Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 472 worden weergegeven.

Discussie: Jaws op blu-ray

Standaard Jaws op blu-ray

Weet er al iemand of eindelijk Jaws van spielberg op blu-ray uit gaat komen?
    Ik had iets gehoord van een 35 jarige anniversery.
    Lijkt me wel mooi om deze topper op blu-ray te hebben.
    Misschien kan er nog wat gedaan aan de kwaliteit worden al hoewel de dvd uit 2000 ook niet mis was.

Standaard

Ik denk dat deze zoals Indy en JP nog lang kan duren...

Standaard

Zowel de Indiana en JP trilogy's zouden in de maak zijn voor een 2010 release. Van Jaws nog niets bekend.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Standaard

Ben nog steeds benieuwd waneer ie nou eens komt. Na de indi's,close and counters and jurassic's kan het toch niet lang meer duren

Standaard

4 November komen alle 3 de Jurassic Park's uit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas83 Bekijk bericht
    Ik moet het nog zien.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik moet het nog zien.
    100% zeker weet je het natuurijk nooit maar het staat in de releaselijst.

Standaard

Ik denk dat Jaws nooit op blu ray uitkomt. Je zult dan te duidelijk zien dat het een mechanische haai is

Standaard

Gezien Spielberg nog steeds een soort conflict heeft met Universal, zal dit met zijn film voorlopig heel beperkt gebeuren. Uiteraard zal dit uiteindelijk wel goed gaan komen... Geduld dus.
    Laatst aangepast door Hombre : 13-09-2010 om 21:05

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas83 Bekijk bericht
    volgens mij zijn die geschrapt?

Standaard

Inderdaad. De Jurassic Park-films verschijnen voorlopig niet op blu-ray. Universal heeft dit bevestigd.

Standaard

Over een tijd durven we het water niet meer in te gaan, want hij komt er aan...

In an interview with Ain't It Cool News, Steven Spielberg confirmed that work on the Blu-ray edition of his 1975 thriller Jaws has already begun.

When asked if a Jaws Blu-ray was on the horizon, the director responded, "Yes, there is. Yes, there is. I've already seen some of it. I don't have a date yet, but there's a Blu-ray absolutely in the works."

While it could have been predicted that Universal is prepping the Blu-ray of such an iconic film, Spielberg's reversal on his stance towards digital alterations to his past work comes as more of a surprise. According to the interview, Spielberg stated:

"(In the future) there's going to be no more digital enhancements or digital additions to anything based on any film I direct. I'm not going to do any corrections digitally to even wires that show... If 1941 comes on Blu-ray I'm not going to go back and take the wires out because the Blu-ray will bring the wires out that are guiding the airplane down Hollywood Blvd. At this point right now I think letting movies exist in the era, with all the flaws and all of the flourishes, is a wonderful way to mark time and mark history."

This news, in addition to reports that Universal is also preparing Jurassic Park for Blu-ray, should give Spielberg fans plenty to look forward to.
    Bron: www.blu-ray.com.

Standaard

Ik denk dat het niet waar is, maar ze zouden kunnen wachten totdat de film 40 jaar bestaat.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik denk dat het niet waar is, maar ze zouden kunnen wachten totdat de film 40 jaar bestaat.
    Dat wordt dan nog 4 jaren wachten

Standaard

Lijkt me stug dat het nog vier jaar duurt, als ze al bezig zijn met de Blu-ray.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Standaard

Hmm, de haai zal er wel nog nepper uit zien vrees ik
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Standaard

Volgens The Digital Bits heeft Universal bevestigd dat een Blu-ray van Jaws inderdaad in de maak is, maar dat we de release waarschijnlijk pas in 2012 mogen verwachten.

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Misschien met cgi yoda praktijken. The digital jaws.
    Dit is voor mij jeugdsentiment, en staat daarin op één.

Overigens zag ik op qt trailers één nieuwe haaienfilm, waarin duidelijk wordt dat zelfs de cgi haai tegenwoordig nog verre van optimaal is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Misschien met cgi yoda praktijken. The digital jaws.
    Dit is voor mij jeugdsentiment, en staat daarin op één.
    Spielberg heeft dus juist aangegeven daar niet aan te zullen beginnen

"(In the future) there's going to be no more digital enhancements or digital additions to anything based on any film I direct. I'm not going to do any corrections digitally to even wires that show... If 1941 comes on Blu-ray I'm not going to go back and take the wires out because the Blu-ray will bring the wires out that are guiding the airplane down Hollywood Blvd. At this point right now I think letting movies exist in the era, with all the flaws and all of the flourishes, is a wonderful way to mark time and mark history."

Standaard

Hij is er al mee begonnen bij E.T., maar gaat er niet mee door en daar ben ik blij om.

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Gelukkig maar, want dat zou alle charme weghalen.
    Plus dat bij Jaws het veel minder storend is dan bijvoorbeeld het tweede deel.

Smile you son of a bitch....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Standaard

Als ze nu maar wel de volledige Making Of op de blu-ray zetten, dus zoals die nu alleen te vinden is op de DVD uit de USA.

Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten