosje kan ik me niet 100% herinneren, maar denk dat het meeviel.

  13. #38

    Standaard

    Bij mij met de witte sticker, maar was bijna iedere keer in m'n voordeel. De andere titels heb ik laten liggen: vb. Meet The Robinsons: vooraan 29,99€, achteraan witte sticker: 39,99€!

  14. #39
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Vandaag naar extrazone Gent geweest en daar zijn de prijzen zoals normaal belachelijk hoog. Daar weten ze misschien nog niet dat ze moeten sluiten ofzo, want met die prijzen zullen ze niks verkopen...

  15. #40

    Standaard

    Vandaag zag ik Battlestar Galactica S1 liggen voor 49,99€. Tot ik de achterkant bekeek waar er een "1'tje" voor die 49,99€ stond

  16. #41

    Standaard

    onbegrijpelijk ... in de EZ in Hasselt lag ie aan 69,99 op BD !

  17. #42

    Standaard

    De EZ prijzen verschillen per winkel. Ik ben de laatste dagen in 3 verschillende filialen geweest: in het Vlaamse filiaal (Hasselt) waren bijna alle Blu-Rays €25, in de twee Brusselse filialen (Stockel en Woluwe) waren de meeste €20.

    Ben toch blij met mijn Walk The Line extended cut Blu-Ray... prima deal aan €10 en het doosje ziet er nog prima uit.

  18. #43

    Standaard

    Dergelijke belachelijke prijsverschillen per filiaal heb je ook in Fnac en MM.

    Eigenlijk vind ik dat consumentenorganisaties dit aan banden zouden moeten leggen.

    Net zoals bv. in Mediamarkt Brussel promoties op gebied van multimedia (dvd, games, br,...) er niet liggen. Als je gaat vragen, zouden ze binnenkomen tegen wanneer de actie volgens folder voorbij is.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 03-12-2009 om 07:35 Reden: ...

  19. #44

    Standaard

    In Extrazone Bxl Midi, werden prijzen van groot deel cd's eerst terug met 50% of meer opgetrokken. Het is dus de kunst degene te vinden waar ze het vergeten zijn.

    Mid Price cd's staan er soms tussen 20,99€ en soms zelfs 26,99€.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 03-12-2009 om 07:37 Reden: ...

  20. #45

    Standaard

    Vandaag nog meegenomen:

    Romancing The Stone: 6,25€
    Jewel Of The Nile: 6,25€
    Home Alone: 7,49€

    Andere exemplaren van deze films lagen hoger in prijs

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Vandaag nog meegenomen:

    Romancing The Stone: 6,25€
    Jewel Of The Nile: 6,25€
    Home Alone: 7,49€

    Andere exemplaren van deze films lagen hoger in prijs
    Hoe kom aan die prijzen? De fox-titels zijn toch normaal min. 19,99€ per stuck zonder korting?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Hoe kom aan die prijzen? De fox-titels zijn toch normaal min. 19,99€ per stuck zonder korting?
    Misprijsde exemplaren veronderstel ik

    Ze hebben mij ook paar keer opgelicht, dus hou ik er geen schuldgevoelens aan over

  23. #48

    Standaard

    Vandaag ben in bij de Sony Center van City2 geweest. De winkels was half leeg. Ik heb er een rugzak voor mijn Vaio laptop gekocht aan 39€ in plaats van 65€.
    Ze verkochten zelfs een blu-ray speler (350) aan 119€

  24. #49

    Standaard

    Ik ben in de Fame geweest (geloof Sint-Hubertusgalerij) en ook lid van Sonica. Alle blu-rays zaten daar in zo'n "plastiek box" waardoor ze in tegenstelling tot bv. Extrazone's nog spiksplinternieuw zijn. Was hier eigenlijk nooit binnengeweest en wist niet dat deze deel uitmaakte van Sonica. Toch nog enkele titels gevonden. Zonder de "-50% borden" was ik voorbijgelopen. Was nog open tot 17u vanavond.

    Er lagen ook nog boxen van The Beatles (Stereo) maar deze mochten niet aan halve prijs verkocht worden

    Extrazone bxl-midi was deze middag niet meer open.

    Nadien m'n overige bons gaan inruilen bij FNAC.

  25. #50

    Standaard

    Vandaag naar Extrazone in Waregem gereden, maar het was daar al gesloten...

    Zijn er eigenlijk nog EZ's open met uitverkoop in Oost- of West-Vlaanderen?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •