Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 91516171819
De resultaten 451 tot 472 van 472 worden weergegeven.

Discussie: Jaws op blu-ray

  1. #451

  2. #452

    Standaard

    Mooi, da's ruim 30 pond goedkoper dan ze los te kopen, hoewel ik wel verwacht dat de prijs van de losse uitgaves nog gaat zakken.

  3. #453

    Standaard

    Verdomme, had ze net besteld op amazon.com & kan niet meer cancellen. Zal de US releases dan maar op eBay zwieren.

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Mooi, da's ruim 30 pond goedkoper dan ze los te kopen, hoewel ik wel verwacht dat de prijs van de losse uitgaves nog gaat zakken.
    De losse delen van 2,3 & 4 zijn nu € 10,17 bij WowHD: https://www.wowhd.nl/search?q=Jaws&mod=TV

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Verdomme, had ze net besteld op amazon.com & kan niet meer cancellen. Zal de US releases dan maar op eBay zwieren.
    Net besteld en niet meer kan annuleren? Vreemd want ik en nog anderen op Blu-ray.com hebben de drie delen een paar maanden geleden gepreorderd aan $9.99 per deel en alléén deel 2 is klaar om verzonden te worden. Blijkbaar zijn er niet genoeg exemplaren van deel 3 en dan spreek ik nog niet van deel 4. "The Revenge" is zelfs niet meer bestelbaar sinds een tijdje.

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Net besteld en niet meer kan annuleren? Vreemd want ik en nog anderen op Blu-ray.com hebben de drie delen een paar maanden geleden gepreorderd aan $9.99 per deel en alléén deel 2 is klaar om verzonden te worden. Blijkbaar zijn er niet genoeg exemplaren van deel 3 en dan spreek ik nog niet van deel 4. "The Revenge" is zelfs niet meer bestelbaar sinds een tijdje.
    Stond vrij snel op "Shipping Now", heb proberen te annuleren en kreeg meteen mail "Cancellation failure"...

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Stond vrij snel op "Shipping Now", heb proberen te annuleren en kreeg meteen mail "Cancellation failure"...
    En wanneer hab je je bestelling geplaatst?

  8. #458

    Standaard

    Ik versta nu waarom ik en nog andere problemen hadden met ons bestelling met Jaws 3 en Jaws: The Revenge. Die twee items die we lang geleden besteld hadden bestonden ondertussen niet meer in hun database en werden vervangen door nieuwe items met een andere ASIN referentie die ondertussen 5$ meer kosten. Na het chatten met een medewerker van amazon heb ik een nieuw bestelling geplaatst met de nieuw ASIN referentie en hij heeft het bedrag aangepast. Ondertussen zijn ze klaar om verzonden te worden. Dat is de reden waarom de bestelling van Kev wel werd vertuurd en die van mij niet.

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik versta nu waarom ik en nog andere problemen hadden met ons bestelling met Jaws 3 en Jaws: The Revenge. Die twee items die we lang geleden besteld hadden bestonden ondertussen niet meer in hun database en werden vervangen door nieuwe items met een andere ASIN referentie die ondertussen 5$ meer kosten. Na het chatten met een medewerker van amazon heb ik een nieuw bestelling geplaatst met de nieuw ASIN referentie en hij heeft het bedrag aangepast. Ondertussen zijn ze klaar om verzonden te worden. Dat is de reden waarom de bestelling van Kev wel werd vertuurd en die van mij niet.
    Dan zal ik idd meteen diegene met juiste ASIN besteld hebben want ze zijn ook gisteren verzonden!

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Dan zal ik idd meteen diegene met juiste ASIN besteld hebben want ze zijn ook gisteren verzonden!
    Onlangs besteld en gisteren al verzonden? Dan heb je veel geluk want ik had Jaws 2 een maand of twee geleden besteld en die is al sinds maandag onder status "preparing for shipment". We zijn nu donderdag en het ziet er naar uit dat het nog niet voor vandaag gaat zijn want anders was het al onder status "shipping today".

    Deze morgen was Jaws 3 aan 9.49$. Ondertussen is die terug aan 14.98$. Ik zie dat de medewerker de oude prijs (9.99$) niet aangepast heeft. Het is nog altijd 14.98$. Ik stuur een bericht en vraag om de prijs aan te passen. Volgens hen worden de prijzen niet meer naar beneden aangepast. Op blu-ray.com zie ik veel mensen die in dezelfde situatie zijn en die boos zijn omdat ze 14.98$ moeten betalen en die de nieuwe prijs niet krijgen ondanks het politiek van amazon "preorder lowest price guaranted"die blijkbaar niet meer geld de dag van de release zelfs als de item nog niet verzonden is. En ze krijgen die item ook niet aan de prijs toen ze besteld hadden.

  11. #461

    Standaard

    Ik snap echt je probleem niet hoor, de pre order price guarantee voorwaarden staan nog altijd op de website:

    Pre-order Price Guarantee
    Amazon.com's price for not-yet-released items sometimes changes between the time the item is listed for sale and the time it is released and shipped. Whenever you pre-order a book, CD, video, DVD, software, or video game, the price we charge when we ship it to you will be the lowest price offered by Amazon.com between the time you placed your order and the end of the day of the release date. A pre-order price guarantee message will appear on your Order Summary during the checkout process. If you use 1-Click ordering, the pre-order price guarantee will be automatically applied. The order summary in Your Account will reflect the lowest price within 24-72 hours of the price change if your product has not yet shipped. After shipment, the difference between your order price and the lowest price by the end of the release date will be refunded to your account automatically, typically within 24-72 hours following the release date.

    Ik heb nog geen enkel probleem gehad met deze laagste prijs garantie, Amazon stort dit altijd terug als de aanpassing gebeurde in de tijd na de verzending en einde dag release.

    Maar ik zit dan ook niet zo fanatiek de prijs in het oog te houden en de klantendienst constant lastig te vallen als niet binnen de enkele uren de prijs aangepast wordt. Dat de klantendienst niet tussenkom is maar normaal, aangezien het een automatisch systeem betreft. Als de klantendienst handmatig de prijs aanpast is de kans groot dat het automatisch systeem nogmaals het prijsverschil terugstort achteraf, en door zulke praktijken zal dat niet meer toegelaten zijn. Waarna dan sommigen beginnen foute zaken te beweren.

  12. #462

    Standaard

    Dan moet je mij eventjes dit uitleggen: "We work hard to find the best prices out there and match them for all customers every day. Our prices do change over time. With the exception of TVs, Amazon.com doesn't offer post-purchase adjustments."
    Dan moet je mij uitleggen waarom er zoveel leden van blu-ray.com klagen omdat bij hen de prijzen niet aangepast worden ééns de releasedatum voorbij is en hun item nog niet verzonden is. Ze krijgen zelfs geen terugbetaling nadien.
    Ik heb nog nooit de klantendienst lastiggevalt tot de laatste weken. Tot een goed maand geleden werden ofwel de prijzen aangepast ofwel betaalden ze nadien het verschil terug. Nu niet meer of blijkbaar niet bij iedereen. Zolang de item in preorder is, dan wordt de prijs wel aangepast. Het is rond de releasedatum dat er een probleem is en willen ze de prijzen niet meer aanpassen.

    sorry voor de offtopic. Ik ga verder niet meer over deze zaak praten want het heeft toch geen zin. Het is eindelijk Amazon die beslist om de prijzen aan te passen of niet, en wij niet.

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Wel jammer dat ze de subs er dan niet gewoon opzetten voor mensen die importeren. Al vaker gezien bij bvb Fox titels dat deze NL subs hebben in het buitenland maar geen release krijgen in de Benelux... Was leuk geweest als UNI dit had gedaan voor deze titels. Maarja, zonder subs dan ofwel met Engelse.
    En je dan nog afvragen waarom het alternatieve cirquit zo populair is....

    Ze zijn nu ook op Amazon.de te preorderen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  14. #464

  15. #465

    Standaard

    Ik kan nog steeds niet gaan genieten van deze titels: 10 Juni verstuurd door WowHD.nl en nog steeds niks binnen . Duurt vrij lang, hopelijk een dezer dagen binnen.

  16. #466

    Standaard jaws 2

    vandaag jaws 2 ontvangen, gekocht via ebay en de beeldkwaliteit is erg goed, mooi strak met felle kleuren, ik ben er erg blij mee.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik kan nog steeds niet gaan genieten van deze titels: 10 Juni verstuurd door WowHD.nl en nog steeds niks binnen . Duurt vrij lang, hopelijk een dezer dagen binnen.

  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    vandaag jaws 2 ontvangen, gekocht via ebay en de beeldkwaliteit is erg goed, mooi strak met felle kleuren, ik ben er erg blij mee.
    "Mooi strak" maakt mij juist huiverig met films van deze leeftijd ......

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik kan nog steeds niet gaan genieten van deze titels: 10 Juni verstuurd door WowHD.nl en nog steeds niks binnen . Duurt vrij lang, hopelijk een dezer dagen binnen.
    Toeval of niet, gisteren aan het eind van de dag lagen ze in de bus. Zo meteen beginnen met deel 2 (Deel 1 pas nog gezien, zodoende sla ik die ff over).

  19. #469

    Standaard jaws

    wanneer worden ze eigenlijk Verstuurd??

    heb nog steeds niets Ontvangen???

    .
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Misschien wat last-minute, maar ik heb ze ook online in mijn winkel gezet: 9,99 euro het stu

    https://www.tvserieshop.be/nl/catalo...ray&prijs=9-10

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    Wanneer worden ze eigenlijk verstuurd??

    Heb nog steeds niets ontvangen???
    Kan kloppen natuurlijk, ik zie een releasedatum van 11-07-2016.

  21. #471

    Standaard jaws

    jaws 2 heb ik allang thuis via ebay......

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Kan kloppen natuurlijk, ik zie een releasedatum van 11-07-2016.

  22. #472

    Standaard

    De releasedatum is zoals op de site vermeld 11/07/2016 maar zullen naar alle verwachting op de post gaan op 6 of 7 juli.

Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 91516171819

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •