Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 169 worden weergegeven.

Discussie: Van Leest

  1. #1

    Standaard Van Leest

    Ik wilde laatste Indiana Jones kopen bij vLeest in Eindhoven. Ik had op internet gezien dat hij daar €39 was en dat vond ik een redelijke prijs. Ik kwam daar en ik stond daar op een gegeven moment in de rij en daar begon het al. Toen ik aan de beurt was zei de verkoper DIE meneer was eerder. TERWIJL DAT NIET ZO WAS. Toen ik dan aan de beurt was (volgens mijnheer de verkoper, een snotjoch van 16) vertelde hij nog eens doodleuk dat ik de DVD niet zo maar kan kopen voor de internet-prijs, maar dat ik die dan via internet moest kopen. Nou, zeg ik, doe dat dan effe, ik ben hier nou toch en anders moet ik terug naar Geldrop (7km terug). Maar hij was gewoon NUL KOMMA NUL cooperatief, star en ontzetten klant-onvriendelijk.

    Je zou toch mogen verwachten dat een winkel een klant graag ziet komen en hem dan helpt als hij iets wil kopen. Maar goed, Van Leest heeft dus de laffe arrogantie en houding om dat NIET te doen.

    Mijn zien ze er niet meer!!!!

    PS Heb de DVD later toch via dvd.nl 2e hands gekocht... Voor €32...

    Hehe, dat lucht op!

  2. #2

    Standaard Re: Van Leest!!!

    Hmm, had ik niet eerst een andere titel?!?

  3. #3

    Standaard

    en vind je het echt zo vreemd dat hij verandert is!?
    lijkt me niet he.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    en vind je het echt zo vreemd dat hij verandert is!?
    lijkt me niet he.
    Nee, natuurlijk niet Rein...
    Keep up the good work and forgive my irrational behaviour

    En: veranderd moet met een 'd'

  5. #5

    Standaard

    Ik vind je reactie niet overdreven. Zelf heb ik dat wel eens mee gemaakt bij V&D. BTTF box voor € 39,00 en daar ging dan nog eens 15% af met de Coca Cola korting aktie. Had toen nog gebelt om dat na te vragen en de telefoniste zei dat dat inderdaad het geval was. Kom je daar, half uur in de rij gestaan, krijg je die korting niet. Nu gaat het dan niet om die lullige korting maar om het principe.

    Tegenwoordig zijn een hoop bedrijven niet meer zo klant vriendelijk. De klant is vaak niet meer koning. Koop jij hem niet koopt een ander hem wel zeggen ze dan.

  6. #6

    Standaard

    Bij van Leest & FRS is Internet & winkel inderdaad gescheiden.

    Soms is een dvd goedkoper in de on-line shop, een andere keer is de dvd goedkoper in de winkel. Betekend helaas niet dat je hem in de winkel voor de goedkopere on-line prijs kan krijgen.

    En dat zo'n 16 jarig jochie zich nou vergist in wie er eerst was is toch niet zo'n grote ramp. Af en toe een beetje relativeren...
    Klik hier voor een lijst van mijn dvd's...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeeBeeBas
    Bij van Leest & FRS is Internet & winkel inderdaad gescheiden.

    Soms is een dvd goedkoper in de on-line shop, een andere keer is de dvd goedkoper in de winkel. Betekend helaas niet dat je hem in de winkel voor de goedkopere on-line prijs kan krijgen.

    En dat zo'n 16 jarig jochie zich nou vergist in wie er eerst was is toch niet zo'n grote ramp. Af en toe een beetje relativeren...
    Is ook zo. Maar ja, na zo'n vergissing is de toon meteen al gezet hè...

    Ik vond en vind dat de klant koning is en dat er OP ZIJN MINST meegedacht moet worden. Maar de klantonvriendelijkheid lag er zo bovenop...

    Foei!

  8. #8

    Standaard

    Je kan toch gewoon via het internet bestellen en dan naar een van de filalen van Leest laten sturen. Dan heb je niet het probleem dat je meer moet betalen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Je kan toch gewoon via het internet bestellen en dan naar een van de filalen van Leest laten sturen. Dan heb je niet het probleem dat je meer moet betalen
    Dat kan idd. En wat niet kan is dat je bij het filiaal gewoon koopt voor de internet-prijs.

  10. #10

    Standaard

    Mensen, accepteer nou maar gewoon dat je als consument alleen maar goed bent om je geld uit te geven, je verder je bek moet houden en nooit meer moet terugkomen! (Alleen dan om nog meer geld uit te geven)

    Ik kan mij er ook witverziekend heet om maken maar tegenwoordig heb ik zoiets van: "Dan ga ik toch lekker naar de concurent, ik kom mijn geld uitgeven, graag of niet hoor!"

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Mensen, accepteer nou maar gewoon dat je als consument alleen maar goed bent om je geld uit te geven, je verder je bek moet houden en nooit meer moet terugkomen! (Alleen dan om nog meer geld uit te geven)

    Ik kan mij er ook witverziekend heet om maken maar tegenwoordig heb ik zoiets van: "Dan ga ik toch lekker naar de concurent, ik kom mijn geld uitgeven, graag of niet hoor!"
    Je hebt gelijk. En zelfs hier klagen op dvd.nl zal niet veel helpen, want ik denk niet dat er hier mensen zijn die veel bij vLeest kopen...

  12. #12

    Standaard

    boycotten die toko FR$ en Vend natuurlijk ook


  13. #13

    Standaard

    Join the club
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #14

    Standaard

    Ik denk dat je dat joch van 16 niet de schuld moet geven dat de andere man voorgedrongen is. Hij is ook maar een mens... een werknemer van Van leest; niet representatief voor heel de winkelketen. De andere consument had juist fair moeten wezen door te zeggen dat jij eerder was... of je had gewoon zelf je mond moeten opentrekken.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    De andere consument had juist fair moeten wezen door te zeggen dat jij eerder was... of je had gewoon zelf je mond moeten opentrekken.
    Klopt ook wel. Maar op dat moment was ik toch net even uit het veld geslagen. Je verwacht zoiets niet hè. En het was ook nog even geen punt. Het werd pas een punt toen hij daarna tegen mij ook nog eens zo onbehouwen deed. Ik heb zelfs overwogen een brief te schrijven naar vLeest. Maar ja, ach, wat bereik je daar weer mee hè...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    ik denk niet dat er hier mensen zijn die veel bij vLeest kopen...
    Nou... ik kocht laatst met een internetaanbieding, in de winkel, met wildcard 3 voor 33 euro, deze 3 titels:
    xmen1.5 - raging bull - from hell
    alle 3 special editions, normaal toch 19.95 p.st.
    de man achter de balie heeft zelfs nog naar het hoofdkantoor gebeld, omdat hij het niet kon geloven.
    Direkt daarna, stond er op hun site, excusses voor het ongemak dat je nu alleen nog online kan bestellen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie
    ... ik kocht laatst met een internetaanbieding, in de winkel, met wildcard 3 voor 33 euro...
    Tjongejonge, ze maken er *echt* een zooitje van zeg!
    Mijn zien ze er niet meer. Of ik moet een kaartje voor een concert nodig hebben...

  18. #18
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard Re: NOOIT MEER: Van Leest!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    PS Heb de DVD later toch via dvd.nl 2e hands gekocht..
    En nu verkoop je 'm nieuw op eBay? (zie signature)

    Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen :wink:

  19. #19

    Standaard Re: NOOIT MEER: Van Leest!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    En nu verkoop je 'm nieuw op eBay? (zie signature)
    Ontkennen heeft zeker geen zin?!?

    Reden is: door gebrek aan kastvulling en liquide middelen wil ik de kwaliteit van mijn collectie zo hoog mogelijk houden en de kwantiteit binnen de perken.

    Ik heb de Indiana Jones films gezien en ervan genoten (deel I en III vooral), maar het blijft toch een beetje net-niet voor wat betreft de "herkijkbaarheid"...

  20. #20
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard Re: NOOIT MEER: Van Leest!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    En nu verkoop je 'm nieuw op eBay? (zie signature)
    Ontkennen heeft zeker geen zin?!?

    Reden is: door gebrek aan kastvulling en liquide middelen wil ik de kwaliteit van mijn collectie zo hoog mogelijk houden en de kwantiteit binnen de perken.

    Ik heb de Indiana Jones films gezien en ervan genoten (deel I en III vooral), maar het blijft toch een beetje net-niet voor wat betreft de "herkijkbaarheid"...
    Joh, je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden, het viel mij alleen op :wink: .

  21. #21

    Standaard Re: NOOIT MEER: Van Leest!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Joh, je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden, het viel mij alleen op :wink: .
    Oh geeft niet hoor. Je kunt overigens nog tot aanstaande maandag bieden! Ook nog op een aantal andere schitterende DVD's!!!

  22. #22
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    rkrijger, het klopt dat de internet pagina van Van Leest en de winkel van elkaar gescheiden is. Laatst zag ik een actie op vanleest.nl, dus ik ook enthousiast naar vanleest toe, bleek dus ook dat die actie alleen via internet was.

    Dus voortaan een actie? gewoon via internet bestellen en bij van leest af laten leveren.

  23. #23
    Junior Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Op de Belgische Landkaart

    Standaard

    levert die Van Leest ook is België eigenlijk?


    Vind het namelijk maar een rare verklaring dat je eerst moet betalen voor een box omdat (staat er specifiek bij) de verzendingskosten te hoog liggen.

    Ik kan daar nog inkomen ... geen probleem tot daaraantoe ...

    Maar dan staat er ook dat verzendingen boven de 50€ gratis zijn ...

    (het gaat hier om een friends super central park box die +-150€ kost)

    weird ...

  24. #24

    Standaard

    Ik had een paar weken geleden Donnie Darko besteld voor 12,99 nu vraag ik me eigenlijk af of ik morgen hem ook voor deze prijs meekrijg.

  25. #25
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P5YCH0
    Ik had een paar weken geleden Donnie Darko besteld voor 12,99 nu vraag ik me eigenlijk af of ik morgen hem ook voor deze prijs meekrijg.
    vast wel, zolang het op de bon staat, wat het geval is, krijg je hem voor die prijs mee.

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •