Pagina 264 van 484 EersteEerste ... 164214254260261262263264265266267268274314364 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.576 tot 6.600 van 12093 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Het is wennen aan de nieuwe Zelda, maar na een eindje is het gewoon zoals het altijd al had moeten zijn.
    Heb al heel wat uren gespeeld en nog maar een paar main quests, veel shrines, paar mini-bosses en geen dungeons gedaan.
    Verslavend spelletje!

    Ook in ben voor de gekleurde Switch gegaan. Kwam mij meer Nintendo over qua speelsheid.
    Heb, in tegenstelling tot anderen, nog geen enkel probleem met de console.
    Joy con werkt, scherm bevat geen dode of luie pixels en geen ander mankement.
    Voorlopig enorm tevreden met dit toestel!
    Precies ja die speelsheid wilde ik ook terug zien in de console.Ik lees van alles op het web maar hier ook 0,0 problemen.

    Laatst aangepast door jeroeni : 07-03-2017 om 21:46

  2. #6577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    The Legend of Zelda: Breath of the Wild:Ik heb de game nog niet uit maar ik ga gewoon zeggen dat dit mijn beste game ervaring is.Volgens mij kan er de komende jaren niets meer uitkomen wat dit overtreft.

    Horizon Zero Dawn mag dan technisch fantastisch zijn maar haalt kwa ervaring niet bij deze Zelda.

    Ik was trouwens voor deze kleur Switch gegaan.Ik dacht laat ik een keer niet voor zwart/grijs gaan.
    Ik ben het helemaal met je eens, dit is by far het beste spel dat ik ooit heb gespeeld. Ik kan uren ronddwalen en omgevingen verkennen, omgevingen die mooi en divers zijn. In het begin had ik er moeite mee dat je wapens na een tijdje kapot gaan, maar nu vind ik dit juist alleen maar meer toevoegen aan de game. Ook het koken keek ik tegen op voordat de game uit was, maar ik zou niet anders meer willen. Geen gekleurde potions meer, maar een eigen brouwsel maken waardoor je bijvoorbeeld 16 extra (gele) hartjes toevoegt aan je normale hoeveelheid (een stuk vlees met 4x Hearty Durian of Hartdoerian in het nederlands) , handig om lastige vijanden te verslaan. Heb nu gelukkig een week vakantie, zodat ik lekker veel (nog meer) tijd in deze game kan steken.

    Het valt me trouwens op dat de controller erg lang meegaat (zowel joy-con als pro), wanneer je de Switch op de tv aansluit.

    Via my-nintendo kun je voor 10 gouden punten een kleine mini-guide downloaden (eerste 25 pagina's van de strategy guide). Voor degene die interesse hebben kan ik deze mini-guide wel uploaden.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  3. #6578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Ik ben het helemaal met je eens, dit is by far het beste spel dat ik ooit heb gespeeld. Ik kan uren ronddwalen en omgevingen verkennen, omgevingen die mooi en divers zijn. In het begin had ik er moeite mee dat je wapens na een tijdje kapot gaan, maar nu vind ik dit juist alleen maar meer toevoegen aan de game. Ook het koken keek ik tegen op voordat de game uit was, maar ik zou niet anders meer willen. Geen gekleurde potions meer, maar een eigen brouwsel maken waardoor je bijvoorbeeld 16 extra (gele) hartjes toevoegt aan je normale hoeveelheid (een stuk vlees met 4x Hearty Durian of Hartdoerian in het nederlands) , handig om lastige vijanden te verslaan. Heb nu gelukkig een week vakantie, zodat ik lekker veel (nog meer) tijd in deze game kan steken.

    Het valt me trouwens op dat de controller erg lang meegaat (zowel joy-con als pro), wanneer je de Switch op de tv aansluit.

    Via my-nintendo kun je voor 10 gouden punten een kleine mini-guide downloaden (eerste 25 pagina's van de strategy guide). Voor degene die interesse hebben kan ik deze mini-guide wel uploaden.
    Ik probeer zo veel mogelijk weg te blijven van een guide of YouTube.Wel bedankt voor het aanbod.

    Voordeel van dit spel is ook dat als je weer een stuk map geactiveerd hebt je alleen die te zien krijgt en verder niets.veel andere open wereld games zetten vaak veel zaken al op de map.

    Ik krijg er echt een kick van om steeds nieuwe dingen te ontdekken in het spel.

  4. #6579

    Standaard

    Splatoon 2 [Switch]


    [Mensen die een Switch hebben kunnen de tijden zien als zij het nieuws openen]

    Splatoon is een IP die ontwikkeld is door een nieuwe jonge generatie bij Nintendo.


    De beelden die er nu zijn doen vermoeden dat in dit nieuwe deel weinig nieuws onder de zon is maar ik heb zoveel plezier gehad aan deel 1[WiiU] zodat dit toch zeker een must-have is.Ik snap goed dat Nintendo rap een deel 2 wil hebben want het eerste deel was een succes.

    Als het goed is moet deze fun shooter deze zomer uitkomen.

    Check hier hoe fun de game is op tv & handheld-mode:https://www.youtube.com/watch?v=3QAeaJPN4BM

    Ik leg me neer bij het feit dat third party support wel weer eens flink kan tegenvallen maar het zijn deze exclusieve Nintendo titels die ik gewoon niet wil missen.

    Dat hier op het forum nog eens mensen zouden zitten met een nieuw Nintendo systeem had ik niet verwacht
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-03-2017 om 12:25

  5. #6580

    Standaard

    Middle-Earth: Shadow of War [PS4/XO/PC]

    Gameplayhttp://www.insidegamer.nl/nieuws/126927/zestien-minuten-shadow-of-war-gameplay-getoond

    Preview:http://www.insidegamer.nl/artikel/12...ew-lord-of-war

  6. #6581

    Standaard

    http://www.insidegamer.nl/artikel/12...sch-wonderland

    Leuk stukje.

    MASK & Dino-Riders waren zeker tof.Volgens mij heb ik alle jaren 80 cartoons wel gezien.

  7. #6582

  8. #6583

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    https://www.youtube.com/watch?v=IdU5T-sGlDo Deze code is klaar dus breng het uit !!!

    Mensen die de laatste code gespeeld hebben zeggen dat de physics een boost hebben gehad.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-03-2017 om 10:57

  9. #6584

    Standaard

    Mass Effect 4 in de pre order!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #6585

    Standaard

    Final Fantasy 15 [PS4/XO]

    DLC trailer: https://www.youtube.com/watch?v=XHr8DKtmtqU

    Krankzinnig wat er deze maanden wel niet uit is op game gebied.

  11. #6586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Final Fantasy 15 [PS4/XO]

    DLC trailer: https://www.youtube.com/watch?v=XHr8DKtmtqU

    Krankzinnig wat er deze maanden wel niet uit is op game gebied.
    Denk dat ik deze aan mij voorbij laat gaan, FF15 viel mij uiteindelijk behoorlijk tegen..

    Nu net begonnen aan Horizon Zero Dawn, bevalt een stuk beter!

  12. #6587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Denk dat ik deze aan mij voorbij laat gaan, FF15 viel mij uiteindelijk behoorlijk tegen..

    Nu net begonnen aan Horizon Zero Dawn, bevalt een stuk beter!
    Ik vind ze beide heel vet maar Horizon Zero Dawn vind ik wel de betere game.

  13. #6588

    Standaard

    Dit weekend een Link (smash bros serie) Amiibo gekocht. Deze unlocked Epona (de enige echte) in Breath of the Wild. Wolf Link had ik al unlocked d.m.v. de Wolf Link Amiibo. Wel handig tijdens het spelen. Wolf Link die voor je jaagt en helpt bij het verslaan van vijanden en met Epona heb je een paard dat gelijk helemaal 100% is en lekker snel.

    En het levert natuurlijk een mooi plaatje op

    2017031018471500-F1C11A22FAEE3B82F21B330E1B786A39.jpg
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  14. #6589

    Standaard

    Nog niet heel veel tijd in Horizon kunnen steken, maar wat een game. Ben nu level 18 en heb al een behoorlijk wapen arsenaal. Het voelt enorm bevredigend om een hele vallei vol met robots neer te maaien. Stealth werkt echt vet i.c.m. de Focus. Maar kies je voor de frontale aanval, ook dan is het vechtsysteem erg goed. Ontwijken is soms nog wel lastig en ik ben er nog niet helemaal uit wanneer ik nou het beste welk drankje kan gebruiken, maar al met al speelt het heerlijk.

    Iemand van jullie die grote vogelrobot al neergehaald die van die electrocutiebommen laat vallen? Dat was best een taaie tot ik de juiste pijlen gebruikte.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #6590

    Standaard

    Hi, ik volg dit topic al een tijdje, met name vanwege Jeroeni z'n posts. Zo'n beetje de handigste manier om up-to-date te blijven m.b.t. game-nieuws. Vooral zo doorgaan dus, Jeroeni

    Anyway, ik ben behoorlijk verslaafd aan Horizon: Zero Dawn. Een van de beste games die ik gespeeld heb. En toch best fraai dat zo'n spel uit ons eigen land afkomstig is.

    Ben intussen level 50 en ben bijna aan het einde van het spel. Zo'n beetje alle side-missions en cauldrons e.d. heb ik al gedaan. De meeste open world games speel je 1 keer en dan is het wel klaar, bij dit spel ben ik geneigd om nog een 2e playthrough te doen, al was het maar omdat de Normal mode waar ik nu op speel eigenlijk te makkelijk is.

    Voor wat betreft die vogel (en andere grote machines): de Ropecaster is daar bij uitstek geschikt voor, in combinatie met pijlen waarmee je snel z'n wapens kapot kan schieten.

    En vergeet ook niet om corruption pijlen te gebruiken, zodat je machines tegen elkaar kan laten vechten

  16. #6591

    Standaard

    Blijven volgen Marcccc.

    Ja jongens de Stormbird kan een lastig beestje zijn.De Ropecaster is ook voor dat geval mijn grote vriend.

  17. #6592

    Standaard

    Heb em zelfs zonder de ropecaster verslagen. Hoofdzakelijk de sterkere pijlen op zijn borst. Elke keer daalde dat ding naar de grond en dan bommen erop met mijn katapult en critical hits met mijn speer. Was een leuk gevecht!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #6593

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    - Off-screen:https://www.youtube.com/watch?v=7PQDD2uVJNw Persoonlijk vind ik dat het geluid van de Auto's nu best goed is.

    - PAX East 2017:https://www.youtube.com/watch?v=2B-WdwMN-DU

    Nu Horizon:Zero Dawn uit is valt me op dat Sony steeds meer info geeft over deze game dus dit zou best wel eens hun volgende exclusieve game kunnen gaan worden.
    Sowieso komt er deze lente nog een beta.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-03-2017 om 07:15

  19. #6594

    Standaard

    Mario Kart 8 Deluxe [Switch]

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=jsTRUxzEl9U

    Verplicht nummertje voor elke Switch bezitter zou ik zeggen.Heb iets van 300 uur in de WiiU[2014] versie zitten.[lobby is nog altijd vol]

    Morgen de WiiU versie naar een gast verzenden zodat ik straks mooi verder kan gaan met de Switch versie.[Re 28 April]



    Switch nieuws
    http://www.gamekings.tv/nieuws/ninte...keer-verkocht/

    Als ze deze E3 echt los gaan met dikke titels dan gaat het wel goed komen met de Switch.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-03-2017 om 11:42

  20. #6595

    Standaard

    Reggie Fils-Aime [Nintendo] bij CBS:https://www.youtube.com/watch?v=lffXgSUZqFk

    In de VS kan dit gewoon.Hier in NL kijken ze je eng aan als je het over gamen hebt.

  21. #6596

  22. #6597

    Standaard

    Intussen Horizon uitgespeeld. Alleen nog wat laatste trophies proberen te krijgen en dan maar een jaar of 3(?) winterslaap houden, wachtende op het (onvermijdelijke?) vervolg.

    Wat een feest van een game was dit.

  23. #6598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Intussen Horizon uitgespeeld. Alleen nog wat laatste trophies proberen te krijgen en dan maar een jaar of 3(?) winterslaap houden, wachtende op het (onvermijdelijke?) vervolg.

    Wat een feest van een game was dit.
    Ik heb liever dat ze hier een vervolg van maken dan op Killzone.Gezien het succes van Horizon lijkt mij dat ook een betere keuze.

    Ik zit nu aan het einde van de game maar ook aan het einde van Zelda.Had Horizon al even voor de release dus was daar nog voor Zelda flink los mee gegaan.

    Winterslaap ? Wat dacht je van Nier:Automata of Mass Effect: Andromeda

  24. #6599

    Standaard

    Ja, van Nier heb ik de beta gespeeld, maar dat voelde iets teveel als button mashen/hack n slash. En ik heb nooit een Mass Effect spel gespeeld, dus geen idee wat dat is.

    Binnenkort eerst maar de laatste DLC van Dark Souls 3 spelen. Komt de 28e uit, geloof ik.

  25. #6600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ja, van Nier heb ik de beta gespeeld, maar dat voelde iets teveel als button mashen/hack n slash. En ik heb nooit een Mass Effect spel gespeeld, dus geen idee wat dat is.

    Binnenkort eerst maar de laatste DLC van Dark Souls 3 spelen. Komt de 28e uit, geloof ik.
    Met DLC van Darks Souls ben je ook wel even zoet ja.

    ___________________________________________

    GT Sport [PS4]

    Screenshots:http://www.evilgamerz.com/43188_Gran...e-beelden.html

    Hier loopt de kwijl toch wel van uit me bek hoor !
    Bij andere genres kan ik prima een game spelen die visueel matig is maar een racer moet bij mij wel super mooi zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-03-2017 om 11:03

Pagina 264 van 484 EersteEerste ... 164214254260261262263264265266267268274314364 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •