Pagina 206 van 484 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216256306 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.126 tot 5.150 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Online was deze uitvoering nog lastig te krijgen, maar met de Wehkamp-bon van 10 euro is mijn jongste ook weer blij.
    Klopt ja.

    Ben eind in de 30 en geniet er nog steeds van hoor.

    Reviews http://www.metacritic.com/game/wii-u/super-mario-maker

    De WiiU mag misschien geen groot succes zijn maar dit kan gewoon nog jaren gespeeld worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-09-2015 om 16:10

  2. #5127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Super Mario Maker [WiiU]

    Game + toffe 8-Bit Amiibo


    Gekocht bij de MM

    Zelf levels maken & spelen van anderen is natuurlijk wat je wil als Nintendo liefhebber.

    Voor veel gamers is alles begonnen op de Atari 2600 maar voor mij was het de eerste Mario [NES] game die iets met mij deed.Het mooie van deze game is dat je oude Mario tools hebt en die van deze tijd.

    Over een paar uur kan ik aan de slag.
    Eerste indruk:

    - Een level editor die zo gebruiksvriendelijk is heb ik nog niet mee gemaakt !!!
    - Indrukwekkend hoe rap ! je levels van andere gamers online speelt
    - Levels bouwen voelt niet als werk maar is ook echt fun
    - De fun van levels spelen en maken maakt deze Mario game erg interessant
    - Een tijdloos desing
    - Alles ademt kwaliteit [Hoe Nintendo hun producten afwerkt is top]

    Ondanks dat in nu nog maar weinig objecten heb [Binnen 7 dagen unlock je pas alles] vermaak ik me al uren met bouwen.

    Geweldig
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-09-2015 om 14:44

  3. #5128

    Standaard

    Super Mario Maker [WiiU]

    Mensen met een WiiU en Mario Maker kunnen mijn level checken.

    Zoekfunctie in Mario Maker:Code A3CD-0000-001E-5E80 [Old-school]

    Heb nog maar een paar objecten maar er gaan zeker meer grote dingen komen.

  4. #5129

    Standaard

    [Nintendo]

    De kwestie over Nintendo http://www.gamekings.tv/videos/de-kw...er-nintendo-2/


    Binnen nu en 6 maanden zal Nintendo wel wat over de NX los gaan laten.Nu moeten we het doen met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ! geruchten.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    [Playstation]

    Effe dit !!! https://www.youtube.com/watch?v=MjtRF0cW1To

    100% mee eens.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-09-2015 om 14:32

  5. #5130

    Standaard

    Gisteren Until Dawn voor de eerste keer uitgespeeld, maar ik ben zo benieuwd naar alle andere mogelijke verlopen van het verhaal, dat ik em vaker ga spelen. Doe ik niet vaak met singleplayer games!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #5131

    Standaard

    Dit gaat de hoes van de nieuwe Star Fox worden:
    [Re 20 Nov]

    Netjes.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-09-2015 om 21:40

  7. #5132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gisteren Until Dawn voor de eerste keer uitgespeeld, maar ik ben zo benieuwd naar alle andere mogelijke verlopen van het verhaal, dat ik em vaker ga spelen. Doe ik niet vaak met singleplayer games!
    Ik moet nog drie hoofdstukken. Maar bij sommige keuzes moest ik zolang nadenken dat ik ook erg benieuwd ben hoe die andere keuze het verhaal beïnvloedt had...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #5133

    Standaard

    Game nieuws

    Na het overlijden van Iwata heeft Nintendo een nieuwe president [CEO]
    http://www.n1ntendo.nl/article/48977...an-nintendo-co Dat hij een beetje moeilijk kijkt komt denk omdat de WiiU het niet heel goed doet.

    Hij is dus werkzaam geweest bij de amerikaanse tak van Nintendo dus misschien eens goed dat er nu in Japan iemand de leiding heeft met een wat meer westerse achtergrond.

    De beste Iwata was in wezen meer een ontwikkelaar dan een echte zakenman.

    Deze man zal de NX [Nieuw N platform] groot moeten gaan maken en wens hem dan ook veel succes.

  9. #5134

    Standaard

    Super Mario Maker [WiiU]

    Heb ook weer wat nieuw werk.

    - FIRE FLOWER SAVED MY LIFE [DB03-0000-0036-5DDF]

    - Old-school part 2 [0117-0000-0035-2658] Part 1 is een klein succes.

    - NEW MARIO U [D7CA-0000-002B-F0AC]

    Prachtig hoe mensen los gaan met deze game.De haat is in de game en op forums ver te zoeken.[Iets dat best heerst in gameland]
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-09-2015 om 14:41

  10. #5135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ik moet nog drie hoofdstukken. Maar bij sommige keuzes moest ik zolang nadenken dat ik ook erg benieuwd ben hoe die andere keuze het verhaal beïnvloedt had...
    Het concept is gewoon goed uitgewerkt. Want je wil het gewoon vaker spelen. En het ziet er daarbij ook nog oogstrelend mooi uit. Qua belichting en muziek is dit een game van referentiekwaliteit!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #5136

    Standaard

    Ik heb gisteren Leo's Fortune gedownload voor de PS4. Het is een vrij korte game waar je binnen anderhalf uur wel doorheen bent. Daar tegenover staat wel een dijk van een platformer! Goed doordacht, mooie graphics, goed geluid en een hooge replaywaarde. Kortom, die 7 eurootjes meer dan waard!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #5137

    Standaard

    Bloodborne [PS4]

    De Tokyo game show is aan de gang en Sony heeft daar deze uitbreiding aangekondigd.

    http://www.psx-sense.nl/202426/blood...-aangekondigd/ [Re eind 2015]

    Voor mij is Bloodborne de beste exclusieve Sony game op de PS4.

    Maar wanneer komt Sony nou met GT7 ???

  13. #5138

    Standaard

    Transformers Devastation [Multiplatform]

    Motormaster gameplay https://www.youtube.com/watch?v=lCuw39mLc8E Ontwikkelaar Platinum Games bewijst maar weer dat zij de meesters zijn als het om vette combat gaat.

    Wat een dikke shit !!!
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-09-2015 om 21:09

  14. #5139

    Standaard

    Halo 5:Guardians [XO]

    Gameplay http://www.insidegamer.nl/nieuws/119...dians-gameplay [Re 27 Nov]

    Ziet er top uit.
    Die wapens in Halo klinken ook altijd zo lekker.



    Nice
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-09-2015 om 21:17

  15. #5140

    Standaard

    Fallout 4 [PS4/XO/PC]

    http://nl.ign.com/fallout-4-/84017/n...ake-ontwikkela

    Tuurlijk je zit beide bij dezelfde uitgever [Bethesda] dus waarom zou je daar geen gebruik van maken.En id Software [Doom,Rage] die weet wel hoe schiet-gameplay aan moet voelen.

    Toch even fijn om te weten.

  16. #5141

    Standaard

    Wat speel ik de komende tijd.

    Console
    - Super Mario Maker [Ik hoop dat Nintendo met een beter filter systeem komt want er staat te veel rommel tussen en dat is jammer voor deze leuk game]
    - Destiny [Met de uitbreiding + grote update voor heel de game is Destiny echt veel en veel ! beter geworden.Heb zelfs mijn level 34 personage gewist en opnieuw begonnen.
    - Metal Gear [Die replay waarde is enorm dus die is de komende maanden nog veel in mijn PS4 te vinden]

    PC
    Mad Max [Bijna uitgespeeld]

  17. #5142

    Standaard

    Game nieuws

    Ik denk dat het in dit topic wel duidelijk is dat ik een grote liefde heb voor alles wat met gamen te maken heeft maar hier zit ik niet op te wachten
    http://www.psx-sense.nl/202548/sony-...-morpheus-aan/

    Wil ook nog graag naar mijn lieve mooie honden kijken.En trouwens al die mensen die niet tegen 3D [wat ik wel kan] kunnen gaan die dit wel trekken ?

    Move was de PS3 gimmick en VR de gimmick van de PS4.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-09-2015 om 13:20

  18. #5143

    Standaard

    Until Dawn dan eindelijk uitgespeeld.

    Ik moet zeggen dat ik de game tot aan de onthulling van de Wendigo erg spannend vond. Daarna zakte dat een beetje in en werd het meer actiegericht, maar het einde maakte veel goed. Dat was namelijk fucking intens! Een keer of vier de controller doodstil houden en die trilfunctie hielp niet mee. Net als mijn hond die erop uit leek te zijn om mijn game te verstieren door op de meest ongelegen momenten om aandacht te vragen.
    Maar ik heb iedereen in leven kunnen houden.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #5144

    Standaard

    Oh bij mij waren er toch wel een paar op brute wijze ontdaan van hun hoofd haha. Toch wel tof als je er over nadenkt dat we dezelfde game hebben gespeeld, maar toch ook weer niet!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #5145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Oh bij mij waren er toch wel een paar op brute wijze ontdaan van hun hoofd haha. Toch wel tof als je er over nadenkt dat we dezelfde game hebben gespeeld, maar toch ook weer niet!
    Ik ben érg benieuwd naar de deathscenes...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #5146

    Standaard

    Star Wars Battlefront [PS4/XO/PC]

    Bèta Star Wars: Battlefront in oktober voor iedereen beschikbaar.
    http://gamer.nl/articles/nieuws/beta...n-beschikbaar/

    Nice

  22. #5147

    Standaard

    Gisteren PES 2016 geinstalleerd op de pc. Maar wat een SLORDIGE release! Spelers nog niet uit to date terwijl de transfers toch alweer een aantal weken afgehandeld zijn. Zelfs Memphis speelt nog bij PSV net als Wijnaldum! Zelfs Depay zn naam is niet aangepast! Maar wat me ECHT stoorde was het logo dat bij iedere replay door het beeld komt en dan vrolijk blijft hangen terwijl de game gewoon doorgaat. Grafisch kan het ook een stuk beter dan dat men heeft doen geloven in de reclamecampagnes. Er gaat ook het gerucht dat daarvoor (voor de PC-versie) screenshots zijn gebruikt van andere versies..Mijn Club hebben ze dan wel aardig aangepakt en is een stuk beter dan vorig jaar. Maar het blijft de armeluisversie van Fifa Ultimate Team. Voor de rest zitten er gewoon spelfouten in de menu's en mededelingen: niet doorslaggevend voor een game maar wel een schoolvoorbeeld van slordigheid.
    Volgens mij zit er onder de motorkap wel een prima game, als dit soort dingen wordt opgelost.

    Al met al geen reden om over te stappen naar FIFA want die hebben het voorgoed verbruid bij mij. Ik hoop niet dat Konami hen achterna gaat met hun arrogante houding richting betalende klanten.. Een game moet bij de release gewoonweg AF zijn..

  23. #5148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Gisteren PES 2016 geinstalleerd op de pc. Maar wat een SLORDIGE release! Spelers nog niet uit to date terwijl de transfers toch alweer een aantal weken afgehandeld zijn. Zelfs Memphis speelt nog bij PSV net als Wijnaldum! Zelfs Depay zn naam is niet aangepast! Maar wat me ECHT stoorde was het logo dat bij iedere replay door het beeld komt en dan vrolijk blijft hangen terwijl de game gewoon doorgaat. Grafisch kan het ook een stuk beter dan dat men heeft doen geloven in de reclamecampagnes. Er gaat ook het gerucht dat daarvoor (voor de PC-versie) screenshots zijn gebruikt van andere versies..Mijn Club hebben ze dan wel aardig aangepakt en is een stuk beter dan vorig jaar. Maar het blijft de armeluisversie van Fifa Ultimate Team. Voor de rest zitten er gewoon spelfouten in de menu's en mededelingen: niet doorslaggevend voor een game maar wel een schoolvoorbeeld van slordigheid.
    Volgens mij zit er onder de motorkap wel een prima game, als dit soort dingen wordt opgelost.

    Al met al geen reden om over te stappen naar FIFA want die hebben het voorgoed verbruid bij mij. Ik hoop niet dat Konami hen achterna gaat met hun arrogante houding richting betalende klanten.. Een game moet bij de release gewoonweg AF zijn..
    Men kan in begin van een ontwikkeltraject nog niet weten wat er staat te gebeuren met Depay hé.

    Misschien komt er een update.

    Bedenk trouwens wel dat een Konami een veel kleiner budget gebruikt dan EA.

  24. #5149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Men kan in begin van een ontwikkeltraject nog niet weten wat er staat te gebeuren met Depay hé.

    Misschien komt er een update.

    Bedenk trouwens wel dat een Konami een veel kleiner budget gebruikt dan EA.
    En daarbij staat deze serie juist hierom bekend. Daarom heeft de community diverse manieren om de spelernamen netjes te updaten...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #5150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    En daarbij staat deze serie juist hierom bekend. Daarom heeft de community diverse manieren om de spelernamen netjes te updaten...
    Kan zijn dat ze hierom bekend staan. Maar alles gecombineerd vind ik het gewoon buitengewoon slordig. En dat ze een kleiner budget gebruiken heeft mi niets te maken met misleidende reclame en een game die duidelijk nog niet af is.

Pagina 206 van 484 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216256306 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •