Pagina 87 van 88 EersteEerste ... 3777838485868788 LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 2183 worden weergegeven.
  1. #2151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bij Media Markt Oostakker liggen er 3 exemplaren voor 66,90 EUR ...
    Dat is dus te duur, zelfs volgens hun eigen folder, zie de pricewatch .

  2. #2152

    Standaard

    Voor de liefhebbers:

    STAR WARS BLU-RAY TRILOGIES

    TO BE RELEASED ON STEELBOOK FOR THE FIRST TIME, IN LIMITED EDITION


    (United Kingdom, February 18, 2013) After becoming one of the best-selling catalogue Blu-ray Discs of all time when launched in 2011, Lucasfilm and Twentieth Century Fox Home Entertainment announced today that the beloved Star Wars trilogy collections will be re-released as a limited edition steelbook on April 8, 2013.

    The trilogy collections -- Prequel (Episodes I-III) and Original (Episodes IV-VI) -- now packaged in new, exclusive and collectible steelbook artwork are available for preorder.

    *Ends*




    Amazon.co.uk does have both the Prequel and Original trilogy listed on their site, but neither is available to pre-order yet. It's important to note that these are only listed as Region B/2 and not Region Free for anyone without a compatible player.

  3. #2153
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel mooi, maar sla ze over. Maareuh, moet er geen Disney opstaan nu?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #2154

    Standaard

    Zie ook hier.

    Wel een beetje gortig, komt op 80 pond totaal bij zavvi, en dan mis je dus zelfs de discs i.t.t. de complete uitgave met alle zes films.

  5. #2155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maareuh, moet er geen Disney opstaan nu?
    Nee, want de distributierechten van de films liggen tot 2020 bij 20th Century Fox. Tenminste van episodes 1, 2, 3, 5 en 6. De rechten van episode 4 (A New Hope) blijven ook na 2020 in handen van 20th Century Fox.

  6. #2156

    Standaard

    Ik hou het lekker bij mijn US editie, nog steeds de mooiste vind ik zelf...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #2157
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, want de distributierechten van de films liggen tot 2020 bij 20th Century Fox. Tenminste van episodes 1, 2, 3, 5 en 6. De rechten van episode 4 (A New Hope) blijven ook na 2020 in handen van 20th Century Fox.
    Ah, oké! Thanks voor de info.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #2158

    Standaard star wars us editie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik hou het lekker bij mijn US editie, nog steeds de mooiste vind ik zelf...
    Picture,you can show us, young padawan?

  9. #2159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Picture,you can show us, young padawan?
    Hij zal de digibook editie bedoelen, geen andere steelbook .


  10. #2160

    Standaard

    Yup, that's the one...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #2161

    Standaard

    Het ziet er wel erg fraai uit zeg.
    Maar ook ik houd het bij mijn NL editie. Is misschien minder fraai, maar wanneer ik de BD in de speler stop ben ik de doos alweer vergeten
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  12. #2162

    Standaard

    For a long time Star Wars fans have been clamoring for Disney/Lucasfilm to re-release the original, unaltered cut of the first Star Wars trilogy, and Comicbook.com has now confirmed with two independent reliable sources that just such a plan is under way.
    According to our sources, Disney has plans to release the original cut of the Star Wars trilogy on Blu-ray. Our sources indicate that the project has been under way for quite some time, but it’s been challenging because of some damage to the original negatives they are utilizing. The goal is to release A New Hope, Empire Strikes Back, and Return of Jedi in their complete, unaltered, original form without the redone special edition SFX.
    Our sources did not have an exact date as to when the original cut of the Star Wars Trilogy would be released on Blu-ray, due to the challenges Disney has encountered in pulling everything together. However, our sources indicated the goal is to have it ready and released before Star Wars Episode VII is released in theaters.
    http://comicbook.com/blog/2014/08/16...gy-to-be-rele/

    Vraag is (behalve dan of het waar is) om welke originele versies het gaat.......

  13. #2163

    Standaard

    Hmm, de 1997 special editions zou ik nog mee kunnen leven. Denk dat ik die zelfs verkies boven t echte origineel. Alles er na echt NIET. Heb ze nog altijd niet op blu-ray aangeschaft. Je zou denken met de capaciteit van blu-rays, dat er wel een definitieve versie op schijf kan uitgebracht worden waar je kan kiezen welke versie je wilt zien. Als FOX het kan met Alien 3 assembly cut, wat feitelijk een compleet andere film is, kunnen die paar aangepaste scenes geen probleem zijn...

  14. #2164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Hmm, de 1997 special editions zou ik nog mee kunnen leven.
    De bios-versie of de homevideo versie? Idioot genoeg is zelfs daar een verschil tussen.

    Of ik voor weer een BR versie ga weet ik niet. Heb de Harmy's en als een nieuwe niet erg gelijk is aan die uitgaven (zodra ook de 2.0 van ROTJ uit is) blijft het denk ik voor mij bij de BR's die ik nog steeds niet gezien heb.
    Laatst aangepast door lockedfor : 17-08-2014 om 18:08
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  15. #2165

    Standaard

    vraag me af hoe het is met de 3d versies, lekker gemaakt te zijn met tpm maar dan de rest niet... grrrr...

  16. #2166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    vraag me af hoe het is met de 3d versies, lekker gemaakt te zijn met tpm maar dan de rest niet... grrrr...
    Toen ik vorig jaar bij op Star Wars Celebration was is AotC daar in 3D vertoond. De film is er dus gewoon.

  17. #2167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    De bios-versie of de homevideo versie? Idioot genoeg is zelfs daar een verschil tussen.
    Eerlijk?... ik heb ze nog op VHS liggen haha. Daarvoor kon ik alleen de versie die op tv werd uitgezonden op nederland 1 of 2 ofzo. Had ik ooit getaped. Lekker zonder pauzes haha. Had je nog zo'n filmkenner die vooraf nog even wat vertelde. God wat lang geleden...

  18. #2168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Eerlijk?... ik heb ze nog op VHS liggen haha. Daarvoor kon ik alleen de versie die op tv werd uitgezonden op nederland 1 of 2 ofzo. Had ik ooit getaped. Lekker zonder pauzes haha. Had je nog zo'n filmkenner die vooraf nog even wat vertelde. God wat lang geleden...
    haha, zo heb ik ook nog 1 en 2 op tape liggen maar dan van de brt, wel netjes 2.35:1 maar met dubbele ondertiteling (NL/FR).. Maar die ondertiteling was tenminste wel correct in tegenstelling tot die van de special edition in de bios en op vhs, mijn god, wat heb ik me toen toch me daar aan kapot geergerd, zoiets simpels, zo kunnen verkloten...

  19. #2169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    ik heb ze nog op VHS liggen haha.
    Ah....VHS...dat is ook de reden waarom in ROTJ ik bij een gesprek van de Emperor altijd wacht op een fout in wat hij zegt, omdat de VHS waarop mijn ouders die film jaren hadden op die plek dus niet helemaal goed was.

    Het zou nog best kunnen dat jouw tv-versie geen veranderingen heeft met de biosversie.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  20. #2170

  21. #2171

  22. #2172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Dat bleek toch niet zo recent gedaan te zijn en men heeft het al van de website gehaald. In een ander stuk heb ik gelezen dat het waarschijnlijk voor de 3D versies gedaan was.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  23. #2173

  24. #2174

    Standaard

    Qua inhoud dus helemaal niets extra's.
    En waarom 5 van de Dark Side en alleen Yoda als held? Vreemd. Ik hoef geen steelbooks, dus ik sla deze sowieso over.

  25. #2175

    Standaard

    Vraag me af voor wie dit uitgebracht wordt, de echte fans hebben deze al lang thuisliggen en voor de casual kijker, kun je beter wat kale losse delen wat goedkoper uitbrengen.

Pagina 87 van 88 EersteEerste ... 3777838485868788 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •