Pagina 59 van 88 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 2183 worden weergegeven.
  1. #1451

  2. #1452

    Standaard

    Hehe, niet slecht. Sommigen zijn echt spot on.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #1453

    Standaard

    LOL, als deze jongen de voices had gedaan hadden we ook geen discussies meer gehad.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht

  4. #1454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat Lucas dingen ontkent zegt natuurlijk totaal niks. Bad habbids, zeg maar...
    Lucas heeft nooit 'serieus' gezegd dat hij delen 7, 8 en 9 zou maken. Hij heeft ten tijden van episode 1 (1999) meerdere malen voor de lol geroepen dat ie vast en zeker over een jaar of 30 zou terugkeren voor een derde trilogie (omdat het eigenlijk al niet eens de bedoeling was om delen 1-2-3 te maken), maar heeft zelfs niets van doen met de verhalen die zich voor of na de filmsaga (ep1-6) afspelen. Het ging 'm puur om de verhaallijn Anakin/Vader.
    Laatst aangepast door DVDman : 11-09-2011 om 11:49

  5. #1455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    LOL, als deze jongen de voices had gedaan hadden we ook geen discussies meer gehad.
    GE-WEL-DIG!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #1456
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDman Bekijk bericht
    Lucas heeft nooit 'serieus' gezegd dat hij delen 7, 8 en 9 zou maken. Hij heeft ten tijden van episode 1 (1999) meerdere malen voor de lol geroepen dat ie vast en zeker over een jaar of 30 zou terugkeren voor een derde trilogie (omdat het eigenlijk al niet eens de bedoeling was om delen 1-2-3 te maken), maar heeft zelfs niets van doen met de verhalen die zich voor of na de filmsaga (ep1-6) afspelen. Het ging 'm puur om de verhaallijn Anakin/Vader.
    Het is een algemeen voorbeeld. Zo zou Star Wars absoluut niet eerder dan 2006 op dvd verschijnen. Pas als de hele trilogy klaar was. Evenals het verhaal dat de original OT nooit meer op dvd zou verschijnen. Om maar één paar voorbeelden aan te halen.

    Verder geef je in jouw verhaal aan dat er één deel 7t/m9 zou bestaan, wat George later ook weer ontkent.

    Hence the bad habbids...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1457
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    GE-WEL-DIG!
    Ja heb hier helemaal dubbel gelegen. Leuke is dat hij knap het verschil in ouwe en nieuwe Obiwan blootlegd. Misschien dat George hem inhuurt voor de 2017 40th anniversary release, zodat hij weer een paar inconsistencies kan wegpoetsen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht

    Idd grappig en sommige herken je echt, alleen Han Solo heeft ie net niet... op zich ook wel grappig; de beste en meest bekende acteur uit de trilogie kan nèt niet belachelijk worden gemaakt....
    En daarnaast mag hij z'n kamer wel eens opruimen; wat een bende...

  9. #1459

    Standaard

    lol lol lol wat een grappige impressies, ook helemaal dubbel gelegen.

    Deze is trouwens ook wel geinig. Gaat ook over Star Wars en alle bekende tunes van John Williams:
    http://www.youtube.com/watch?v=lk5_OSsawz4&feature=fvsr
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  10. #1460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Idd grappig en sommige herken je echt, alleen Han Solo heeft ie net niet
    Guiness en Hamill vond ik ook wat minder geslaagd.

    Zijn eigen commentaar overigens : "Yes, I am an irretrievable geek."
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #1461

    Standaard

    de mythe van de 3 trilogieën is ontstaan omdat Lucas ooit (toen ep6 al bestond) zei dat hij in het midden van het verhaal gestart was, sommigen hebben dit blijkbaar geïnterpreteerd als dat dit de OT de middelste van 3 trilogieën zou zijn
    het is echter veel eenvoudiger: ep4 start exact in het midden van het verhaal
    de films gaan over Anakin z'n leven, wat zou er in film 7-8-9 nog te vertellen zijn als hij dood is?

  12. #1462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    de mythe van de 3 trilogieën is ontstaan omdat Lucas ooit (toen ep6 al bestond) zei dat hij in het midden van het verhaal gestart was, sommigen hebben dit blijkbaar geïnterpreteerd als dat dit de OT de middelste van 3 trilogieën zou zijn
    het is echter veel eenvoudiger: ep4 start exact in het midden van het verhaal
    de films gaan over Anakin z'n leven, wat zou er in film 7-8-9 nog te vertellen zijn als hij dood is?
    Exact hetgeen wat ik (uit de mond van Lucas) probeer te vertellen. Alles buiten delen 1-2-3-4-5-6 is niet afkomstig van Lucas. Hij mag dan enorm sjoemelen met de distributie van de films op verschillende media; sjoemelen over een door hem verzonnen verhaal dat inmiddels is afgerond heeft geen nut.

    De opstanding/aftakeling van een jochie binnen de wereld van The Force was alles waar het Lucas om ging. Die Hard fans van 'extreem' succesvolle franchises als Star Wars (en neem ook Lord of the Rings en Harry Potter als voorbeeld) lijken altijd genoodzaakt te zijn uitspraken uit z'n verband te rukken / op te blazen. Zo ontstaan misverstanden, en mondt het vaak uit tot situaties waarin de fans het (mede dankzij EU's) zelfs beter denken te weten dan de makers zelf

    Ik zeg overigens niet dat Lucas een heilig boontje is. Er is immers nooit een filmmaker geweest die z'n filmreeks zo vaak leek uit te moeten melken dan de grote man himself. Maar je moet je eens indenken dat fans Peter Jackson nu zouden uitjoelen onder het mom van: "Die gast is nu bezig met de Hobbit-prequels en we weten allang dat ie nog een 3-tal films gaat maken die zich ná LOTR afspelen... ontkennen heeft geen zin!".
    Er zijn gewoon simpelweg geen (door Lucas geschreven) scenario's voor vervolgdelen (los gezien van de 3D-versies van de films en de live action serie die momenteel 'half' in productie is).

  13. #1463

    Standaard

    Naja, dan zal ik wel spoken hebben gezien...

    Dan een andere vraag wat ik wel grappig vind om te weten. In welke volgorde gaan jullie de films kijken? Er van uitgaand dat je alle 6 de delen weer gaat kijken, in welke volgorde? Gewoon 1 t/m 6, of eerst 4 t/m 6 en daarna 1 tm/ 3? Ik neig meer naar het laatste.. Gewoon omdat ik ze altijd in die volgorde heb gezien..


  14. #1464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dan een andere vraag wat ik wel grappig vind om te weten. In welke volgorde gaan jullie de films kijken? Er van uitgaand dat je alle 6 de delen weer gaat kijken, in welke volgorde? Gewoon 1 t/m 6, of eerst 4 t/m 6 en daarna 1 tm/ 3? Ik neig meer naar het laatste.. Gewoon omdat ik ze altijd in die volgorde heb gezien..
    Zodra ik de box in bezit heb, ben ik van plan om ze van 1 t/m 6 te gaan kijken. Op die volgorde heb ik ze namelijk nog nooit bekeken.
    Aangezien ik ook altijd 4 t/m 6 zag en daarna pas 1 t/m 3. Ik denk dat het voor de mensen die nog nooit Star Wars gezien hebben ook het meest verrassende is.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  15. #1465

  16. #1466

    Standaard

    Hier een eerste review:

    http://www.denofgeek.com/movies/1050...ay_review.html

    Vreemd genoeg krijgt de prequel een wat mindere waardering voor beeld dan de originele trilogy

  17. #1467

  18. #1468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Hé dat is opvallend. Deze boxset heeft geen NL subs.

  19. #1469

    Standaard

    Wat ik al eerder zei omdat het mij opviel staat ook in dat artikel over de verschillen. Eerst heeft men een steen geplaatst waarachter r2d2 voor de sandpeople schuilt en in het volgende shot is die steen, die men dus geplaatst heeft, verdwenen. Hoezo slordig....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #1470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Eigenlijk bestaat het hele verhaal van Star Wars uit 9 delen, waarbij Princess Leia ook een tweeling krijgt en hoe dat precies afloopt weet ik niet, maar het is wel zo....!!
    GL heeft een tijd geleden al eens gezegd dat er geen 3 extra delen zouden komen, maar je weet dat natuurlijk nooit bij hem...!!! Ik ben benieuwd wat de toekomst echt gaat gebeuren.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Klopt, wordt ook wel SW expanded universe genoemd.
    Het verhaal waar Leia een tweeling krijgt komt voor in de trilogie van Timothy Zahn, weet alleen niet of dit ook ooit door Lucas is verzonnen, dat weet Duke wel.

    Overigens mogen ze van mij die trilogie zo verfilmen, fantastische boeken naar mijn mening.
    Dat is inderdaad de zgn 'Thrawn Trilogy' (Heir to the Empire, Dark Force Rising, The Last Command) waarmee schrijver Timothy Zahn in 1991 met het eerste deel aan kwam zetten (en Star Wars gelijk weer op de kaart zette).
    Dit verhaal is van de hand van Zahn, niet van Lucas.
    Meer dan eens worden deze 3 verhalen aangezien als deel 7,8 en 9....wat ze dus pertinent niet zijn.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 12-09-2011 om 12:10

  21. #1471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nou Duke, dat wordt een tripje naar mijn stad.
    LOL.
    Helaas: ik ben er niet bij.

  22. #1472

    Standaard

    Ga toch maar even kijken. Ben benieuwd naar de opkomst, al dan niet verkleed.
    *** Star-trader / SafeTrader

  23. #1473

    Standaard

    dus dan had ik toch gelijk dat de UK box geen NL subs heeft?
    en de engelse subs die er op staan zullen wellicht SDH zijn...

  24. #1474

    Standaard

    jurgen volgens een paar personen op blu ray com wel(de complete box dan he)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  25. #1475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    dus dan had ik toch gelijk dat de UK box geen NL subs heeft?
    en de engelse subs die er op staan zullen wellicht SDH zijn...
    Er staan NL subs op de UK versie, ook onder de extras, is al meerdere keren bevestigd (ook op blu-ray.com)

Pagina 59 van 88 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •