De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Ondertiteling laden

  1. #1

    Question Ondertiteling laden

    Hallo ik heb een vraagje,

    Ik heb een mediacenter met een bluray hddvd speler.
    En ik ben in bezit van wat import hddvds zonder NL ondertiteling.

    Is het mogelijk om dan een NL ondertiteling van internet te downloaden en deze dan te laden in bijvoorbeeld power dvd, zodat je toch nederlandse ondertiteling heb??

    Groeten Jeroen

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij is dat niet zo heel erg eenvoudig.
    Je zou dan de orginele disks als MKV (oid) op je harde schijf moeten zetten, de ondertitels op internet op moeten zoeken en dan de MKV met behulp van een programma (bijvoorbeeld VLC Player) afspelen.
    Laatst aangepast door Marcellow : 20-11-2009 om 13:24
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    Hmmm Zou dit echt niet mogelijk zijn,,,,

  4. #4

    Standaard

    Wel mogelijk, alleen niet zoals jij zou willen.

    Anders koopt iedereen (bijvoorbeeld) Engelse Blu-Rays en gaat deze in Nederland met NL ondertitels bekijken. Dan gaat de NL Blu-Raymarkt naar de ... Je weet wel.

    Dat kan nooit de bedoeling zijn.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  5. #5

    Standaard

    dit is op een legale manier natuurlijk niet mogelijk

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    dit is op een legale manier natuurlijk niet mogelijk
    Jawel, je eigen Blu-Ray rippen als bijvoorbeeld een MKV, een ondertitelbestand downloaden van internet en dan met behulp van bijvoorbeeld VLCplayer afspelen (wel zorgen dat het sub-bestand en het film-bestand dezelfde naam hebben en in dezelfde map staan)

    Niets illegaals aan volgens mij...
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  7. #7

    Standaard

    nee, je speelt de film niet in orginele staat af, dat je ermee prust valt onder illegaal

  8. #8

    Standaard

    Dat kan je ook zeggen over mensen die een film met frame interpolatie bekijken!

    Gewoon op slot gooien, dit topic.

  9. #9

    Standaard

    iets toevoegen is natuurlijk iets anders dan dat

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Jawel, je eigen Blu-Ray rippen als bijvoorbeeld een MKV, een ondertitelbestand downloaden van internet en dan met behulp van bijvoorbeeld VLCplayer afspelen (wel zorgen dat het sub-bestand en het film-bestand dezelfde naam hebben en in dezelfde map staan)

    Niets illegaals aan volgens mij...
    Denk dat de crew daar andere ideën over heeft Het omzeilen van de beveiliging van jou originele in bezit zijnde blu-ray's is niet legaal !

    En of het nou illegaal of legaal is, er wordt hier om dit soort discussies te voorkomen gewoonweg liever niet over gesproken

    MKV's wat zijn dat eigenlijk als je in staat bent dat te downloaden/rippen of weet ik veel wat, ben je hopelijk ook in staat op het juiste forum zaken over srt bestanden e.d. te vinden.

    Succes.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Denk dat de crew daar andere ideën over heeft Het omzeilen van de beveiliging van jou originele in bezit zijnde blu-ray's is niet legaal !

    En of het nou illegaal of legaal is, er wordt hier om dit soort discussies te voorkomen gewoonweg liever niet over gesproken

    MKV's wat zijn dat eigenlijk als je in staat bent dat te downloaden/rippen of weet ik veel wat, ben je hopelijk ook in staat op het juiste forum zaken over srt bestanden e.d. te vinden.

    Succes.
    Ik weet niet of er een kopieerbeveiliging zit op de Blu-Ray die TS met ondertitels wilt bekijken. Daar is tot nu toe niet over gesproken. Lijkt mij dat je met je eigen Blu-Ray mag doen wat je wilt, zolang het maar niet als doel heeft de inhoud van de disc te verspreiden/ in het openbaar te vertonen.

    Ik probeer TS aleen te helpen... Ik geef aan hoe dat kan, ik geef geen tools of andere tips die op een niet legale werkwijze zou kunnen lijken.


    Bovendien lijkt mij het zoeken en vinden van een ondertitel (srt) bestand lijkt mij verre van illegaal.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Lijkt mij dat je met je eigen Blu-Ray mag doen wat je wilt, zolang het maar niet als doel heeft de inhoud van de disc te verspreiden/ in het openbaar te vertonen.
    Iedereen mag doen met zijn/haar Blu-ray's en DVD's wat die wil.

    Als er enige twijfel is over de legaliteit van zulke acties staan wij op DVD.nl niet toe dat er over gediscusieerd wordt. Wij willen niet dat DVD.nl op de een of andere manier negatief in de spotlights komt te staan en willen absoluut niet dat er informatie verstrekt wordt via het forum over rippen, kopieeren e.d.. Uitleg geven over rippen van ondertiteling e.d. staan wij dus ook niet toe.

    De originele vraag:

    Is het mogelijk om dan een NL ondertiteling van internet te downloaden en deze dan te laden in bijvoorbeeld power dvd, zodat je toch nederlandse ondertiteling heb??
    Ja of Nee, dit zijn de antwoorden die gegeven kunnen worden. Tekst en uitleg geven over het downloaden van subs staan wij dus niet toe.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •