Pagina 149 van 484 EersteEerste ... 4999139145146147148149150151152153159199249 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.701 tot 3.725 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3701
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gek eigenlijk hè...
    Niet uitgebracht betekend, gewoon te koop.
    Wel al uitgebracht betekend, niet te koop.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #3702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gek eigenlijk hè...
    Niet uitgebracht betekend, gewoon te koop.
    Wel al uitgebracht betekend, niet te koop.
    Tja,en het schijnt dat alles van uit hier[Eindhoven] verspreid wordt.

  3. #3703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar als je een gemiddeld prijsvergelijk doet qua systemen, wordt het verhaal weer anders, daar koop je dan nog geen eens een vette videokaart voor.., relatief gezien.
    Voor die € 500 euro die de Xbox One moet gaan kosten kun je anders een hele degelijke pc of laptop kopen.

    Dat gezeur over het verschil in prijs gaat vandaag de dag totaal niet meer op. PC gaming is zelfs op de langere termijn goedkoper dan console gaming. Zo kan ik vandaag de dag nog de games spelen die ik in de vorige eeuw heb gekocht en met behulp van emulators zelfs de oude console games van Sega en Nintendo. Het enige nadeel is dat PC's weinig exclusives krijgen, maar dat wordt ook wel weer een beetje goedgemaakt door dingen zoals Steam sales, mods en indie games.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 23-03-2014 om 13:05

  4. #3704

    Standaard

    Infamous Second Son is toch wel een gruwelijk vette game hoor, grafisch en qua gameplay vind ik het een topper, de eerste next-gen game die goed gebruik maakt van de kracht van de Ps4!

    ik zit te wachten op een toffe Xbox One exclusive......Dead Rising 3, Forza 5 en Ryse heb ik al gespeeld en Titanfall ga ik niet spelen want ik ben geen fan van FPS......het ziet er zeker tof uit maar ja, niet mijn ding dus

    laat ze maar eens komen met Quantum Break, dat zag er wel tof uit maar daar is voor zover ik kan zien nog geen release datum van bekend....
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #3705
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Voor die € 500 euro die de Xbox One moet gaan kosten kun je anders een hele degelijke pc of laptop kopen.

    Dat gezeur over het verschil in prijs gaat vandaag de dag totaal niet meer op. PC gaming is zelfs op de langere termijn goedkoper dan console gaming. Zo kan ik vandaag de dag nog de games spelen die ik in de vorige eeuw heb gekocht en met behulp van emulators zelfs de oude console games van Sega en Nintendo. Het enige nadeel is dat PC's weinig exclusives krijgen, maar dat wordt ook wel weer een beetje goedgemaakt door dingen zoals Steam sales, mods en indie games.
    Nou, gezeur is het natuurlijk niet, want de fanatieke pc-gamer heeft toch echt een veel duurdere pc. Natuurlijk kan je voor dat bedrag een gemiddelde pc kopen, maar wil je voordeel halen uit de nieuwste games dan zal je toch echt moeten investeren en dan zijn on board grafische- en audiochips wel wat krap. 200 euro voor alleen de videokaart is minimaal. Dat hij op termijn goedkoper is dat kan, maar mijn X-box 360 staat al heel wat jaartjes te rammelen. Steam heb ik ook en mijn laptop trekt dat echt niet.

    Wil je als pc-gamer dus de next gen consoles verslaan - wat wel degelijk het geval is, dan zal je echt wat dieper in de buidel moeten tasten. Mijn pc is een echte - vette - gamer-pc en kostte wel flink wat duiten meer dan mijn consoles.

    Zie ook het filmpje wat hier staat betreft de consoles van onze collega's van HWI.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #3706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou, gezeur is het natuurlijk niet, want de fanatieke pc-gamer heeft toch echt een veel duurdere pc. Natuurlijk kan je voor dat bedrag een gemiddelde pc kopen, maar wil je voordeel halen uit de nieuwste games dan zal je toch echt moeten investeren en dan zijn on board grafische- en audiochips wel wat krap. 200 euro voor alleen de videokaart is minimaal. Dat hij op termijn goedkoper is dat kan, maar mijn X-box 360 staat al heel wat jaartjes te rammelen. Steam heb ik ook en mijn laptop trekt dat echt niet.

    Wil je als pc-gamer dus de next gen consoles verslaan - wat wel degelijk het geval is, dan zal je echt wat dieper in de buidel moeten tasten. Mijn pc is een echte - vette - gamer-pc en kostte wel flink wat duiten meer dan mijn consoles.

    Zie ook het filmpje wat hier staat betreft de consoles van onze collega's van HWI.

    Ik ben altijd een console gamer geweest maar sinds ik mijn game PC heb[ja het kost wat] speel ik games op 60fps en visueel is alles een heel stuk mooier.
    Nee ik heb geen spijt.

    Ik blijf de consoles ook bij houden,puur voor de exclusieve titels en dat ik gewoon fanatiek gamer ben.

  7. #3707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Voor die € 500 euro die de Xbox One moet gaan kosten kun je anders een hele degelijke pc of laptop kopen.
    Degelijk, ja vast wel. Maar een apparaat waar je echt fatsoenlijk mee kunt gamen? Nee, dan tel maar minstens 2,5 keer zoveel neer. Want anders kun je het net zo goed gewoon niet doen... En ja, dan heb je een pc en krijg je dus weer het driver verhaal etc waar ik het eerder over had.

    Wat ik overigens wel een heel interessant concept vind: Steambox! Soort pc in een console jasje en draaiend op Linux. Ja, je kunt Steam OS ook op een gewone pc zetten, maar zo'n Steambox ziet er toch net wat leuker uit.

  8. #3708

    Standaard

    Heb nu een playstation 3 en bevalt me prima. The Last Of Us is nog steeds het beste/mooiste spel wat ik tot nu toe gespeeld heb.......zo ontzettend goed.
    Heb de indruk dat er straks een nieuwe versie van The Last Of Us gaat verschijnen voor de playstation 4 en dan ga ik dus een PS4 kopen. Moet het wel een compleet nieuwe versie zijn en niet een visuele update van hetzelfde spel.

    Heb een tijdje een paar games op mijn PC gespeeld maar doe mij maar een console.

  9. #3709

    Standaard

    Wat speel ik de komende tijd:
    -Diablo 3 Reaper of Souls [Uitbereiding]
    -Titanfall

  10. #3710

    Standaard

    Momenteel bezig met Professor Layton vs. Phoenix Wright. Wat een fantastische game tot nu toe. Ben een enorme Phoenix Wright fan en de eerste zaak is genieten. Maar ook het Layton deel (waar ik overigens niets van gespeeld heb) is geweldig. Benieuwd hoe dit samen gaat komen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #3711

    Standaard

    Heeft iemand nog een goed (internet)adres voor oude(re) consoles? Of ben ik dan gewoon op Marktplaats aangewezen?

  12. #3712

  13. #3713
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nedgame is echter niet echt goedkoop, maar wel een goeie shop.

    Goh, mijn zoon heeft na zijn verjaardag bijna genoeg geld voor een ps4, maar ja, probeer die maar eens te krijgen. Kunstmatig de vraag hoog houden..? Uiteraard is hij in Engeland wel gewoon te krijgen. Nou, het verwende kind moet het dan nog maar even met de XBO doen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #3714
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Uiteindelijk gewoon gisterenmiddag via Amazon besteld. Ietsie duurder - door pond -, maar binnen een dag geleverd. Gisteren besteld. Eén dag service en ook echt vanochtend geleverd. Lijkt Overtoo... euh Manutan wel...
    Best raar dat je hem hier gewoon niet kan krijgen, ondanks dat hij uit is en hem vervolgens in no-time uit Engeland haalt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #3715

    Standaard

    Kijk erg uit naar Mario Kart 8 voor de WiiU [30 Mei]
    Ben benieuwd of die game de WiiU een boost kan geven die het wel verdient.

    Nintendo zit op dit moment in zwaar weer dus zij moeten op de E3 in Juni alles uit de kast halen.

  16. #3716
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zelf speel ik dat niet meer, maar mijn jongste vraag elke dag wanneer het 30 mei is en zoekt heel YouTube af naar de nieuwste mariokart filmpjes. Zelf denk ik dat de vernieuwingen marginaal zijn, maar daar is de jongste het niet mee eens. Ik heb wel de WiiU special edition voor hem besteld. Zelf speel ik momenteel Piet piraat (AC). Moet zeggen dat ik het best leuk vindt na al dat stadsgeweld in alle AC-games. Heb nog genoeg XBO-games liggen, dus voorlopig wordt het vrijwel steeds laat.

    Daarna de ps4 even een keer naar beneden trekken om second son te spelen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #3717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Zelf speel ik dat niet meer, maar mijn jongste vraag elke dag wanneer het 30 mei is en zoekt heel YouTube af naar de nieuwste mariokart filmpjes. Zelf denk ik dat de vernieuwingen marginaal zijn, maar daar is de jongste het niet mee eens. Ik heb wel de WiiU special edition voor hem besteld. Zelf speel ik momenteel Piet piraat (AC). Moet zeggen dat ik het best leuk vindt na al dat stadsgeweld in alle AC-games. Heb nog genoeg XBO-games liggen, dus voorlopig wordt het vrijwel steeds laat.

    Daarna de ps4 even een keer naar beneden trekken om second son te spelen.
    Mario Kart 8 is zeker visueel een flinke stap verder als de Wii versie.
    -16 nieuwe banen & 16 oude in full HD
    -Een paar nieuwe items
    -Gravity
    -Personages
    -Beter gevoel van snelheid
    -Veel online/toernooi opties
    -coole soundtrack

    Voor mij mag het ook 30 mei zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-05-2014 om 07:46

  18. #3718

    Standaard

    Ik heb vorige week GTA 5 voor de playstation gekocht. Het is gewoon heel simpel ; mooiste en beste spel wat ik ooit gespeeld heb....echt fantastisch

    nog 2 weken en dan heb ik Wolfenstein - the new order......daar kan ik dus niet op wachten......

  19. #3719

    Standaard

    Kon het niet laten om bij de MM die XboxOne te kopen met Forza 5.

    Microsoft heeft te veel exclusieve games op programma staan waardoor ik die XboxOne graag wil hebben.

    Najaar:
    -Quantum Break
    -Sunset Overdrive

    Wat Microsoft laat zien op de E3[9 Juni]
    -Halo 5
    -Halo 2 Remake
    -Forza Horizon 2 [Deel 1 was voor mij de leukste race game van de laatste jaren]
    -Gears of War
    -Fable Legends
    -Quantum Break
    -Sunset Overdrive
    De eerste 4 zijn nog een gerucht en van de laatste 3 natuurlijk meer nieuwe gameplay beelden.

    Mijn eerste indruk van Forza Motorsport 5
    -Het rijgedrag is echt next-level
    -Visueel sterk voor een launge game
    -Er zitten wel wat minder banen in als Forza 4.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-05-2014 om 08:08

  20. #3720

    Standaard

    Heb intussen al veel uurtjes in TitanFall zitten. Maar dan wel op de good old X360. Valt me niets tegen! Ziet er voor de vorige generatie zeer acceptabel uit en de framerate valt me alles mee. Het is een ontzettend lekker spelend spel en zeer verslavend! Aanrader voor elke shooterliefhebber

  21. #3721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Heb intussen al veel uurtjes in TitanFall zitten. Maar dan wel op de good old X360. Valt me niets tegen! Ziet er voor de vorige generatie zeer acceptabel uit en de framerate valt me alles mee. Het is een ontzettend lekker spelend spel en zeer verslavend! Aanrader voor elke shooterliefhebber
    De 360 versie mag er zeker zijn ja.

    Heb nu 100 uur is het spel zitten en het verveelt zeker niet.
    Dat Wall-jumping geeft toch wel een extra dimensie in het shooter genre.

  22. #3722

    Standaard

    Het is vooral gewoon de hele flow van het spel. Waar je bij heeeeeel veel games tegen onzichtbare muren e.d. oploopt kun je hier praktisch overal komen. Het boeit niet eens of je een match vreselijk slecht bent en daarna een potje bovenaan staat. Daar gaat het gewoonweg niet om. Waar ik over de zeik ging bij COD of Battlefield als ik niet goed genoeg scoorde heb ik hier totaal niet. Het gaat me overigens prima af hoor, TitanFall, maar het sleutelwoord is fun. Pure fun! Wat mij betreft tot nu toe GOTY. Maar goed, er komen nog genoeg (voorspelde) toppertjes aan. Ben benieuwd naar de E3...

  23. #3723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het is vooral gewoon de hele flow van het spel. Waar je bij heeeeeel veel games tegen onzichtbare muren e.d. oploopt kun je hier praktisch overal komen. Het boeit niet eens of je een match vreselijk slecht bent en daarna een potje bovenaan staat. Daar gaat het gewoonweg niet om. Waar ik over de zeik ging bij COD of Battlefield als ik niet goed genoeg scoorde heb ik hier totaal niet. Het gaat me overigens prima af hoor, TitanFall, maar het sleutelwoord is fun. Pure fun! Wat mij betreft tot nu toe GOTY. Maar goed, er komen nog genoeg (voorspelde) toppertjes aan. Ben benieuwd naar de E3...
    Ik maak in Battlefield weinig klaar het is me te traag en dat campen haat ik gewoon.
    In TitanFall maakt het niet uit als je even wat minder scoort want net wat je zegt het is altijd dikke fun.

    Game van het jaar wil ik nog niet zeggen maar wel multiplayer van het jaar.

    De E3 ga ik net als altijd weer lekker volgen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-05-2014 om 12:17

  24. #3724

    Standaard

    Eens. MP van het jaar is het zeker! Maar aan de andere kant... de game heeft niet eens een SP

  25. #3725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Infamous Second Son is toch wel een gruwelijk vette game hoor, grafisch en qua gameplay vind ik het een topper, de eerste next-gen game die goed gebruik maakt van de kracht van de Ps4!

    ik zit te wachten op een toffe Xbox One exclusive......Dead Rising 3, Forza 5 en Ryse heb ik al gespeeld en Titanfall ga ik niet spelen want ik ben geen fan van FPS......het ziet er zeker tof uit maar ja, niet mijn ding dus

    laat ze maar eens komen met Quantum Break, dat zag er wel tof uit maar daar is voor zover ik kan zien nog geen release datum van bekend....
    -infamous Second Son is voor mij niet de topper die het had kunnen zijn,na Killzone Sf weer een exclusieve Sony game die me teleur stelt.

    -Forza 5:Wat vet zeg die feedback op die triggers.

    -Als het goed is komt Quantum Break eind dit jaar.

    Op de E3 zal er wel meer info komen over de exclusieve titels van Microsoft.[9 Juni rond half 7 in de avond]
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-05-2014 om 11:57

Pagina 149 van 484 EersteEerste ... 4999139145146147148149150151152153159199249 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •