Pagina 207 van 484 EersteEerste ... 107157197203204205206207208209210211217257307 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.151 tot 5.175 van 12093 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Kan zijn dat ze hierom bekend staan. Maar alles gecombineerd vind ik het gewoon buitengewoon slordig. En dat ze een kleiner budget gebruiken heeft mi niets te maken met misleidende reclame en een game die duidelijk nog niet af is.
    Ik speel zelf geen voetbalgames maar de problemen die jij noemt kom je gewoon heel vaak tegen en zeker met een nieuwe release.
    Als ik de mensen om mij heen mag geloven zijn de top tijden van PES voorbij.

    Trouwens bij Konami is op moment echt van alles mis.

    Tuurlijk wil je als gamer een goed product maar helaas is dat niet vanzelfsprekend in deze wereld.

    Maar volgens mij kan het slechter http://www.metacritic.com/game/plays...on-soccer-2016

    Dit over Konami http://tweakers.net/nieuws/105349/ge...en-mgo-na.html De Japanse uitgevers hebben het moeilijk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-09-2015 om 15:14

  2. #5152
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Kan zijn dat ze hierom bekend staan. Maar alles gecombineerd vind ik het gewoon buitengewoon slordig. En dat ze een kleiner budget gebruiken heeft mi niets te maken met misleidende reclame en een game die duidelijk nog niet af is.
    Dat is al een beetje zo sinds de eerste Xbox 360-versie. Nooit af en never nooit geen patches. En als het fun uit de playablity wordt gehaald (waar PES in excelleerde), dan houdt het een beetje op. Vroeger werd er niet elk jaar een versie uitgebracht. Wat bij PES wel is dat je eerst een leercurve hebt, de instap is wat lastig, maar als je daar eenmaal aan went was het altijd wel beter. Ik heb nu het vertrouwen een beetje verloren na jaren FIFA te bashen, die tijd is voorbij. Nu speel ik simpelweg FIFA...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #5153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Kan zijn dat ze hierom bekend staan. Maar alles gecombineerd vind ik het gewoon buitengewoon slordig. En dat ze een kleiner budget gebruiken heeft mi niets te maken met misleidende reclame en een game die duidelijk nog niet af is.
    Dat is ook slordig, maar jij bent degene die hem toch koopt en er dan later over klaagt... En over Fifa heb je ook al geen goed woord over. Ik denk dat je dus weinig voetbalgames meer hoeft te proberen, want als er al iets anders op de markt komt is dat nog vele malen erger. Fifa is ook dit jaar weer gewoon de enige footie die zo goed als alles goed doet...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #5154

    Standaard

    Destiny: The Taken King [Multiplatform]

    Destiny heeft naast een grote update ook een uitbreiding gekregen [The Taken King]

    http://www.psx-sense.nl/202794/activ...istieken-vrij/

    Bungie heeft een jaar lang met Destiny zitten klooien maar nu!!! is Destiny zoals Destiny moest zijn.Ik heb mijn level 34 personage gewist en ben opnieuw begonnen en ik zou haast zeggen dat ik een andere game aan het spelen ben.
    Zelfs in jaar 1 een was ik al fan van de game maar zag ook heel goed wat er mis was en beter kon.De game is veel gestroomlijnder en het haast bidden naar een vet wapen of stuk armor is voorbij.

    Interview Jesse van Dijk [lead artist bij Bungie] https://www.youtube.com/watch?v=PcYR2oC6QGk Deze gast heeft ook aan de Killzone serie gewerkt.
    Mooi dat een gast als Jesse bij een mega studio werkt.

    Trailer https://www.youtube.com/watch?v=7I6uLdHK5to
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-09-2015 om 20:50

  5. #5155

    Standaard

    Destiny: The Taken King

    Net bij de nieuwe content aangekomen en moet zeggen dat het als sci-fi liefhebber genieten is.

    Met een trance achtige soundtrack in het spel knal ik er op los met mijn super high-tech wapens.

  6. #5156

    Standaard

    Halo 5:Guardians [XO]

    http://www.gamersnet.nl/movies/halo_...stem_tutorial/ [Re 27 Okt]

    Dit gaat de Halo multiplayer denk wel een frisse wind geven.

  7. #5157

    Standaard

    Game nieuws

    http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...03073922,d.ZGU
    Digitalisering maakt veel kapot.Tja heb bv je een code bij een console ben je tig uur bezig de game binnen te halen.

    Wat is er mis mee:

    - Veel gamers willen graag een fysiek product
    - Winkels
    - werkgelegnheid
    - 2de hands
    - Techniek om een game rap binnen te halen is nog niet goed genoeg
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-09-2015 om 11:16

  8. #5158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dat is ook slordig, maar jij bent degene die hem toch koopt en er dan later over klaagt... En over Fifa heb je ook al geen goed woord over. Ik denk dat je dus weinig voetbalgames meer hoeft te proberen, want als er al iets anders op de markt komt is dat nog vele malen erger. Fifa is ook dit jaar weer gewoon de enige footie die zo goed als alles goed doet...
    O ik vind FIFA over het algemeen best goed. Maar ik heb gewoon mijn zakken vol van de verschrikkelijk slechte klantenservice. Ieder jaar is er wel wat en je wordt niet serieus genomen als klant. Heb het er lang volgehouden maar ben juist daarom FIFA gaan boycotten. En jammergenoeg zie je vaak idd dat games nog div patches nodig hebben oid. Geen probleem als het maar opgelost wordt dan. Ik heb vorig jaar maar heel weinig problemen gehad met PES. Dus dan ga ik toch dit jaar daar ook weer voor. Maar ik kan PES 2016 gewoonweg amper spelen omdat zo'n logo mn zicht blokkeert.

    Hoe kan ik zoiets nu van te voren weten? Beetje raar om dan te zeggen dat ik toch degene ben die hem koopt, maw: had je het niet moeten kopen... Das toch hetzelfde als ik een huis bouw voor jou en je komt er later achter dat alles lekt. Dan zeg je toch ook: he, ik heb betaald dus het moet goed zijn..

    Ik koop bijna nooit games, maar als ik het doe wil ik geen gedoe.

  9. #5159

    Standaard

    Destiny:The Taken King

    Heb me in een paar dagen tijd naar level 30 gebracht.Van vanmorgen 7 uur tot nu Destiny gespeeld.[Wel even een frisse neus wezen halen met honden]

    Voor vandaag is het even genoeg.

  10. #5160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    O ik vind FIFA over het algemeen best goed. Maar ik heb gewoon mijn zakken vol van de verschrikkelijk slechte klantenservice. Ieder jaar is er wel wat en je wordt niet serieus genomen als klant. Heb het er lang volgehouden maar ben juist daarom FIFA gaan boycotten. En jammergenoeg zie je vaak idd dat games nog div patches nodig hebben oid. Geen probleem als het maar opgelost wordt dan. Ik heb vorig jaar maar heel weinig problemen gehad met PES. Dus dan ga ik toch dit jaar daar ook weer voor. Maar ik kan PES 2016 gewoonweg amper spelen omdat zo'n logo mn zicht blokkeert.

    Hoe kan ik zoiets nu van te voren weten? Beetje raar om dan te zeggen dat ik toch degene ben die hem koopt, maw: had je het niet moeten kopen... Das toch hetzelfde als ik een huis bouw voor jou en je komt er later achter dat alles lekt. Dan zeg je toch ook: he, ik heb betaald dus het moet goed zijn..

    Ik koop bijna nooit games, maar als ik het doe wil ik geen gedoe.
    Er is zoveel te vinden over games op het web dat je jezelf een echte ! miskoop kan besparen.

    En tuurlijk veel in dit topic kijken.

    Als je dan af en toe een game koop moet hij ook vet !!! zijn Ja.

  11. #5161

  12. #5162

    Standaard

    Vandaag start de gesloten beta van Rainbow Six: Siege... Ben benieuwd! Hopelijk kan ik em snel downloaden zodat ik em vanavond kan checken!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #5163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Vandaag start de gesloten beta van Rainbow Six: Siege... Ben benieuwd! Hopelijk kan ik em snel downloaden zodat ik em vanavond kan checken!
    Echt een game die je met vrienden moet spelen anders blijft er weinig lol over denk.

  14. #5164

    Standaard

    TRANSFORMERS: Devastation Behind the Scenes with PlatinumGames https://www.youtube.com/watch?v=sWVboDCZoV4

    Kijk hier erg naar uit.

  15. #5165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Echt een game die je met vrienden moet spelen anders blijft er weinig lol over denk.
    Gisteren eerste potjes gespeeld. Zat gelijk al zo'n kloothommel in mijn team die zijn teamgenoten gelijk afknalde. Dat soort dingen vind ik zo vreselijk irritant. Get a life denk ik dan. Net als die figuren die bewust tegen het verkeer in gaan rijden in racegames...

    Het zal er een beetje aan liggen wat voor modi de MP van Rainbow Six precies gaat krijgen, maar wat ik nu heb gezien is niet iets om de game voor aan te schaffen. In diverse trailers leek het ook een mooie game, maar de graphics zijn ook om te huilen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #5166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gisteren eerste potjes gespeeld. Zat gelijk al zo'n kloothommel in mijn team die zijn teamgenoten gelijk afknalde. Dat soort dingen vind ik zo vreselijk irritant. Get a life denk ik dan. Net als die figuren die bewust tegen het verkeer in gaan rijden in racegames...

    Het zal er een beetje aan liggen wat voor modi de MP van Rainbow Six precies gaat krijgen, maar wat ik nu heb gezien is niet iets om de game voor aan te schaffen. In diverse trailers leek het ook een mooie game, maar de graphics zijn ook om te huilen.
    Kloothommels zijn dat soort lui ja.In Battlefield bv lig je op de grond en lopen ze gewoon over je heen.

    Ik ben nu dan weer met Destiny bezig en daar heb je in de co-op 90% van de tijd gewoon team hulp.

  17. #5167

    Standaard

    Halo 5:Guardians [XO]

    A Hero falls tv commercial https://www.youtube.com/watch?v=SENJV2_XuLM [Re 27 Okt]

    Halo is voor mij een no-brainer.

  18. #5168

    Standaard

    Uncharted Collection [PS4]

    DEMO NU OP PSN !!!

  19. #5169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Uncharted Collection [PS4]

    DEMO NU OP PSN !!!

    Mijn indruk van de demo:

    Ik moet zeggen dat de besturing wel lekker voelde en dat is iets dat ik van de PS3 versies nooit echt kon zeggen.
    De game draait lekker op1080p/60fps maar visueel gezien heeft de ontwikkelaar geen extra werk gedaan.Ik ben dan al wat weken met Gears of war bezig en daar is gewoon alles gedaan om de game naar de standaard van vandaag te krijgen dus ik zie dan ook een gemiste kans bij deze collection.Wel snap ik dat het hier om 3 games gaat dus die op en top bewerken is natuurlijk veel werk.

    Ik denk dat deze collection dan ook echt bedoeld is voor de hardcore fan en de gamer die nog nooit iets van de serie gespeeld heeft.

    Wel ben ik benieuwd naar de reviews want in mijn ogen kun je nu niet met dikke negens aan gaan komen.

    Het gaat zeker wel een leuk totaalpakket zijn maar ik had liever gezien dat er iets meer werk was ingestoken.

    Als het op oud materiaal uitbrengen aan komt heeft Microsoft toch een streep je voor want net als Gears heeft ook de Master Chief Collection [Halo] een grote beurt gehad.
    Sony had dit jaar trouwens ook God of war waar zij niets extra aan hebben gedaan.

    Conclusie:Leuk als je nog niets van Uncharted hebt gespeeld.

    Voorbeeld zoals het hoort https://www.youtube.com/watch?v=B1mNCFsIYdo
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-09-2015 om 09:58

  20. #5170

    Standaard

    Heb weer een leuk speeltje.

    LG 27MP77HM [IPS/LED] 5ms

    Ik kon het niet laten ik heb gewoon iets met monitoren.Ik zag deze bij de MM staan en was verkocht.

    Net Batman Arkham Knight en Gears of War gecheckt met de XO.

    Gek worden wil ik niet dus het scherm is net als mijn andere gewoon mat.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-09-2015 om 14:06

  21. #5171

    Standaard

    Need For Speed

    http://www.gamersnet.nl/movies/need_...ation_trailer/

    Dit gaat een geweldige arcade racer worden die er echt bizar mooi uit ziet.

  22. #5172

    Standaard

    Transformers Devastation [Multipltform]

    5 redenen om naar deze game uit te kijken :http://www.forbes.com/sites/erikkain...s-devastation/ [Re 9 Okt]

    Daar sluit ik me bij aan.

    Ik ben echt heel benieuwd want ik lees alleen maar goeds over deze game.

  23. #5173

    Standaard

    Nog 2 dagen en dan kan ik eindelijk met Uncharted aan de slag! Wat was ik al die jaren jaloers op de PS3 bezitters! Wat wilde ik die games graag spelen. Nu kan het eindelijk! Het zijn misschien niet de beste remasters, maar volgens mij zijn ze ook niet zo in de markt gezet. Daarnaast zijn het 3 volwaardige SP games met opgepoetste gameplay en dat voor de prijs van 1 game. De demo speelt erg lekker in ieder geval en heb zin in woensdagavond!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #5174

    Standaard

    Ik zag dat Dreamland in België zowel Sunset Overdrive als Halo The Masterchief Collection in de aanbieding had staan: 20,99€/spel. Best wel leuke prijzen voor deze games.
    Halo: http://webshop.dreamland.be/ecom/nl/...ASTER__CLL__NL
    Sunset Overdrive: http://webshop.dreamland.be/ecom/nl/..._OVERD__D1__EN

    Ik was mezelf trouwens een bundel aan het samenstellen . Wat vinden jullie van volgende zelf samengestelde bundels prijs/kwaliteit?
    Bundel 1:
    - Xbox One 500GB
    - Fifa 16
    - Sunset Overdrive
    - Halo MCC
    - The Witcher 3: Wild Hunt
    - Ryse: Son of Rome
    - Middle Earth: Shadow of Mordor (GOTY)
    - Titanfall
    - Destiny: The Taken King

    Totale prijs voor deze bundel: 504,80€

    Bundel 2:
    Zelfde inhoud als Bundel 1 maar dan met een 1TB versie van de Xbox One en Forza 6 er nog extra bij. Prijs zou dan op 597,19€ komen te liggen.

  25. #5175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nog 2 dagen en dan kan ik eindelijk met Uncharted aan de slag! Wat was ik al die jaren jaloers op de PS3 bezitters! Wat wilde ik die games graag spelen. Nu kan het eindelijk! Het zijn misschien niet de beste remasters, maar volgens mij zijn ze ook niet zo in de markt gezet. Daarnaast zijn het 3 volwaardige SP games met opgepoetste gameplay en dat voor de prijs van 1 game. De demo speelt erg lekker in ieder geval en heb zin in woensdagavond!
    Zat jij ook niet op Transformers te wachten ? [9 Okt]

    In ieder geval veel plezier met Uncharted.

Pagina 207 van 484 EersteEerste ... 107157197203204205206207208209210211217257307 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •