Pagina 238 van 484 EersteEerste ... 138188228234235236237238239240241242248288338 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.926 tot 5.950 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5926

    Standaard

    Deus Ex: Mankind Divided [PS4/XO/PC]

    Wat een topper is dit weer zeg.

    Waar de controls in Human Revolution soms wat clunky voelde zijn ze hier lekker strak.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-08-2016 om 15:12

  2. #5927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Van de week had ik al beelden gezien die op een 1080 kaart liepen maar als ik deze nu vergelijk met de console versie dan vind ik die versies er ook prima uitzien.Had zelfs van een GTX1080 beter verwacht.

  3. #5928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat naar zeg.
    Als ik een CC gebruik op de XO doe ik de gegevens na aankoop meteen wissen.Bij Sony durf ik geen CC te gebruiken.

    Misschien was het Adam Jensen wel.[Deus Ex]
    Het geeft idd een heel naar gevoel. Je voelt je echt bestolen! Gelukkig was mijn account niet zo vergaand gehackt dat ik niks meer aan mijn digitale content had ofzo, maar toch. Ik heb gelijk een wachtwoord van heel veel tekens gebruikt en die ga ik nu elke maand wijzigen. PSN is echt heel erg kwetsbaar. Hopelijk komt de tweestaps verificatie er snel...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #5929
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb net UFC 2 besteld voor PS4. Ik ga deze game niet intensief spelen. Deze game heb ik gekocht meer voor mn vrienden clupje. Eens in de zoveel tijd houden we een gameavond of poker/dart avond en dan mag UFC 2 niet ontbreken.
    We spelen eigenlijk FIFA 16 heel veel. Ik heb FIFA 16 ook maar speel deze dus ook enkel met clupje...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  5. #5930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Deus Ex: Mankind Divided [PS4/XO/PC]

    Wat een topper is dit weer zeg.

    Waar de controls in Human Revolution soms wat clunky voelde zijn ze hier lekker strak.
    PC: Net een benchmark gedraaid en zit met mijn GTX970 op 51[High] FPS.Deze game krijgt over een paar weken pas DirectX 12 ondersteuning dus misschien win ik nog een wat hoger FPS.

    Ik ben er tevreden mee want heb net een video gezien van de console versie en die gaat soms met zijn pracht flink onder de 30fps.
    Nou is de gameplay van deze game heel traag dus het is verder geen probleem voor de console versie.

    Ik denk dat dit toch wel een van de zwaarste games is van dit moment.

    Game maakt voor mij de verwachtingen wel waar.

  6. #5931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Hopelijk komt de tweestaps verificatie er snel...
    Twee-staps-verificatie voor PSN bevestigd.

    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20160...s_verificatie/
    https://www.playstation.com/nl-nl/ge...-verification/

  7. #5932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Yep! Heb me gelijk aangemeld! Werkt prima!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #5933

    Standaard

    Wat ik speel dit weekeind:

    - Deus Ex: Mankind Divided [PC] Er is nog wat werk voor de ontwikkelaar maar ik vind de game verder niet minder dan Human Revolution [2011]
    - DOOM [PC]

  9. #5934

    Standaard

    BioShock: The Collection [PS4/XO/PC]

    Gameplay: http://www.gamed.nl/view/124169 Wat ziet die collection er goed uit zeg !!![Re 16 sep]

  10. #5935

    Standaard

    Deus Ex: Mankind Divided [PS4/XO/PC]

    Tweakers review https://tweakers.net/reviews/4839/de...t-perfect.html

    Deze game zal voor mij samen met DOOM gaan strijden om de 1ste plek in de eindejaarslijst.De game doet misschien weinig vernieuwends ten opzichte van zijn voorganger maar dit type game is er dan ook niet in overvloed.


  11. #5936

    Standaard

    Ik ben ook al wat uurtjes met Deus Ex: Mankind Divided PS4 bezig. Het einde is gelukkig nog lang niet in zicht.
    Het meest moeilijke van het spel was een beslissing die ik moest maken. Je kan dan maar 1 missie kiezen.
    Iemand redden of een bank beroven. Sneaky van de makers dat het toevallig rond dezelfde tijd moet.

    Niets meer dan lof voor dit spel.

    Al heb ik maar 1 klacht/probleem. En dat ik Augs niet kan uitschakelen. Het heeft een vervelende knoppencombinatie. Ik had al met zeer veel moeite met de tutorial om de Augs uit te schakelen.
    M.a.w. het houdt in dat ik de experimentele Augs nog steeds niet in het veld heb gebruikt. Ik heb wel The Calibrator bemachigt, dus wie weet kan Koller nog wel wat doen.
    En hoef ik wellicht geen/minder Augs uit te schakelen. Ik heb nog geen idee hoor, want ik heb lees geen spoilers/walktroughs voor deze game.

    Toe nu toe heb ik de experimentele Augs niet nodig gehad. Dus zo'n ramp is het niet.

  12. #5937

  13. #5938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Toch niet normaal dat Sony er niet in slaagt op een goede racer een beetje op tijd op de markt te brengen.Als ik Sony was ging ik een andere studio zoeken die een GT kan ontwikkelen want het lijkt wel dat Polyphony Digital niet meer mee kan in deze tijd.
    Tuurlijk is uitstel goed voor een game maar ik vraag me hier af wat men dan al die tijd gedaan heeft.

    Dit najaar hoef je van Sony zelf dus maar weinig te verwachten.

  14. #5939

    Standaard

    Het feit dat GT Sport is vertraagd sta ik totaal niet van te kijken. Wat een prutsers bij Polyphony...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #5940
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Wie had dat nou verwacht. Ik zag dit echt niet aankomen. Ben er kapot van..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  16. #5941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Wie had dat nou verwacht. Ik zag dit echt niet aankomen. Ben er kapot van..
    Mooie cynische opmerking. De producent heeft een historie van uitstel.

  17. #5942

    Standaard

    Battlefield 1[PS4/PC/XO]

    OPEN BETA NU SPEELBAAR !!!

    Moet zeggen dat het leuker is dan ik dacht.Verder draait de beta op PC heel netjes.

    Een oude oorlog zoals deze voelt lekker fris tussen al die high-tech shooters van de laatste jaren.

    UPDATE

    Check gedaan op de XO: Frame-rate is slecht en ziet er belabberd uit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-09-2016 om 13:53

  18. #5943

    Standaard

    Lijkt mij ook wel juist die beslissing

    voorbeeld gta5 Lacey jonas scene :https://www.youtube.com/watch?v=NwjWX2XQ3TI

    Een New Yorks hof van beroep heeft een stokje gestoken voor de rechtszaak die Lindsay Lohan aan wilde spannen tegen de makers van de game Grand Theft Auto V. De actrice vindt dat het personage Lacey Jonas, dat voorkomt in de game van Take Two Interactive, te veel op haar lijkt.

    Het hof van beroep oordeelde echter dat Lindsay geen poot heeft om op te staan omdat ‘verdachten geen gebruik maken van eisers naam, portret of beeld’.


    Ook als Lacey Jones echt een kopie van Lindsay zou zijn geweest, had de actrice volgens het hof nog geen zaak. Een videogame als Grand Theft Auto valt niet onder reclame of handel. “Het unieke verhaal, de personages, dialogen en het milieu in combinatie met de spelers die zelf kiezen hoe het spel verdergaat, maken het een werk van fictie en satire.”

  19. #5944

    Standaard

    SONY EVENT OP 7 SEPTEMBER OM 21:00:

    Ik denk dat Sony met hun nieuwe console [Neo] weer een voorsprong op Microsoft kan hebben want als het goed is gaan zij echt iets laten zien aan het publiek.Leuk dat Microsoft op de E3 een aankondiging doet van een power console maar daar is verder niets van te zien of te horen op dit moment.
    Zelf ben ik heel benieuwd hoe Sony de nieuwe console gaat brengen naar het publiek.

  20. #5945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Battlefield 1[PS4/PC/XO]

    OPEN BETA NU SPEELBAAR !!!

    Moet zeggen dat het leuker is dan ik dacht.Verder draait de beta op PC heel netjes.

    Een oude oorlog zoals deze voelt lekker fris tussen al die high-tech shooters van de laatste jaren.

    UPDATE

    Check gedaan op de XO: Frame-rate is slecht en ziet er belabberd uit.
    Daarstraks heel eventjes op de PS4 aangezet, maar toen begon onze baby net te huilen haha. Maar wat ik ervan zag is dat het er goed uitzag en soepel draaide.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #5946
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #5947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Daarstraks heel eventjes op de PS4 aangezet, maar toen begon onze baby net te huilen haha. Maar wat ik ervan zag is dat het er goed uitzag en soepel draaide.
    Ik heb hem ook op de PS4 getest en die steekt als het om performance gaat heel wat beter in elkaar dan de XO versie.
    Verder had ik echt wel plezier met de beta maar dit najaar hebben toch andere spellen mijn prioriteit.

  23. #5948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Oh laat maar komen!
    Ben dan wel benieuwd of hij een mooie Neo behandeling heeft gekregen.

  24. #5949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Oh laat maar komen!
    Yes please!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #5950

    Standaard

    RIGS Mechanized Combat League [Sony VR]

    https://www.youtube.com/watch?v=aujdu8LBOaM

    Als het om VR gaat ben ik nog sceptisch maar deze titel wil ik straks met de release van VR zeker proberen. [Hoop snel op demo materiaal hier in het zuiden]Het concept van shooter & sport is wel gaaf gedaan.
    De game is in de maak bij een Guerrilla Cambridge en heeft een ontwikkeling van zeker een paar jaar gehad.



    Misschien gaat dit wel een must-have titel worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-09-2016 om 12:11

Pagina 238 van 484 EersteEerste ... 138188228234235236237238239240241242248288338 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •