Pagina 229 van 484 EersteEerste ... 129179219225226227228229230231232233239279329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.701 tot 5.725 van 12096 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ziet er mooi uit hoor die GT, maar jammer genoeg heb ik echt niks met racegames. Als ik een auto rijd dan moet ik em voelen, de G krachten, de besturing, de remmen etc. Dat kan niet met een game en daardoor blijf ik het altijd niks vinden. Totaal geen beleving.
    Met een stuurtje vergroot je wel degelijk de ervaring.
    Die force feedback van mijn Logitch G29 is gewoon geweldig.

  2. #5702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Met een stuurtje vergroot je wel degelijk de ervaring.
    Die force feedback van mijn Logitch G29 is gewoon geweldig.
    Ja, probeer dat nog maar eens met een kleine van 9 maanden erbij. Totaal kansloos
    Plus dat ik het ook wel een beetje TE nerdy vind, no offense...

  3. #5703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, probeer dat nog maar eens met een kleine van 9 maanden erbij. Totaal kansloos
    Plus dat ik het ook wel een beetje TE nerdy vind, no offense...
    kleine gaat natuurlijk wel even voor.

    Ja ik ben wat dat betreft een echte nerd die een complete playseat in de kamer zet als hij gaat racen.

    jammer trouwens dat er weer zoveel haat over de trailer gaat op forums.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-05-2016 om 20:01

  4. #5704

    Standaard

    Uncharted 4 [PS4]

    De eerste speelronde van deze game is leuk meer bij een 2de kom je er achter hoe matig de game in wezen is.

    - Bij een medium als games moet er op cutscene gebied toch meer mogelijk zijn want het voelt zo standaard en fantasieloos als iets.
    - De eerste 2 uur zijn zo saai op door te komen.
    - De gameplay is ondanks wat nieuwe dingen te simpel.
    - De actie voelt niet vet.
    - Steeds weer dat handje en trapje.

    Ja de game ziet er goed uit maar ja dat kan technische ook als je maar een paadje hebt waar je als speler kan bewegen.Dat Madagascar level bv is dan wel open maar dat leeft totaal niet.

    Dat dit voor sommigen de game van het jaar is daar kan ik misschien nog wel wat mee maar ga dit niet de beste game ooit noemen.
    Die SP is leuk voor een keer en verder nooit meer.

  5. #5705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Uncharted 4 [PS4]

    De eerste speelronde van deze game is leuk meer bij een 2de kom je er achter hoe matig de game in wezen is.

    - Bij een medium als games moet er op cutscene gebied toch meer mogelijk zijn want het voelt zo standaard en fantasieloos als iets.
    - De eerste 2 uur zijn zo saai op door te komen.
    - De gameplay is ondanks wat nieuwe dingen te simpel.
    - De actie voelt niet vet.
    - Steeds weer dat handje en trapje.

    Ja de game ziet er goed uit maar ja dat kan technische ook als je maar een paadje hebt waar je als speler kan bewegen.Dat Madagascar level bv is dan wel open maar dat leeft totaal niet.

    Dat dit voor sommigen de game van het jaar is daar kan ik misschien nog wel wat mee maar ga dit niet de beste game ooit noemen.
    Die SP is leuk voor een keer en verder nooit meer.
    Ik ben toevallig gisteren ook opnieuw begonnen, maar ik geniet er nog net zo veel van als de eerste keer! Tot nu toe de 1 na beste game van 2016. Dat is Ratchet & Clank tot nu toe voor mij persoonlijk.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #5706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ziet er mooi uit hoor die GT, maar jammer genoeg heb ik echt niks met racegames. Als ik een auto rijd dan moet ik em voelen, de G krachten, de besturing, de remmen etc. Dat kan niet met een game en daardoor blijf ik het altijd niks vinden. Totaal geen beleving.
    Het ziet er mooi uit, maar ook heel erg klinisch allemaal. Zo netjes, zo schoon, zo niet-echt. En dat geluid... brrr...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #5707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het ziet er mooi uit, maar ook heel erg klinisch allemaal. Zo netjes, zo schoon, zo niet-echt. En dat geluid... brrr...
    Ik moet mijn enthousiasme ook bij stellen hoor want het ziet er niet veel beter uit dan GT6.

  8. #5708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik ben toevallig gisteren ook opnieuw begonnen, maar ik geniet er nog net zo veel van als de eerste keer! Tot nu toe de 1 na beste game van 2016. Dat is Ratchet & Clank tot nu toe voor mij persoonlijk.
    Ik doe mijn best om van Uncharted te houden maar het lukt me gewoon niet.

    Ratchet & Clank is super.

  9. #5709

    Standaard

    Gran Turismo Sport [PS4]

    Gameplay https://www.youtube.com/watch?v=OFTuHEbQNw0

    je zou van een next-gen GT toch meer verwachten hoor.De belichting is ook verre van indrukwekkend.
    Hoe meer ik zie des te meer krijg ik een meh! gevoel.

    De game is nog in ontwikkeling dus het kan nog wel wat worden al is de release niet heel ver weg.

    Mocht het niet beter worden dan weet Sony er na DriveClub weer niet in te slagen om een fatsoenlijke race game op de markt te brengen.Microsoft heeft nu al 3 Forza games naar de XO gebracht.[ook in die serie is de vernieuwing ver te zoeken maar is op zijn minst nog een prima game]
    Hen net nog eens goed of forums gekeken en het meest zorgelijke is dat de physics precies zo zijn als GT6.Ik zal bijna gaan denken dat dit een remaster is.

    UPDATE
    Deze preview kom ik net tegen.http://www.insidegamer.nl/artikel/12...ieuw-uitvinden
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-05-2016 om 07:18

  10. #5710
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gran Turismo Sport [PS4]

    Gameplay https://www.youtube.com/watch?v=OFTuHEbQNw0

    je zou van een next-gen GT toch meer verwachten hoor.De belichting is ook verre van indrukwekkend.
    Hoe meer ik zie des te meer krijg ik een meh! gevoel.

    De game is nog in ontwikkeling dus het kan nog wel wat worden al is de release niet heel ver weg.

    Mocht het niet beter worden dan weet Sony er na DriveClub weer niet in te slagen om een fatsoenlijke race game op de markt te brengen.Microsoft heeft nu al 3 Forza games naar de XO gebracht.[ook in die serie is de vernieuwing ver te zoeken maar is op zijn minst nog een prima game]
    Hen net nog eens goed of forums gekeken en het meest zorgelijke is dat de physics precies zo zijn als GT6.Ik zal bijna gaan denken dat dit een remaster is.

    UPDATE
    Deze preview kom ik net tegen.http://www.insidegamer.nl/artikel/12...ieuw-uitvinden
    Inderdaad. Deze eerste indruk had ik ook.. GT Sports is nog in volle ontwikkeling. Maar het ziet er zo clean uit. te clean. En dan het geluid.
    PFFF ik weet het niet hoor....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  11. #5711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Inderdaad. Deze eerste indruk had ik ook.. GT Sports is nog in volle ontwikkeling. Maar het ziet er zo clean uit. te clean. En dan het geluid.
    PFFF ik weet het niet hoor....
    Als ze willen hebben dat ik naar die FIA- toernooien ga zitten kijken dan mag er in die banen wel wet meer leven zitten.
    De ontwikkelaar zegt dat hij voor 50% af is maar hoe kan die game dan dit najaar verschijnen.Die game had al lang in zijn laatste optimalisatiefase moeten zitten.

    Zoizo is Polyphony Digital zo vlug als dikke stront.

  12. #5712

    Standaard

    Gran Turismo Sport [PS4]

    http://www.psx-sense.nl/234261/video...ran-turismo-6/ Tja het is een verbetering maar dat is te weinig voor een grote serie als GT.

    Ik ben gewend dat een nieuwe GT een enorme indruk weet te maken.

    Ben benieuwd wat Microsoft dit jaar gaat doen op race gebied.Ik zou het stoer vinden als ze Forza/Horizon even in de kast zetten en met een Project Gotham [pure arcade racer]komen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-05-2016 om 20:08

  13. #5713
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard



    Even een vergelijking met GT Sports en GT6.
    Ik zie niet echt grote vooruitgangen. En geluid is ook (nog) niet echt vernieuwend.
    In GT Sports zit ook helemaal geen detail op het wegdek...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #5714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht


    Even een vergelijking met GT Sports en GT6.
    Ik zie niet echt grote vooruitgangen. En geluid is ook (nog) niet echt vernieuwend.
    In GT Sports zit ook helemaal geen detail op het wegdek...
    Ik heb een video gezien waar het geluid wel beter is maar hé we zitten wel in 2016.

    Ze hebben geen nieuwe race engine ontwikkeld ofzo want ze gebruiken in mij ogen gewoon GT6 als basis.
    Het weet niet het niveau te halen van een PC of Forza van wat ik tot nu toe zie.

  15. #5715

    Standaard

    Game nieuws

    http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/un...fgelopen-week/

    Niet verwacht dat een game als Doom het toch zo goed doet.Blijkbaar zijn niet alleen ouwe lullen te spereken over de nieuwe Doom.

  16. #5716

    Standaard

    Dit is het bewijs dat als reviews een week na de release komen toch ook goed kunnen zijn.



    Binnen zijn concept is dit een erg goede game.Die SP is zo fun dat je hem makkelijk nog eens speelt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-05-2016 om 11:12

  17. #5717

    Standaard

    Microsoft nieuws

    http://www.gamed.nl/view/122765

    Ze hebben veel games waar we na de e3 van 2015 niets meer van gezien hebben dus ik verwacht heel veel nieuwe vette gameplay.

    - Recore
    - Crackdown 3
    - Halo Wars 2
    - Sea of Thieves
    - Scalebound
    - Gears 4

    En dan misschien nog wat nieuwe dingen.

    Ik heb er alles vertrouwen in.

    UPDATE
    http://www.gamekings.nl/nieuws/krach...-volgend-jaar/

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/122...-komt-dit-jaar

    Scorpio bekt wel lekker.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-05-2016 om 18:41

  18. #5718

    Standaard

    De geruchten lijken toch waar te gaan worden.
    http://www.insidegamer.nl/nieuws/122...onsoles-bij-e3

    Ik zag een upgrade eerst niet zitten maar besef ook wel dat deze consoles nu al aan de max zitten.In heel het verhaal rondom upgrade consoles kan Microsoft alleen maar winst behalen als ze het met de marketing ook meteen goed doen.

    Ik ben klaar voor E3 2016 !!! [Zal er in die week met al die streams wel weer als een zombie bij lopen want deze jongen moet ook nog wat gamen zo tussendoor]

  19. #5719

    Standaard

    PS4 nieuws

    http://www.psx-sense.nl/234792/ps4k-...unch-consoles/

    Tjonge jonge.

    Met Sony zit je goed de komende maanden:

    - Uitstel No man's Sky: Ze komen er nu pas achter dat er geen fuck te doen is in die game.
    - The Last Guardian gaat de najaars topper worden: Komt dit gedrocht wat bijna een PS2 game lijkt echt nog uit ?!
    - GT Sport gaat ook een najaars topper worden: In het beste geval een prima game maar niet meer dan dat.
    - VR: Ja hij kan werken op de huidige PS4 maaaar niet zo goed.

    Drie punten die nog niet officieel bevestigd zijn.

    Vlak voor de E3 zijn er heel veel geruchten dus ik doe lekker flauw mee.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-05-2016 om 20:22

  20. #5720

    Standaard

    DOOM: Behind The Music Part 1: https://www.youtube.com/watch?v=ua-f0ypVbPA

    Part 2: https://www.youtube.com/watch?v=1g-7-dFXOUU

    Het mag wel gezegd worden dat die soundtrack moddervet is !!!

    Toffe items.

  21. #5721

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    Geen dynamische weerseffecten https://www.gtplanet.net/gt-sport-wi...ampaign=buffer

    Mijn conclusie is dat het een ontwikkelaar is die heel en heel veel tijd nodig heeft om een complete race game af te leveren.De ontwikkelaar heeft ooit gezegd dat zij niet naar andere games kijken maar ik denk dat ze dat maar eens wel moeten gaan doen.

    Laat ik dit zeggen: Heb je een PS4 en ben je gek van racen dan zal je er echt wel wat plezier uit halen maar dan moet je ook niet verder kijken want dan zie je dat er nu betere games zijn in dit genre.
    Natuurlijk de game is nog niet uit maar ik heb wel een donkerbruin vermoeden wat dit gaat worden.

    Ik denk dat de foto mode het beste onderdeel van deze race game gaat zijn.

    Foto mode


    In GT6 en Forza5 heb ik veel met deze foto mode gedaan maar het mag in mijn ogen niet de basis vormen in een race game.

    UPDATE

    IGN artikel http://nl.ign.com/gran-turismo-sport...simulator-noem

    Gek genoeg loop ik maar te zeuren over een game die nog niet eens af is maar hé het is GT ! en dat houd me stiekem toch bezig.
    Het meest bijzondere is misschien nog wel dat ik hem wil spelen ook.

    Ik hoop dus ook tijdens de E3 een betere code te zien.

    UPDATE
    Nou lees ik net weer op GTPlanet dat de Campaign-spelmodus meer uit proeven bestaat en dus niet uit volledige races.

    Maak er maar een volledige *** game van dan kan ik het los laten.

    http://www.psx-sense.nl/235248/gran-...ampagne-modus/ Nu is het voor mij een reden deze straks niet te halen want alleen online racen zorgt mat al die verziekers op de weg alleen maar voor frustratie.

    Bedankt Sony voor het feit dat je deze generatie niet in staat bent een fatsoenlijke race game te maken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-05-2016 om 10:48

  22. #5722

    Standaard

    Halo Wars 2 [XO/PC]

    Yep we krijgen gameplay beelden http://www.insidegamer.nl/nieuws/122...are-demo-op-e3

    De 1ste Halo Wars op de 360 wat geweldig.Ik ben verder geen RTS man of zo maar een casual RTS in een Halo jasje gaat er wel in.

  23. #5723

    Standaard

    E3 persconferenties


    Electronic Arts: 12 juni om 22:00 uur
    Bethesda: 13 juni om 04:00 uur
    Microsoft: 13 juni om 18:30 uur
    PC Gaming Show: 13 juni om 19:00 uur
    Ubisoft: 13 juni om 22:00 uur
    Sony: 14 juni om 03:00 uur
    Nintendo (Zelda-stream): 14 juni om 18:00 uur

    - Gaan we upgrade consoles zien ?

    - Gaan ze ons dood gooien met VR ?

    - Weet Microsoft dit najaar een race game tegenover GTSport te zetten ?

    Veel zin in.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-06-2016 om 12:01

  24. #5724
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    E3 persconferenties


    Electronic Arts: 12 juni om 22:00 uur
    Bethesda: 13 juni om 04:00 uur
    Microsoft: 13 juni om 18:30 uur
    PC Gaming Show: 13 juni om 19:00 uur
    Ubisoft: 13 juni om 22:00 uur
    Sony: 14 juni om 03:00 uur
    Nintendo (Zelda-stream): 14 juni om 18:00 uur

    - Gaan we upgrade consoles zien ?

    - Gaan ze ons dood gooien met VR ?

    - Weet Microsoft dit najaar een race game tegenover GTSport te zetten ?

    Veel zin in.
    Ik denk dat Bethesda met een Elder Scrolls 6 komt..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #5725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik denk dat Bethesda met een Elder Scrolls 6 komt..
    Hoop ik ook hoor.

    Maar gezien Bethesda Game Studios eind 2015 Fallout 4 heeft uitgebracht lijkt mij die kans klein want met een game van die omvang ben je bijna 3 jaar bezig.En de studio heeft het druk gehad met DLC en updates voor die game.
    Wel zou het kunnen dat Bethesda misschien een andere ontwikkelaar voor het project heeft.

    Misschien komen ze wel met een remaster van Oblivion of Skyrim.

    Zoizo gaat Dishonored 2 groots aanwezig zijn bij Bethesda

    We zullen zien.

Pagina 229 van 484 EersteEerste ... 129179219225226227228229230231232233239279329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •