Pagina 16 van 22 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 528 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    ga disc terugstuen naar freerecordshop en zij gaan mij een nieuwe versie terugsturen. Al dat gedoe om even een disc naar londen te sturen en dan nog niet zeker zijn at het 1ste aan komt, ten 2e beschadigd terugkeert en 3e zo lang moeten wachten op een nieuw exemplaar.

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    ga disc terugstuen naar freerecordshop en zij gaan mij een nieuwe versie terugsturen. Al dat gedoe om even een disc naar londen te sturen en dan nog niet zeker zijn at het 1ste aan komt, ten 2e beschadigd terugkeert en 3e zo lang moeten wachten op een nieuw exemplaar.
    Heb je hun hierom gevraagd per mail?

  3. #378

    Standaard

    ja, een ander exemplaar is al verzonden en verwacht ik aanstaande maandag in de bus.

    Is dus veel sneller dan wachten op een envelop deze naar londen te sturen en dan nog eens wachten op een vervangexemplaar.

  4. #379

    Standaard

    Ik wil m nog gaan halen. Hoe kan ik zien dat ik de juiste versie in bezit heb?
    (Bij MM zijn ze gesealed)

  5. #380

    Standaard

    vandaag ook de envellop ontvangen
    ik wacht wel nog even
    gezien ze bij frs bij ons de nieuwe volgende week binnenkomen
    en ik hem hoogstwaarschijnlijk zo mag ruilen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #381
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Fraai zeg...krijg ik vandaag dit te horen;
    Hi,

    You have received or will be receiving a freepost envelope with some instructions in how to return the disc back into us for a replacement.

    Our freepost service will only be valid for letters up to 50g. As a result, would you be kind to ship to us, using only our freepost envelope, only your bare 2 discs as opposed to the full product as previously stated in the letter you have received (or will be receiving in the next few days).

    If you have been already shipping this back into us, please discard this letter.

    Regards


    The Disc Replacement Team
    Zal mij benieuwen wat ik nu terug krijg.
    Laatst aangepast door Varg : 04-06-2010 om 13:49

  7. #382
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ook net ontvangen, gelukkig nog niet verzonden dat was 'k eigenlijk wel van
    plan deze week. Zal voor het weekend zijn.

    Voor degene die de enveloppe wel terug gezonden hebben zou dit toch geen
    problemen mogen opleveren ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #383
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Voor degene die de enveloppe wel terug gezonden hebben zou dit toch geen
    problemen mogen opleveren ?
    Zoals er staat niet maar wat zou de TNT of Royal Mail er van vinden als het te zwaar is voor wat er betaald is?

  9. #384

    Standaard

    Ook net ontvangen en fijn dank u wel.

    Edit:
    Ik zit te denken waarschijnlijk krijgen ze nu de examplaren binnen en moeten ze bij elke envelop bij lappen. En proberen ze nu de kosten te drukken voor de mensen die hem nog niet hebben gestuurd.
    Laatst aangepast door homernt : 04-06-2010 om 14:15

  10. #385

    Standaard

    Ook ontvangen...

    Kunnen ze dat er toch gelijk in de eerste email erbij zetten...


    Afgelopen dinsdag verstuurd...

  11. #386

    Standaard

    Te laat, is al weg...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #387

    Standaard

    Het is al eerder gezegd, maar wat een gedoe allemaal. Ik heb gewoon gebruik gemaakt van het standaard retourneringsrecht van Bol.com, en het aankoopbedrag terugontvangen.

    Volgens de berichten moet de correcte versie uiteindelijk dus ook in de Nederlandse winkels terecht komen, herkenbaar aan een gele sticker op de achterzijde. Nog niet gezien, maar daar wacht ik dan wel op.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  13. #388

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    Volgens de berichten moet de correcte versie uiteindelijk dus ook in de Nederlandse winkels terecht komen, herkenbaar aan een gele sticker op de achterzijde. Nog niet gezien, maar daar wacht ik dan wel op.
    De berichten ken ik niet, maar ik heb nu de gecorrigeerde NL versie.
    Aan de buitenzijde is geen verschil te zien, gewoon dezelfde keepcase met dezelfde cover. Beide Blu-ray Discs in de keepcase hebben een lichtblauwe opdruk (was eerder zwart).

  15. #390

    Standaard

    Wat een gedoe met dat terugsturen.
    Eerst de hele blu-ray incl doosje, en nu alleen maar de 2 dics

    Ik heb ook vandaag de enveloppe gekregen.
    Kan ik de 2 schijfjes zo in de enveloppe doen zonder enige bescherming?
    Als ik dan ook zo de nieuwe schijfjes gestuurd krijg zijn deze al beschadigd bij aankomst.

    Of zouden ze gewoon een compleet nieuwe blu-ray sturen incl doosje?

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    De berichten ken ik niet, maar ik heb nu de gecorrigeerde NL versie.
    Aan de buitenzijde is geen verschil te zien, gewoon dezelfde keepcase met dezelfde cover. Beide Blu-ray Discs in de keepcase hebben een lichtblauwe opdruk (was eerder zwart).
    Oke bedankt Arnold! Dan ga ik morgen eens in de winkels peilen.
    Laatst aangepast door Daniël V. : 05-06-2010 om 19:37
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Wat een gedoe met dat terugsturen.
    Eerst de hele blu-ray incl doosje, en nu alleen maar de 2 dics

    Ik heb ook vandaag de enveloppe gekregen.
    Kan ik de 2 schijfjes zo in de enveloppe doen zonder enige bescherming?
    Als ik dan ook zo de nieuwe schijfjes gestuurd krijg zijn deze al beschadigd bij aankomst.

    Of zouden ze gewoon een compleet nieuwe blu-ray sturen incl doosje?
    Voor zover ik heb begrepen sturen ze een compleet exemplaar retour zonder de sleeve.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Zoals er staat niet maar wat zou de TNT of Royal Mail er van vinden als het te zwaar is voor wat er betaald is?
    De TNT rekent dan gewoon extra port aan degene die de zending ontvangt, tenzij die weigert te betalen (zal nu niet gebeuren, lijkt me). Hoe de Royal Mail dit doet, weet ik niet. Ik ga ervan uit dat het gewoon hetzelfde werkt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  19. #394
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    De TNT rekent dan gewoon extra port aan degene die de zending ontvangt, tenzij die weigert te betalen (zal nu niet gebeuren, lijkt me). Hoe de Royal Mail dit doet, weet ik niet. Ik ga ervan uit dat het gewoon hetzelfde werkt.
    Ah ja, nou ze betalen maar gewoon want het is ook hun fout.

  20. #395

    Standaard

    Ik heb eergisteren zonder problemen mijn defecte NL-versie kunnen omwisselen bij de Media Markt in Deventer (waar ik de Blu-ray oorspronkelijk ook had aangeschaft). Ik hoefde overigens ook geen bonnetje te laten zien - dat was een aangename verrassing.

    Zoals Arnold al aangaf lijken de nieuwe NL-schijfjes inderdaad voorzien van een lichtblauwe opdruk in plaats van de oorspronkelijke zwarte. De genoemde 'gele sticker' is in ieder geval op mijn nieuwe versie niet aanwezig - de Blu-ray verpakking zelf lijkt niet veranderd te zijn.
    Laatst aangepast door Rob Visser : 05-06-2010 om 06:27 Reden: toegevoegd: geen gele sticker op vervangend NL-exemplaar
    Learned a new word today. Atom bomb. It was like God taking a photograph.

  21. #396

    Standaard

    Niemand die de nieuwe blu ray al heeft ontvangen uit engeland?

  22. #397
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Niemand die de nieuwe blu ray al heeft ontvangen uit engeland?
    Reactie van een blu-ray.com forumlid:


    Quote:
    Originally Posted by Sithlord75
    Post has just come and i've got my replacement from Technicolor, took just over a week in total.

    Barcode matches the ones listed in earlier posts, i'll be checking the sound a bit later.
    Quote:
    Originally Posted by Luvlektrik
    Any damage to your blu-ray keepcase?
    Quote:
    Originally Posted by Sithlord75
    No, they ship them back in a proper jiffy bag.

  23. #398

    Standaard

    Bol.com had een tijdje een leveringsstop van deze blu-ray. Ik zie dat hij nu weer te bestellen is. IS dit de goede gecorigeerde versie?!

  24. #399

    Standaard

    Ik heb vandaag de 2 losse discs op de post gedaan. Ben benieuwd óf en wanneer ik de discs terugkrijg.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb vandaag de 2 losse discs op de post gedaan. Ben benieuwd óf en wanneer ik de discs terugkrijg.
    Heb je die zonder bescherming in de enveloppe gedaan,
    en hoe weten zij dat het een nederlands exemplaar betreft?

Pagina 16 van 22 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •