Pagina 187 van 484 EersteEerste ... 87137177183184185186187188189190191197237287 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.651 tot 4.675 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4651

    Standaard

    Project Cars [PS4/XO/PC/WiiU]

    Multiplayer trailer
    http://www.psx-sense.nl/191159/de-mu...ieuwe-trailer/

    Tja online racen is vaak toch meer ergernis dan wat anders maar misschien zijn lol trappers hier toch aan het verkeerde adres.

    Nog 2 weken.

  2. #4652

    Standaard

    Mad Max [PS4/PC/XO]

    Gameplay trailer http://www.psx-sense.nl/191160/mad-m...eplay-trailer/ [Re 4 Sep]

    Te gek !!!

    Warner is goed bezig met hun game beleid [Batman Arkham,Shadow of Mordor,Mortal Kombat]

    Laatst aangepast door jeroeni : 24-04-2015 om 13:10

  3. #4653

    Standaard

    Project Cars [PS4/PC/XO/WiiU]

    Wat ik een beetje raar vind is dat de game over 2 weken uit komt maar er nog geen recent pers evenement is geweest voor een hands-on.
    Misschien is er geen vuiltje aan de lucht maar toch.

  4. #4654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mad Max [PS4/PC/XO]

    Gameplay trailer http://www.psx-sense.nl/191160/mad-m...eplay-trailer/ [Re 4 Sep]

    Te gek !!!

    Warner is goed bezig met hun game beleid [Batman Arkham,Shadow of Mordor,Mortal Kombat]

    Instabuy! Ik zie redelijk veel overeenkomsten met de Mordor game. En dat is positief! Ik hoop dat het vechtsysteem ook van de Batman serie (en dus ook Mordor) wordt overgenomen. Daar lijkt het op het eerste oog wel op. Enige kritiekpuntje wat ik nu heb: waarom ziet de hoofdrolspeler er bijna hetzelfde uit als Nathan Drake en Joel uit TLOU? Allemaal van die generieke gamegezichten...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #4655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Project Cars [PS4/PC/XO/WiiU]

    Wat ik een beetje raar vind is dat de game over 2 weken uit komt maar er nog geen recent pers evenement is geweest voor een hands-on.
    Misschien is er geen vuiltje aan de lucht maar toch.
    Ik heb sowieso het idee dat ze met deze game niet hoog van de toren willen blazen. Tot nu toe komt het allemaal erg bescheiden over en dat vind ik wel ok. Waarom enorm hypen voor iets? De liefhebber weet deze game toch wel te vinden denk ik dan. Maar goed, we zullen het zien. Ik hoop dat de constant bijgestelde releasedatum nu echt blijft staan...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #4656

    Standaard

    Het feit dat jij als klant toch weet dat die game eraan komt zegt genoeg denk ik. Beter besteden ze het geld voor een campagne aan de kwaliteit. En als de kwaliteit goed is, is er geen betere reclame dan mond-tot-mond-reclame.

  7. #4657

    Standaard

    Ik had Shadow of Mordor op de PS3 gespeeld maar wat een teleurstelling, gelijk omgewisseld voor Dragon Age inquisition! Ik hoop dat Mad Max wat leuker is.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #4658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb sowieso het idee dat ze met deze game niet hoog van de toren willen blazen. Tot nu toe komt het allemaal erg bescheiden over en dat vind ik wel ok. Waarom enorm hypen voor iets? De liefhebber weet deze game toch wel te vinden denk ik dan. Maar goed, we zullen het zien. Ik hoop dat de constant bijgestelde releasedatum nu echt blijft staan...
    Ik ben ook zeker niet voor al dat hypen maar een klein pers eventje zou alleen al voor wat nieuwe previews niet verkeerd zijn.
    Het is me iets te stil Michael.

    Toch vreemd dat deze jongens ook nog geen code hebben:https://www.youtube.com/user/simracingtonight
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-04-2015 om 09:03

  9. #4659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Instabuy! Ik zie redelijk veel overeenkomsten met de Mordor game. En dat is positief! Ik hoop dat het vechtsysteem ook van de Batman serie (en dus ook Mordor) wordt overgenomen. Daar lijkt het op het eerste oog wel op. Enige kritiekpuntje wat ik nu heb: waarom ziet de hoofdrolspeler er bijna hetzelfde uit als Nathan Drake en Joel uit TLOU? Allemaal van die generieke gamegezichten...
    Precies ja dit is het vechtsysteem van de Batman/Mordor serie en ik zie dat ook als positief.WB is denk trots op dat systeem.

  10. #4660

  11. #4661

    Standaard

    Call of Duty: Black Ops III is nu dan echt getoond. De multiplayer schijnt erg leuk te worden als ik dit artikel lees: https://gamer.nl/articles/preview/ca...e-multiplayer/

    We zullen het zien. De laatste COD vond ik leuk, maar niet leuk genoeg om net als beide eerdere delen uit de Black Ops serie ruim een jaar in de console te bivakkeren. De Black Ops serie vond ik de laatste jaren toch echt de betere... Ik hoop dan ook dat die lijn zich doorzet!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #4662

    Standaard

    Leuk voor de echte COD fan maar na die laatste ben ik wel weer even klaar met de serie.

  13. #4663

    Standaard

    Batman Arkham Knight [PS4/XO/PC]

    Nieuwe trailer http://www.psx-sense.nl/191421/batma...ieuwe-trailer/ [23 Juni]

    Weet niet wat het is maar bij deze game heb ik echt een next-gen gevoel iets dat ik bij veel games deze generatie bijna niet heb.

    Super deze trailer.

    Hier een mooie bundel voor mensen die nog een PS4 nodig hebben:[Re Juni]

    Laatst aangepast door jeroeni : 27-04-2015 om 18:21

  14. #4664

    Standaard

    Mad Max [PS4/XO/PC]

    Dit kan stiekem wel eens de verrassing van het najaar worden.
    http://www.pixelcake.nl/effe-over-ma...-2015/20150427

  15. #4665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Batman Arkham Knight [PS4/XO/PC]

    Nieuwe trailer http://www.psx-sense.nl/191421/batma...ieuwe-trailer/ [23 Juni]

    Weet niet wat het is maar bij deze game heb ik echt een next-gen gevoel iets dat ik bij veel games deze generatie bijna niet heb.

    Super deze trailer.
    Gegarandeerde aanschaf idd! Prachttrailer!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #4666
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Naast het vaste potje FIFA-voetbal op traditionele dinsdagavond met mijn gabbers, heb ik een tijdje een game-sabbatical gehouden. Ik heb vrijwel elke game in huis, omdat mijn kids heel veel spelen en dan ga je er toch iets anders tegenaan kijken. En een stukje zelfbescherming, want als ik eenmaal weer begin worden de nachten weer lang en daarnaast 'So much to do and so little time...'. Maar Arkham Knight is voor mij vast weer een gamestarter, hier kijk ik erg naar uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #4667

    Standaard

    Met Project Cars in aantocht ben ik wederom blij dat ik heb gekozen voor de PS4 ipv de Xbox One... Dit staat in de FAQ op de site van de game zelf;

    What resolutions and frame-rate will Project CARS run at?

    • Up to 12K resolution on PC (frame-rate dependent on PC hardware)
    • 1080p, 60 frames per second on PlayStation 4
    • 900p, 60 frames per second on Xbox One


    Op de site staat overigens als releasedatum echt 7 mei voor Europa. Ik heb de mijn gepreorderd en het is een UK versie als het goed is. In de UK komt de game 8 mei pas uit. Dus ben benieuwd of ie hier donderdag of vrijdag in de bus ligt...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #4668

    Standaard

    PS plus aanbod in mei:
    Ether One (PS4)
    Hohokum (PS4, PS3, Vita)
    Guacamelee! Super Turbo Championship Edition (PS4)
    The Unfinished Swan (PS4, PS3, Vita)
    Race the Sun (PS4, PS3, Vita)
    Murasaki Baby (Vita)


    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #4669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Met Project Cars in aantocht ben ik wederom blij dat ik heb gekozen voor de PS4 ipv de Xbox One... Dit staat in de FAQ op de site van de game zelf;

    What resolutions and frame-rate will Project CARS run at?

    • Up to 12K resolution on PC (frame-rate dependent on PC hardware)
    • 1080p, 60 frames per second on PlayStation 4
    • 900p, 60 frames per second on Xbox One


    Op de site staat overigens als releasedatum echt 7 mei voor Europa. Ik heb de mijn gepreorderd en het is een UK versie als het goed is. In de UK komt de game 8 mei pas uit. Dus ben benieuwd of ie hier donderdag of vrijdag in de bus ligt...
    7 Mei zeker voor NL.

    Als je de MM binnen loopt heb je hem zeker die dag en met wat geluk zelfs een dag eerder.

  20. #4670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    7 Mei zeker voor NL.

    Als je de MM binnen loopt heb je hem zeker die dag en met wat geluk zelfs een dag eerder.
    Maar heb em dus al besteld en betaald maanden terug. Ik vind het over het algemeen wel prettig dat ik niet naar de Mediamarkt hoef haha. Vreselijke winkel... Maar ja, hij is goedkoop, dat wel. Ach ik wacht al zo lang, mocht het wat langer duren dan overleef ik dat ook wel. Volgend weekend waarschijnlijk niet heel veel tijd voor die game...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #4671

    Standaard

    Project Cars [PS4/XO/PC/WiiU]

    Visuele effecten:
    https://www.youtube.com/watch?v=_Lk9PnrmruQ [PS4]





    Laatst aangepast door jeroeni : 01-05-2015 om 15:56

  22. #4672

    Standaard

    Project Cars [Re 7 Mei]

    Heb net een stream zitten kijken van een Duitse gast die de game al heeft.[PS4 versie]

    Mijn handen jeuken.

  23. #4673

    Standaard

    Die game ziet er heel strak uit inderdaad!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #4674

    Standaard

    https://www.kickstarter.com/projects...mer-rare-vival

    Deze gebacked! Lijkt me erg tof! Voor 2 tientjes een nieuwe 3D platformer die echt veelbelovend is! En het beoogde bedrag is al ruim behaald...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 02-05-2015 om 14:04
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #4675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    https://www.kickstarter.com/projects...mer-rare-vival

    Deze gebacked! Lijkt me erg tof! Voor 2 tientjes een nieuwe 3D platformer die echt veelbelovend is! En het beoogde bedrag is al ruim behaald...
    Lijkt me tof.
    Voor mij mogen er zoizo meer platform games komen.

Pagina 187 van 484 EersteEerste ... 87137177183184185186187188189190191197237287 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •