Pagina 160 van 484 EersteEerste ... 60110150156157158159160161162163164170210260 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.976 tot 4.000 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3976

    Standaard

    Voor de liefhebbers: Tombraider Defenitive Edition bij de MM Enschede voor 29,99

  2. #3977

    Standaard

    Zit nu op L. 16 in Destiny. Hij blijft nog wel vermaken al zal het online gamen nooit mijn ding worden.

  3. #3978

    Standaard

    Het is eigenlijk te gek voor woorden dat er geen fatsoenlijke single player in de game aanwezig is. Ik hoop echt niet dat dit een trend word.......helemaal niet nadat The Last Of Us heeft bewezen hoe mooi en goed single player kan zijn.

    Dat je altijd online moet zijn om het spel te spelen is gewoon compleet ruk............maar dat had ik al eerder vermeld geloof ik

  4. #3979

    Standaard

    Eens! Ik heb graag een goede singleplayer, multiplayer kan me gestolen worden

    Donderdag komt Fifa 15 uit, meer mensen die hem gaan halen? Of ben ik de enige van het forum
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #3980

    Standaard

    Wat game ik deze week:

    -Destiny [PS4]
    -Hyrule Warriors [WiiU]
    -Super Smash Bros-Demo [3DS] Al wat oefenen met een personage zodat ik met de release weer wat skills heb.

  6. #3981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Eens! Ik heb graag een goede singleplayer, multiplayer kan me gestolen worden

    Donderdag komt Fifa 15 uit, meer mensen die hem gaan halen? Of ben ik de enige van het forum
    Ik ga Destiny inruilen en Fifa 15 halen
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #3982

    Standaard

    Kan ik hier iemand toevallig blij maken met Destiny voor de PS4? Vraagprijs €45,00 ex verzenden...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #3983

    Standaard

    Iemand die toevallig MGS Ground Zeroes voor de PS3 in de aanbieding heeft voor een mooi prijsje?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #3984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Iemand die toevallig MGS Ground Zeroes voor de PS3 in de aanbieding heeft voor een mooi prijsje?
    De productiewaarden druipen van je scherm of bij deze game.[voorproefje]
    Ik heb dan wel de PS4 versie maar de PS3 versie mag er ook zeker zijn.

    De controls zijn trouwens nog nooit zo goed geweest in een Metal Gear game al denkt Michael Hammers daar anders over.

    Succes met je zoektocht

  10. #3985

    Standaard

    Bloodborne:http://www.youtube.com/watch?v=qOYWFj0a3II

    Deze geweldige exclusieve Sony titel komt al 6 Februari uit voor de PS4.


    Final Fantasy 15:http://www.youtube.com/watch?v=fnDxg2afpCE De game is op een Japanse beurs getoond dus verwacht geen engelse taal. [PS4/XO]

    Deze gaat nog wel even duren maar wat word ik hier blij van zeg.

    Bloodborne,Fanal Fantasy 15 en de nieuwe Metal Gear komen van Japanse game studios dus ik hoop dat Japanse ontwikkelaars deze generatie weer veel moois laten zien.[Japanse studios konden de laatste jaren niet tegen de Westerse studios op]
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-09-2014 om 10:48

  11. #3986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De productiewaarden druipen van je scherm of bij deze game.[voorproefje]
    Ik heb dan wel de PS4 versie maar de PS3 versie mag er ook zeker zijn.

    De controls zijn trouwens nog nooit zo goed geweest in een Metal Gear game al denkt Michael Hammers daar anders over.

    Succes met je zoektocht
    Ik heb em idd, maar kan maar niet wennen aan de omslachtige controls. Geef em ooit nog wel eens een kans en ik denk dat The Phantom Pain er toch wel een keer in komt voor een leuk prijsje.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #3987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb em idd, maar kan maar niet wennen aan de omslachtige controls. Geef em ooit nog wel eens een kans en ik denk dat The Phantom Pain er toch wel een keer in komt voor een leuk prijsje.
    Bepaalde Japanse games hebben controls waar westerse gamers gewoon niets van moeten hebben en Metal Gear is daar gewoon een goed voorbeeld van.
    Om trouwens over het verhaal in de Metal Gear games nog maar te zwijgen.

    Een Metal Gear game is in alles gewoon meer hardcore dan bv Splinter Cell.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-09-2014 om 11:27

  13. #3988

    Standaard

    Tja, wat is hardcore is mijn vraag dan aan jou... Moeilijk of onnodig gecompliceerd heeft er namelijk in mijn ogen niks mee te maken of dat een game wel of niet hardcore maakt...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #3989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja, wat is hardcore is mijn vraag dan aan jou... Moeilijk of onnodig gecompliceerd heeft er namelijk in mijn ogen niks mee te maken of dat een game wel of niet hardcore maakt...
    Waar veel games nog wat hint dingen geven in de gameplay speciaal voor de wat meer casual speler is dat bij een Metal Gear compleet afwezig dus daarom noem ik dat met nog wat meer factoren hardcore.

  15. #3990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Waar veel games nog wat hint dingen geven in de gameplay speciaal voor de wat meer casual speler is dat bij een Metal Gear compleet afwezig dus daarom noem ik dat met nog wat meer factoren hardcore.
    Het feit dat hints ontbreken is helemaal niet erg, als de besturing maar logisch is. Maar ik vind de besturing niet logisch. Heeft in mijn ogen niets met wel of niet hardcore te maken, maar gewoon met slecht inleven in de gamer en/of slechte aanpassingsmogelijkheden voor het wijzigen van button layout...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #3991

    Standaard

    Ik heb nog nooit een metal gear solid spel gespeeld maar ik ga The Phantom Pain volgend jaar wel proberen. Lijkt me echt te gek !

    Kijk dit clipje dan eens ; http://www.youtube.com/watch?v=zfSua2O9qUU

  17. #3992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het feit dat hints ontbreken is helemaal niet erg, als de besturing maar logisch is. Maar ik vind de besturing niet logisch. Heeft in mijn ogen niets met wel of niet hardcore te maken, maar gewoon met slecht inleven in de gamer en/of slechte aanpassingsmogelijkheden voor het wijzigen van button layout...
    Je zou denken dat als je een uurtje speelt je van de layout weinig last meer hebt.

    Ik heb bij GTA5 bv wel dat de layout goed is maar de controle over personage en voertuigen laat daar te wensen over.Niets in GTA voelt lekker strak.

  18. #3993

    Standaard

    GTA5 is een spel wat je echt moet leren spelen. In het begin voelt de besturing misschien vreemd aan maar daarna leer je er mee omgaan en speelt het echt perfect. De besturing van auto's vind ik echt perfect...........beter dan mening race spel.

  19. #3994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    GTA5 is een spel wat je echt moet leren spelen. In het begin voelt de besturing misschien vreemd aan maar daarna leer je er mee omgaan en speelt het echt perfect. De besturing van auto's vind ik echt perfect...........beter dan mening race spel.
    Ik kan het wel spelen maar het speelt na 8 uur nog niet lekker en dan stop ik. En trouwens het zijn echt niet alleen de controls maar ook de missies enz..

    Geen GTA meer voor mij.

  20. #3995

    Standaard

    Call of Duty Advanced Warfare:

    http://www.youtube.com/watch?v=ixrdvNozcYk De Co-op mode trailer.

    Persoonlijk vind ik een co-op mode[4player] altijd leuker dan de multiplayer.

    Ik denk dat deze game gewoon gruwelijk vet gaat worden en dat terwijl ik na de 1ste Modern Warfare weinig meer met de serie had.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-09-2014 om 19:33

  21. #3996

    Standaard

    Als je The Phanton Pain ga kopen, raad ik snake eater nog aan, dat is de beste uit de huidige mgs reeks.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #3997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Als je The Phanton Pain ga kopen, raad ik snake eater nog aan, dat is de beste uit de huidige mgs reeks.
    Die is zeker super maar ik ga voor MGS4 als beste in de reeks.

  23. #3998

    Standaard

    jeroeni ; zijn metal gear solid spellen over het algemeen moeilijk of valt dat wel mee ?

    The Phantom Pain ziet er echt super uit. Echt japanse stijl...........heel mooi gedaan. Ik hoop dat er snel een release datum komt.

  24. #3999

    Standaard

    The Evil Within [PS4/XO/PC/PS3/X360]

    http://www.youtube.com/watch?v=3g8jcRBlbvA [Niet geschikt voor broekpoepers]

    De grote man achter de oude Resident Evil serie gaat weer eens met een echte horror topper komen.[14 Oktober]

  25. #4000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    jeroeni ; zijn metal gear solid spellen over het algemeen moeilijk of valt dat wel mee ?

    The Phantom Pain ziet er echt super uit. Echt japanse stijl...........heel mooi gedaan. Ik hoop dat er snel een release datum komt.
    Zoals je hier al kan lezen kunnen de controls misschien het plezier verpesten maar persoonlijk heb ik daar geen last van.
    Ground Zeroes op de PS4 is een leuk voorproefje.

    Volgens mij heb jij ook wel wat game ervaring dus ik zal de serie als ik jou was gewoon eens proberen.

    The Phantom Pain zal trouwens ergens in de lente van 2014 komen.[gerucht]
    Er komen begin 2015 erg veel toppers uit dus daarom geven ze nog even geen vaste datum.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-09-2014 om 20:52

Pagina 160 van 484 EersteEerste ... 60110150156157158159160161162163164170210260 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •