Pagina 263 van 484 EersteEerste ... 163213253259260261262263264265266267273313363 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.551 tot 6.575 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wow, heel veel beter kan niet. Je zou er bijna een Switch voor gaan kopen.
    Ik was echt bang dat die vernieuwing in de serie een grote afknapper zou kunnen zijn.Het is nog meer een RPG geworden dan dat het ooit was.

    Van de week las ik dat Nintendo nog bezig is aan twee uitbreidingen voor deze game.

  2. #6552

    Standaard

    Welke games zijn er eigenlijk beschikbaar bij de release van de Switch? Toch niet enkel Zelda ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #6553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Welke games zijn er eigenlijk beschikbaar bij de release van de Switch? Toch niet enkel Zelda ?
    Shovel Knight: Specter of Torment & Snipperclips zijn in mijn ogen de moeite waard.[zijn 2 indiegames die morgen in de eShop staan]

    Dit is een magere launch maar daar heeft zeker de laatste jaren elke console wel last van.Aan de andere kant hebben we nu wel te maken met een game uit een legendarische serie.

  4. #6554

    Standaard

    Nog over Zelda:Als ik zo de reviews lees word je in het diepe gegooid en moet je dus zelf echt alles uitzoeken.De game wordt kwa structuur vergeleken met Skyrim met het verschil dat alles wat je doet ook echt nut heeft.





    Nieuws
    http://www.insidegamer.nl/nieuws/126...landse-winkels

    Net van Intertoys gehoord dat ik zeker bij de eerste levering zit.Ik weet nog wel dat de WiiU met launch te scoren was.

    Nu ook een mooi moment om een PS4 te kopen:http://www.psx-sense.nl/267895/ps4-s...naar-188-euro/ Die marketing bij Sony is gewoon top.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-03-2017 om 15:06

  5. #6555

    Standaard

    Getwijfeld tussen Horizon en Zelda. Toch voor Zelda gekozen, wel de Wii U versie. Daar kan ik volgens mij mezelf wel even mee vermaken en voordeel is dat Horizon erna vast een leuker prijskaartje heeft! Die Nintendo games blijven meestal wel hun waarde houden.

  6. #6556

    Standaard

    Nier:Automata [PS4/PC]

    Reviews:http://www.metacritic.com/game/plays.../nier-automata

    Lijkt me een geweldige game maar ik heb er voor nu even geen tijd voor.

  7. #6557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Getwijfeld tussen Horizon en Zelda. Toch voor Zelda gekozen, wel de Wii U versie. Daar kan ik volgens mij mezelf wel even mee vermaken en voordeel is dat Horizon erna vast een leuker prijskaartje heeft! Die Nintendo games blijven meestal wel hun waarde houden.
    Slim als je het zo bekijkt.
    Ik denk dat je Horizon over 2 maanden wel voor 35 Euro kan scoren.

  8. #6558

  9. #6559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Die prijs van 350 is niet juist in jou bericht.Bij de meeste winkels kost hij 300 of 330.

    Gelukkig heeft Nintendo er werk van gemaakt:http://www.gamed.nl/view/126364

    Dit is wel weer een ruk systeem:http://www.gamed.nl/view/126366
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-03-2017 om 08:52

  10. #6560

    Standaard

    Gekocht:

    - Switch
    - Pro-controller
    - Zelda

    Ik ben platzak.

  11. #6561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gekocht:

    - Switch
    - Pro-controller
    - Zelda

    Ik ben platzak.
    Maar wel in het vooruitzicht van heel veel gameplezier. Veel plezier met Zelda, ik ga er vanavond ook mee beginnen!

  12. #6562

    Standaard

    Ik heb zelda voorlopig maar eerst op de wiiU gekocht kon geen switch meer krijgen maar heb de switch game ook gekocht omdat ik hem toch ooit ga nemen..
    Moet zeggen ben weer erg verslaafd aan het spel
    het is een supergrote wereld en heb pas 3 tempels gedaan..
    Erg mooie beelden voor de wiiu dus zal de switch mij wel wegblazen..
    De vijanden zijn makkelijk te verslaan behalve een paar ijzeren standbeelden die laserstralen schieten..
    Ik ben me kostelijk aan het vermaken met Zelda...
    I LOVE IT...

  13. #6563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Maar wel in het vooruitzicht van heel veel gameplezier. Veel plezier met Zelda, ik ga er vanavond ook mee beginnen!
    Ga nu beginnen met alles installeren dus dat gaat laat worden vandaag.

    Jij ook veel plezier met Zelda.

  14. #6564

    Standaard

    Hier ook alles aan het installeren,

    Mijn kostenpost van vandaag:

    - Switch
    - Zelda Limited Edition
    - Super Bomberman R
    - Carrying Case
    - Joy-Con Charging Grip

    Volgende week nog de 2 link amiibo's kopen
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  15. #6565

    Standaard

    Switch:
    Zowel op tv als Switch scherm ziet Zelda er geweldig uit.Het Switch scherm voelt niet als speelgoed maar echt degelijk.

    Jongens Jongens wat een Zelda !

  16. #6566

    Standaard

    Zelda [Switch/WiiU]

    Ik heb nu 7 Shrine's gedaan.Ik kan volgens mij niet precies zien hoeveel uur ik nu heb gespeeld maar voor mij gevoel al heel wat.

    Ik kwam er net pas achter dat ik die ene boss in begin kan beklimmen.

    Echt te gek deze game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-03-2017 om 17:36

  17. #6567

    Standaard

    Ook op de Wii U ziet Zelda er over het algemeen prima uit. Uiteraard voor Wii U begrippen, en je moet het stijltje kunnen waarderen. Heb wel af en toe een framerate-drop gehad, maar tot nu toe nergens echt storend. Na een paar uur spelen twijfel ik wel of ik nu zo blij met deze Zelda ben. Begrijp me niet verkeerd, het is een prima spel waar ze erg hun best op hebben gedaan. Maar ik had toch liever een traditionele Zelda gezien, waarbij je gewoon in een vaste volgorde dungeons langsgaat, items verkrijgt en een baas verslaat. Nu heb je een spel waar je veel langer bezig mee kunt zijn, maar ik vind dat er wel veel van dit soort openwereld-games zijn op het moment. Natuurlijk wel in een gaaf Zelda-jasje, maar om nu uren rond te rennen om wapens te gaan zoeken en te koken en dergelijke gaat mij wat te ver. Ik heb liever een game van 10 a 15 uur met een duidelijk doel, dan een game waar je tientallen uren in rondzwerft en soms geen idee hebt wat nu de bedoeling is. Het heeft natuurlijk wel met persoonlijke smaak te maken en het feit dat ik nog een stuk of 25 games heb, waar ik nog aan moet beginnen!! Maar omdat het Zelda is, zal ik toch doorzetten, want de Zelda-vibe is zeker aanwezig.

  18. #6568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zelda [Switch/WiiU]

    Ik heb nu 7 Shrine's gedaan.Ik kan volgens mij niet precies zien hoeveel uur ik nu heb gespeeld maar voor mij gevoel al heel wat.

    Ik kwam er net pas achter dat ik die ene boss in begin kan beklimmen.

    Echt te gek deze game.
    Ik heb net de oudertoezicht app van Nintendo gedownload. Gewoon om te kijken hoe dit werkt. Als je hier je account aan koppelt dan kun je zien hoe lang je een game hebt gespeeld.
    Zie hieronder. De app is verder voornamelijk bedoeld om een tijdslimiet voor kinderen aan te geven en te monitoren hoe veel er gespeeld wordt en wat.


    IMG_0236.jpg
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  19. #6569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Ik heb net de oudertoezicht app van Nintendo gedownload. Gewoon om te kijken hoe dit werkt. Als je hier je account aan koppelt dan kun je zien hoe lang je een game hebt gespeeld.
    Zie hieronder. De app is verder voornamelijk bedoeld om een tijdslimiet voor kinderen aan te geven en te monitoren hoe veel er gespeeld wordt en wat.


    IMG_0236.jpg
    Handig ja.

    Op de WiiU heeft Nintendo wel een app zitten met stats maar zoals je zelf ook kan zien is heel het Switch menu nu nog leeg.

  20. #6570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ook op de Wii U ziet Zelda er over het algemeen prima uit. Uiteraard voor Wii U begrippen, en je moet het stijltje kunnen waarderen. Heb wel af en toe een framerate-drop gehad, maar tot nu toe nergens echt storend. Na een paar uur spelen twijfel ik wel of ik nu zo blij met deze Zelda ben. Begrijp me niet verkeerd, het is een prima spel waar ze erg hun best op hebben gedaan. Maar ik had toch liever een traditionele Zelda gezien, waarbij je gewoon in een vaste volgorde dungeons langsgaat, items verkrijgt en een baas verslaat. Nu heb je een spel waar je veel langer bezig mee kunt zijn, maar ik vind dat er wel veel van dit soort openwereld-games zijn op het moment. Natuurlijk wel in een gaaf Zelda-jasje, maar om nu uren rond te rennen om wapens te gaan zoeken en te koken en dergelijke gaat mij wat te ver. Ik heb liever een game van 10 a 15 uur met een duidelijk doel, dan een game waar je tientallen uren in rondzwerft en soms geen idee hebt wat nu de bedoeling is. Het heeft natuurlijk wel met persoonlijke smaak te maken en het feit dat ik nog een stuk of 25 games heb, waar ik nog aan moet beginnen!! Maar omdat het Zelda is, zal ik toch doorzetten, want de Zelda-vibe is zeker aanwezig.
    Er zijn wel meer mensen die er zo over denken als jou.

    Skyword Sword was voor veel mensen een mindere Zelda en heeft een en heeft op Metacritic een user score van 7.9.Deze Zelda zit op 7.7.[dit moment]

    Als men een oude vertouwde formule overboord gooit en komt met iets nieuws/anders dan is het onmogelijk om iedereen tevreden te houden.Zeker al het ook nog eens om een legendarische serie gaat.

    Maak je voor de toekomst maar geen zorgen hoor want Nintendo heeft al aangegeven dat een volgende Zelda best wel eens weer een 2D Zelda kan gaan worden.[lekker old-school]

    Voor mij persoonlijk is dit misschien wel de beste game van de laatste 5 jaar.

    Ik snap je punt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-03-2017 om 09:46

  21. #6571

    Standaard

    Zelda:

    Koken was nog nooit zo leuk in een game.Net ook al een keer het haasje geweest door bliksem.
    Juist ook tof dat die wapens kapot gaan want daardoor blijf je scherp en heb je ook steeds een ander.

    De hoge scores die deze game krijgt zijn terecht.Heb de laatste jaren veel open wereld games gespeeld maar deze steekt er bovenuit.

  22. #6572

  23. #6573

    Standaard

    The Legend of Zelda: Breath of the Wild:Ik heb de game nog niet uit maar ik ga gewoon zeggen dat dit mijn beste game ervaring is.Volgens mij kan er de komende jaren niets meer uitkomen wat dit overtreft.

    Horizon Zero Dawn mag dan technisch fantastisch zijn maar haalt kwa ervaring niet bij deze Zelda.

    Ik was trouwens voor deze kleur Switch gegaan.Ik dacht laat ik een keer niet voor zwart/grijs gaan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-03-2017 om 16:11

  24. #6574

    Standaard

    Het is wennen aan de nieuwe Zelda, maar na een eindje is het gewoon zoals het altijd al had moeten zijn.
    Heb al heel wat uren gespeeld en nog maar een paar main quests, veel shrines, paar mini-bosses en geen dungeons gedaan.
    Verslavend spelletje!

    Ook in ben voor de gekleurde Switch gegaan. Kwam mij meer Nintendo over qua speelsheid.
    Heb, in tegenstelling tot anderen, nog geen enkel probleem met de console.
    Joy con werkt, scherm bevat geen dode of luie pixels en geen ander mankement.
    Voorlopig enorm tevreden met dit toestel!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #6575

    Standaard

    Ook in Europa doet de Switch het goed met launch:https://www.dailynintendo.nl/2017/03...n-europa-ooit/

    Benieuwd hoe Nintendo die verkoop hoog weet te houden de komende maanden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-03-2017 om 20:25

Pagina 263 van 484 EersteEerste ... 163213253259260261262263264265266267273313363 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •