Pagina 209 van 484 EersteEerste ... 109159199205206207208209210211212213219259309 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.201 tot 5.225 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5201

    Standaard

    De fun factor die een battlefield een beetje mist zit wel heerlijk in Battlefront.Ben echt benieuwd naar de andere maps.

  2. #5202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Als je hem registreert zie je meteen tot hoe lang je garantie heb voor het geval dat hij echt kuren krijgt.

    Overigens heb ik ook de pc-versie gezien en die ziet er helemaal fantastisch uit. Overigens hoop ik wel op wat variatie in levels en opdrachten straks. Dat was bij de eerdere Battlefront-versies ook zo. Ben ook blij dat je ook gewoon 3th person kan kiezen. Een ding is wat vreemd, Darth Vader heeft al een paar keer het lootje gelegd. Does not compute.
    Squadron-modus komen er met de release nog in [Dogfights ]en later ook nog maps die gebaseerd zijn op de nieuwe film.
    Een singelplayer komt er niet in maar wel de co-op missies die je ook alleen kunt spelen.

    EA is samen met Visceral Games [Daed Space] ook nog bezig met een nieuw Strar Wars project dat ze denk op de E3 van 2016 gaan laten zien.Van wat ik heb begrepen is dat wel een singelplayer game.

    EA heeft de rechten van Star Wars en ze werken dan ook meer dan ooit samen met Lucasarts.

    Er zullen altijd mensen roepen dat het Star Wars uitgemolken wordt maar als dat gebeurd op een manier dat we goede en toffe games krijgen dan hoor je mij niet klagen.

    Nog even dit:
    Ik sta er van te kijken hoe snel je in een lobby zit maar ook weer in het potje zelf !!!
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-10-2015 om 08:33

  3. #5203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb de laatste dagen wat Uncharted gespeeld. Ben nu op 75% met deel 1. Ik snap wel dat dit het minste deel is, want tot nu toe ben ik over de gameplay niet echt enthousiast. Het verhaal de humor en de setting zijn dan wel weer tof en voor een game van deze leeftijd ziet het er gewoonweg fantastisch uit. Ben benieuwd naar deel 2, die volgens velen de beste is uit de serie.

    Ook heb ik de beta van SW Battlefront gespeeld en ik moet zeggen... ik was sceptisch, maar wat een feest! Het ziet er fantastisch uit, het klinkt echt geweldig en ik hou gewoon van Star Wars.
    Bij mijn buurman heb ik gisteren een stuk van deel 1 gespeeld en als je die vergelijkt met de PS3 versie dan zijn daar stiekem toch flink wat nieuwe dingen te bespeuren.[Heb de PS3 versie denk 5x uitgespeeld]

    Dit viel me op:
    - Schieten voelt stukken beter
    - Klimmen
    - Belichting

    In reviews lees ik ook dat deel 1 de minste is maar toch wist hij mij gisteren te verassen kwa veranderingen + die 1080p/60fps maakt het gewoon af.

    Als nieuwkomer in de serie zit je met deze collection gewoon goed lijkt me.

    Ik ben dan niet de grootste Uncharted fan maar stiekem heb op de PS3 wel elk deel een paar keer uitgespeeld.

  4. #5204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bij mijn buurman heb ik gisteren een stuk van deel 1 gespeeld en als je die vergelijkt met de PS3 versie dan zijn daar stiekem toch flink wat nieuwe dingen te bespeuren.[Heb de PS3 versie denk 5x uitgespeeld]

    Dit viel me op:
    - Schieten voelt stukken beter
    - Klimmen
    - Belichting

    In reviews lees ik ook dat deel 1 de minste is maar toch wist hij mij gisteren te verassen kwa veranderingen + die 1080p/60fps maakt het gewoon af.

    Als nieuwkomer in de serie zit je met deze collection gewoon goed lijkt me.

    Ik ben dan niet de grootste Uncharted fan maar stiekem heb op de PS3 wel elk deel een paar keer uitgespeeld.
    Hij ziet er zeker keurig uit. Echt goed opgepoetst voor zo'n oude game. Gisteren deel 1 uitgespeeld en meteen aan deel 2 begonnen. Die voelt meteen nog een stuk beter. Minder glitches, strakkere graphics en gewoon een wat modernere game qua physics, AI, gameplay etc. En het verhaal grijpt me ook meteen. Ik snap meteen waarom deel 2 de beste uit de reeks is volgens velen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5205

    Standaard

    Ik heb gisteren de beta van Star Wars gespeeld en was onder de indruk van de graphics. Ik heb alleen kort de single player gespeeld maar dat gaf al een dusdanige indruk dat deze er zeker in komt. Het leek wel haast film.

  6. #5206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb gisteren de beta van Star Wars gespeeld en was onder de indruk van de graphics. Ik heb alleen kort de single player gespeeld maar dat gaf al een dusdanige indruk dat deze er zeker in komt. Het leek wel haast film.
    Klopt inderdaad. Het ziet er echt fantastisch uit! Ook de ontploffingen, lichteffecten, vergezichten. Erg indrukwekkend! De vele filmpjes die circuleren doen deze game totaal geen recht.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #5207

    Standaard

    Vanochtend nog even een paar uurtje Uncharted 2 zitten doen. Deze game is echt een flink stuk beter dan deel 1 zeg! Ik ben helemaal verslaafd! Het speelt zo vreselijk lekker!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #5208

    Standaard

    Uncharted 2 is idd veel beter dan deel 1, vooral het schieten is veel veranderd. Op de PS3 was het verschil nog veel groter tussen 1 en 2. Heb deel 1-3 op de PS3 uitgespeeld en heb gister alle drie de delen eens een stukje gespeeld op de PS4. Het verschil qua graphics is bij deel 1 het grootste, maar das wel logisch. Wel is het 3D beeld van deel 3 niet meegenomen, maar dan zullen weinigen niet rouwig om zijn.

  9. #5209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Klopt inderdaad. Het ziet er echt fantastisch uit! Ook de ontploffingen, lichteffecten, vergezichten. Erg indrukwekkend! De vele filmpjes die circuleren doen deze game totaal geen recht.
    Ja soms moet je een game echt op je eigen scherm zien.

    Die nieuwe NFS die ook op de Frostbite3 engine loopt ziet er ook al bizar goed uit.

    EA/DICE mag trots zijn dat ze een super engine in huis hebben.

  10. #5210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Uncharted 2 is idd veel beter dan deel 1, vooral het schieten is veel veranderd. Op de PS3 was het verschil nog veel groter tussen 1 en 2. Heb deel 1-3 op de PS3 uitgespeeld en heb gister alle drie de delen eens een stukje gespeeld op de PS4. Het verschil qua graphics is bij deel 1 het grootste, maar das wel logisch. Wel is het 3D beeld van deel 3 niet meegenomen, maar dan zullen weinigen niet rouwig om zijn.
    Ik heb deel 3 in 3D gespeeld en dat was niet slecht maar voor mij persoonlijk was dat echt zwaar gamen en dat bedoel ik negatief.
    3D film is leuk maar gamen nee!!!

  11. #5211

    Standaard

    Star Wars Battlefront

    http://www.psx-sense.nl/204775/star-...uit-op-de-ps4/

    Nou ik heb beide versies gespeel en zo wazig dat de XO versie er hier uitziet heb ik niet ervaren.
    Dat ik voor de PS4 versie ga is puur dat ik deze game prettiger vind met de PS4 controller.

  12. #5212

    Standaard

    Star Wars Battlefront

    Beta hands-on:http://gamer.nl/articles/preview/sta...battlefront-3/

    Ik ben iemand die vies is van casual achtige games maar dat DICE gekozen heeft voor een wat laagdrempelige gameplay in deze game beviel me goed moet ik zeggen want die trage gameplay van Battlefield had hier totaal niet gepast.
    Tuurlijk gaat de echte Battlefield fan hier wat dingen missen maar is deze game voor hun gemaakt ? Ik denk het niet.

    In mijn ogen is deze game gemaakt voor mensen die een leuke Star Wars shooter willen spelen die kwa productie zich kan meten met de beste games van nu.

    En het belangrijkste is dat deze game gewoon fun is om te spelen.

    Season pass voor Star Wars http://www.psx-sense.nl/204825/star-...t-season-pass/
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-10-2015 om 08:02

  13. #5213

    Standaard

    Warner Bros. Interactive Entertainment

    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20151...maal_verkocht/

    Zeker de laatste jaren is Warner een serieuze speler in het land van games.

    Toch als je op het wel leest vonden mensen Arkham Knight wel de minste in de serie.

  14. #5214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Warner Bros. Interactive Entertainment

    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20151...maal_verkocht/

    Zeker de laatste jaren is Warner een serieuze speler in het land van games.

    Toch als je op het wel leest vonden mensen Arkham Knight wel de minste in de serie.
    Dat kan ik beamen, vooral op PC.
    Gelukkig is Mad Max wel top!
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  15. #5215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Dat kan ik beamen, vooral op PC.
    Gelukkig is Mad Max wel top!
    Voor de mensen die met de PC versie aan de gang willen is het echt jammer ja maar dat is gewoon een technische verhaal.Op de Console is het zeker visueel een van de mooiste games van het moment.
    Mad Max draait op mijn GTX680 gewoon super.

  16. #5216

    Standaard

    Star Wars Battlefront

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/119...elersrecord-ea

    Nou met een beetje rekenen kun je al zeggen dat je straks een hit te pakken hebt.

  17. #5217

    Standaard

    Nieuw spel voor o.a. pc en PS4: Firestarter:


  18. #5218

    Standaard

    Besteld [Exclusief voor PS4]


    Launch trailer https://www.youtube.com/watch?v=OChMVvK-Jds


    Dynasty Warriors vond ik altijd maar een vreemde serie tot dat ik Hyrule Warriors [Dynasty Warriors in een Zelda jasje] speelde en min of meer er achter kwam wat die Dynasty Warriors gamepay nou zo leuk maakt.
    De ontwikkelaar [Omega Force]heeft dus gezien dat hun Dynasty Warriors gameplay in een ander bekend jasje gewoon heel goed kan werken.
    Nu doen ze het met de Dragon Quest [Japanse RPG] serie en gaan zelfs verder door er een hoop RPG elementen aan toe te voegen wat de gameplay net iets rijker en frisser maakt.

    Ben echt blij dat men heeft besloten deze game hier uit te brengen.

  19. #5219

    Standaard

    Star Wars Battlefront

    Hands-on http://www.gamekings.nl/videos/hands...tlefront-beta/ jammer dat Boris alles zo kinderlijk brengt de laatste tijd

    Ik zij het al eerder in mijn post dat een echte Battlefield [Boris] speler dit niet zo tof gaat vinden.

  20. #5220

    Standaard

    Doom [PS4/XO/PC]

    Net de code gebruikt die bij Wolfenstein zat voor de multiplayer beta.De beta moet dit jaar nog van start gaan.http://www.psx-sense.nl/205060/dit-i...lpha-van-doom/

  21. #5221

    Standaard

    Transformers Devastation

    2x uitgespeeld

    De game heeft alles gedaan wat ik er van verwacht had.
    Ik lees in wat reviews dat men soms geen controle had over de camera maar daar heb ik echt niets van gemerkt.Juist omdat de actie zo snel is vind ik het zelfs! goed gedaan.
    Ja de game duurt maar een uur of 6 maar is gewoon te leuk om te spelen.

    Uitgespeeld ? nee deze game blijf je spelen met nieuwe wapens en voor een betere rank.

    Mensen die iets hebben met de jaren 80 Transformers en snelle action gameplay moeten dit gewoon checken.

    En graag wil ik een vervolg.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-10-2015 om 15:29

  22. #5222

    Standaard



    Komt naar de PS4. Apart idee, hopelijk heb je tijdens het spel niet constant het muziekje.

  23. #5223

  24. #5224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Besteld [Exclusief voor PS4]


    Launch trailer https://www.youtube.com/watch?v=OChMVvK-Jds


    Dynasty Warriors vond ik altijd maar een vreemde serie tot dat ik Hyrule Warriors [Dynasty Warriors in een Zelda jasje] speelde en min of meer er achter kwam wat die Dynasty Warriors gamepay nou zo leuk maakt.
    De ontwikkelaar [Omega Force]heeft dus gezien dat hun Dynasty Warriors gameplay in een ander bekend jasje gewoon heel goed kan werken.
    Nu doen ze het met de Dragon Quest [Japanse RPG] serie en gaan zelfs verder door er een hoop RPG elementen aan toe te voegen wat de gameplay net iets rijker en frisser maakt.

    Ben echt blij dat men heeft besloten deze game hier uit te brengen.
    Indruk van een paar dagen spelen:

    - Het is goed te merken dat Omega Force [Ontwikkelaar] meer buget heeft gehad bij deze titel dan hun andere games
    - Veel RPG elementen
    - De camera werkt gelukkig goed [Bij Hyrule Warriors was dat echt een minpunt]
    - De sfeer van een Dragon Quest game is gezellig
    -Loopt lekker 60fps

    Of ik deze game nou beter vind dan Hyrule Warriors daar ben ik nu nog niet over uit maar een verplicht nummer is het wel zeker voor mij.


    Wat speel ik:
    -Dragon Quest Heroes
    -Transformers Devastation
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-10-2015 om 21:37

  25. #5225

    Standaard

    Heb de afgelopen week Uncharted 2 uitgespeeld en dat was wel echt een topper hoor! Fantastisch!

    Ook begonnen aan deel 3. Leuke poging om het verhaal en de achtergrond van Nathan Drake uit te diepen in het intro. Ik zeg poging omdat het niet goed is uitgewerkt naar mijn mening. Vooral het vluchten over de daken leidde meermaals tot de verkeerde kant op springen. De controls in deel 3 zijn dus in het geval van de remasters de minste. Deel 2 doet het wat dat betreft het beste. Verder ziet het er fantastisch uit en is het verhaal weer om van te smullen voor avonturenfilm en game liefhebbers.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 209 van 484 EersteEerste ... 109159199205206207208209210211212213219259309 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •