Pagina 241 van 484 EersteEerste ... 141191231237238239240241242243244245251291341 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.001 tot 6.025 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6001
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    In afwachting van Tekken 7 voor PS4 heb ik Tekken Tag Tournament 2 gekocht voor PS3. TTT2 had ik in het verleden al maar toen verkocht.
    Ooit heb ik op #313 gestaan hiermee in de wereldrang lijst dus ik ga maar weer eens trainen. Deze rang haal ik natuurlijk nooit meer maar Tekken is en blijft leuk.
    De game is zo'n 3 jaar oud maar na zo'n lange tijd niet gezien te hebben ziet het er nog steeds fantastisch uit.

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #6002

    Standaard

    Gears of War 4 [XO/PC]

    Launch Trailer https://www.youtube.com/watch?v=heFr_AQLou8 [Re 11 Okt/ Ultimate Edition is vanaf 7 Okt al verkrijgbaar vis Xbox Live]

    Dat gaan weer veel co-op potjes worden in Horde-mode.

  3. #6003

    Standaard

    Xbox Scorpio

    Alle first-party titels op native 4K http://www.gamekings.tv/nieuws/xbox-...-op-native-4k/

    Pas als deze console op de markt komt zie ik voor mezelf pas een reden om over te gaan tot een 4K scherm.Volgens de geruchten zal de nieuwe console zo krachtig zijn als een Nvidia GTX 1080.

  4. #6004
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zit alleen nog maar te wachten tot het apparaat eindelijk uitkomt. De rest is
    aanwezig.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #6005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik zit alleen nog maar te wachten tot het apparaat eindelijk uitkomt. De rest is
    aanwezig.
    Ik meen ergens te hebben gelezen dat Microsoft eind dit jaar iets laat zien of info geeft en dat de console dan ergens in 2017 moet komen.
    Ze zullen hun paradepaardje Halo wel gebruiken om te laten zien wat dat ding kan.

    Ik heb er wel verteouwen in dat ze weer wat publiek warm kunnen krijgen want nu met de XO hebben zij wel een les geleerd.

  6. #6006

    Standaard

    Momenteel vermaak ik me weer meer dan uitstekend met de nieuwe NBA 2K game! De MyCareer mode is weer een genot om te spelen! Nog meer basketbalfans in dit topic, toevallig?

    Nog een paar weken en dan ook de nieuwe FIFA met de vernieuwde carrière modus. Sinds ik een stukje heb kunnen spelen in de demo kijk ik hier ook erg naar uit. Alleen jammer dat je hierbij niet je eigen character en clubkeuze kunt maken (met NBA kan dat laatste ook niet, maar door het draftsysteem kun je wel overal in de NBA terechtkomen...).
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #6007

    Standaard

    Forza Horizon 3 [XO/PC]

    Reviews:http://www.metacritic.com/game/xbox-one/forza-horizon-3

    Sony mag zich schamen dat zij op de PS4 nog steeds geen fatsoenlijke race exclusief hebben.
    Persoonlijk had ik wat min punten met de demo maar dat is meer mijn probleem dan dat de game slecht is.


    Het is nu zo duidelijk als iets dat je voor het racen bij de XO moet zijn.GT Sport is naar 2017 gegaan maar heeft zelfs geen exacte datum dus dan kan zo eind 2017 worden.


    Die lijn van race titels zou op de Scorpio wel verder doorgezet worden want ik durf voor 99% te zeggen dat Turn 10 Studios een dikke Forza Motorsport7 klaar heeft als die console uit is.
    Microsoft heeft al laten weten dat hun exclusieve game 4k kunnen draaien dis dat beloofd wat.

    Misschien heeft Sony dan pas een release date voor GT Sport.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-09-2016 om 08:40

  8. #6008
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Gister weer even serieus TTT2 gespeeld. Dat valt even vies tegen. Niet de game, die is en blijft fantastisch. Maar ik ben het kwijt hoe ik met mijn characters moet spelen. Ik weet het niet meer.
    Elder Scrolls online vind ik best wel een leuke game. Ik had al geen verwachting dat het net zoals Skyrim was. Dat is het totaal niet. Skyrim en vooral gemod is werkelijk geweldig.
    Over mods gesproken. Skyrim voor op de PS4 worden door Sony geen mods toegestaan. Voor XO en PC wel. Beetje jammer weer van Sony. Dus ik blijf met Skyrim gewoon lekker op de PC.
    Binnenkort maar eens voor een sterkere videokaart kijken.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #6009

    Standaard

    Zijn er mensen die de nieuwe xbox one s gaan aanschaffen (omwille van de 4K Blu-ray speler die erin zit)?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #6010
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, want je kan dan geen HD-audio afspelen. Microsoft laat geen bitstream door. Althans niet zonder downsampling. Andere optie is uncompressed 7.1, maar dus geen DTS-HD, Dolby TrueHD of Atmos en DTS:X. De (UHD BD)speler zelf is ook niet geheel bugvrij.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #6011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nee, want je kan dan geen HD-audio afspelen. Microsoft laat geen bitstream door. Althans niet zonder downsampling. Andere optie is uncompressed 7.1, maar dus geen DTS-HD, Dolby TrueHD of Atmos en DTS:X. De (UHD BD)speler zelf is ook niet geheel bugvrij.
    Dit houd me ook tegen hem te kopen. Al blijft 279 euro de goedkoopste prijs voor een UHD speler op dit moment...
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 21-09-2016 om 13:13
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #6012
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voor het einde van het jaar komt de Oppo (onder voorbehoud) en daar verwacht ik heel wat van. Is ook niet zo duur als de Pana (rond de vijfhonderd euro). De XBO is nu ook al nutteloos als BD speler en de grootste gemiste kans vind ik nog wel dat er geen games mogelijk zijn met Dolby Atmos zoals op de PC. Zolang mijn XBO en PS4 niet stuk gaan wacht ik voor de beter game-ervaring lekker tot de Scorpio.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #6013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zijn er mensen die de nieuwe xbox one s gaan aanschaffen (omwille van de 4K Blu-ray speler die erin zit)?
    Ik heb een XO en wacht mooi op de Scorpio pas dan ga ik ook een 4k scherm kopen.Voor de Scorpio moet je een 4K scherm hebben want puur voor film te kijken ga ik nu niet over.

  14. #6014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Voor het einde van het jaar komt de Oppo (onder voorbehoud) en daar verwacht ik heel wat van. Is ook niet zo duur als de Pana (rond de vijfhonderd euro). De XBO is nu ook al nutteloos als BD speler en de grootste gemiste kans vind ik nog wel dat er geen games mogelijk zijn met Dolby Atmos zoals op de PC. Zolang mijn XBO en PS4 niet stuk gaan wacht ik voor de beter game-ervaring lekker tot de Scorpio.
    Waarom ook nutteloos als BD speler ? Omwille van het geluid ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #6015
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja, HD Audio is gewoon een must. Zeker voor Atmos en DTS:X.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #6016

    Standaard

    Pete Hines [Bethesda] Interview: https://www.9lives.be/special/we-van...l-zouden-maken.

    Bethesda is toch echt mijn favoriete uitgever van de laatste jaren.Zij brengen twee dikke games per jaar uit en ondersteunen die dan ook lang met updates en DLC.

  17. #6017

    Standaard

    Yooka-Laylee [PS4/XO/PC/WiiU]

    Nieuwe Trailer: http://www.insidegamer.nl/nieuws/124...r-yooka-laylee Top !!!

    De David Wise soundtrack gaat deze game weer helemaal compleet maken.[Re Q1 2017]

  18. #6018

    Standaard

    PU-TV
    Jan laat de nieuwe Xbox One S nog eens zien:https://www.youtube.com/watch?v=fsEVqFICxQw

    Geil ding om te zien.

  19. #6019

    Standaard

    Game nieuws

    http://www.gamekings.tv/nieuws/miche...od-and-evil-2/

    En nieuwe game van Michel Ancel [Rayman] is zeer welkom ! Die laatste Rayman van hem mag als het om platform games gaat zeker naast een Mario staan kwa game design.

  20. #6020

    Standaard

    Gears of War 4 [XO/PC]

    Gears 4 prologue:https://www.youtube.com/watch?v=PcPklMs4NtE

    Man man wat heb ik hier volgende week zin in.

  21. #6021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nee, want je kan dan geen HD-audio afspelen. Microsoft laat geen bitstream door. Althans niet zonder downsampling. Andere optie is uncompressed 7.1, maar dus geen DTS-HD, Dolby TrueHD of Atmos en DTS:X. De (UHD BD)speler zelf is ook niet geheel bugvrij.
    Ik heb de Xbox one s als uhd speler, prachtig beeld, geen bugs en geluid is gewoon hd (alleen geen atmos/x Mar dat pakt mijn versterker toch niet.). Daarnaast werkt Microsoft aan een bitstream update. Voor 279,- hoor je mij niet klagen.

  22. #6022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik heb de Xbox one s als uhd speler, prachtig beeld, geen bugs en geluid is gewoon hd (alleen geen atmos/x Mar dat pakt mijn versterker toch niet.). Daarnaast werkt Microsoft aan een bitstream update. Voor 279,- hoor je mij niet klagen.
    279 is echt een mooie prijs voor de S.

  23. #6023

    Standaard

    Microsoft heeft al aardig wat leuke exclusieve games dus misschien is het voor de gamer een goed moment om een Xbox te overwegen.
    Er komen leuke bundels aan.



    [Bol.com/449,99]


    [Bol.com/349,00]


    [Bol.com/279,00]
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-10-2016 om 11:29

  24. #6024

    Standaard

    Game nieuws

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/125...remium-product

    Ik gok 400 Euro.
    Ze zullen eerst wat maanden verlies moet en draaien op de console want het grote publiek krijg je niet mee als je een console aanbied van 500 Euro of zelfs meer.Wel denk ik dat het een moeilijke beslissing voor Microsoft zal worden over het feit er nu een Blu-ray speler in moet ja/nee.


    Sony kan het nog wel eens moeilijk gaan krijgen want geloof maar dat Microsoft deze ronde alles uit de kast haalt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-10-2016 om 12:05

  25. #6025

    Standaard

    Gears of War 4 [XO/PC]

    Zo heb de game al geïnstalleerd staan op de XO & PC.

    Ja ik ben zo een idioot die The Ultimate Edition [100 Euro/inc seasons pass ] heeft gekocht zo dat ik 7 Oktober al mag beginnen.Voor mensen die gewoon kunnen wachten komt de game op 11 Oktober.

Pagina 241 van 484 EersteEerste ... 141191231237238239240241242243244245251291341 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •