Pagina 85 van 88 EersteEerste ... 35758182838485868788 LaatsteLaatste
De resultaten 2.101 tot 2.125 van 2183 worden weergegeven.
  1. #2101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat gedownload inmiddels op schijf gebrand, maar als ik vervolgens het in de speler doet herkent ie het niet aaarggghhh.
    Hoe heb je dat gebrand?
    Alleen een ISO file op een cdtje is niet voldoende.
    Je moet dat bestandje als een image (een kopie van een hele cd/dvd in één bestand) behandelen en m op gepaste wijze, afhankelijk van brandprogramma, branden.

  2. #2102

    Standaard

    De gangbare programma's zoals nero e.d. hebben gewoon een brand iso optie...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Hoe heb je dat gebrand?
    Alleen een ISO file op een cdtje is niet voldoende.
    Je moet dat bestandje als een image (een kopie van een hele cd/dvd in één bestand) behandelen en m op gepaste wijze, afhankelijk van brandprogramma, branden.

  3. #2103

    Standaard

    Kan ook met een USB geheugenstick die update, meestal gaat dat een stuk makkelijker. We ff de zip file uitpakken natuurlijk.
    Als DVDProfilerFilmgek dit leest dan zal hij wel zeggen: Dat krijg je met zo'n alles in 1
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #2104
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vaak is zo'n update gezipped en moet hij eerst uitgepakt worden voordat je 'm brand. Althans dat vermoed ik.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #2105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Vaak is zo'n update gezipped en moet hij eerst uitgepakt worden voordat je 'm brand. Althans dat vermoed ik.
    Dat klopt en zit ook een mooie instructie in PDF formaat in het NL bij
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #2106
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sjonge jonge. Ik herhaal gewoon wat jij al zei... Ben weer wakker.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #2107

    Standaard

    Hoe het went of keert, no more Star Wars op Bluray voor mij.

    De 1e is al teruggestuurd, van enige vergoeding niks gehoord.

    En wat ik met deze doe? geen idee, misschien leuke onderzetters van maken , anders gewoon wegpleuren.

    Ik vind dat George Lucas zich met een megaslechte uitgave als deze zich wel goed neerzet, NOT dus .

    Belachelijk dat de films zo slecht op een zo mooi medium worden neergekwakt, dit ondanks dat hij zo op Geluid fixeerd is, gezien zijn bedrijf.

    Dat dit probleem wereldwijd is, is te schandalig voor woorden.

    Kijk eerst je spullen goed na voor je wat uitbrengt, maar ja, zullen de interesses wel niet liggen van dhr Lucas.

    Zal ook wel weer veel over me heen krijgen van SW fanaten, maar dat zij dan zo.

    Ik vind het niet kunnen dat dit nu allemaal wereldwijd speelt.

    Zal hij zich hierover druk maken? denk het niet, telt waarschijnlijk zijn geld.

  8. #2108

    Standaard

    Toch wel vreemd: ik heb geen enkel beeld- of geluidsprobleem met het afspelen van welk schijfje dan ook uit de Star Wars Saga (NL-versie). Het moet haast wel een hardware-gerelateerd probleem zijn. Overigens ben ik uitermate verbaasd dat Amazon UK de verkoop heeft stopgezet omdat welgeteld 1 klant problemen heeft gemeld. Bijzonder.

  9. #2109

    Standaard

    Het kan komen hoe de films zijn geflagd...voor muziek/geluid en dergelijk kun je flags aanmaken en die kunnen nog wel eens roet in het eten gooien.

    Wat ze moeten doen is gewoon bij de standaarden blijven. Disney wijkt ook vaak nogal af van de standaarden en veel hebben problemen met de menu's van disney films.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Toch wel vreemd: ik heb geen enkel beeld- of geluidsprobleem met het afspelen van welk schijfje dan ook uit de Star Wars Saga (NL-versie). Het moet haast wel een hardware-gerelateerd probleem zijn. Overigens ben ik uitermate verbaasd dat Amazon UK de verkoop heeft stopgezet omdat welgeteld 1 klant problemen heeft gemeld. Bijzonder.

  10. #2110
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoe durf je...

    De problemen zijn wellicht wereldwijd, maar nog steeds marginaal. In meer dan 80% is er geheel geen probleem. Daarnaast ligt het probleem niet bij Lucas, maar bij Fox, de hardware fabrikanten maar vooral aan de steeds gewijzigde bd en bd+ specs.

    Desondanks balen. Maar de verantwoording ligt bij de hardware fabrikant die gewoon betere ondersteuning moet bieden. Immers mijn Oppo en vele andere spelers hebben totaal geen moeite met dit probleem. En als er wel een probleem is wordt er als de kippen een oplossing geboden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #2111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hoe het went of keert, no more Star Wars op Bluray voor mij.

    De 1e is al teruggestuurd, van enige vergoeding niks gehoord.

    En wat ik met deze doe? geen idee, misschien leuke onderzetters van maken , anders gewoon wegpleuren.

    Ik vind dat George Lucas zich met een megaslechte uitgave als deze zich wel goed neerzet, NOT dus .

    Belachelijk dat de films zo slecht op een zo mooi medium worden neergekwakt, dit ondanks dat hij zo op Geluid fixeerd is, gezien zijn bedrijf.

    Dat dit probleem wereldwijd is, is te schandalig voor woorden.

    Kijk eerst je spullen goed na voor je wat uitbrengt, maar ja, zullen de interesses wel niet liggen van dhr Lucas.

    Zal ook wel weer veel over me heen krijgen van SW fanaten, maar dat zij dan zo.

    Ik vind het niet kunnen dat dit nu allemaal wereldwijd speelt.

    Zal hij zich hierover druk maken? denk het niet, telt waarschijnlijk zijn geld.
    Sorry hoor, maar met de disks is niets aan de hand.. Het is gewoon die speler van je die een probleem geeft. Probleem is gewoon dat niet elke hardwarefabrikant de specs goed implementeren.. tja en nu weet je ook waarom je nooit een receiver en speler in 1 apparaat moet kopen..

  12. #2112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Toch wel vreemd: ik heb geen enkel beeld- of geluidsprobleem met het afspelen van welk schijfje dan ook uit de Star Wars Saga (NL-versie). Het moet haast wel een hardware-gerelateerd probleem zijn. Overigens ben ik uitermate verbaasd dat Amazon UK de verkoop heeft stopgezet omdat welgeteld 1 klant problemen heeft gemeld. Bijzonder.
    Als het een hardware probleem van speler zou zijn, lijkt me dat de andere (meer dan ruim 2000 blu rays en DVD's) ook problemen zouden moeten hebben met weergave etc, maar daar is niks mee aan de hand.

    Lijkt me dan toch echt aan de schijfjes te liggen.

    Wat dat stopzetten betreft, Ik heb die 2 links gegeven van die forums, waar ze de problemen bespreken, mede hierdoor zijn ze tot actie over gegaan.

    Zullen ze echt niet alleen door mij gedaan hebben, maar als ze al die problemen cq klachten lezen op dat forum, zullen ze wel inzien blijkbaar dat er meer aan de hand is dan de opmerking van 1 persoontje lijkt me zo

  13. #2113
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Het kan komen hoe de films zijn geflagd...voor muziek/geluid en dergelijk kun je flags aanmaken en die kunnen nog wel eens roet in het eten gooien.

    Wat ze moeten doen is gewoon bij de standaarden blijven. Disney wijkt ook vaak nogal af van de standaarden en veel hebben problemen met de menu's van disney films.
    Ha, zo had ik in het verleden een dolby digital EX flag probleem met mijn toenmalige versterker. Een update was het devies.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #2114
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als het een hardware probleem van speler zou zijn, lijkt me dat de andere (meer dan ruim 2000 blu rays en DVD's) ook problemen zouden moeten hebben met weergave etc, maar daar is niks mee aan de hand.

    Lijkt me dan toch echt aan de schijfjes te liggen.

    Wat dat stopzetten betreft, Ik heb die 2 links gegeven van die forums, waar ze de problemen bespreken, mede hierdoor zijn ze tot actie over gegaan.

    Zullen ze echt niet alleen door mij gedaan hebben, maar als ze al die problemen cq klachten lezen op dat forum, zullen ze wel inzien blijkbaar dat er meer aan de hand is dan de opmerking van 1 persoontje lijkt me zo
    Oude schijven zijn nooit het probleem. Fabrikanten komen ook pas met een update als er weer eens een probleem titel wordt uitgebracht. Niet voor niets krijg je bij bd een standaard melding dat je speler de nieuwste firmware moet hebben. Ik heb in het verleden veel titels gehad die pas na een update afspeelde.

    Ga je morgen naar de winkel om een andere speler te kopen kijk je morgenavond foutloos Star Wars. Hypothetisch dan... :veryfunny:
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #2115

    Standaard

    Ik zou ook eerst eens alles updaten van de versterker en blu-ray speler om software en hardware problemen uit te sluiten. Als het probleem zich dan nog voordoet, dan pas aan de schijf denken. Maar persfouten komen ook regelmatig voor heren.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Oude schijven zijn nooit het probleem. Fabrikanten komen ook pas met een update als er weer eens een probleem titel wordt uitgebracht. Niet voor niets krijg je bij bd een standaard melding dat je speler de nieuwste firmware moet hebben. Ik heb in het verleden veel titels gehad die pas na een update afspeelde.

    Ga je morgen naar de winkel om een andere speler te kopen kijk je morgenavond foutloos Star Wars. Hypothetisch dan... :veryfunny:

  16. #2116

    Standaard

    Voordeel is dat meestal alles eerst uitkomt in de USA, dan kunnen ze mooi alle fouten eruit halen als in het regio 2 wordt gereleased!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Oude schijven zijn nooit het probleem. Fabrikanten komen ook pas met een update als er weer eens een probleem titel wordt uitgebracht. Niet voor niets krijg je bij bd een standaard melding dat je speler de nieuwste firmware moet hebben. Ik heb in het verleden veel titels gehad die pas na een update afspeelde.

    Ga je morgen naar de winkel om een andere speler te kopen kijk je morgenavond foutloos Star Wars. Hypothetisch dan... :veryfunny:

  17. #2117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    .....Belachelijk dat de films zo slecht op een zo mooi medium worden neergekwakt, dit ondanks dat hij zo op Geluid fixeerd is, gezien zijn bedrijf.

    Dat dit probleem wereldwijd is, is te schandalig voor woorden.

    Kijk eerst je spullen goed na voor je wat uitbrengt, maar ja, zullen de interesses wel niet liggen van dhr Lucas.
    .....
    Nogmaals: t is een hardware probleem!
    T ligt dus niet aan de discs, t is ook niet de eerste keer dat een disc niet vlekkeloos werkt bij release.

    Dat is helaas het grote nadeel van het "mooie medium" Blu-Ray. T was toen het op de markt kwam niet af en dat is t eigenlijk dus nu nog steeds niet. Door de complexiteit en de idd steeds veranderende standaarden en regels wat betreft beveiligingen etc. zal dit ook nooit een vlekkeloos werkend systeem worden.

  18. #2118

    Standaard

    Tot op heden weinig problemen gehad met blu-ray.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Nogmaals: t is een hardware probleem!
    T ligt dus niet aan de discs, t is ook niet de eerste keer dat een disc niet vlekkeloos werkt bij release.

    Dat is helaas het grote nadeel van het "mooie medium" . T was toen het op de markt kwam niet af en dat is t eigenlijk dus nu nog steeds niet. Door de complexiteit en de idd steeds veranderende standaarden en regels wat betreft beveiligingen etc. zal dit ook nooit een vlekkeloos werkend systeem worden.

  19. #2119

    Standaard

    Het bestandje wat ik gedownload heb via de Harman Kardon site voor de BDS300 is UPG (Als het uitgepakt is).

    Hierin bevinden zich : BDS2_EU_BD.bin - BDS_MCU.hex - DVD.bin - mt8530_bl_linux.bin

    Het moet gedownload worden op het bureaublad en uitgepakt worden op de schijf, maar dat doet ie niet.

    Schijn ik op CD te moeten branden voor die update, om blijkbaar de speler up te daten om de SW box te bekijken.

    Hoe ik hem ook brand : DVD, DATA DVD, kom er niet uit, hoe ik hem ook brand, als ie in de speler zit geeft ie aan dat ie niet goed is.

    Dus updaten??? dat werkt blijkbaar niet.

    Ik weet ook niet meer hoe ik het moet branden.

    Ik heb trouwens nero 9.

    Dit staat er in de nederlandse handleiding van de update :
    Software downloaden
    Om deze update uit te kunnen voeren heeft u een computer met internet verbinding en een lege
    USB-geheugenstick nodig. In plaats van de USB-geheugenstick kunt u ook een lege CD-ROM
    beschrijven.
    Ga op uw computer naar de Harman Kardon website: www.harmankardon.com

    Kies “Netherlands”

    Klik op de “support”-sectie in de navigatiebalk

    Klik op “Mijn product zoeken”

    Selecteer uw product en druk op verzend (of dubbelklik op de productnaam)

    Klik onder Support Resources op “Productupdates”

    Klik op de software file (.zip) en accepteer de licentieovereenkomst door een vinkje te zetten

    Klik op “Verdergaan”

    Sla de software op op uw bureaublad

    Dubbelklik op de software en pak het uit in een opgegeven bestand: in dit geval kiest u de
    lege USB-geheugenstick of een lege CD-ROM.

    Op de USB-geheugenstick ziet u nu de map “UPG” staan

    Verwijder de USB-geheugenstick van de computer

    U bent nu klaar om de update uit te voeren

    Software update uitvoeren:
    Zet het BDS-systeem en de hierop aangesloten TV aan om de update procedure op TV
    te kunnen volgen

    Steek de USB-geheugenstick met de gedownloade UPG-map in de USB-aansluiting op
    de voorzijde van het BDS-systeem

    Activeer het GENERAL SETTINGS menu met de knop “settings” op de
    afstandsbediening

    Gebruik de pijltjestoetsen om te navigeren naar: System, System Upgrade, USB

    Druk op OK om het software update scherm te openen

    Het BDS-systeem zoekt de software op, controleert of de gevonden software nieuwer is
    dan de huidige versie op het BDS-systeem en vraagt om bevestiging om de update uit te
    voeren

    Bevestig door op “OK” te drukken

    De software begint te laden en het scherm toont de voortzetting

    Wanneer de software volledig geladen is schakelt het BDS-systeem zichzelf uit en
    daarna schakelt het systeem zichzelf weer aan

    Verwijder de USB-geheugenstick

    Activeer het GENERAL SETTINGS menu met de knop “settings” op de
    afstandsbediening

    Gebruik de pijltjestoetsen om te navigeren naar: System, Restore Defaults

    Druk op OK om het BDS-systeem te resetten

    Het BDS-systeem voert een product reset uit

    Uw BDS-systeem heeft nu de laatste software en toont nu de Setup Wizzard voor de
    basisinstellingen

    Wanneer u deze wizzard heeft doorlopen is uw BDS-systeem klaar om gebruikt te

    worden.

    Dat krijg ik dus niet voor elkaar.

    Dus wat me rest is of de box terugsturen of wegpleuren, want om nu een nieuwe speler te kopen voor 1 box vind ik belachelijk.

    Sorry voor het offtopic gedoe, maar het plezier wat ik had om sw te gaan bekijekn voorheen, is met deze kwestie wel verdwenen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-11-2011 om 08:34

  20. #2120

    Standaard

    Weggooien omdat je 1 dropout hebt bij 1 film? Tjee, jij bent ook snel van de leg af zeg........?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #2121

    Standaard

    Zoals ik het lees, moet je een map UPG branden op de cd met daarin de bestanden voor het updaten van je bios.

    Wat je moet doen is als volgt:

    pak de zip.rar bestand uit op je bureaublad of op je harde schijf.

    Open nero 9, klik op: maak data cd, open explorer en ga naar de UPG map op je bureaublad of schijf.
    Sleep deze map in Nero 9 en brand de schijf, schijf wel laten afsluiten!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het bestandje wat ik gedownload heb via de Harman Kardon site voor de BDS300 is UPG (Als het uitgepakt is).

    Hierin bevinden zich : BDS2_EU_BD.bin - BDS_MCU.hex - DVD.bin - mt8530_bl_linux.bin

    Het moet gedownload worden op het bureaublad en uitgepakt worden op de schijf, maar dat doet ie niet.

    Schijn ik op CD te moeten branden voor die update, om blijkbaar de speler up te daten om de SW box te bekijken.

    Hoe ik hem ook brand : DVD, DATA DVD, kom er niet uit, hoe ik hem ook brand, als ie in de speler zit geeft ie aan dat ie niet goed is.

    Dus updaten??? dat werkt blijkbaar niet.

    Ik weet ook niet meer hoe ik het moet branden.

    Ik heb trouwens nero 9.

    Dit staat er in de nederlandse handleiding van de update :
    Software downloaden
    Om deze update uit te kunnen voeren heeft u een computer met internet verbinding en een lege
    USB-geheugenstick nodig. In plaats van de USB-geheugenstick kunt u ook een lege CD-ROM
    beschrijven.
    Ga op uw computer naar de Harman Kardon website: www.harmankardon.com

    Kies “Netherlands”

    Klik op de “support”-sectie in de navigatiebalk

    Klik op “Mijn product zoeken”

    Selecteer uw product en druk op verzend (of dubbelklik op de productnaam)

    Klik onder Support Resources op “Productupdates”

    Klik op de software file (.zip) en accepteer de licentieovereenkomst door een vinkje te zetten

    Klik op “Verdergaan”

    Sla de software op op uw bureaublad

    Dubbelklik op de software en pak het uit in een opgegeven bestand: in dit geval kiest u de
    lege USB-geheugenstick of een lege CD-ROM.

    Op de USB-geheugenstick ziet u nu de map “UPG” staan

    Verwijder de USB-geheugenstick van de computer

    U bent nu klaar om de update uit te voeren

    Software update uitvoeren:
    Zet het BDS-systeem en de hierop aangesloten TV aan om de update procedure op TV
    te kunnen volgen

    Steek de USB-geheugenstick met de gedownloade UPG-map in de USB-aansluiting op
    de voorzijde van het BDS-systeem

    Activeer het GENERAL SETTINGS menu met de knop “settings” op de
    afstandsbediening

    Gebruik de pijltjestoetsen om te navigeren naar: System, System Upgrade, USB

    Druk op OK om het software update scherm te openen

    Het BDS-systeem zoekt de software op, controleert of de gevonden software nieuwer is
    dan de huidige versie op het BDS-systeem en vraagt om bevestiging om de update uit te
    voeren

    Bevestig door op “OK” te drukken

    De software begint te laden en het scherm toont de voortzetting

    Wanneer de software volledig geladen is schakelt het BDS-systeem zichzelf uit en
    daarna schakelt het systeem zichzelf weer aan

    Verwijder de USB-geheugenstick

    Activeer het GENERAL SETTINGS menu met de knop “settings” op de
    afstandsbediening

    Gebruik de pijltjestoetsen om te navigeren naar: System, Restore Defaults

    Druk op OK om het BDS-systeem te resetten

    Het BDS-systeem voert een product reset uit

    Uw BDS-systeem heeft nu de laatste software en toont nu de Setup Wizzard voor de
    basisinstellingen

    Wanneer u deze wizzard heeft doorlopen is uw BDS-systeem klaar om gebruikt te

    worden.

    Dat krijg ik dus niet voor elkaar.

    Dus wat me rest is of de box terugsturen of wegpleuren, want om nu een nieuwe speler te kopen voor 1 box vind ik belachelijk.

    Sorry voor het offtopic gedoe, maar het plezier wat ik had om sw te gaan bekijekn voorheen, is met deze kwestie wel verdwenen.

  22. #2122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat krijg ik dus niet voor elkaar.

    Dus wat me rest is of de box terugsturen of wegpleuren, want om nu een nieuwe speler te kopen voor 1 box vind ik belachelijk.

    Sorry voor het offtopic gedoe, maar het plezier wat ik had om sw te gaan bekijekn voorheen, is met deze kwestie wel verdwenen.
    Niet panieken en de SW box gewoon houden. Het is een hardware probleem en die HK speler is waarschijnlijk niet de laatste speler die je ooit zult hebben. Leen je voor je komende SW marathon gewoon een speler van een kennis ofzo.

  23. #2123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    .....
    Op de USB-geheugenstick ziet u nu de map “UPG” staan

    .....



    Dit zegt al genoeg, zo hoort t dus hoogstwaarschijnlijk ook op je cd te staan. Is dat niet zo dan werkt t idd niet.

    Brand nou gewoon een data cd (cdrom) zet daar enkel die map met inhoud op en dan zou t moeten werken.

    En probeer je denkwijze nou eens om te gooien, leg de schuld daar waar het hoort (bij je apparatuur) en je kunt gewoon genieten van je SW box....

    We leven nu eenmaal in een vaak onnodig complexe wereld. T is eigenlijk te gek voor woorden dat je, en nog meer dat we t gewoon zijn gaan vinden, de firmware van blu-ray spelers, receivers en tegenwoordig zelfs televisies moet updaten om er van te kunnen blijven genieten?!?

    Ben benieuwd waar dit heen gaat, hoop niet dat we in de nabije toekomst ook op die manier onze stofzuigers en broodroosters aan de praat moeten blijven houden....

  24. #2124

    Standaard

    Waarom branden, gebruik gewoon een USB stick zoals ik al eerder aangaf, heb je ook niet met afsluiten van de disc te maken...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #2125

    Standaard

    Kan ook. Het principe blijft hetzelfde; plaats de UPG map met inhoud op de stick/cd. Toch allemaal niet zo moeilijk?!

    Volgens mij hebben we het hier met een digibeet te maken die het complexer wil doen voorkomen dan het eigenlijk is...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Waarom branden, gebruik gewoon een USB stick zoals ik al eerder aangaf, heb je ook niet met afsluiten van de disc te maken...

Pagina 85 van 88 EersteEerste ... 35758182838485868788 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •