Pagina 180 van 484 EersteEerste ... 80130170176177178179180181182183184190230280 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.476 tot 4.500 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Alles valt en staat met de map(s) waarin zombies gespeeld kan worden. Bij BO1 was dit echt top en heb ik vele uren gespeeld, maar BO2 was drama. Trailer ziet er in ieder geval goed uit.
    Ik heb met BO geen ervaring maar dit lijkt me wel leuk.

    Level je trouwens bij BO zombies wel ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-01-2015 om 19:31

  2. #4477

    Standaard

    The Witcher 3 [Multiplatform]

    https://www.youtube.com/watch?v=56LTh9TzJTw

    Wat een geweldige beelden zijn dit zeg.

  3. #4478

    Standaard

    Prachtige beelden idd!

    Heb The Order 1886 in de pre-order gezet. Lijkt me gewoon een fijne 3rd person shooter met prachtige graphics...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Call Of Duty Advanced Warfare [Multiplatform]

    Dit is toffe DLC.
    https://www.youtube.com/watch?v=dLzobZ7Qn7c [ De DLC komt eerst naar de XO en later naar de andere platformen]

    Als je ziet wat voor namen er in zitten dan mag de productie wat kosten zeg.
    Wat een fun DLC is dit zeg !
    Dat heeft Microsoft als exclusieve maand deal goed voor elkaar.

  5. #4480

    Standaard

    http://www.gamer.nl/nieuws/499897/xb...-kwartaal-2014

    Heeft een groot deel te maken dat Microsoft 3 erg goede exclusieve titels heeft geleverd in het najaar van 2014.Wel zal Sony de komende maanden denk domineren in de lijsten want zij hebben The Order en Bloodborne exclusief.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-01-2015 om 13:59

  6. #4481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik heb met BO geen ervaring maar dit lijkt me wel leuk.

    Level je trouwens bij BO zombies wel ?
    Nee je MP level ging niet omhoog bij Zombies. Verwacht niet dat dit hier wel zal zijn. Eerdere COD titels hadden trouwens ook allemaal eerder de DLC op de Xbox dan de rest.

  7. #4482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Nee je MP level ging niet omhoog bij Zombies. Verwacht niet dat dit hier wel zal zijn. Eerdere COD titels hadden trouwens ook allemaal eerder de DLC op de Xbox dan de rest.
    Zombie level staat hier ook los van de MP ja.

    Hier wat gameplay .https://www.youtube.com/watch?v=tPJZYYe1Hng

    Wel leuk trouwens dat je bij Zombies geld moet uitgeven om verder in de map te komen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-01-2015 om 16:42

  8. #4483

    Standaard

    Dit zit er in de DLC.


    Zeker de maps Urban en Sideshow zijn echt top in de MP en Zombie mode is geweldig.[15 Euro op Xbox Live.]

  9. #4484

    Standaard

    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20150...n_nieuwe_game/

    De eerste 2 delen waren wat mij betreft nogal wisselvallend maar met deel 3 had de ontwikkelaar echt een vette game neergezet.
    Was trouwens samen met Crysis 2 super vet om in 3D te spelen.

    De serie is nooit echt heel groot geweest maar ik zal als ik Sony was het toch nog een keer proberen.

    Meer nieuws UPDATE:

    http://www.psx-sense.nl/184615/star-...eld-eind-2016/

    Star Wars Battlefront en een nieuwe NFS dit najaar dan ben ik wat EA betreft tevreden.Wel moet NFS weer gemaakt worden door Criterion Games.[Rivals deden zij dan wel weer samen met een Zweedse ontwikkelaar]
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-01-2015 om 14:04

  10. #4485

    Standaard

    Project Cars [Multiplatform]

    Nieuwe super vette beelden van de laatste code.
    https://www.youtube.com/watch?v=OmWSOQGhRGQ

    Check.
    http://www.insidegamer.nl/nieuws/115...e-ps4-gameplay

    Valt mij op dat er lui zijn die de game niet zo mooi vinden.Ja GT7 en Forza6 gaan mooier worden want de ontwikkelaar kan daar de focus op een platform richten.
    Persoonlijk vind ik het wel wat hebben dat deze niet zo clean is.

    Ieder zijn mening natuurlijk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-01-2015 om 16:04

  11. #4486

    Standaard

    http://www.gamed.nl/view/116292

    Het begint nou echt een beetje verveld te worden dat de XO maar moeite blijft houden met technische dingen.

    Een maatje had van de week zijn PS4 bij en hebben we COD is op mijn scherm vergleken en de PS4 versie die ziet er gewoon veel strakker uit.

    Ook gaat er een gerucht dat de XO versie van Project Cars de minste is.

    Het begint me echt een beetje te storen want het verschil met COD was gewoon pijnlijk om te zien.

  12. #4487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    http://www.gamed.nl/view/116292

    Het begint nou echt een beetje verveld te worden dat de XO maar moeite blijft houden met technische dingen.

    Een maatje had van de week zijn PS4 bij en hebben we COD is op mijn scherm vergleken en de PS4 versie die ziet er gewoon veel strakker uit.

    Ook gaat er een gerucht dat de XO versie van Project Cars de minste is.

    Het begint me echt een beetje te storen want het verschil met COD was gewoon pijnlijk om te zien.
    Had je anders verwacht dan? De PS4 is nu eenmaal krachtiger dan de XO. Dus het is en blijft logisch dat je dit bij niet exclusives ziet... Ik denk dat de XO niet zo'n lang leven beschoren is als de X360...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #4488

    Standaard

    Prachtige gameplay beelden van Project Cars op de PS4 https://www.youtube.com/watch?v=6l-vpULIXuQ
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #4489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Had je anders verwacht dan? De PS4 is nu eenmaal krachtiger dan de XO. Dus het is en blijft logisch dat je dit bij niet exclusives ziet... Ik denk dat de XO niet zo'n lang leven beschoren is als de X360...
    Microsoft heeft gezegd dat als de ontwikkelaar geen Kinect gebruikt er meer power is om te ontwikkelen en dat zij zelfs bereid zijn wat mensen te te sturen voor voor optimalisatie wat zij bv bij Diablo3 gedaan hebben.
    Ik blijf het toch raar vinden want op papier was de PS3 krachtiger maar Multi titels kwamen beter tot zijn recht op de 360.Nou had dat misschien ook veel te maken dat het voor de PS3 moeilijker ontwikkelen was.

  15. #4490

    Standaard

    Je kunt de vorige generatie idd lastig vergelijken. Sowieso met elkaar, maar ook met deze generatie.

    De hele architectuur was toen onderling al anders en nu is er ook weer een nieuwe architectuur.

    De XO en PS4 gebruiken dan wel weer dezelfde architectuur, maar het geheugen is een flink stuk trager. Ook het extra stukje power wat vrij gemaakt kan worden door Kinect uit te sluiten zorgt er daarmee nog altijd niet voor dat het niveau van de PS4 wordt gehaald...

    Grootste probleem zit bij de XO in de GPU. De GPU van de PS4 heeft een ruwe rekenkracht van 1.84 teraflops. De XO slechts 1.2 teraflops. De XO gebruikt aanzienlijk veel minder stream processors in de GPU.
    2e grootste probleem is het geheugen. De PS4 gebruikt 8GB GDDR5 geheugen met een bandbreedte van 176 GB per seconde. De XO gebruikt 8GB GDDR3 geheugen met een bandbreedte van slechts 68.3 GB per seconde. Dat zijn echt grote verschillen.
    Daarnaast is het OS van de XO 3x zo zwaar als dat van de PS4, waardoor er meer werkgeheugen beschikbaar is voor games. (3GB versus 1GB)

    Enige wat grotere voordeel voor de XO is dat er op het laatste moment een iets snellere processor in is gezet. Een custom AMD chip. Het gaat om een 8 core chip op 1,75GHz tegen een 8 core chip in de PS4 op 1,6GHz. Maar je ziet, zoals ook al jaren op de pc markt het geval, dat de GPU en het geheugen hier de doorslag geven.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #4491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Je kunt de vorige generatie idd lastig vergelijken. Sowieso met elkaar, maar ook met deze generatie.

    De hele architectuur was toen onderling al anders en nu is er ook weer een nieuwe architectuur.

    De XO en PS4 gebruiken dan wel weer dezelfde architectuur, maar het geheugen is een flink stuk trager. Ook het extra stukje power wat vrij gemaakt kan worden door Kinect uit te sluiten zorgt er daarmee nog altijd niet voor dat het niveau van de PS4 wordt gehaald...

    Grootste probleem zit bij de XO in de GPU. De GPU van de PS4 heeft een ruwe rekenkracht van 1.84 teraflops. De XO slechts 1.2 teraflops. De XO gebruikt aanzienlijk veel minder stream processors in de GPU.
    2e grootste probleem is het geheugen. De PS4 gebruikt 8GB GDDR5 geheugen met een bandbreedte van 176 GB per seconde. De XO gebruikt 8GB GDDR3 geheugen met een bandbreedte van slechts 68.3 GB per seconde. Dat zijn echt grote verschillen.
    Daarnaast is het OS van de XO 3x zo zwaar als dat van de PS4, waardoor er meer werkgeheugen beschikbaar is voor games. (3GB versus 1GB)

    Enige wat grotere voordeel voor de XO is dat er op het laatste moment een iets snellere processor in is gezet. Een custom AMD chip. Het gaat om een 8 core chip op 1,75GHz tegen een 8 core chip in de PS4 op 1,6GHz. Maar je ziet, zoals ook al jaren op de pc markt het geval, dat de GPU en het geheugen hier de doorslag geven.
    Heb altijd zoiets gehad van het is aan de game ontwikkelaar hoe die met de specs omgaan maar ja dit zijn wel de feiten.Waar dat zwaar OS goed voor is heb ik nooit begrepen trouwens.

  17. #4492

    Standaard

    Battlefield Hardline [Multiplatform]

    Heb geen hoge verwachtingen of zo maar ga het zeker even checken.
    http://www.gamekings.tv/nieuws/battl...op-3-februari/

  18. #4493

    Standaard

    Ik kwam er gisteravond achter dat de MediaMarkt zowel de PSN voucher als een PSPlus jaarabonnement per ongeluk in de actie hadden meegenomen op hun site, dus beide meteen besteld voor iets meer dan 82 euro. Een paar minuten later hadden ze de fout al hersteld, maar ze leveren wel! Morgenochtend wordt het pakketje bezorgd...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #4494

    Standaard

    Van de week veel Tomb Raider gespeeld, was slechts 20 euro in de store. Had alle delen al gespeeld, behalve deze dus en ben altijd een groot fan geweest. Dit deel ziet er redelijk goed uit, maar is alleen veel te makkelijk. Je loopt er vrij eenvoudig doorheen en het is meer klimmen en klauteren en om de zoveel tijd een groep bad guys neerknallen, dan het puzzelen wat ik altijd zo leuk vond aan deze spellen. De puzzels ontbreken tot nu toe grotendeels, soms kan je een verborgen tombe vinden waar je wat moet zien uit te vogelen, maar ook dit is veel te makkelijk in vergelijking met de vroegere delen uit de serie. Ook is het te vaak voor mij het juiste knopje indrukken op het juiste moment, maar alles bij elkaar zal ik hem wel uit gaan spelen. Al is het alleen al om die 20 euro eruit te halen Het spel ziet er zoals gezegd wel mooi uit dus dat is mooi meegenomen.

  20. #4495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Van de week veel Tomb Raider gespeeld, was slechts 20 euro in de store. Had alle delen al gespeeld, behalve deze dus en ben altijd een groot fan geweest. Dit deel ziet er redelijk goed uit, maar is alleen veel te makkelijk. Je loopt er vrij eenvoudig doorheen en het is meer klimmen en klauteren en om de zoveel tijd een groep bad guys neerknallen, dan het puzzelen wat ik altijd zo leuk vond aan deze spellen. De puzzels ontbreken tot nu toe grotendeels, soms kan je een verborgen tombe vinden waar je wat moet zien uit te vogelen, maar ook dit is veel te makkelijk in vergelijking met de vroegere delen uit de serie. Ook is het te vaak voor mij het juiste knopje indrukken op het juiste moment, maar alles bij elkaar zal ik hem wel uit gaan spelen. Al is het alleen al om die 20 euro eruit te halen Het spel ziet er zoals gezegd wel mooi uit dus dat is mooi meegenomen.
    Prima spel. Het verloop (puzzelen en van tijd tot tijd badguys de tent uit vechten) was natuurlijk altijd al zo. Maar de puzzels zijn idd veel te makkelijk. Ik mis de tijd van dat je eindeloos in dezelfde kamer rondzwierf om uit te vogelen wat in vredes naam de bedoeling was.. En dan de "kick" als je het zonder walkthrough uitgevogeld had.. Die 'cutscenes' met de knoppen mogen er m.i. zsm uit. Voegt amper wat toe. Het verhaal is tiptop in orde. Wel vind ik het jammer dat het geen echt open wereld is. Het spel is vrij lineair van opzet.

    Ooit heeft er bij 1 van de TR games (ik dacht Last Revelation) een level editor gezeten. Kon je je eigen kamer met puzzels ontwerpen. Misschien een idee voor een toekomstige TR? Dat je dan als DLC een aantal door gebruikers ontworpen puzzels kan oplossen zo?

  21. #4496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Van de week veel Tomb Raider gespeeld, was slechts 20 euro in de store. Had alle delen al gespeeld, behalve deze dus en ben altijd een groot fan geweest. Dit deel ziet er redelijk goed uit, maar is alleen veel te makkelijk. Je loopt er vrij eenvoudig doorheen en het is meer klimmen en klauteren en om de zoveel tijd een groep bad guys neerknallen, dan het puzzelen wat ik altijd zo leuk vond aan deze spellen. De puzzels ontbreken tot nu toe grotendeels, soms kan je een verborgen tombe vinden waar je wat moet zien uit te vogelen, maar ook dit is veel te makkelijk in vergelijking met de vroegere delen uit de serie. Ook is het te vaak voor mij het juiste knopje indrukken op het juiste moment, maar alles bij elkaar zal ik hem wel uit gaan spelen. Al is het alleen al om die 20 euro eruit te halen Het spel ziet er zoals gezegd wel mooi uit dus dat is mooi meegenomen.
    Zelf ben ik best fan van het spel maar de mindere dingen die jij noemt daar ben ik het ook wel mee eens.De volgende Lara mag wel iets moeilijker.

  22. #4497

    Standaard

    Star Wars Battlefront [Multiplatform]

    https://www.youtube.com/watch?v=JVezvBSfB4c

    http://www.gamed.nl/view/116333

    Ik ben benieuwd of DICE hier voor de wat meer tactische Battlefield gameplay gaat of een wat meer luchtige arcade feel.

    In de Lente komt er pas meer info over deze titel die ongeveer met de film zal uitkomen.

  23. #4498

    Standaard

    Project Cars [Multiplatform]

    Hier een video die het menu van Project Cars laat zien.
    https://www.youtube.com/watch?v=w7ZHwZRY3ao [Dit is de PC versie maar het menu zal op de console bijna hetzelfde zijn]
    21:30 laat de Career mode zien.

    Blij dat het ook echt een race menu is en niet dat overdreven hip.[Bij hun NFS-Shift serie was de invloed van EA te groot.]

    UPDATE
    Deze zijn van de PS4.
    https://www.youtube.com/watch?v=kik4rMEE2G8

    3:10 WOW !!!
    De lijst aan banen is ook enorm.

    Ik wil deze game nu !



    .
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-01-2015 om 12:35

  24. #4499

    Standaard

    Een vraagje voor de mensen die eventueel beide consoles hebben:
    Is er bij multi-platform titels een zichtbaar (grafisch) verschil tussen de beide?

  25. #4500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Een vraagje voor de mensen die eventueel beide consoles hebben:
    Is er bij multi-platform titels een zichtbaar (grafisch) verschil tussen de beide?
    Ja.
    Als je niets hebt met de exclusieve games op de XO zou ik voor de PS4 gaan.

Pagina 180 van 484 EersteEerste ... 80130170176177178179180181182183184190230280 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •