Pagina 183 van 484 EersteEerste ... 83133173179180181182183184185186187193233283 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.551 tot 4.575 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dikke tip: op PSN kost Tomb Raider: Definitive Edition nu slechts €14,99!! Heb je de game nog niet? Niet meer over nadenken, nu gewoon aanschaffen!

    Heb em toevallig vanmiddag uitgespeeld en wat is het toch een heerlijke actiegame!
    Yep. Had de PS3 versie nog niet gespeeld en hem nu maar aangeschaft, ook al heb ik nog een aardige backlog...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #4552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Yep. Had de PS3 versie nog niet gespeeld en hem nu maar aangeschaft, ook al heb ik nog een aardige backlog...
    Goede koop! Ik heb ook nog een behoorlijk backlog...

    Bezig met:
    Sniper Elite 3
    Far Cry 4
    Killzone: Shadow Fall
    inFamous Second Son
    inFamous First Light
    Driveclub
    Metro 2033 Redux
    en talloze kleine indie games die ik nog heb liggen...

    en naast de backlog gewoon weer opnieuw begonnen met The Last of Us
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #4553

    Standaard

    New 3DS

    Heb deze nu sinds de release en vind het gewoon een top handheld.
    Het 3D effect komt zo goed tot zijn recht dat een nieuwe upgrade echt zijn waarde heeft voor mij.
    Ook Super Smash Bros 3D speelt nu met dat extra stickje gewoon heerlijk.

    Was zoizo al fan van de 3DS maar dit is gewoon de perfecte versie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-02-2015 om 12:34

  4. #4554

    Standaard

    Ik ben gewoon geen handheld gamer. Ik heb de DS Lite gehad. Voor zijn tijd ook een heel mooie handheld. Daarvoor een Gameboy color, Gameboy Advanced, Sega Gamegear, Atari Lynx, dat soort dingen. Allemaal voor de heb, maar deed er zelden iets mee. Doe mij maar een console en een groot scherm. Zelfs mijn Xbox360 keek ik nauwelijks aan vóór de overstap op mijn vorige TV, wat mijn eerst grootbeeld, platte TV werd. Ben al sinds mijn vroege jeugd console gamer en dat zal ik altijd blijven. Paar jaartjes nog een uitstapje gemaakt naar de PC, maar dat kost veel te veel geld om hardwarematig bij te blijven...

    Neemt overigens niet weg dat Nintendo de beste handhelds maakt!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #4555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik ben gewoon geen handheld gamer. Ik heb de DS Lite gehad. Voor zijn tijd ook een heel mooie handheld. Daarvoor een Gameboy color, Gameboy Advanced, Sega Gamegear, Atari Lynx, dat soort dingen. Allemaal voor de heb, maar deed er zelden iets mee. Doe mij maar een console en een groot scherm. Zelfs mijn Xbox360 keek ik nauwelijks aan vóór de overstap op mijn vorige TV, wat mijn eerst grootbeeld, platte TV werd. Ben al sinds mijn vroege jeugd console gamer en dat zal ik altijd blijven. Paar jaartjes nog een uitstapje gemaakt naar de PC, maar dat kost veel te veel geld om hardwarematig bij te blijven...

    Neemt overigens niet weg dat Nintendo de beste handhelds maakt!
    Voor mij is de Nintendo handheld altijd een belangrijk platform geweest want Nintendo doet daar hun series ook altijd speciaal voor ontwikkelen.Heel soms doen zij een oude console game naar de handheld brengen maar het meeste wordt er wel speciaal voor ontwikkeld. [ZeldaMM is bv geen directe poort maar is door ontwikkeld voor de 3DS].Ik denk dat ik net zo veel tijd steek in mijn handheld als console.

    Maar snap het wel hoor dat mensen een handheld maar niets vinden.Ik persoonlijk zie een handheld als volwaardig platform.

    Op een Tab of Telefoon game ik dan weer totaal niet.

  6. #4556

    Standaard

    Het is ook niet dat ik het niet zie als volwaardig platform. Integendeel zelfs... een handheld dwingt ontwikkelaars juist tot nadenken om een game ook (of juist) op een klein scherm goed over te laten komen. Het is echter zo dat ik zelf niet zo van het mobiel gamen ben. Hoewel ik er wel over zit te denken een Vita aan te schaffen. Er zijn vaak hele leuke cross sell games in de PSN store en de Vita is in het hart van indie ontwikkelaars gesloten. Het zijn voor mij dus meer hebbedingetjes, maar dat maakt ze niet minder volwassen, die handhelds!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #4557

    Standaard

    Te koop:

    Far Cry 4 €30


    The Order 1886 €47,50 (inclusief Knight's endurance DLC code)


    beide voor Ps4


    Bij interesse graag een PB
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  8. #4558

    Standaard

    Ik kan van iemand voor een mooie prijs een GTX-980[Videokaart] overnemen maar ben er nog niet uit.Een nieuwe game draaien met mijn huidige 680 gaat wel steeds moeilijker worden.

    Maat even wat nachten slapen.

    Ik blijf trouwens zeggen dat Sony en Microsoft deze generatie kwa specs te laag hebben ingezet.The Witcher 3 bv kan op de console niet in 60 fps draaien dat zegt zo vroeg in een console generatie genoeg.
    1080p/60fps is voor de XO al een probleem en voor de PS4 gaat dat ook snel gelden denk ik zo.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-02-2015 om 18:12

  9. #4559

    Standaard

    Batman Arkham Knight [Multiplatform]

    Nieuwe trailer.
    [http://www.gamed.nl/view/116674 [Re-2 Juni]

    Lijkt me echt dat het een topper gaat worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-02-2015 om 15:17

  10. #4560

    Standaard

    Ori and the Blind Forest [XO/PC/360]
    https://www.youtube.com/watch?v=EexSqzA5mXY

    Deze platform titel met een geweldige sfeer komt in Maart uit.

  11. #4561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik kan van iemand voor een mooie prijs een GTX-980[Videokaart] overnemen maar ben er nog niet uit.Een nieuwe game draaien met mijn huidige 680 gaat wel steeds moeilijker worden.

    Maat even wat nachten slapen.

    Ik blijf trouwens zeggen dat Sony en Microsoft deze generatie kwa specs te laag hebben ingezet.The Witcher 3 bv kan op de console niet in 60 fps draaien dat zegt zo vroeg in een console generatie genoeg.
    1080p/60fps is voor de XO al een probleem en voor de PS4 gaat dat ook snel gelden denk ik zo.
    Heb even goed gekeken welke games ik dit jaar op de PC wil spelen en dat zijn gewoon te weinig titels om nu over te gaan op een nieuwe kaart.

  12. #4562

    Standaard

    Shadow Blade:Reload [PS4/XO/WiiU/PC]

    https://www.youtube.com/watch?v=3b3Q1WpRQuE [Re-Zomer]

    Lijkt me echt een toffe titel.

  13. #4563

    Standaard

    The Evil Within [Multiplatform]

    DLC trailer.
    https://www.youtube.com/watch?v=-KVOtJ2aehU

    The Evil Within is geen perfecte game maar wel een game waar de gameplay centraal staat en niet de gezicht animaties.

  14. #4564

    Standaard

    Final Fantasy 15 [XO/PS4]

    Wildlife trailer.
    https://www.youtube.com/watch?v=DwdVWXisT5U

    Dit gaat weer een mooie RPG worden.

  15. #4565

    Standaard Zombie Army Trilogy



    Komt a.s. vrijdag al uit. Voor PC, Xbox One en PlayStation 4. Heb er zin in!
    Voorgaande delen ook met veel plezier gedaan, net als Sniper Elite V2 en III.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  16. #4566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb even goed gekeken welke games ik dit jaar op de PC wil spelen en dat zijn gewoon te weinig titels om nu over te gaan op een nieuwe kaart.
    Is er niet een mogelijkheid om nog wat extra te persen uit je 'oude' kaart, for the time being? Ik heb zelf bijv de vorige Fifa op een zeer acceptabele manier kunnen spelen op een oude videokaart door e.e.a. aan settings te wijzigen. Gewoon door een guide op youtube te zoeken. Is me toen gelukt terwijl 'iedereen' zei dat het niet kon.

  17. #4567

    Standaard

    Even een vraagje over Steam. Is er een manier om hen per mail ofzo te pakken te krijgen? Ik heb weken geleden een vraag gesteld via support (zo'n webformulier) en nog steeds geen antwoord. Gaat om een verloren account. En die kan ik niet op de gewone manier terugkrijgen aangezien ik alle accountinfo heb ingevoerd maar geen resultaat krijg. Als laatst redmiddel een productcode ingevoerd. Krijg ik de melding dat ie al op een mailadres geregistreerd staat. Ja dat weet ik, maar hoe kan het dan dat ik met geen van mijn huidige of oude mailadressen kan inloggen? Heb dus echt een persoon nodig hier.

    Via het forum krijg ik dus echt helemaal niets te horen

  18. #4568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Is er niet een mogelijkheid om nog wat extra te persen uit je 'oude' kaart, for the time being? Ik heb zelf bijv de vorige Fifa op een zeer acceptabele manier kunnen spelen op een oude videokaart door e.e.a. aan settings te wijzigen. Gewoon door een guide op youtube te zoeken. Is me toen gelukt terwijl 'iedereen' zei dat het niet kon.
    Jawel ik kan nog wel wat nieuwe dingen spelen op mijn kaart maar als ik bv The Witcher 3 maar op 30fps kan draaien dan ga ik liever voor de console versie.

  19. #4569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Even een vraagje over Steam. Is er een manier om hen per mail ofzo te pakken te krijgen? Ik heb weken geleden een vraag gesteld via support (zo'n webformulier) en nog steeds geen antwoord. Gaat om een verloren account. En die kan ik niet op de gewone manier terugkrijgen aangezien ik alle accountinfo heb ingevoerd maar geen resultaat krijg. Als laatst redmiddel een productcode ingevoerd. Krijg ik de melding dat ie al op een mailadres geregistreerd staat. Ja dat weet ik, maar hoe kan het dan dat ik met geen van mijn huidige of oude mailadressen kan inloggen? Heb dus echt een persoon nodig hier.

    Via het forum krijg ik dus echt helemaal niets te horen
    Lastig maar zal als ik jou was gewoon bij support blijven proberen.

  20. #4570

    Standaard

    Release 1 September [Multiplatform]


    Wat vragen aan Kojima:
    https://www.youtube.com/watch?v=6yOuGmZ0THk

    Laatst aangepast door jeroeni : 04-03-2015 om 14:58

  21. #4571

    Standaard

    Wolfenstein The New Order [Multiplatform]

    Wat vet dat deze bijna een jaar oude toffe game nog een vette DLC krijgt
    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20150...old_blood_aan/ [5Mei]

    Het gaat een stand-alone DLC worden dus dat is geen klein lullig DLCtje.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-03-2015 om 07:31

  22. #4572

  23. #4573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    The Witcher 3 [Multiplatform]

    Gameplay:http://www.psx-sense.nl/187356/check...r-3-wild-hunt/
    Wow! Looking good!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #4574

    Standaard

    Metal Gear Solid The Phantom Pain [Multiplatform]
    https://www.youtube.com/watch?v=XtEuUwsWB_M

    Er zijn zoveel dingen te bedenken om de vijand te slim af te zijn in deze game.

    Een open wereld structuur en dan nog een boeiend verhaal vertellen is altijd al wat Kojima voor ogen had met de serie.Als deze game straks vrij van fouten is dan heeft de ontwikkelaar echt een indrukwekkende game weten te maken.
    GTA5 is al een indrukwekkende game als het om de grote van de spelwereld gaat maar hier zit het ook nog eens vol met gameplay mechanics.De replay waarde van deze game zal ook enorm zijn want je kan een missie op vele manieren spelen.

    Dit jaar gaat er op de E3 ook meer info komen over Silent Hills het horror project waar Kojima en Guillermo del Toro aan werken.[Ben al jaren fan van Kojima]
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-03-2015 om 09:49

  25. #4575

    Standaard

    Star Wars Battlefront [PS4/XO/PC]
    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20150...taande_ovatie/

    Ik ben benieuwd of DICE hier nou voor de wat meer arcade gameplay gaat of de wat meer Battlefield gameplay.

    De eerste beelden zullen denk pas mogen komen als de nieuwe film trailer er is.

Pagina 183 van 484 EersteEerste ... 83133173179180181182183184185186187193233283 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •