Pagina 205 van 484 EersteEerste ... 105155195201202203204205206207208209215255305 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.101 tot 5.125 van 12098 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5101

    Standaard

    Komen er nog nieuwe Xbox One FIFA 16 bundels?

    Ik zag net op een Duitse site een bundel met FIFA 16 en 2 controllers voor 377. Zo'n goede deal heb ik in Nederland nog nergens gezien.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #5102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Komen er nog nieuwe Xbox One FIFA 16 bundels?

    Ik zag net op een Duitse site een bundel met FIFA 16 en 2 controllers voor 377. Zo'n goede deal heb ik in Nederland nog nergens gezien.
    Hier in NL is dit denk een mooie deal http://www.bol.com/nl/p/microsoft-xb...0000046812400/ Een deal met 2 controllers zie je hier niet snel

  3. #5103

    Standaard

    Gisteren Until Dawn gehaald. Heb er nu 1,5 uurtje in zitten en ik moet zeggen dat de spanning goed wordt opgebouwd! Al een paar leuke schrikeffecten gehad en de graphics en muziek zijn om van te smullen. De game valt me tot nu toe niets tegen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #5104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gisteren Until Dawn gehaald. Heb er nu 1,5 uurtje in zitten en ik moet zeggen dat de spanning goed wordt opgebouwd! Al een paar leuke schrikeffecten gehad en de graphics en muziek zijn om van te smullen. De game valt me tot nu toe niets tegen!
    Ik zit momenteel halverwege. De spanning wordt, mede door de muziek en enkele uitstekende schrikeffecten of gewoon onbehaaglijke momenten, inderdaad erg goed opgebouwd. Het is alsof je zelf meespeelt in een horrorfilm...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #5105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ik zit momenteel halverwege. De spanning wordt, mede door de muziek en enkele uitstekende schrikeffecten of gewoon onbehaaglijke momenten, inderdaad erg goed opgebouwd. Het is alsof je zelf meespeelt in een horrorfilm...
    Het is gewoon tof dat jij keuzes kunt maken over het verloop. Echt zo'n game waarvan je achteraf denk, als ik nou dat had gekozen? Dat zorgt voor een hoge replaywaarde...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #5106

    Standaard

    Toffe trailer trouwens! Forza 6
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #5107

    Standaard

    Toffe trailer en prima game is voor mij deze keer niet meer genoeg om de game in huis te halen.

    Heb de demo [die best uitgebreid is] gespeeld en daarbij heb ik de indruk dat de ontwikkelaar niet meer weet of ze voor het sim-achtige publiek moeten gaan of voor de wat meer casual.
    Ik bedoel als ik een arcade racer wil spelen dan ga ik liever voor een NFS dan weet ik wat ik aan het spelen ben.

    Heb een stuk IndyCar gedaan in de demo en dat is gewoon lachwekkend hoe slecht de uitvoering daar van is.

    Het valt me trouwens ook op dat de producer van Forza met geen woord meer rept over realisme maar wel over toegankelijk.

    Nu ik Project Cars aan het spelen ben besef ik dat deze serie niet meer voor mij is maar misschien kan GT7 [Die is al even in ontwikkeling heb ik begrepen] mij in de toekomst nog weg houden van PC.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-09-2015 om 20:21

  8. #5108

    Standaard

    Tja, ik heb niet eens een XO. Maar de trailer vond ik wel geinig gemaakt in ieder geval. Ik heb vandeweek ook weer wat uurtjes geracet met Project Cars en dat is inderdaad gewoon een heerlijke racer!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #5109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja, ik heb niet eens een XO. Maar de trailer vond ik wel geinig gemaakt in ieder geval. Ik heb vandeweek ook weer wat uurtjes geracet met Project Cars en dat is inderdaad gewoon een heerlijke racer!
    Ja die is zeker tof! maar ik heb altijd wel iets te zeggen/zeuren over een game.

    Dit zal nog lang duren denk http://www.psx-sense.nl/201770/polyp...ran-turismo-7/
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-09-2015 om 07:07

  10. #5110

    Standaard

    GT7 zal pas over jaren het licht zien denk ik. Tegen het einde van de lifecycle van de PS4 komen ze er waarschijnlijk pas mee op de proppen. Waarom Polyphony er altijd zo lang over doet is mij een raadsel... Ik denk dat Project Cars 2 er nog eerder is... En ik zeg dan; laat maar komen!

    Ik heb in elk geval ook zin in de nieuwe NFS! Wat lijkt me dat weer een heerlijke arcaderacer! En gelukkig weer veel aandacht voor tuning. Dat vond ik altijd zo tof in de Underground serie.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #5111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    GT7 zal pas over jaren het licht zien denk ik. Tegen het einde van de lifecycle van de PS4 komen ze er waarschijnlijk pas mee op de proppen. Waarom Polyphony er altijd zo lang over doet is mij een raadsel... Ik denk dat Project Cars 2 er nog eerder is... En ik zeg dan; laat maar komen!

    Ik heb in elk geval ook zin in de nieuwe NFS! Wat lijkt me dat weer een heerlijke arcaderacer! En gelukkig weer veel aandacht voor tuning. Dat vond ik altijd zo tof in de Underground serie.
    Ik vraag me af of Polyphony nog wel in staat is om een moderne race game te maken want GT5 & 6 zijn dan wel verre van slecht maar kwa structuur lijkt het wel of de serie in de jaren 90 is blijven hangen.PC2 kan best wel eens eerder op de markt zijn dan GT7 ja.

    Ja naast Project Cars ga ik de nieuwe NFS ook spelen is toch een heel ander iets.Lekker wat tuning en punten scoren door gekke dingen te doen.

  12. #5112

    Standaard

    Project Cars

    Project Cars 2 screen






    Net een race gedaan met een Audi 90 IMSA GTO op Ruapuna Park:Het was,nat,grijs,vies en moeilijk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-09-2015 om 12:18

  13. #5113

    Standaard

    Doom [PS4/XO/PC]

    SnapMap http://www.pu.nl/media/video/trailer...napmap-editor/ [Re Lente 2016]

    Dit gaat online straks een dingetje worden.

  14. #5114

    Standaard

    Net weer een stotterende game, dus weer eens mijn database opnieuw opgebouwd op de PS4. Dit moet ik eigenlijk elke keer doen als ik een game heb geïnstalleerd ofzo. Het scheelt zo veel in performance van de PS4. Dus een aanrader voor iedereen om dit regelmatig te doen. Het is als het defragmenteren van je windows pc.

    http://faq.nl.playstation.com/app/an...p-ps4%E2%84%A2
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #5115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Net weer een stotterende game, dus weer eens mijn database opnieuw opgebouwd op de PS4. Dit moet ik eigenlijk elke keer doen als ik een game heb geïnstalleerd ofzo. Het scheelt zo veel in performance van de PS4. Dus een aanrader voor iedereen om dit regelmatig te doen. Het is als het defragmenteren van je windows pc.

    http://faq.nl.playstation.com/app/an...p-ps4%E2%84%A2
    Bedankt voor de tip.

  16. #5116

    Standaard

    12 maanden xbox live gold voor 26,99

    Www.Cdkeys.com
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #5117

  18. #5118

    Standaard

    Mad Max [PS4/XO/PC]

    Toen de game werd aangekondigd was ik enthousiast maar gaandeweg de ontwikkeling kreeg ik een beetje twijfel bij deze titlel.Nu de game uit is hoor en lees ik toch wel goede praat over deze game dus dacht ik ga hem dan toch maar checken.
    Door de perfecte optimalisatie ben ik zelfs voor de PC versie gegaan [Ook handig als mijn vriendin tv kijkt] want deze is netjes met een GTX680 te spelen en wel in 1080p/60fps!

    Eerste indruk:
    - Mad Max gevoel zit er goed in [Tja het is een setting die het bij mij altijd goed doet]
    - Het vechtsysteem werkt lekker [ Batman/Shadow of Mordor]
    - De game is visueel niet baanbrekend of zo maar ziet er gewoon goed uit
    - Open wereld structuur
    - Car combat werkt leuk
    - Op zoek naar onderdelen is leuk

    Ik lees dan wel dat de game snel in herhaling valt maar met deze missie structuur is dat voor mij geen groot probleem.
    In dit soort games zie je vaak dat er wat dingen zijn die niet lekker werken maar die ben ik nog niet echt tegengekomen.

    Al met al ben ik best verrast.


    Gekocht op Steam voor 49,99


    UPDATE

    Een review waar ik me prima in kan vinden http://www.gamersnet.nl/reviews/mad_max/ Al heb ik van dat laatste minpuntje geen last.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-09-2015 om 13:21

  19. #5119

    Standaard

    Gears of War Ultimate Edition [XO

    Heb de singelplayer 2x uitgespeeld op normal & hardcore.

    Je merkt dat ze de besturing onder handen hebben genomen maar op momenten werkte het toch niet altijd even lekker.Ook je maatje Dom loopt soms wel heel erg in de weg.
    Wel jammer trouwens dat iedereen in de Multiplayer met Shotgun loopt.

    Verder is dit gewoon een goede oude Gears die naar de standaard van nu is gezet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-09-2015 om 14:38

  20. #5120

    Standaard

    Ubisoft wil pretpark openen in Maleisië !! Ubisoft heeft plannen onthuld om in 2020 een pretpark te openen in Kuala Lumpur, Maleisië. Het overdekte park moet een oppervlakte krijgen van 10.000 m2 en bevat attracties en shows gebaseerd op games van de Franse gamesuitgever.

    “De intentie van Ubisoft voor het park is om mensen onder te dompelen in een wereld waarbij ze om kunnen gaan met elkaar en helden kunnen worden in hun eigen levensgrote game,” aldus Jean de Rivières, senior vice president van Ubisoft Motion Pictures.
    My Other Ride is A Rollercoaster ....

  21. #5121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Montu Maniac Bekijk bericht
    Ubisoft wil pretpark openen in Maleisië !! Ubisoft heeft plannen onthuld om in 2020 een pretpark te openen in Kuala Lumpur, Maleisië. Het overdekte park moet een oppervlakte krijgen van 10.000 m2 en bevat attracties en shows gebaseerd op games van de Franse gamesuitgever.

    “De intentie van Ubisoft voor het park is om mensen onder te dompelen in een wereld waarbij ze om kunnen gaan met elkaar en helden kunnen worden in hun eigen levensgrote game,” aldus Jean de Rivières, senior vice president van Ubisoft Motion Pictures.
    Beetje eng als een game uitgever dat gaat doen.

  22. #5122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Beetje eng als een game uitgever dat gaat doen.
    Ik zie het wel voor me. Een levensechte coop met assassins en tempeliers enz...

  23. #5123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Ik zie het wel voor me. Een levensechte coop met assassins en tempeliers enz...
    Ik zal liever een bericht lezen dat Ubisoft meer focus legt op de kwaliteit van hun games dan deze onzin.Bij een bedrijf als Nintendo zie ik het nog wel voor me maar niet bij Ubisoft.

    Zie jij jezelf als een Splinter Cell door gangen lopen ?

    Mocht het een flop worden dan zal Ubisoft ook nog eens een keer in grote financiele problemen kunnen komen.

    Wie zit hier op te wachten ?

    Next-gen is het wel.

  24. #5124

    Standaard

    Super Mario Maker [WiiU]

    Game + toffe 8-Bit Amiibo


    Gekocht bij de MM

    Zelf levels maken & spelen van anderen is natuurlijk wat je wil als Nintendo liefhebber.

    Voor veel gamers is alles begonnen op de Atari 2600 maar voor mij was het de eerste Mario [NES] game die iets met mij deed.Het mooie van deze game is dat je oude Mario tools hebt en die van deze tijd.

    Over een paar uur kan ik aan de slag.

  25. #5125
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Online was deze uitvoering nog lastig te krijgen, maar met de Wehkamp-bon van 10 euro is mijn jongste ook weer blij.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 205 van 484 EersteEerste ... 105155195201202203204205206207208209215255305 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •