Pagina 58 van 88 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 2183 worden weergegeven.
  1. #1426
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, ik heb hem gedownload omdat ik er geen geld aan wil uitgeven en toch wilde weten of ik hem moest kopen ja of nee
    Dat is een tegestrijdig bericht.
    Geen geld uitgeven om te zien of je geld wil gaan uitgeven.
    Maar ik snap wat je bedoeld.

    Ik daarintegen hoef dat niet te testen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1427

    Standaard

    Een forumlid van Blu-ray.com heeft aangegeven dat de UK-versie voorzien is van Nederlandse ondertitels.

    Zie: http://forum.blu-ray.com/united-king...ml#post5182078

  3. #1428

    Standaard

    Een forumlid van Blu-ray.com heeft aangegeven dat de UK-versie voorzien is van Nederlandse ondertitels.

    Dat klopt ook, maar de UK VERSIE is precies hetzelfde als de NL release.....!!!

  4. #1429

    Standaard

    Het was voor zover ik weet nog niet bevestigd dat de UK-versie Nederlandse ondertitels heeft, vandaar mijn bericht.

  5. #1430

    Standaard

    Ik wacht dan meestal tot de recensies uit zijn.

    Maar even afwachten hoe positief iedereen is over alle veranderingen.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat is een tegestrijdig bericht.
    Geen geld uitgeven om te zien of je geld wil gaan uitgeven.
    Maar ik snap wat je bedoeld.

    Ik daarintegen hoef dat niet te testen.

  6. #1431

    Standaard

    Als je dan bij PLAY.COM had gekeken, dan had je het alleen geweten....!!!

  7. #1432

    Standaard

    Play.com en andere webwinkels zijn doorgaans geen betrouwbare bron voor informatie over audiosporen en ondertitels. Een bevestiging is daarom altijd wenselijk, vind ik.

  8. #1433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Play.com en andere webwinkels zijn doorgaans geen betrouwbare bron voor informatie over audiosporen en ondertitels. Een bevestiging is daarom altijd wenselijk, vind ik.
    ik had al aangegeven dat blurayspecs.co.uk ook NL subs heeft aangegeven + de bekende EN websites waar het allemaal op stond!

  9. #1434

    Standaard

    En nu hebben we dus ook een bevestiging van iemand die de uitgave in huis heeft. Recensies die dit bevestigen zullen binnenkort wel volgen.

  10. #1435

    Standaard

    Iemand hem toevallig al binnen in NL?

  11. #1436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En er was ook al eerder aangegeven dat de poll niet serieus genomen moet worden.....de beeldkwaliteit alleen al is zo'n sterke verbetering, dat het genoeg reden is om 'm te kopen.
    Nou, een sterke verbetering... Niet echt, wat mij betreft. Lucas had natuurlijk gewoon de films opnieuw in moeten scannen in 4K, en Lowry veel langer de tijd moeten geven. Nu gebruiken ze masters van zeven jaar oud, waarbij Lowry zelf al toegaf dat ze nog veel langer eraan hadden moeten werken. Bovendien zijn de meeste fouten in die versies gewoon nog aanwezig.Een paar shots met lightsabers zijn verbeterd, maar de meesten niet. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de extra dingen die Lucas meende aan te moeten passen. Ik koop de nieuwe uitgave dus niet.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #1437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Nou, een sterke verbetering... Niet echt, wat mij betreft. Lucas had natuurlijk gewoon de films opnieuw in moeten scannen in 4K, en Lowry veel langer de tijd moeten geven. Nu gebruiken ze masters van zeven jaar oud, waarbij Lowry zelf al toegaf dat ze nog veel langer eraan hadden moeten werken. Bovendien zijn de meeste fouten in die versies gewoon nog aanwezig.Een paar shots met lightsabers zijn verbeterd, maar de meesten niet. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de extra dingen die Lucas meende aan te moeten passen. Ik koop de nieuwe uitgave dus niet.

    Jeezes, jullie moeten echt graag van de films genieten zeg! Ik ga er mijn gat niet voor omdraaien, een 2e release zal er nooit aankomen met verbeteringen of wat dan ook.

  13. #1438

    Standaard

    Ik vind dit wel in en in triest....!!! Ik weet dat FANS er al een aantal jaren op zo'n release zitten te wachten, maar dat mensen zouden doorslaan om deze release niet te zullen aankopen....???
    Misschien is de volgende release voor deze mensen beter, maar wat is beter...??? En daarnaast kan het zeker wel 10 jaar duren voordat er een nieuwe release komt.

    BTW: Het is nog maar steeds de vraag of GL OOIT z'n Saga afmaakt met 3 nieuwe delen...omdat het gerucht weer in de wandelgang is gezet....!!!

  14. #1439

    Standaard

    nog 3 star wars films..? Wrm is die man uberhaubt ooit midden in de Saga begonnen dan met deel 4,5,6?

  15. #1440

    Standaard

    Eigenlijk bestaat het hele verhaal van Star Wars uit 9 delen, waarbij Princess Leia ook een tweeling krijgt en hoe dat precies afloopt weet ik niet, maar het is wel zo....!!
    GL heeft een tijd geleden al eens gezegd dat er geen 3 extra delen zouden komen, maar je weet dat natuurlijk nooit bij hem...!!! Ik ben benieuwd wat de toekomst echt gaat gebeuren.

  16. #1441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    nog 3 star wars films..? Wrm is die man uberhaubt ooit midden in de Saga begonnen dan met deel 4,5,6?
    Omdat meneer Lucas in 1974 besloot dat de technieken er van toen nog niet geschikt voor waren om het Anakin vs. Obi-Wan gevecht er mooi uit te laten zien.

    Het gerucht dat delen 7, 8 en 9 ooit 'tot de plannen van...' hebben behoord zijn klinklare onzin en ontkracht door Lucas. Een logisch gevolg van 'fandoms' (en fraudeur SuperShadow - die overigens nóg 3 delen bijverzon).

  17. #1442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDman Bekijk bericht
    Het gerucht dat delen 7, 8 en 9 ooit 'tot de plannen van...' hebben behoord zijn klinklare onzin en ontkracht door Lucas. Een logisch gevolg van 'fandoms' (en fraudeur SuperShadow - die overigens nóg 3 delen bijverzon).
    Ik heb toch echt een keer een docu gezien waarin George geinterviewd werd en vertelde dat hij een verhaal had geschreven, maar er achter kwam dat het veeel te lang was voor een film. Daarom had hij het in 9 delen gesplitst en wou hij ze eigenlijk alle 9 verfilmen. Maar daarbij zei hij ook dat hij deel 7, 8 en 9 niet ging maken...

    Ik weet alleen niet welke docu het was.. Ik was 12 of 13 ofzo toen ik die docu zag. Had hem gezien op Canal+ toen daar deel 4, 5 en 6 op uitgezonden werden... Zal vlak voordat episode I in de bios kwam zijn geweest...


  18. #1443
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik heb toch echt een keer een docu gezien waarin George geinterviewd werd en vertelde dat hij een verhaal had geschreven, maar er achter kwam dat het veeel te lang was voor een film. Daarom had hij het in 9 delen gesplitst en wou hij ze eigenlijk alle 9 verfilmen. Maar daarbij zei hij ook dat hij deel 7, 8 en 9 niet ging maken...

    Ik weet alleen niet welke docu het was.. Ik was 12 of 13 ofzo toen ik die docu zag. Had hem gezien op Canal+ toen daar deel 4, 5 en 6 op uitgezonden werden... Zal vlak voordat episode I in de bios kwam zijn geweest...
    Precies, dat zegt hij in een interview die bij de extreem uitgebreidde CAV laserdisc OT trilogy box zat. Helaas heb ik de box wel maar geen speler, dus heb het nooit kunnen controleren. Maar dat is ook wat ik er uit begreep. Dat Lucas dingen ontkent zegt natuurlijk totaal niks. Bad habbids, zeg maar...

    Maar de Duke zegt steeds van niet, en kan het dus niet meer achterhalen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1444

    Standaard

    Met alle respect voor dhr Lucas denk ik dat er wellicht alleen een uitgave van de originele films uitkomt, als ie zelf vertrokken is naar de Galaxy hierboven.

    Bedoel dit niet verkeerd, maar ik geloof niet dat ze uitkomen zolang hij leeft.

  20. #1445
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voor mij hoeft dat ook niet, liever de illusie hoog houden wat erna gebeurt. Er zijn natuurlijk wél boeken van (geloof ik) . Maar het huidige einde is wat mij betreft niks mis mee. Los van de wijziging van de score. Overigens zeg nooit nooit bij Lucas. Maar dat slaat meer op de heruitgave van de OT dan de al dan niet bestaande deeltje 7t/m9.

    En geen Darth Vader en Lea die kindjes krijgt.., hmm. Ik weet het niet.
    En helaas geen verrassing vandaag van de FRS. Zal wel echt op woensdag of zelfs donderdag zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #1446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDman Bekijk bericht
    Omdat meneer Lucas in 1974 besloot dat de technieken er van toen nog niet geschikt voor waren om het Anakin vs. Obi-Wan gevecht er mooi uit te laten zien.

    Het gerucht dat delen 7, 8 en 9 ooit 'tot de plannen van...' hebben behoord zijn klinklare onzin en ontkracht door Lucas. Een logisch gevolg van 'fandoms' (en fraudeur SuperShadow - die overigens nóg 3 delen bijverzon).
    Plus omdat A new Hope een verhaal was dat zich leende voor een standalone film. Heb ik ook ooit es gehoord in een docu. Was dus gewoon een veilige keus voor als het niet zou lukken.

  22. #1447

    Standaard

    STAR WARS® GET ON THE GUESTLIST EVENT IN FAME AMSTERDAM


    Dinsdag 13 september 2011 vanaf 20:00
    Pre-release STAR WARS SAGA BLU-RAY
    met BEST DRESSED STAR WARS FAN COMPETITION
    &
    STAR WARS QUIZ
    &
    een exclusieve STAR WARS 22 MINUTES SPECIAL screening

    Nog voor de release in de VS en voor de officiële release in Nederland biedt FAME u de unieke gelegenheid de Star Wars Blu-ray box te bemachtigen in een kader dat het Empire waardig is.

    Op 13 september gaat FAME helemaal op in het Star Wars-universum, met een speciale Star Wars Quiz en een Best Dressed Star Wars Competition.

    Kijk dus niet op wanneer u Storm Troopers live ontmoet of tegen R2-D2 aanbotst: voor de fanbase van Star Wars is geen melkwegstelsel te ver - een feest voor elke fotograaf ... Bovendien kan een select publiek de unieke screening van My Star Wars Television Special bekijken.

    Programma

    Ontdek Star Wars: The Complete Saga op Blu-ray vanaf 20:00

    Bezoekers van dit Star Wars-event kunnen als eersten de schitterende Blu-ray box bemachtigen met de volledige Saga in onovertroffen beeld- en geluidskwaliteit. Een exclusief voordeel, want voor de officiële lancering is het nog een dagje wachten! De 150 genodigden van het event die de Star Wars Saga op Blu-ray gaan kopen krijgen bovendien een bijzonder Star Wars t-shirt.

    Speciale acties: Star Wars Quiz en Best Dressed Star Wars Competition

    Hoe goed kent u de wereld van Star Wars? Wie de uitdaging wil opnemen en mee wil doen aan de Star Wars Quiz, maakt kans op een limited edition lithografie als hoofdprijs!

    Laat je inspireren door Star Wars en doe mee aan de Best Dressed Star Wars Competition in de outfit van je geliefde Star Wars-personage. De winnaars ontvangen mooie Star Wars-prijzen!

    Screenings My Star Wars Television Special

    Screenings om 20:30, 21:00 en 21:30 voor de gelukkigen die op de guestlist van 20TH Century Fox HE en FAME staan.

    Bekijk exclusief My Star Wars Television Special, speciaal gemaakt naar aanleiding van deze Blu-ray-release. De Star Wars Special gaat dieper in op de zes films uit de Saga met nooit eerder vertoonde fragmenten en persoonlijke verhalen van fans uit het Star Wars Stories Project van Lucasfilm.

    In de film verzorgt Anthony Daniels de presentatie, de man achter de populairste droid ter wereld: C 3PO.

    Bron : DVD-Home.nl

  23. #1448
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou Duke, dat wordt een tripje naar mijn stad.

    Maareuh, is dit een laatste stuiptrekking van Fame dan..?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Nou, een sterke verbetering... Niet echt, wat mij betreft. Lucas had natuurlijk gewoon de films opnieuw in moeten scannen in 4K, en Lowry veel langer de tijd moeten geven. Nu gebruiken ze masters van zeven jaar oud, waarbij Lowry zelf al toegaf dat ze nog veel langer eraan hadden moeten werken. Bovendien zijn de meeste fouten in die versies gewoon nog aanwezig.Een paar shots met lightsabers zijn verbeterd, maar de meesten niet. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de extra dingen die Lucas meende aan te moeten passen. Ik koop de nieuwe uitgave dus niet.
    Tsja, ik heb simpelweg eerst een paar stukken van de DVD's opgezet, en daarna dezelfde stukken van (rips, dus nog mindere kwaliteit van de originele) BD's, en ik vond het echt een sterke verbetering.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan
    Eigenlijk bestaat het hele verhaal van Star Wars uit 9 delen, waarbij Princess Leia ook een tweeling krijgt en hoe dat precies afloopt weet ik niet, maar het is wel zo....!!
    GL heeft een tijd geleden al eens gezegd dat er geen 3 extra delen zouden komen, maar je weet dat natuurlijk nooit bij hem...!!! Ik ben benieuwd wat de toekomst echt gaat gebeuren.
    Daarom zijn er boeken uitgevonden . Hoewel het vast niet 'officieel' is, zijn er vele boeken waarin het verhaal verder gaat.....

  25. #1450

    Standaard

    Klopt, wordt ook wel SW expanded universe genoemd.
    Het verhaal waar Leia een tweeling krijgt komt voor in de trilogie van Timothy Zahn, weet alleen niet of dit ook ooit door Lucas is verzonnen, dat weet Duke wel.

    Overigens mogen ze van mij die trilogie zo verfilmen, fantastische boeken naar mijn mening.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 58 van 88 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •